McDonald’s

Η εικόνα της McDonald’s ως εργοδότης βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας brand καμπάνιας, εκφράζοντας τις αξίες και τη φιλοσοφία του brand.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, «η McDonald’s είναι ένα από τα πιο φιλόξενα και δημοκρατικά brand στον κόσμο. Καθώς διαθέτει παγκόσμια παρουσία, η αποδοχή βρίσκεται στον πυρήνα της δράσης της, όσον αφορά τους ανθρώπους, το φαγητό και την κουλτούρα. Η ραχοκοκαλιά του brand είναι η δέσμευση σε ένα σύνολο βασικών αξιών, που ορίζουν την ταυτότητά του και τον τρόπο που λειτουργούν η επιχείρηση και τα εστιατόρια. Οι αξίες αυτές είναι η Εξυπηρέτηση, η Αποδοχή, η Ακεραιότητα, η Κοινότητα και η Οικογένεια (Serve, Inclusion, Integrity, Community and Family)».

Η McDonald’s και η Premier Capital Ελλάς (διαχειρίστρια των εστιατορίων McDonald’s στην Ελλάδα) «αγκαλιάζουν ανθρώπους κάθε γένους ή φυλής, ηλικίας ή κοινωνικού υπόβαθρου. Περισσότεροι από 1.100 άνθρωποι εκπαιδεύονται και εργάζονται στα 26 εστιατόρια McDonald’s στην Ελλάδα. Πάνω από το 45% των επικεφαλής τμημάτων είναι γυναίκες, 13% προέρχεται από ξένη χώρα, ενώ 62% των εργαζόμενων είναι ηλικίας κάτω των 29 ετών. Όλοι έχουν εξαιρετικές ευκαιρίες εξέλιξης καθώς το 47% των θέσεων στα κεντρικά γραφεία καλύπτονται από εργαζομένους που προέρχονται από τα εστιατόρια».

Η νέα brand καμπάνια παρουσιάζει τις δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης που προσφέρονται στα εστιατόρια McDonald’s, ενώ εστιάζει στις αξίες του brand, την αποδοχή και την ακεραιότητα.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη DDB Athens και περιλαμβάνει τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ, digital και υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.

LET'S TALK FRANCHISE
No Internet Connection