Περικλής Γαλανάκης, JOOLIFY franchise

Συζητάμε με τον κο Περικλή Γαλανάκη, εμπνευστή και επικεφαλή του νέου franchise project των JOOLIFY, που καινοτομεί στον κλάδο του κοσμήματος, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα των ανθρώπων και τη βιωσιμότητα του πλανήτη, εξασφαλίζοντας μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και επαναληπτικές πωλήσεις.

Τα καταστήματα JOOLIFY διαθέτουν μια ευρεία γκάμα value for money κοσμημάτων, όπως δαχτυλίδια, βραχιόλια, μενταγιόν κ.ά. τα οποία συνδυάζουν σε κάθε βάση (Joolet) πολλά tops (Joollions) και δημιουργούν πληθώρα από ευφάνταστους και προσωπικούς συνδυασμούς.

Εξηγείστε μας τη φιλοσοφία της JOOLIFY

Αρχικά ο πελάτης επιλέγει την βάση, δηλαδή το Joolet, και διαλέγει το Joollion που τον εκφράζει.

1/. O πελάτης αγοράζει μία φορά το Joolet που είναι το καινοτόμο κόσμημα - βάση (δαχτυλίδια, βραχιόλια, μενταγιόν κ.ά.) και που η JOOLIFY σχεδιάζει και κατασκευάζει στην Ελλάδα.

2/. Πάνω στο κάθε Joolet κουμπώνουν τα εναλλασσόμενα tops, δηλαδή τα Joollions, που επίσης σχεδιάζονται και παράγονται στην Ελλάδα.

Τα σχέδια των Joollions (των εναλλασσόμενων tops) είναι κυριολεκτικά ανεξάντλητα! Για παράδειγμα, ο πελάτης αγοράζει ένα δαχτυλίδι (Joolet) και πάνω του εναλλάσσει τα Joollions που αγοράζει αναλόγως με το στιλ, τη διάθεση, την περίσταση και το πώς νιώθει!

Η φαντασία των σχεδιαστών της JOOLIFY, και οι μελλοντικές συνεργασίες με καλλιτέχνες, προσωπικότητες και celebrities εξασφαλίζουν μια συνεχή ροή κοσμημάτων και πωλήσεων!

Η λέξη joolify (modify your jools) εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο δίνεται η δυνατότητα σε άτομα όλων των ηλικιών και φύλων να μετατραπούν σε δημιουργούς των κοσμημάτων που φοράνε στην καθημερινότητά τους με εύκολο, γρήγορο και ασφαλή τρόπο.

Τα Joollions (millions of jools) είναι τα εναλλασσόμενα tops της Joolify, τα οποία συνδυάζονται με τα κοσμήματα - βάσεις, τα Joolets.

Ποιό είναιτ το μήνυμα της JOOLIFY;

Το μήνυμα της Joolify είναι απλό και ελκυστικό και δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να δημιουργήσει μόνος του “αμέτρητους” συνδυασμούς κοσμημάτων, με σκοπό να εκφράσει το styling, τη διάθεση και τα συναισθήματά του μέσα από το brand της JOOLIFY, με μοναδικό και καινοτόμο τρόπο.

Τα Joolets αγοράζονται μόνο μία φορά και στη συνέχεια οι πελάτες αγοράζουν μόνο τα Joollions. Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομούνται από τον πλανήτη μεγάλες ποσότητες εκπομπής ρύπων CO2.

Κάθε φορά που αγοράζεται ένα καινούριο Joollion χωρίς να αγοράζεται και ένα καινούριο Joolet είναι σαν να ανακυκλώνονται τουλάχιστον 10 αλουμινένια κουτάκια αναψυκτικών.

Ποιά είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της JOOLIFY;

Word of mouth: Τα Joollions και τα Joolets μιλάνε από μόνα τους! Οι πελάτες σας θα δείξουν παντού τα καινοτόμα κοσμήματά τους και το κατάστημά σας θα αποκτήσει νέους πελάτες που θα αναζητούν προϊόντα της Joolify.

Βιωσιμότητα: Η επιτακτική ανάγκη μείωσης ρύπων CO2 του πλανήτη σε συνδυασμό με την παγκόσμια ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για αγορές βιώσιμων αγαθών, αναδεικνύουν τα μοναδικά οφέλη της Joolify και κάνουν πολύ πιο εύκολη τη διαδικασία πώλησης των Joollions και των Joolets. Ως franchisees της JOOLIFY «χτίζετε» βιωσιμότητα για τον πλανήτη και τη μετατρέπετε σε επαναληπτικές πωλήσεις στο κατάστημά σας.

Εγγύηση εφ’ όρου ζωής: Τα κοσμήματα Joolify δεν θα χαλάσουν ποτέ αν γίνεται σωστή χρήση από τους πελάτες σας και αυτό αποτελεί ένα εργαλείο πώλησης στα χέρια σας.

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά