BRUNO COFFEE STORES
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την FB -> Franchise.GR
- Κατηγορία: Εστιατορια - Καφετέριες Franchise
- Εμφανίσεις: 24095
Τα Bruno Coffee Stores έχουν δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη επιχειρηματική πρόταση franchise, σε χώρους από 30 τ.μ. έως 120 τ.μ. σε κεντρικά σημεία, διαθέτοντας αρίστης ποιότητας ροφήματα, γλυκά και snacks και το κυριότερο έχοντας δημιουργήσει μοναδικά διαφοροποιητικά χαρακτηριστώ και παρέχοντας πλήρη υποστήριξη στους συνεργάτες τους, που διασφαλίζει υψηλές αποδόσεις και επιτυχία.
ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Η ιστορία Bruno Coffee Stores ξεκινά το 2008 με τη λειτουργία του πρώτου καταστήματος στην οδό ηρώων Πολυτεχνείου από τον ιδρυτή της αλυσίδας Κώστα Αναστασίου. Η ανάπτυξη του brand βασίζεται από την πρώτη στιγμή στο τετράπτυχο Ποιότητα, Σεβασμός στον πελάτη, προμηθευτή, το προσωπικό, αλλά και στο περιβάλλον, Τεχνογνωσία για όλες της φάσης λειτουργίας και παραγωγής και Καινοτομία στην έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων.
Πριν ακόμη την έναρξη λειτουργίας του πρώτου καταστήματος είχαν αφιερωθεί εκατοντάδες από εργατοώρες σε έρευνα και δοκιμές για τη δημιουργία των μοναδικών και αποκλειστικών συνταγών, με βάση τις οποίες παρασκευάζονται τα ροφήματα, τα γλυκά και τα snacks που απαρτίζουν τον κατάλογο του Bruno. Αφιερώθηκε χρόνος για συνδυασμούς πρώτων υλών, μηχανολογικού εξοπλισμού, καθώς και εξοπλισμού σερβιρίσματος, πριν να καταλήξουμε στις συγκεκριμένες επιλογές που αποτελούν και τον κορμό της τεχνογνωσίας μας.
Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε και στα κριτήρια επιλογής των στελεχών και του προσωπικού των καταστημάτων, όπως και στην κατάρτιση εκπαιδευτικού προγράμματος για την ορθή μετάδοση της εργασιακής πρακτικής για κάθε θέση στο Οργανόγραμμα λειτουργίας των καταστημάτων αλλά και της φιλοσοφίας Bruno.
Η επέκταση της επιχειρηματικής δραστηριότητας υπήρξε δυναμική. Η μελέτη της αγοράς μέσα από τη ζήτηση των καταναλωτών κατέδειξε την ανάγκη δημιουργίας και ανάπτυξης τόσο ενός συστήματος διανομής (delivery), όσο και τη λειτουργία καταστημάτων ταχείας εξυπηρέτησης (take away), εκ των οποίων το πρώτο λειτούργησε στην κεντρική Λεωφόρο Γεωργιάδου στην έξοδο της πόλης προς Ελασσόνα, Κοζάνη, ακολουθούμενο άμεσα από το Bruno Coffee Store στην καρδιά της πόλης στη συμβολή των οδών Μεγ. Αλεξάνδρου και Πατρόκλου. Σχεδόν παράλληλα ξεκινά τη λειτουργία του το κατάστημα στην οδό Βόλου, στην έξοδο της πόλης προς τα παράλια του Νομού Λάρισας και την επαγγελματική περιοχή.
Στόχος ανάπτυξης είναι η λειτουργία καταστημάτων Bruno σε όλη την επικράτεια με τη μέθοδο της δημιουργίας συνεργαζόμενων επιχειρήσεων, στις οποίες θα μεταφέρεται η φιλοσοφία και τεχνογνωσία με αποτέλεσμα τη μύηση του επενδυτή στα μυστικά του «καλού cafe».
CONCEPT
Bruno Coffee Store
Άνετο, φιλικό περιβάλλον με αισθητική πρωτοτυπία
Το Bruno Coffee Store βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της πόλης, εκεί που χτυπά η καρδιά του εμπορίου και των υπηρεσιών. Τα στοιχεία που το διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό ξεκινούν από τον εργονομικό σχεδιασμό της κάτοψης του χώρου. Όλα τα δομικά υλικά και ο λειτουργικός εξοπλισμός επιλέγονται με κριτήρια την άριστη ποιότητα και την αισθητική αρμονία. Tα Bruno Coffee Stores μοιάζουν μεταξύ τους, είναι άμεσα αναγνωρίσιμα, διατηρούν όμως το στοιχείο της ξεχωριστής οντότητας για κάθε κατάστημα. Φυσικά όλα διαθέτουν ελεύθερη ασύρματη σύνδεση Wifi internet.
