ZONIOU logo

H νέα αυτή επιχειρηματική πρόταση αφορά ένα διαφοροποιημένο αρωματοπωλείο που βασίζεται στη βιωματική εμπειρία και δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν αλλά και να δημιουργήσουν τη δική τους, ξεχωριστή, μοναδική, σύνθεση αρωμάτων. Οι πελάτες απολαμβάνουν την εμπειρία του smart shopping, βρίσκοντας ότι πιο σύγχρονο στο χώρο των αρωμάτων και καλλυντικών σε συμφέρουσα και προσιτή τιμή, καινοτομώντας σε τεχνολογία, από απλώς «ένα ακόμα» αρωματοπωλείο.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ!

zoniou-IMG 4405Στην boutique αρωματοποιίας ZONIOU η σύγχρονη γυναίκα βρίσκει το προσωπικό της στίγμα μέσα από μια σειρά προϊόντων περιποίησης, αρωμάτων και αρωματικών χώρου που συμπληρώνουν το styling της. Απευθυνόμενη και στον σύγχρονο, άνδρα η boutique ZONIOU, προτείνει ολοκληρωμένες σειρές περιποίησης που ξεχωρίζουν.

Αρώματα, αφρόλουτρα, κρέμες σώματος, σαπούνια, αρωματικά χώρου (sticks, κεριά, spray), after shave, scrubs, αιθέρια και καλλυντικά έλαια, είδη εξαιρετικής ποιότητας, συνθέτουν τη γκάμα των προϊόντων που προσφέρονται στα καταστήματα ZONIOU.

Οι custom made σειρές καλλυντικών μας, εμπλουτίζονται συνεχώς με τις τελευταίες τάσεις στην αρωματοποιία ενώ ταυτόχρονα προστίθενται νέα προϊόντα στη συλλογή.

Όλα τα προϊόντα καλύπτουν πλήρως τις νομοθετικές προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και περαιτέρω καινοτομούν, διαθέτοντας φάκελο προϊόντος με συγκεκριμένες προδιαγραφές για κάθε ένα ξεχωριστά, έχοντας υποβληθεί σε challenge tests από πιστοποιημένα ερευνητικά εργαστήρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

IMG 4448-lowΕταιρεία

Η οικογένεια Ζώνιου συνδέεται με τον κλάδο του αρώματος και των αρωματικών υλών τροφίμων από το 1977. Από την Κωνσταντινούπολη και με εγκαταστάσεις στη Θεσσαλονίκη ο Δοξάκης Ζώνιος ίδρυσε τη δική του εταιρεία αρωματοποιίας.

Δεύτερη γενιά αρωματοποιών η Νίκη Ζώνιου, Χημικός, με τη συστηματική ενασχόληση της με το αντικείμενο καθώς και το μεράκι της και την οικογενειακή παράδοση, δημιουργεί τα καταστήματα ZONIOU και προσφέρουν όχι μόνο προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας αλλά και μοναδική αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή.

Ένα δυνατό brand name που έχει κτίσει όλα αυτά τα χρόνια η εταιρεία διαθέτει υψηλή αναγνωρισιμότητα και έχει θέσει τις βάσεις για σταθερή ανάπτυξη.

Το πιλοτικό κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, σχεδιάστηκε σύμφωνα με τη νέα εταιρική εικόνα του δικτύου καταστημάτων. Εντυπωσιάζει με τη μοναδική ατμόσφαιρα και την αισθητική του, τις ιδιαίτερες συσκευασίες και την μεγάλη ποικιλία του.

Με ζητούμενο τη διαφοροποίηση της από τον ανταγωνισμό, η εταιρία επενδύει, εκτός από την ποιότητα των προϊόντων της, και στους συνεργάτες της προκειμένου να επιτύχει συνέργιες στον κλάδο αρωμάτων και προϊόντων περιποίησης «custom made».

