Marketing in Practice

Η εταιρική ταυτότητα είναι τα στοιχεία εκείνα που κάνουν μια επιχείρηση διαφορετική και αναγνωρίσιμη στο κοινό της. Έτσι το λογότυπο, στο οποίο οι περισσότεροι επιχειρηματίες δίνουν την μεγαλύτερη βάση, είναι μέρος της ταυτότητας.

Ωστόσο είναι σημαντικό να ασχοληθούμε σοβαρά και με άλλα στοιχεία όπως τα χρώματα, ο σχεδιασμός, οι γραμματοσειρές κ.α. ώστε να οριστούν και να χρησιμοποιούνται συνεχώς. Η εταιρική ταυτότητα πρέπει να εκφράζει το σύνολο των αντιλήψεων, της κουλτούρας και της εταιρικής συμπεριφοράς κάθε επιχείρησης.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επικοινωνίας του Αμερικάνικου Κολλεγίου Ελλάδος Ζωζέτα Μηλιοπούλου, συζητούν για την αξία της εταιρικής ταυτότητας για μια μικρομεσαία επιχείρηση.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: -Τι ορίζουμε εταιρική ταυτότητα; -Το Branding και ποια η σχέση του με την εταιρική ταυτότητα; - Γιατί είναι σημαντική και απαραίτητη; - Πότε δημιουργείται η εταιρική ταυτότητα σε μια επιχείρηση; - Ποιος είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό της; - Τι πρέπει να γνωρίζουμε για την επιχείρησή μας κατά τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας; - Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της σωστής εταιρικής ταυτότητας; - Τι είναι η τυπογραφία και ποιος ο ρόλος της; - Πόσο ρόλο παίζουν τα χρώματα; Πως πρέπει να τα επιλέγουμε; - Συνίσταται να αλλάζει η ταυτότητα; Το λογότυπο; και πολλά άλλα!

Παράλληλα η επιχειρηματίας Ξένια Τσάμη, μας παρουσιάζει την δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας στην πράξη! Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει 7 tips για επιτυχημένο Branding σε νέες επιχειρήσεις.

Ενημέρωση: Λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας στο πλαίσιο αποφυγής της διασποράς του κορωνοϊού SARS-CoV-2 κατά τη διάρκεια του γυρίσματος. Οι συντελεστές, οι καλεσμένοι και ο παρουσιαστής υποβάλλονται σε rapid test αντιγόνου για COVID-19.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού - επιχειρηματικού καναλιού της χώρας SBC TV/Attica TV που μετρά πάνω από 148 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014, ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 7 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr.

LET'S TALK FRANCHISE