IQ newLogo

Η IQ Parfumerie δημιουργεί τομή στον κλάδο των αρωματοπωλείων, καθώς μπορεί να ισχυρισθεί με αποδείξεις ότι προσφέρει το καλύτερο άρωμα στον κόσμο, ακολουθώντας τις πλέον αυστηρές προδιαγραφές καθ’ όλη την αλυσίδα της εφοδιαστικής από την παρασκευή του μέχρι την αποθήκευση και διανομή, εναρμονιζόμενη ταυτόχρονη πλήρως με τις εθνικές και κοινοτικές οδηγίες και νόμους.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ!

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της IQ Parfumerie έχει σχεδιασθεί ώστε να διασφαλίζει την κερδοφορία στους συνεργάτες της και ταυτόχρονα να δημιουργεί τις προϋποθέσεις ανάπτυξης, τόσο για τη μητρική εταιρεία όσο και για τους επιχειρηματίες που την εμπιστεύονται ως δικαιοδόχοι. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, έχει σχεδιάσει και δοκιμάσει στην πράξη με απόλυτη επιτυχία το καινοτόμο μοντέλο αυτόματης πώλησης αρωμάτων μέσω εντοιχισμένης ηλεκτρονικής κασέτας 3 μύλων, η οποία πέρα από το πλεονέκτημα marketing και διαφοροποίησης, εξασφαλίζει άριστη ποιότητα, καθώς τα αρώματα διατηρούνται σε ψύξη και παραμένουν αναλλοίωτα.

Το κατάστημα θα πρέπει να αφορά χώρο 20 τ.μ. και η αρχική επένδυση περιλαμβάνει δικαιώματα χρήσης βιομηχανικών δικαιωμάτων και πνευματικής ιδιοκτησίας, αρχική εκπαίδευση, αποκλειστικότητα περιοχής, πινακίδα, επίπλωση, αρχικό εμπόρευμα, αρχικό στήσιμο, υποστήριξη κατά την αρχική λειτουργία του καταστήματος.

IQnew IQ store

Η IQ Parfumerie αφορά στη μοναδική πρόταση αρωματοπωλείου, η οποία βασίζεται στους νόμους των υγειονομικών διατάξεων, της επιθεώρησης εργασίας, του ΕΟΦ κ.λπ. Καθώς διαπιστώνουμε μέρα με την μέρα την αύξηση των παράνομων αλλά και επικίνδυνων αρωματοπωλείων για την υγεία των καταναλωτών σκεφτήκαμε το απόλυτα ασφαλές κατάστημα και βασιστήκαμε στους νόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το άρωμα είναι από τα πιο σύνθετα προϊόντα από την εποχή της αρχαιότητας έως και σήμερα. Η αρωματοποιία είναι μια ιεροτελεστία που απαιτεί ταλέντο, γνώση, τεχνογνωσία, τεχνολογία και τυπικότητα. Η φυσικότητα της βάσης, η ποιότητα των πρώτων υλών σε συνδυασμό με τον άρτιο τρόπο παραγωγής και αβίαστης ωρίμανσης των αρωμάτων μας είναι το μυστικό που τα κάνει να ξεχωρίζουν με διαφορά από ότι και αν έχουμε δοκιμάσει στην αγορά, προσδίδοντας μας την λεπτότητα που αρμόζει σε κάθε αρωματική δημιουργία.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Η καινοτομία της IQ Parfumerie αφορά στην παγκόσμια πατέντα της αυτόματης πώλησης αρωμάτων, μέσω της οποίας οι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα τόσο για δειγματισμό, όσο και για αγορά του προϊόντος που επιθυμούν, το οποίο συντηρείται και παραδίδεται με τις πλέον αυστηρές προδιαγραφές, ώστε να εξασφαλίζεται η καλύτερη ποιότητα και ταυτόχρονα αλλάζει τον τρόπο εξυπηρέτησης του καταναλωτή.

Η νέα και πρωτοποριακή διαδικασία της αυτόματης πώλησης αρωμάτων είναι απολύτως λειτουργική και λύνει τα προβλήματα τόσο στην ποιότητα όσο και στην εξυπηρέτηση των πελατών.