Για να το καταφέρει αυτό η εταιρία έχει επιλέξει να αναπτυχθεί με το σύστημα franchising (δικαιόχρηση). Παράλληλα η εταιρία έχει επενδύσει σε έμπειρα στελέχη διοίκησης που κατέχουν την τεχνογνωσία για την λειτουργία και τη διαχείριση ενός καταστήματος αρωματοποιίας υψηλών προδιαγραφών και που παρέχουν οδηγίες και εκπαίδευση στους επιχειρηματίες του franchising. Η υποστήριξη ξεκινά από την πρώτη μέρα λειτουργίας και συνεχίζει σε καθημερινή βάση από τη εταιρία ZONIOU.

Πρόταση franchise

Το μοντέλο της επιχειρηματικής μας πρότασης βασίζεται σε 3 αρχές:

  • Εξαιρετική σχέση ποιότητας / τιμής προϊόντων

  • Απλή, χαμηλού κόστους επένδυση

  • Ξεκάθαρη εμπορική σχέση με τον franchisee

Αναπτύσσοντας τη ZONIOU μέσω του συστήματος franchise η εταιρία εξασφαλίζει ότι ο αδειούχος λειτουργεί μια σύγχρονη επιχειρηματική μονάδα χωρίς να ξοδέψει χρόνο και χρήμα στην έρευνα των θεμάτων που σχετίζονται με την κατασκευή, την λειτουργία και τον έλεγχο της επιχείρησής του.

Απολαμβάνει:

  • Καινοτόμα προϊόντα αρωματοποιίας,

  • υψηλής πιστότητας μέσα από μια πολύ μεγάλη γκάμα

  • Εγγυημένο περιθώριο κέρδους

  • Υψηλή υπεραξία συσκευασίας

  • Τεχνογνωσία

  • Στοχευόμενα σημεία

Όλη αυτή η προεργασία έχει γίνει από τη εταιρία με ανάλογες δαπάνες και πετυχημένη πρακτική εφαρμογή. Έτσι ο νέος αδειούχος ξεκινά μια κερδοφόρα επιχείρηση κάνοντας χρήση όλης αυτής της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας.

Πρακτικά ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο (ρίσκο) της επένδυσής του ενώ παράλληλα παραμένει ανεξάρτητος επιχειρηματίας.

body-treatment-compo1-low perfumes-compo-low

Πλεονεκτήματα συνεργασίας

1. Ομάδα υποστήριξης δημιουργίας νέων καταστημάτων και επέκτασης ή ανακαίνισης των υπαρχόντων.

1.1. Αξιολόγηση τοποθεσίας νέου καταστήματος: Δυνατότητα αυτοψίας για την έγκριση της τοποθεσίας του καταστήματος.

1.2. Δυνατότητα υποστήριξης στη διαπραγμάτευση και την υπογραφή του μισθωτηρίου συμβολαίου του καταστήματος με συμβουλευτικές υπηρεσίες νομικής φύσης.

1.3. Ολοκληρωμένος σχεδιασμός - μελέτη - επίβλεψη και οργάνωση κατασκευής του καταστήματος. Παράδοση πλήρης σειράς σχεδίων με τα χαρακτηριστικά του καταστήματος (διαστάσεις, βιτρίνες, εξοπλισμός κλπ). Πλήρης προϋπολογισμός του κόστους κατασκευής του καταστήματος.

1.4. Παρακολούθηση πορείας κατασκευών, έλεγχος κοστολογίων και οικονομικών συμφωνιών κατασκευής.

1.5. Απολογισμός κόστους καταστήματος.

2. Πλήρης υποστήριξη στις διαμόρφωση μείγματος προϊόντων από εξειδικευμένο σύμβουλο λειτουργίας καταστήματος.

2.1. Καθορισμός στόχου πωλήσεων / αποδείξεων.

2.2. Καθορισμός αρχικών προμηθειών ανά κατηγορία προϊόντων.

2.3. Merchandising (στήσιμο καταστήματος).

2.4. Καθημερινός έλεγχος και παρακολούθηση πωλήσεων, τακτικός έλεγχος αγορών και αποθεμάτων για την καλύτερη διαχείριση των προϊόντων του καταστήματος.

