Με απλές κινήσεις, όπως το σβήσιμο του εξωτερικού φωτισμού καταστημάτων κάθε βράδυ από 15 Νοεμβίου 2022, η εταιρία μειώνει τα κόστη και την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος και συμβάλλει στην αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης.

Η Coffee Island αξιοποιεί τη γνώση που διαθέτει και εισάγει μια σειρά μέτρων και τεχνικών λύσεων στα καταστήματα της για τη μείωση κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος, ώστε να συμβάλλει έμπρακτα στην αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης.

Για τον έλεγχο, τη συγκράτηση και τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας η εταιρία ξεκίνησε να υλοποιεί στα καταστήματα της, ανάμεσα σε άλλα, τον έλεγχο χρονοδιακοπής λειτουργίας μηχανών espresso, τις multi boiler μηχανές espresso με στάδια προθέρμανσης, αντικατάσταση φωτισμού με LED, συνεχή καταγραφή θερμοκρασιών ψυγείων και θερμοθαλάμων που ήδη έφεραν τα πρώτα θετικά αποτελέσματα μείωσης κατανάλωσης κατά 5.40KWh/m2 ή 5,5% για ένα μέσο κατάστημα.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι παραπάνω ενέργειες εντάσσονται στο ολοκληρωμένο πρόγραμμα μείωσης κατανάλωσης ενέργειας της Coffee Island που στην περίοδο 2020-22 μειώθηκε κατά 28% με την αντικατάσταση όλων των λαμπτήρων σε LED, την αλλαγή κλιματιστικών σε inverter, και την εφαρμογή φωτοβολταϊκών πάνελ στο εργοστάσιο και τα κεντρικά γραφεία, ενώ για την ίδια διετία στο δίκτυο καταστημάτων μειώθηκε η κατανάλωση κατά συνολικά 285000KWh.

Για το ίδιο θέμα, με μία ουσιαστική αλλά και συμβολική κίνηση, η εταιρία ανακοίνωσε το κλείσιμο εξωτερικού φωτισμού και σήμανσης στα καταστήματά της κάθε μέρα μετά τις 22:00, από τις 15 Νοεμβρίου 2022. Επίσης έχει στείλει σειρά οδηγιών προς υλοποίηση στα καταστήματα σχετικά με τακτικό έλεγχο θερμοκρασιών στα ψυγεία-καταψύκτες, τοποθέτηση φωτοκυττάρων κίνησης on-off, διαχωρισμό δικτύου φωτισμού για λειτουργία μέρας/νύχτας (μείωση κατανάλωσης κατά 3.30KWh/ημέρα), την αντικατάσταση κλιματιστικών με inverter (επιπλέον μείωση κατανάλωσης κατά 10KWh/ημέρα), τοποθέτηση καταγραφικού/αναλυτή με δυνατότητα WiFi μεταφοράς δεδομένων, ρύθμιση θερμοστατών όταν η θερμοκρασία αποκλίνει από τα αποδεκτά όρια, την τακτική συντήρηση, και κλείσιμο κάποιων ενεργοβόρων μονάδων το βράδυ.

O Νίκος Πολίτης, Senior Construction Manager και Lead του στρατηγικού στόχου Ενεργειακή Απόδοση & Κατανάλωση Ηλεκτρικής Ενέργειας της Coffee Island δήλωσε σχετικά: «Με τις απλές κινήσεις που ήδη υλοποιούμε σε όλο τον οργανισμό για να αντιμετωπίσουμε την ενεργειακή κριση και να μειώσουμε το κόστος ηλεκτρικής ενέργειας, δίνουμε ένα μήνυμα προς όλο τον επιχειρηματικό κόσμο και συμβάλλουμε έμπρακτα στην επιχειρηματική ανθεκτικότητα των επιχειρηματιών συνεργατών μας. Είναι μια θετική συμμετοχή στη συνολικότερη προσπάθεια της χώρας και αποδεικνύει την αφοσίωση μας στις δράσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης για τη στήριξη των συνανθρώπων μας και του Περιβάλλοντος, ώστε να δίνουμε πάντα τον καλύτερο εαυτό μας με αφοσίωση στο αύριο.»

Λίγα λόγια για την Coffee Island

Η Coffee Island είναι σήμερα η Νο 1 αλυσίδα καφεστίασης στην Ελλάδα και τη Ν. Ευρώπη. Η εταιρεία ξεκίνησε το 1999 από την Πάτρα, όπου διατηρεί την έδρα της. Το δίκτυο των 428 καταστημάτων της εταιρίας απλώνεται σε 50 νομούς και 114 πόλεις της Ελλάδας και σε ακόμα 52 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς, UAE, Ελβετία, Ρουμανία, Αίγυπτο), ενώ τα προϊόντα της διατίθενται και μέσα από το οργανωμένο λιανεμπόριο.

Διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και αποθήκευσης στην Πάτρα, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1.400 τόνοι καφέ τον χρόνο για να καλύπτει αποκλειστικά τις ανάγκες του δικτύου της. Υποστηρίζει την άμεση συνεργασία με μεμονωμένους παραγωγούς, ή συνεταιρισμούς, στις χώρες παραγωγής καφέ, θέτοντας ως πυλώνα της εταιρικής κουλτούρας και δράσης της το direct trade με το 90% του καφέ, σήμερα, να εισάγεται απευθείας από τις φάρμες.

Υπερήφανη για τους ανθρώπους της η Coffee Island απασχολεί 225 εργαζόμενους, συνεργάζεται με 513 επιχειρηματίες μέσω συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο δίκτυό της εργάζονται πάνω από 3.500 εκπαιδευμένοι barista και διανομείς. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία, και επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία μέσα από προγράμματα εταιρικής ευθύνης ενώ δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 817 συνεργαζόμενες ελληνικές εταιρίες-προμηθευτές.

Η εταιρία διανύει την τρίτη δεκαετία επιτυχημένης πορείας της με σημαντικές διακρίσεις καθώς αποτελεί την Καλύτερη Αλυσίδα Καφέ Νότιας Ευρώπης (Allegra, European Awards 2022) και τη Νο7 μάρκα σε ρυθμό ανάπτυξης & μέγεθος δικτύου στην Ευρώπη ανάμεσα σε παγκόσμια brands (Διεθνής λίστα FoodService Europe & Middle East 2020).



LET'S TALK FRANCHISE