Σε όλα τα αρωματοπωλεία του κόσμου που χρησιμοποιούν τον κλασικό τρόπο για την αποθήκευση του αρώματος στο κατάστημά τους, δηλ. σε φιάλες διαφορετικών σχεδίων υλικών και χρωμάτων, ότι αναγκαστικά ανοίγουν την αρχική συσκευασία του προμηθευτή τους αυθαίρετα και χωρίς να έχουν άδεια συσκευασίας ή παραγωγής και έτσι το προϊόν τίθεται από την αρχή σε αμφισβήτηση, τόσο νομικά όσο και ποιοτικά. Ο χρησιμοποιούμενος εξοπλισμός και η διαδικασία επηρεάζουν δυσμενώς την ποιότητα του παραδιδόμενου προς τον πελάτη προϊόντος. Το εργοστάσιο παραγωγής έχει ασφαλώς τις απαραίτητες άδειες ώστε να συσκευάσει και να παραδώσει το τελικό προϊόν απ’ ευθείας στον καταναλωτή, σε συγκεκριμένη διάρκεια (ημερομηνία λήξης) αλλά όχι το κατάστημα λιανικής.

Ένα επιπλέον μειονέκτημα σχετίζεται με την μακρά διάρκεια διατήρησης των αρωμάτων που προσφέρονται προς πώληση κάτω από ποικίλες θερμοκρασίες περιβάλλοντος που επηρεάζουν δυσμενώς την ποιότητα του προϊόντος. Έχουμε όλοι παρατηρήσει ότι αγοράζοντας το ίδιο άρωμα από το ίδιο μαγαζί πολλές φορές έχει διαφορετικό χρώμα. Αυτό είναι ένα εμφανές πρόβλημα ποιότητας. Το επόμενο στάδιο είναι το άρωμα να χάσει την πιστότητά του και μετά να χαλάσει τελείως βγάζοντας μια άσχημη μυρωδιά σαν «ξύδι». Οι ευσυνείδητοι επαγγελματίες πρέπει να πετάξουν το χαλασμένο προϊόν αδιαφορώντας για το χαμένο κέρδος τους. Θέλουμε να πιστεύουμε πως όλοι το κάνουν!

Η διατήρηση των αρωμάτων εντός των συμβατικών εμπορικά διαθέσιμων δοχείων, τα οποία περιέχουν αέρα ή/και κάνουν χρήση αέρα στη διαδικασία διανομής του αρώματος, όπως συμβαίνει στην περίπτωση της προηγούμενης πεπαλαιωμένης διαδικασίας, οδηγεί σε υποβάθμιση του προϊόντος αρώματος, δεδομένου ότι η παρουσία αέρα προκαλεί την οξείδωση και σταδιακή απώλεια των πλέον πτητικών ουσιωδών συστατικών του αρώματος. Επιπλέον, η χρήση αέρα στις διαδικασίες διανομής του αρώματος οδηγεί στην ανεξέλεγκτη διασπορά διαφόρων οσμών διαφορετικών αρωμάτων που αγοράζονται από τους πελάτες στην ατμόσφαιρα, όπου αυτή η πολύ-αρωματισμένη ατμόσφαιρα, δημιουργεί ένα ανεπιθύμητο περιβάλλον για την προώθηση των πωλήσεων διαφορετικών διακριτών αρωμάτων.

Η νέας μέθοδος παροχής και διανομής του αρώματος λύνει όλα τα παραπάνω προβλήματα και προσφέρει με αποδείξεις στον τελικό καταναλωτή την σιγουριά ότι αγοράζει το καλύτερο άρωμα του κόσμου!

Η IQ Parfumerie αφήνει πίσω της τον ανταγωνισμό και αναδεικνύεται ηγέτης στην αγορά του αρώματος, σε κάθε πόλη της ελληνικής αγοράς ή σε άλλες χώρες και σε αγορές που θα επιλέξει να δραστηριοποιηθεί.