3. Δυνατότητα παροχής υποστήριξης στον σχεδιασμό και την ολοκλήρωση του ετήσιου marketing plan σε συνεργασία με τον τοπικό σας συνεργάτη.

4. Προγραμματισμός εκπαίδευσης του franchisee και στελεχών του.

4.1. Δυνατότητα παροχής υποστήριξης για την εξεύρεση και την αξιολόγηση προσωπικού.

4.2. Πλήρες πρόγραμμα κατάρτισης και ανάπτυξης στελεχών καθώς και βασικής εκπαίδευσης δεξιοτήτων για την λειτουργία του καταστήματος. (Τεχνική κατάρτιση χειρισμού προϊόντων, εκπαίδευση προσωπικού σε ταμεία, Η/Υ, κλπ).

4.3. Υποστήριξη με εγχειρίδια, κύκλους σεμιναρίων, και άλλα μέσα.

5. Πλήρες πρόγραμμα ηλεκτρονικής υποστήριξης των καταστημάτων σε εξοπλισμό (hardware) και λογισμικό (software).

5.1. Διαμόρφωση αναγκών εξοπλισμού.

5.2. Δυνατότητα αγοράς εξοπλισμού σε επίπεδο δικτύου.

6. Δυνατότητα παρακολούθησης και ανάλυσης των οικονομικών στοιχείων και των άλλων δεικτών ελέγχου κόστους λειτουργίας (τάσεις πωλήσεων, πωλήσεις ανά κατηγορία, αποθέματα, μικτό περιθώριο κέρδους, κλπ)

6.1. Δυνατότητα συμβουλευτικών προτάσεων για πιθανές επεμβάσεις στην λειτουργία της επιχείρησης προκειμένου να επιτευχθούν καλύτερα αποτελέσματα.

6.2. Ετήσια πλάνα στόχων και προτεραιοτήτων με προϋπολογιστικά αποτελέσματα χρήσεως.

7. Πλήρης κάλυψη προμηθειών των καταστημάτων.

7.1. Έλεγχος προμηθειών και κοστολογίων συνολικά για το δίκτυο.

7.2. Άρτιες υπηρεσίες logistics. Άρτιες εγκαταστάσεις αποθήκευσης και ταχύτατες υπηρεσίες διακίνησης προϊόντων και λοιπού εξοπλισμού.

7.3. Τροφοδοσία αναλωσίμων (σακούλες, κουτιά, αναλώσιμα, στολές εργασίας, κλπ).

8. Ενημερωτικές και εκπαιδευτικές συναντήσεις.

Η εταιρία συμπληρώνει συνεχώς και αναβαθμίζει τις προσφερόμενες υπηρεσίες της ώστε να μη χρειάζεται οι franchisees να ασχολούνται παρά μόνο με την εξυπηρέτηση των πελατών τους, την αύξηση των πωλήσεων, και κατά συνέπεια τη μεγιστοποίηση των κερδών τους.

Τέτοιες υπηρεσίες είναι:

  • Πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών (Loyalty card)

  • E-shop με δυνατότητα εκτέλεσης παραγγελιών κεντρικά ή τοπικά.

  • Πρόγραμμα ελέγχου ασφάλειας καταστημάτων και πρόληψης κλοπών.

  • Υπηρεσίες και εκπτώσεις σε επίπεδο ομίλου.

  • Ασφαλιστικές καλύψεις σε επίπεδο δικτύου.

Προνόμια franchisee

Επιπλέον ο δικαιούχος με τη ZONIOU:

  • Απολαμβάνει του πλεονεκτήματος της ευρείας γνώσης του σήματός της και των προϊόντων της, καθώς και της φήμης που τα συνοδεύει, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα σίγουρες προοπτικές πωλήσεων.

  • Επενδύει ένα σχετικά μικρό κεφάλαιο που θα του φέρει ικανή απόδοση.

  • Επωφελείται άμεσα από κάθε πανελλαδική διαφημιστική καμπάνια, σχεδιάζοντας παράλληλα προγράμματα τοπικής διαφήμιση για την περιοχή του.