Αρώματα και γεύσεις για ξεχωριστή απόλαυση
Το μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα των Bruno Coffee Stores. Μοναδικές προτάσεις καφέ και ροφημάτων συνοδεύονται από γλυκίσματα και snacks ή ελαφρά γεύματα από αυστηρά επιλεγμένα υλικά που ξεχωρίζουν για τη γεύση τους. Η καινοτομία των προϊόντων μας βασίζεται στη συνεχή αναζήτηση της επιστημονικής ομάδας της εταιρίας μας, για νέα αρώματα στα ροφήματα και νέες γεύσεις για τα γλυκά και τα snacks.
Ο βασιλιάς πελάτης
Στα Bruno Coffee Stores δεν υπάρχουν πελάτες, αλλά φίλοι που μας επισκέπτονται. Αυτή είναι η βασική αρχή της εξυπηρέτησης για κάθε έναν που μας τιμά με την επιλογή του, να περάσει ένα μέρος του χρόνου του στο χώρο μας. Είτε πρόκειται για ολιγόλεπτο διάλειμμα είτε ακόμη και για επαγγελματική συνάντηση, η φιλική και διακριτική παρουσία του προσωπικού των καταστημάτων Bruno εξασφαλίζει άριστη εξυπηρέτηση.
Τυχαίο; δε νομίζω!
Τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη. Όλες οι ενέργειες των στελεχών και του προσωπικού των καταστημάτων ακολουθούν αυστηρές ελεγχόμενες διαδικασίες που διασφαλίζουν το υψηλό επίπεδο ποιότητας και εξυπηρέτησης με οικολογικό προσανατολισμό για σεβασμό στο περιβάλλον. Η συνεχής επιμόρφωση και η τακτική ανταλλαγή εμπειριών, μέσα από συναντήσεις, εγγυώνται την εναρμόνιση των διαδικασιών με τις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες του κλάδου.
Θέλουμε να μας γνωρίζουν
Θέλουμε ο κόσμος να γνωρίζει ότι σε ένα Bruno Coffee Store μπορεί να περάσει ευχάριστα το χρόνο του και να απολαύσει αρώματα και γεύσεις. Γι αυτό επενδύουμε διακριτικά στην επικοινωνία με απόλυτο σεβασμό στον αποδέκτη του μηνύματος. Οι ενέργειες Μάρκετινγκ που χρησιμοποιούμε έχουν σα στόχο να φέρουν σε επαφή το κοινό με τη φιλοσοφία Bruno, να δοκιμάσουν τις γεύσεις μας, να αισθανθούν την εξυπηρέτηση και το σημαντικότερο να μας πουν τη γνώμη τους για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.
Bruno Coffee Stores ταχείαςεξυπηρέτησης (take away)
Απόλαυση στη στιγμή!
Τα Bruno Coffee Stores ταχείας εξυπηρέτησης εξυπηρετούν όσους έχουν ελάχιστο χρόνο στη διάθεση τους ή θέλουν να πάρουν καφέ μαζί τους στο αυτοκίνητο ή στο χώρο τους. Χωρίς καμία παραχώρηση στην ποιότητα δίνεται ιδιαίτερη σημασία στην άμεση εξυπηρέτηση σεβόμενοι τον χρόνο που έχει στη διάθεση του ο πελάτης.
Με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση
Η θέση του Bruno Coffee Stores ταχείας εξυπηρέτησης μπορεί να είναι είτε σε πολυσύχναστο δρόμο είτε σε κεντρικές αρτηρίες στις εξόδους της πόλης. Είναι μικρότερο με λιγότερο χώρο για καθιστούς επισκέπτες με κοινά χαρακτηριστικά κατασκευής και διακόσμησης όπως τα Coffee Stores.
Διατίθενται τα ίδια προϊόντα με την ίδια φροντίδα και εξυπηρέτηση, απλά με προτεραιότητα στη συσκευασία take away.
Bruno@myspace
Απόλαυση Bruno στο χώρο μου. Για όσους δεν διαθέτουν το χρόνο ούτε για ένα μικρό "break" η υπηρεσία Bruno @ my space φροντίζει για τη γρήγορη παράδοση οποιασδήποτε παραγγελίας οπουδήποτε. Με σεβασμό στο περιβάλλον χρησιμοποιούνται ειδικά ποδήλατα για τις μετακινήσεις. Είναι διαθέσιμος «όλος ο κόσμος της γεύσης» από 08.00 έως 20.00.
