Στο Ισραήλ σχεδιάζεται να ανοίξουν 8 καταστήματα, μέσω master franchise, ενώ ήδη, ξεκίνησε η λειτουργία και δεύτερου καταστήματος Jumbo συνολικής επιφάνειας 10.000 τ.μ. στην περιοχή της Χάιφας.
Σχετικά με το πλάνο επέκτασης του δικτύου καταστημάτων ο κος Βακάκης επεσήμανε ότι «έχουμε ένα πρόγραμμα νέων καταστημάτων. Στην Ελλάδα κατά διαστήματα θα παρουσιάζονται νέα καταστήματα. Π.χ. το Ηράκλειο έχει μόνο ένα κατάστημα, σίγουρα χρειάζεται δεύτερο. Ίσως και ένα στο εξωτερικό, υπάρχει ο χώρος, όμως υπάρχει και το πρόβλημα της υπογεννητικότητας. Είναι το ίδιο κόστος με το κόστος πολέμου», ανέφερε.
Μέχρι το τέλος του 2024, αναμένεται να λειτουργήσουν ένα ιδιόκτητο υπερ-καταστήμα στο Βουκουρέστι (Ρουμανία) και ένα ιδιόκτητο υπερ-καταστήμα στην Κύπρο. Κατά την 30η Ιουνίου 2024, ο Όμιλος Jumbo αριθμούσε 86 καταστήματα. Τα 53 βρίσκονται στην Ελλάδα, 5 στην Κύπρο, 10 στη Βουλγαρία και 18 στη Ρουμανία.
Σχετικά με το Ισραήλ, όπου η Jumbo έχει επεκταθεί μέσω master franchise, και οι εισπράξεις είναι στο 1/5 συγκριτικά με όσα θα αποκόμιζε η εταιρεία εάν λειτουργούσε δικά της καταστήματα, ο Απόστολος Βακάκης δεν έχει σκοπό να αλλάξει το status. Συνολικά στο Ισραήλ σχεδιάζεται να ανοίξουν 8 καταστήματα. Ήδη, ξεκίνησε η λειτουργία και δεύτερου καταστήματος Jumbo συνολικής επιφάνειας 10.000 τ.μ. στην περιοχή της Χάιφας (σ.σ. το πρώτο λειτουργεί στο Eilat, στη λεγόμενη «πόλη των βασιλέων») και σύμφωνα με τις προβλέψεις του επικεφαλής η αγορά του Ισραήλ θεωρητικά θα φθάσει την Ελλάδα. «Ζητάνε σαν μην υπάρχει αύριο». Σημειώνεται ότι ακόμη και σήμερα εν μέσω πολέμου, το μέσο καλάθι αγορών των καταστημάτων Jumbo στο Ισραήλ είναι τριπλάσιο του ελληνικού μέσου καλαθιού.
Σε ιδιαίτερα σημαντική αγορά για τη Jumbo εξελίσσεται και η Ρουμανία όπου λειτουργούν 18 καταστήματα και έως το τέλος του έτους αναμένεται να λειτουργήσει ένα νέο ιδιόκτητο υπερκατάστημα στο Βουκουρέστι, όπως προαναφέρθηκε. Η διοίκηση της εισηγμένη αναμένει ότι στην πλήρη ανάπτυξή της η αγορά της Ρουμανίας θα έχει ίδιο τζίρο με την Ελλάδα, ενώ ο επικεφαλής της Jumbo συγκρίνοντας τις δύο χώρες να επανέλαβε ζητήματα αγοράς που θεωρεί ως παθογένειες στην Ελλάδα.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.