  • Επωφελείται από την παροχή συστηματικής εκπαίδευσης του ιδίου αλλά και των συνεργατών του σε νέες τεχνικές πωλήσεων, μεθόδους marketing και management.

  • Εξασφαλίζει την ανάλυση και επεξεργασία των πληροφοριών που συλλέγονται από τα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και ενημερώνουν για το προφίλ των πελατών μας.

  • Ελαχιστοποιεί τον χρόνο που χρειάζεται για τη ενασχόλησή του με τις συμπληρωματικές λειτουργίες ενός καταστήματος ώστε να αφιερώνεται στην μεγιστοποίηση των πωλήσεων του.

Στόχοι

Ως στόχος ορίστηκε η ανάπτυξη του δικτύου να φτάσει τα 25 καταστήματα στην Ελλάδα μέσα στην προσεχή τριετία ώστε να πραγματοποιηθεί η α' φάση του επιχειρηματικού πλάνου της εταιρίας. Η εταιρία πιστεύει, ότι μόνο με αυτόν το ρυθμό θα μπορέσει να απορροφήσει τους νέους συνεργάτες χωρίς να δημιουργηθεί δυσλειτουργία στις εργασίες της και να υπάρχει ελεγχόμενη ανάπτυξη.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το 2014 οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα 1,3 εκατομμύρια ευρώ ενώ οι προβλέψεις για το 2015 στοχεύουν τα 1,7 εκατομμύρια ευρώ.

Την τελευταία τετραετία ο τζίρος της εταιρίας αυξάνεται με μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξεως του 20%, αντίθετα από την πτωτική πορεία που εμφανίζει συνολικά ο κλάδος της προσωπικής περιποίησης.

Τέλος, στα μελλοντικά σχέδια της είναι να υλοποιηθεί ο στρατηγικός στόχος για επέκταση στις αγορές του εξωτερικού.

FACTS

Απαιτούμενος χώρος (σε τ.μ.): 30 – 50 m2 - Απαραίτητη η ύπαρξη βοηθητικών χώρων προετοιμασίας και αποθήκευσης

ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ:

Διαμόρφωση: από 250 € / τ.μ. αναλόγως τη μορφολογία

Εξοπλισμός: 5.000 €

Αρχικό εμπόρευμα: από 10.000 €

Entry fees: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (μέχρι τέλος του 2014)

Royalties: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

Μarketing fees: 2,5 %

Ετήσιο κόστος εκπαίδευσης: μέχρι 1%

Τοπική διαφήμιση: 2,5 %

Μήνες Απόσβεσης (εκτίμηση): 36

# Καταστημάτων: 1

Extras

ΓΕΝΙΚΑ

Χωρά ίδρυσης: ΕΛΛΑΔΑ

Έναρξη δραστηριοτήτων: 1977

Έναρξη franchise: 2013

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αρχική εκπαίδευση franchisee: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

Αρχική εκπαίδευση προσωπικού: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

Συνεχής εκπαίδευση: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

Εγχειρίδια λειτουργίας: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

Πιστοποίηση ISO 9001/2008: ΟΧΙ

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Έρευνα - αξιολόγηση αγοράς: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

Οικονομοτεχνικές μελέτες: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

Εξεύρεση καταστήματος: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ

Αξιολόγηση καταστήματος: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

Αρχιτεκτονικά σχέδια: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ

Δυνατότητα παράδοσης με το κλειδί στο χέρι: ΥΠΑΡΧΕΙ

ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

Απασχόληση franchisee: ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ

Εμπειρία franchisee: ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ

Ελάχιστο προσωπικό: 2

Σύμβαση

Αποκλειστικότητα περιοχής: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

Διάρκεια σύμβασης σε έτη: 3 + 2

ΑΝΑΠΤΥΞΗ

# εταιρικών καταστημάτων: 1

Αναπτυξιακό πλάνο: 25

Για περισσότερες πληροφορίες στο κεντρικό site της εταιρείας www.zoniou.gr

No Internet Connection