ΚΛΑΔΟΣ
Σύμφωνα με στοιχεία της ICAP στην αγορά των αλυσίδων καταστημάτων που σερβίρουν καφέ αξιόλογη θέση κατέχουν οι "επώνυμες" και οργανωμένες αλυσίδες καταστημάτων, οι οποίες άλλαξαν την εικόνα που συνέθεταν τα προηγούμενα χρόνια τα μεμονωμένα καταστήματα (π.χ. καφετέριες). Τα τελευταία χρόνια, το δίκτυο καταστημάτων των αλυσίδων διευρύνεται κυρίως δε μέσω της μεθόδου του franchising. Οι ρυθμοί με τους οποίους αναπτύσσονται οι επώνυμες αλυσίδες είναι αρκετά γρήγοροι με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 12,5 %, ενώ η κατανάλωση ξεπερνά σε μερίδιο το 55% της συνολικής αγοράς του καφέ.
ΠΡΟΝΟΜΙΑ
Η επιτυχημένη πορεία και η ραγδαία ανάπτυξη των Bruno Coffee Stores οδήγησε, μετά κυρίως από τη ζήτηση για δημιουργία αντίστοιχων καταστημάτων, στη δημιουργία της παρούσας επενδυτικής πρότασης με τη μέθοδο της παραχώρησης σε επενδυτές - συνεργάτες του δικαιώματος χρήσης της επωνυμίας σε συνδυασμό με τη μεταφορά τεχνογνωσίας για τη λειτουργία των καταστημάτων και την παρασκευή και διάθεση των προϊόντων.
- Επώνυμο brand, συνώνυμο υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Εφάπαξ κόστος για την απόκτηση δικαιώματος χρήσης επωνυμίας και σήματος
- Ευελιξία στην προσθήκη τοπικών προϊόντων και επιλογής προμηθευτών πρώτων υλών
- Διαρκής υποστήριξη Μάρκετινγκ
- Διαρκής εκπαίδευση σε τεχνογνωσία
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Η υποστήριξη του επενδυτή ξεκινά από την πρώτη στιγμή που αποφασίζει να επενδύσει σε κατάστημα Bruno Coffee Store και περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω παροχές:
- Δικαίωμα χρήσης της επωνυμίας και του σήματος
- Αποκλειστικότητα κατά περίπτωση
- Υποστήριξη στην επιλογή της κατάλληλης θέσης
- Μελέτη βιωσιμότητας ανάλογα με τη θέση
- Αρχιτεκτονική μελέτη για τη διαμόρφωση και διακόσμηση του χώρου
- Εξασφάλιση ειδικών εκπτώσεων για την κατασκευή και τον εξοπλισμό του καταστήματος
- Κατάλογος βασικών προϊόντων και τεχνογνωσία παρασκευής τους
- Εξασφάλιση ειδικών εκπτώσεων για την προμήθεια πρώτων υλών και αναλώσιμων
- Υποστήριξη στην επιλογή προσωπικού
- Εκπαίδευση, αρχική και περιοδική, των στελεχών και του προσωπικού με βάση τη θέση απασχόλησης
- Ολοκληρωμένο εγχειρίδιο οργάνωσης και λειτουργίας καταστήματος
- Επικοινωνιακή υποστήριξη τοπικά και Πανελλαδικά σύμφωνα με τη στρατηγική Μάρκετινγκ
- Διασφάλιση ορθής λειτουργίας του καταστήματος με βάση διαδικασίες παρακολούθησης
- Δικαίωμα χρήσης της επωνυμίας και του σήματος
Σε κάθε επενδυτή που αποφασίζει να συνεργαστεί παρέχεται το δικαίωμα χρήσης της επωνυμίας και του σήματος με βάση την ειδική Σύμβαση Συνεργασίας που συντάσσεται. Η Σύμβαση αυτή καθορίζει τους ειδικούς όρους της συνεργασίας και περιγράφει τις υποχρεώσεις των συμβαλλόμενων μερών.
- Αποκλειστικότητα κατά περίπτωση
Για κάθε επενδυτή εξασφαλίζονται οι απαραίτητες προϋποθέσεις για επιχειρηματική ανάπτυξη χωρίς τον κίνδυνο ανταγωνιστικών συνθηκών, μια από τις οποίες είναι και η παραχώρηση αποκλειστικότητας για συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές. Σε περιπτώσεις, όμως δημιουργίας καταστήματος σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, όπως για παράδειγμα Αθήνα, Θεσσαλονίκη θα πρέπει να καθορίζονται σαφώς τα γεωγραφικά όρια των περιοχών στις οποίες θα παρέχεται η αποκλειστικότητα.
