pinknewlogo

Η Pink δημιουργήθηκε για τη νεαρή γυναίκα που αναζητά πάντα κάτι καινούργιο και θέλει να ξεχωρίζει, χωρίς να ξοδεύει μια περιουσία. Η κολεξιόν της Pink είναι "fashion", χωρίς στερεότυπα και τετριμμένες ιδέες, με στόχο να αναδεικνύει πρωτίστως την προσωπικότητα κάθε γυναίκας. Κάθε ρούχο είναι ξεχωριστό, δημιουργείται με αγάπη και προσοχή, με σκοπό να ευχαριστήσει όποια το φορέσει, αλλά και αυτούς που θα τη θαυμάσουν. ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: 800 € ανά τμ, με το εμπόρευμα παρακαταθήκη.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ!

Η εταιρεία ενδυμάτων Pink Woman ιδρύθηκε το 2004 στη Βόρεια Ελλάδα όπου λειτούργησαν και τα πρώτα καταστήματα. Χρόνο με το χρόνο, η Pink ανέπτυξε την παρουσία της στην αγορά και σήμερα το δίκτυο της αριθμεί 12 ιδιόκτητα καταστήματα και 63 franchise σε κεντρικά σημεία και μεγάλα εμπορικά καταστήματα. Η εταιρεία έχει νεανικό στυλ, ώστε να προσφέρει ένα δυναμικό brand name και με σημαντική παρουσία στην αγορά της Ελλάδος και της Κύπρου. Η νέα εσωτερική οργάνωση της εταιρείας και η απόκτηση ενός καινούριου χώρου αποθήκευσης στη Καβάλα των 4.000 τ.μ. αντιστοιχεί στην πρόσφατη αναδιάρθρωση της Pink Woman.

Η σημερινή επιτυχία της Pink Woman βασίζεται κατ' αρχήν στο σεβασμό για το αγοραστικό κοινό, προσφέροντας τις καλύτερες casual και street wear προτάσεις σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές. Μελετώντας τις σύγχρονες τάσεις, είναι πάντα ένα βήμα μπροστά, προσφέροντάς στις πελάτισσες ρούχα με την τελευταία λέξη της μόδας, τα οποία ανανεώνονται συνεχώς. Τα ρούχα της Pink Woman σχεδιάζονται για τη νέα γυναίκα που αναζητά πάντα κάτι καινούριο και θέλει να ξεχωρίσει χωρίς να ξοδεύει μια περιουσία. Η κολεξιόν της είναι "fashion", χωρίς στερεότυπα ενώ κάθε ρούχο είναι ξεχωριστό, και δημιουργείται με αγάπη και προσοχή με σκοπό να ευχαριστήσει τη γυναίκα που το φοράει.

ΠΡΟΝΟΜΙΑ FRANCHISE

Παροχή σχεδίου λιανικής για το συγκεκριμένο κατάστημα, επιθεώρηση και επίβλεψη ανά εβδομάδα από στελέχη της εταιρείας, διασφάλιση του stock μέσα από λειτουργίες και κατευθύνσεις, εξ' ολοκλήρου ανάληψη του marketing του προϊόντος, επικοινωνία σε εθνικό επίπεδο από την ίδια την εταιρεία. Ο υποψήφιος θα πρέπει να έχει γνώση της αγοράς και να πρεσβεύει τις βασικές αξίες της εταιρείας οι οποίες συνοψίζονται σε δύο λέξεις: εντιμότητα και αμεροληψία.

FACTS

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (σε τ.μ.): από 150

ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: 800 € ανά τ.μ.

ENTRY FEES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

ROYALTIES: 0 %

MRK FEES: 2,5 %

ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ (εκτίμηση): 18 - 24

# ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 75 σε 8 χώρες

EXTRAS

Γενικά

ΧΩΡΑ ΙΔΡΥΣΗΣ: ΕΛΛΑΔΑ

ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ: 2004

ΕΝΑΡΞΗ FRANCHISE: 2004

Εκπαίδευση

AΡΧIKH ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ FRANCHISEE: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

AΡΧIKH ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

Κατάστημα

ΕΡΕΥΝΑ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΕΞΕΥΡΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ: ΥΠΑΡΧΕΙ

Ικανότητες

ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ FRANCHISEE: ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ

ΕΜΠΕΙΡΙΑ FRANCHISEE: ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: 2

Σύμβαση

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ σε έτη: 6

Ανάπτυξη

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΛΑΝΟ: Ηπειρωτική Ελλάδα, Κρήτη, Ιωάννινα, Πάτρα, Νομός Αττικής

FA2010

FA2011

FA2012

FA2013