IQnice IQproducts

Το άρωμα είναι ένας εκρηκτικός συνδυασμός δημιουργικής φαντασίας και επιστημονικής γνώσης. Ο αρωματοποιός έχει στην διάθεσή του μια πλούσια παλέτα από πρώτες ύλες, φυσικές και συνθετικές, αιθέρια έλαια και ρητίνες, τις οποίες χρησιμοποιεί για να συνθέσει αρώματα πρωτότυπα, συμβατά με το προϊόν, που να ανταποκρίνονται πλήρως στις προσδοκίες του πελάτη. Όπως ακριβώς κάνει και ένας ζωγράφος! το άρωμα είναι αυτό που θα κάνει ένα προϊόν ελκυστικό στον καταναλωτή και θα εξάψει την φαντασία του ή θα ανασύρει παιδικές μνήμες.

Ο προσανατολισμός της IQ Parfumerie στην ποιότητα, τόσο των προϊόντων όσο και των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της, επισφραγίζεται από το πιστοποιημένο Σύστημα Ποιότητας που εφαρμόζει κατά την ανάπτυξη και παραγωγή αρωμάτων, πρώτων υλών αρωματοποιίας και ειδικών χημικών ενώσεων (ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2008).

Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιεί η IQ Parfumerie βασίζονται στην τεράστια εμπειρία της εταιρείας που ίδρυσε ο καθηγητής Αλέξανδρος Σταυρόπουλος το 1946. Εδώ και 60 χρόνια, η εταιρεία του έχει αφοσιωθεί στην δημιουργία προϊόντων φιλικών προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Πλαισιωμένη από μια μεγάλη ομάδα επιστημονικά καταξιωμένου προσωπικού και εφοδιασμένη τον πλέον σύγχρονο ερευνητικό εξοπλισμό, εξυπηρετεί αποκλειστικά τους δυο τομείς των δραστηριοτήτων της, της αρωματοποιίας και της βιοτεχνολογίας. Με ενεργή παρουσία σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική, Άπω Ανατολή και Β. Αμερική, πραγματοποιεί σημαντικό ποσοστό των πωλήσεών της σε χώρες του εξωτερικού, όπως Βιετνάμ, Γαλλία, Γερμανία, ΗΠΑ, Ινδονησία, Ισπανία, Ισραήλ, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία, Ρουμανία, Σερβία, Κροατία, FYROM.

Το άρωμα περιέχει αρωματική ύλη σε ποσοστό 10-20% , η κολόνια 3-5% ενώ το eau de Toilette 2%. Πρέπει να τονίσουμε πως το eau de Toilette ή η κολόνια δεν γίνονται άρωμα (eau de Perfume), καθώς τα τρία διαφορετικά προϊόντα χαρακτηρίζονται και από διαφορετική διαδικασία παραγωγής.

Έχουμε παρατηρήσει καταστήματα να διαθέτουν eau de Toilette ή κολόνιες με χαμηλό κόστος όπου μας διαφημίζουν πως με μια «έξτρα μικρή χρέωση» προσθέτουν μερικές σταγόνες αρωματικής ύλης (εσσάνς) και μετατρέπουν το μίγμα σε άρωμα (eau de Perfume). Μια ανάμιξη χωρίς τον κατάλληλο εξοπλισμό και υποδομές και κυρίως χωρίς γνώσεις – προδιαγραφές - οδηγίες, μεταχειριζόμενοι κυκλικούς (αρωματικούς) υδρογονάνθρακες, με αποτέλεσμα:

Αμφιβόλου ποιότητας προϊόν με πιθανότητες δημιουργίας ερεθισμών (απουσία ωρίμανσης και μερική ανάμιξη)

Μια κολόνια που μυρίζει βαριά χωρίς να έχει σχέση με το άρωμα που είχαμε στο μυαλό μας

Πιθανότητα να καταστρέψουμε τα ρούχα μας από την αδιάλυτη εσσάνς

Ασταθής αποτέλεσμα μιας και εξαρτάτε από τον εκάστοτε πωλητή

Φανταστείτε πηγαίνοντας σε ένα εστιατόριο, την ώρα που σας σερβίρουν το κρασί που έχετε ζητήσει, την έκφραση του σερβιτόρου όταν του πείτε δοκιμάζοντας:

Δεν μου αρέσει (!) είναι ελαφρύ για τα γούστα μου, θα ήθελα να μου το κάνετε πιο βαρύ…

Την ίδια έκφραση θα έπρεπε να έχει ένας πωλητής που του ζητάτε να αναλάβει ρόλο αλχημιστή και να μετατρέψει την κολόνια σε άρωμα.