- Υποστήριξη στην επιλογή της κατάλληλης θέσης
Η εμπειρία από τη λειτουργία των καταστημάτων της μητρικής επιχείρησης έχει οδηγήσει στη διαμόρφωση προδιαγραφών που διέπουν τη θέση δημιουργίας είτε Bruno Coffee Store είτε Bruno Street Café. Για κάθε περιοχή που εκφράζεται ενδιαφέρον για επένδυση πραγματοποιείται επιτόπια μελέτη από το τμήμα Μάρκετινγκ της μητρικής εταιρίας σε συνεργασία με τον υποψήφιο επενδυτή και δίνονται οι γενικές κατευθύνσεις για την αναζήτηση του κατάλληλου χώρου. Μετά την αρχική επιλογή από πλευράς υποψήφιου επενδυτή, πραγματοποιείται έλεγχος του υπό διαμόρφωση χώρου για τη διαπίστωση της καταλληλότητας σε ότι αφορά τη λειτουργική του ικανότητα.
- Μελέτη βιωσιμότητας ανάλογα με τη θέση
Με βάση την πληθυσμιακή σύνθεση του τόπου σε συνδυασμό με τη συγκεκριμένη θέση του καταστήματος εκπονείται από το τμήμα Μάρκετινγκ της μητρικής εταιρίας αναλυτικό Business Plan με μελέτη βιωσιμότητας και απόδοσης της επένδυσης.
- Αρχιτεκτονική μελέτη για τη διαμόρφωση και διακόσμηση του χώρου
Μετά την έγκριση του χώρου αναλαμβάνει ο αρχιτέκτων διακοσμητής της μητρικής επιχείρησης τη δημιουργία της κάτοψης, σύμφωνα με τις λειτουργικές προδιαγραφές, τη μελέτη διακόσμησης και την κατάρτιση προϋπολογισμού κατασκευής και διακόσμησης του χώρου. Η επιλογή των συνεργείων και των δομικών υλικών αποτελεί ευθύνη και δικαίωμα του επενδυτή, με τη σύμφωνη γνώμη όμως του μελετητή.
- Εξασφάλιση ειδικών εκπτώσεων για την κατασκευή και τον εξοπλισμό του καταστήματος
Η επιλογή των συνεργείων και των δομικών υλικών αποτελεί ευθύνη και δικαίωμα του επενδυτή, με τη σύμφωνη γνώμη όμως του μελετητή. Σε κάθε περίπτωση παραδίδεται στον επενδυτή η λίστα των δομικών υλικών, του μηχανολογικού εξοπλισμού και του λειτουργικού εξοπλισμού με τον αντίστοιχο προϋπολογισμό και τις εκπτώσεις που εξασφαλίζει η μητρική εταιρία.
- Κατάλογος βασικών προϊόντων και τεχνογνωσία παρασκευής τους
Για κάθε κατάστημα ισχύει ο βασικός κορμός του καταλόγου προϊόντων, όπως αυτός περιγράφεται αναλυτικά στο συνημμένο εγχειρίδιο λειτουργίας. Για την κατηγορία των συνοδευτικών βουτημάτων, γλυκών και snacks παρέχεται η δυνατότητα στον επενδυτή να διαμορφώσει αυτός τον κατάλογο σύμφωνα με τις διατροφικές συνήθειες της περιοχής.
- Εξασφάλιση ειδικών εκπτώσεων για την προμήθεια πρώτων υλών και αναλώσιμων
Για κάθε ρόφημα, γλυκό ή snack έχουν επιλεγεί, όπως προαναφέρθηκε, μετά από ενδελεχή και εμπεριστατωμένη έρευνα αγοράς οι καταλληλότεροι προμηθευτές για τις πρώτες ύλες που απαιτούνται για την παρασκευή τους. Αντίστοιχη επιλογή με αυστηρά ποιοτικά κριτήρια έχει γίνει και για τους προμηθευτές αναλώσιμων, όπως χάρτινα ποτήρια, σακούλες κλπ για τα οποία έχουν εξασφαλιστεί ειδικές τιμές λόγω μαζικών παραγγελιών για όλα τα καταστήματα της αλυσίδας. Η προμήθεια από τους παραπάνω προμηθευτές είναι δεσμευτική, πραγματοποιείται όμως με ευθύνη και για λογαριασμό του επενδυτή χωρίς καμία μεσολάβηση της μητρικής εταιρίας. Η προμήθεια πρώτων υλών για γλυκά και άλλες ευαίσθητες πρώτες ύλες δεν είναι δεσμευτική για τον επενδυτή και μπορεί να πραγματοποιείται από τοπικούς προμηθευτές.
