Sinsay

Ο πολωνικός όμιλος LPP ανακοίνωσε ότι θα ανοίξει καταστήματα στη χώρα μας το 2023, με την επωνυμία Sinsay.

Δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά πραγματοποιεί ένας από τους ένας από τους μεγαλύτερους λιανέμπορους «γρήγορης μόδας» (fast fashion) της Πολωνίας, ο LPP. ο πολωνικός όμιλος ανακοίνωσε ότι εισέρχεται στη χώρα μας το 2023. Η ελληνική αγορά αναδεικνύεται ως ιδιαίτερα ελκυστική για τους retailers της ανατολικής Ευρώπης, καθώς πριν από τον LPP, η πολωνέζικη εκπτωτική αλυσίδα Pepco, είχε ανακοινώσει ότι θα ανοίξει 4 καταστήματα στην Αθήνα το Φθινόπωρο.

Ο όμιλος LPP θα έρθει στην Ελλάδα, όπως και στην Ιταλία με το brand Sinsay. Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει η Κύπρος, όπου πρόκειται να αναπτυχθεί η Reserved, μέσω συστήματος δικαιόχρησης. Το brand Sinsay διαθέτει πιο νεανικά ρούχα, ενώ τα ρούχα της Reserved, χαρακτηρίζονται ως πιο casual chic.Επιπλέον, ο όμιλος σχεδιάζει να επεκταθεί και στην αγορά της Αλβανίας μέσα στο 2022. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αγορές της νοτίου Ευρώπης, και ιδιαίτερα η Ιταλία και η Ελλάδα, χαρακτηρίζονται ως «πολλά υποσχόμενες» για τον πολωνικό όμιλο.

Μέσα στο 2022, ο όμιλος, ο οποίος έχει την έδρα του στο Γκντανσκ, σχεδιάζει να ανοίξει περισσότερα από 500 νέα καταστήματα με συνολική έκταση λιανικής περίπου 500.000 τ.μ., δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη μάρκα Sinsay. Συγκεκριμένα, όσον αφορά την αλυσίδα Sinsay έχει προγραμματιστεί το άνοιγμα 440 καταστημάτων. Επίσης, άλλα 100 σημεία πρόκειται να προστεθούν φέτος και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές από τα έτερα brands που ο όμιλος αναπτύσσει, όπως Cropp, House και Mohito.

Ο Όμιλος LPP δραστηριοποιείται στον κλάδο της «γρήγορης μόδας» (fast fashion) τα τελευταία 30 χρόνια και είναι εισηγμένος στην πολωνική χρηματιστηριακή αγορά. Έχει παρουσία σε 40 χώρες σε Ευρώπη, Ασία και Μέση Ανατολή, ενώ διαθέτει 5 συνολικά brands: Reserved, Cropp, House, Mohito και Sinsay. Ο πολωνικός όμιλος διαθέτει περίπου 2.000 καταστήματα σε περισσότερες από 27 αγορές ανά τον κόσμο συνολικής επιφάνειας άνω των 1,7 εκατ. τ.μ. Ακόμα, απασχολεί 27.000 εργαζόμενους, ενώ τα ηλεκτρονικά του καταστήματα να εξυπηρετούν περισσότερες από 30 αγορές. Επιπροσθέτως, υπολογίζεται ότι ο Όμιλος ότι διανέμει περισσότερα από 259 εκατομμύρια είδη ρουχισμού σε Ευρώπη, Ασία και Αφρική ετησίως.

LET'S TALK FRANCHISE