Το άρωμα είναι προϊόν ωρίμανσης (ψυχρής ωρίμανσης) που απαιτεί από μερικούς μήνες έως και χρόνια ώστε να είναι ασφαλή προς χρήση και να αποκτήσει τη λεπτότητα που πρέπει να μας προσδίδει. Δεν είναι δυνατόν να γίνει σε ένα κατάστημα μέσα σε λίγα λεπτά.

IQSTAND

Η πρόταση franchise της IQ Parfumerie αφορά στην παγκόσμια καινοτομία της αυτόματης πώλησης καλλυντικών μέσω ειδικής κονσόλας, η οποία:

  • παράσχει μία απαλλαγμένη από αέρα συσκευασία και αποθήκευση των αρωμάτων, εξασφαλίζοντας μια μακράς διάρκειας ποιότητα του προϊόντος, που θα υποβαθμίζονταν διαφορετικά λόγω της οξείδωσης που επέρχεται ως αποτέλεσμα της έκθεσής του στον αέρα του περιβάλλοντος και παράλληλα αποτρέπει την διασπορά ποικίλων οσμών στο περιβάλλον που θα μπορούσε να δημιουργήσει μια ανεπιθύμητη ατμόσφαιρα μικτών οσμών.

  • χρησιμοποιεί ένα ανεξάρτητο κύκλωμα αγωγών και ένα μέσο άντλησης για την χορήγηση της επακριβούς προκαθορισμένης ποσότητας αρώματος απολύτου καθαρότητας από κάθε ένα από το πλήθος των δοχείων που περιέχουν έναν ισοδύναμο πλήθος διακριτών αρωμάτων.

  • παράσχει ένα σύστημα ψύξης κατάλληλο για τη διατήρηση της θερμοκρασίας των δοχείων αποθήκευσης των αρωμάτων σε επιθυμητά επίπεδα εξασφαλίζοντας μακράς διάρκειας σταθερή ποιότητα των αρωμάτων που αποθηκεύονται στα δοχεία.

  • παράσχει μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή έλεγχο ολόκληρης της διαδικασίας της πώλησης, με την βοήθεια του υπευθύνου του καταστήματος.

Το νέο project της Epsilon 5, IQ Parfumerie, έχει σχεδιαστεί πάνω στην παγκόσμια εφεύρεση VENDING MACHINE FOR SELECTED QUANTITIES OF DISTINCT PERFUMES.

ΠΡΟΝΟΜΙΑ FRANCHISE

Η IQ Parfumerie διαθέτοντας εμπειρία δεκαετιών τόσο στον κλάδο των αρωμάτων – καλλυντικών, όσο και στο franchising, παρέχει μοναδικά προνόμια που αφενός θωρακίζουν τους συνεργάτες – δικαιοδόχους της έναντι των μεταβαλλόμενων συνθηκών της αγοράς και αφετέρου διασφαλίζουν την επιτυχημένη και κερδοφόρα επιχειρηματική πορείας τους:

  • Καινοτομία

  • Μοναδική διαφοροποίηση σε παγκόσμιο επίπεδο.

  • Μεγάλη γκάμα αρωμάτων, σε ιδιαίτερα υψηλό value for money.

  • Τα καλύτερα περιθώρια κέρδους.

  • Ελληνικά προϊόντα, σε υψηλή ποιότητα, που εναρμονίζονται με όλες τις διεθνείς και εγχώριες πιστοποιήσεις ποιότητας και ασφάλειας.

  • Σύγχρονα καταστήματα, με προσεγμένη αισθητική που διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό.

  • Πλήρης αρχική υποστήριξη, από την αξιολόγηση και επιλογή του χώρου, μέχρι την αρχική εκπαίδευση και τα εγκαίνια.

  • Συνεχή υποστήριξη σε λειτουργικά και διοικητικά θέματα.

  • Έντονες προωθητικές ενέργειες.

  • Μηδενικά περιοδικά τέλη.

  • Μητρική εταιρεία με υποδομές, τεχνογνωσία και εμπειρία, που διαθέτουν ελάχιστες εταιρείες στον κλάδο.

FACTS

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ: από 20 τ.μ.

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: 80,000 Ευρώ

ROYALTIES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

MARKETING FEES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

 

FA2015

FA2016