- Υποστήριξη στην επιλογή προσωπικού
Η μητρική εταιρία έχει θεσπίσει ειδικά κριτήρια για την επιλογή στελεχών και προσωπικού για κάθε θέση του Οργανογράμματος λειτουργίας, τα οποία παραδίδει στον επενδυτή για τη διαδικασία επιλογής προσωπικού. Η ευθύνη όμως επιλογής του ανήκει αποκλειστικά στον επενδυτή.
- Εκπαίδευση, αρχική και περιοδική, των στελεχών και του προσωπικού με βάση τη θέση απασχόλησης
Για κάθε θέση του Οργανογράμματος έχει εκπονηθεί ειδικό αρχικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση στις εγκαταστάσεις της μητρικής εταιρίας. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται ενότητες που αφορούν τα παρακάτω:
- Γνωριμία με τη φιλοσοφία Bruno
- Μάρκετινγκ/πωλήσεις
- Γνώση προϊόντων
- Λογισμικό υπολογιστών
- Διαχείριση θεμάτων Προσωπικού
- Τεχνικά θέματα
- Διαδικασίες Ποιοτικού ελέγχου
- Επιπρόσθετα πραγματοποιούνται τακτικά σεμινάρια πάνω σε νέα προϊόντα, όπως και συναντήσεις ανταλλαγής εμπειριών.
- Σε κάθε περίπτωση παρέχεται συνεχής τηλεφωνική υποστήριξη για κάθε ζήτημα.
- Ολοκληρωμένο εγχειρίδιο οργάνωσης και λειτουργίας καταστήματος
Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης παρέχεται ολοκληρωμένο εγχειρίδιο οργάνωσης και λειτουργίας καταστήματος προσαρμοσμένο στο συγκεκριμένο κατάστημα, όπου περιέχονται μεταξύ άλλων και συμπληρωματικά ως προς το πρόγραμμα εκπαίδευσης ότι προσαρμογές έχουν γίνει.
- Επικοινωνιακή υποστήριξη τοπικά και πανελλαδικά σύμφωνα με τη στρατηγική Μάρκετινγκ
Όπως αναφέρθηκε και προηγούμενα η επιχείρηση ακολουθεί συγκεκριμένο πρόγραμμα πανελλαδικής προβολής και επικοινωνίας, το οποίο προσαρμόζεται κάθε φορά σύμφωνα με τις επικοινωνιακές ανάγκες. Για την έναρξη λειτουργίας κάθε καταστήματος εκπονείται επιπρόσθετα σε τοπικό επίπεδο αρχικό πλάνο επικοινωνίας, το οποίο υλοποιείται με ευθύνη της μητρικής εταιρίας σε συνεργασία με τον επενδυτή.
- Διασφάλιση ορθής λειτουργίας του καταστήματος με βάση διαδικασίες παρακολούθησης
Όπως αναφέρθηκε επανειλημμένα βασική επιδίωξη του ιδρυτή αλλά και των στελεχών της επιχείρησης είναι η διατήρηση και ανάπτυξη του υψηλού επιπέδου ποιότητας των προϊόντων και υπηρεσιών. Για το λόγο αυτό έχουν αναπτυχθεί διαδικασίες παρακολούθησης της λειτουργίας όλων των καταστημάτων που εντοπίζουν παρεκκλίσεις και επεμβαίνουν διορθωτικά.
FACTS
Ο ιδανικός υποψήφιος επενδυτής έχει ηλικία 25-50 ετών, επιχειρηματικό πνεύμα, διαθέτει οργανωτική ικανότητα χωρίς να απαιτούνται ειδικές γνώσεις του επαγγέλματος.
Ρητά αναφέρεται ότι δεν προβλέπονται σε καμία περίπτωση πρόσθετα έξοδα, όπως royalty fees ή marketing fees για όλη τη διάρκεια ισχύος της Σύμβασης.
Βασικές προδιαγραφές Bruno Coffee Store
Κατάστημα 80 - 120 τμ σε κεντρική θέση.
Εκτιμώμενος προϋπολογισμός κατασκευής:
160 – 180,000 €
Εκτιμώμενος χρόνος προετοιμασίας: 3 – 4 μήνες
Βασικές προδιαγραφές Bruno Coffee Stores ταχείας εξυπηρέτησης
Κατάστημα 30 - 60 τμ σε εξόδους πόλεων ή σε πολυσύχναστους δρόμους
Εκτιμώμενος προϋπολογισμός κατασκευής:
120 – 140,000 €
Εκτιμώμενος χρόνος προετοιμασίας: 2 – 3 μήνες