marasilTitle

Η εταιρεία ΦΡΑΓΚΟΣ Α.Ε. από την ίδρυσή της το 1987 έως σήμερα, δίνει συνεχώς την πρώτη προτεραιότητα στους πελάτες της, προκειμένου να παραμείνει στην κορυφή του ανταγωνισμού και βάσει της σύγχρονης δομής της, καθώς και των στρατηγικών επιχειρηματικών αποφάσεων της και των εφάμιλλων με τα ευρωπαϊκά προϊόντων της αναπτύσσεται διαρκώς.

 Η εταιρεία ΦΡΑΓΚΟΣ Α.Ε. από την ίδρυσή της το 1987 έως σήμερα, δίνει συνεχώς την πρώτη προτεραιότητα στους πελάτες της, προκειμένου να παραμείνει στην κορυφή του ανταγωνισμού και βάσει της σύγχρονης δομής της, καθώς και των στρατηγικών επιχειρηματικών αποφάσεων της και των εφάμιλλων με τα ευρωπαϊκά προϊόντων της αναπτύσσεται διαρκώς.

Σήμερα η ΦΡΑΓΚΟΣ Α.Ε. εδρεύει σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 4.000 τ.μ. που στεγάζουν τις διοικητικές δραστηριότητές της και διαθέτει, επίσης, ένα σύγχρονο και λειτουργικό χώρο 5.000 τ.μ. για την παραγωγή, αποθήκευση και διακίνηση των προϊόντων της, απασχολώντας περίπου 200 εξειδικευμένα άτομα που στελεχώνουν όλα τα τμήματά της.

Εκτός από τα brands Marasil και Mandarino, η εταιρεία σχεδιάζει, παράγει ή αντιπροσωπεύει μεγάλα ελληνικά ονόματα όπως Kitten και Defence καθώς και διεθνή ονόματα όπως Pierre Cardin, Tom Tailor, Mauli, καλύπτοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις ηλικίες από νεογέννητά έως και 14 ετών.

Η ΦΡΑΓΚΟΣ Α.Ε. δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση και εξάπλωση των προϊόντων της καλύπτοντας ένα τεράστιο δίκτυο διανομής συνεργαζόμενων καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, που περιλαμβάνει 680 συνεργαζόμενα καταστήματα και ένα δίκτυο καταστημάτων, τόσο ιδιόκτητων, όσο και franchise που αριθμεί σε 30 στρατηγικά επιλεγμένα σημεία λιανικής πώλησης. Επίσης παράλληλα δραστηριοποιείται ήδη στην Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Ολλανδία, Αίγυπτο, Ρωσία, Κύπρο, Λετονία, Σαουδική Αραβία, Η.Α.Ε., και στο Λίβανο.

{tab=ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ}

Από την έναρξη της δραστηριότητάς της, η ΦΡΑΓΚΟΣ Α.Ε. προσανατολίστηκε στον σχεδιασμό και στη διανομή προϊόντων υψηλής ποιότητας, με σκοπό την μέγιστη ικανοποίηση του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Η ποιότητα των προϊόντων, λόγω της οποίας κατέχει ηγετική θέση στην Ελληνική Αγορά, είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιων και συνεχών μελετών και επενδύσεων αναφορικά με τον σχεδιασμό, την επιλογή των Α' υλών και την χρήση σύγχρονης τεχνολογίας κατά τις παραγωγικές διαδικασίες.

{tab=ΟΡΑΜΑ}

Το όραμα της εταιρείας είναι να κατακτήσει την θέση της καλύτερης εταιρείας παιδικών ενδυμάτων στην ελληνική και διεθνή αγορά, προσφέροντας άριστο προϊόν και εξυπηρέτηση στους καταναλωτές της και κερδοφόρα ανάπτυξη στους συνεργάτες της, ικανοποιώντας, μέσα από διαρκή βελτίωση της ποιότητας, τις ανάγκες της αγοράς, με συνεχή εκπαίδευση, παρακίνηση και ανάπτυξη του προσωπικού της.

Το δίκτυο Marasil, ανταποκρινόμενο στην συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για τα προϊόντα του, αναπτύσσεται με σκοπό την πλήρη κάλυψη της ελληνικής αγοράς και την εξυπηρέτηση όλων των καταναλωτών.

Στους άμεσους στόχους της ΦΡΑΓΚΟΣ Α.Ε. είναι η περαιτέρω δημιουργία καταστημάτων Marasil σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, καθώς και σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.

Η εταιρεία έχει θέσει ως βασική της προτεραιότητα την πλήρη και ουσιαστική στήριξη του δικτύου της και την επιτυχία κάθε συνεργάτης της ξεχωριστά. Με σημείο εκκίνησης τον στόχο αυτό έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο πακέτο προϊόντων και υπηρεσιών υποστήριξης που διασφαλίζει τα εχέγγυα της επιτυχίας.

{tab=ΠΡΟΪΟΝΤΑ}

Η υψηλή ποιότητα των προϊόντων και η μεγάλη γκάμα των ειδών, που παράγει και αντιπροσωπεύει η ΦΡΑΓΚΟΣ Α.Ε., συνθέτουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά της, που την τοποθετεί σε μια από τις κορυφαίες θέσεις στην αγορά του παιδικού ρούχου. Διατηρώντας αυτό το πλεονέκτημα, η εταιρεία καλύπτει πλήρως τις ανάγκες των παιδιών ηλικίας από νεογέννητα έως 14 ετών. Συγκεκριμένα οι κατηγορίες των προϊόντων που παράγει και αντιπροσωπεύει είναι οι ακόλουθες:

  • MARASIL Newborn (νεογέννητα έως 12 μηνών)
  • MARASIL Baby (από 6 μηνών έως 36 μηνών)
  • MARASIL Kid (από 2 ετών έως 10 ετών)
  • MANDARINO Newborn (νεογέννητα έως 2 ετών)
  • MANDARINO Mini (από 1 έτους έως 6 ετών)
  • MANDARINO Junior (από 4 ετών έως 14 ετών)
  • PIERRE CARDIN Bebe (από 1 ετών έως 6 ετών)
  • PIERRE CARDIN Junior (από 4 ετών έως 14 ετών)
  • KITTEN Neonatto (νεογέννητα έως 24 μηνών)
  • KITTEN Bebe (από 1 έτους έως 6 ετών)
  • KITTEN Βάπτιση
  • DEFENCE (από 4 ετών έως 14 ετών)
  • MAULI (νεογέννητα έως 3 ετών)
  • TOM TAILOR (από 4 – 14 ετών)
  • SILVIAN HEACH (από 4 ετών έως 14 ετών)

{tab=ΠΡΟΝΟΜΙΑ}

Η εγγύηση του brand name Marasil και η δυναμική της ΦΡΑΓΚΟΣ Α.Ε. δημιουργούν τις καλύτερες προϋποθέσεις για μια πετυχημένη και αποδοτική επένδυση.

Η ΦΡΑΓΚΟΣ Α.Ε. στηριζόμενη στο ισχυρό υπόβαθρο που έχει αναπτύξει μετά από 20χρονη ανοδική πορεία στον χώρο του παιδικού ενδύματος, με γνώση στην οργάνωση δικτύων και ένα αποδεδειγμένο και δοκιμασμένο σύστημα οργάνωσης και λειτουργίας αναπτύσσεται περαιτέρω δίνοντας την ευκαιρία σε υποψήφιους επιχειρηματίες να ενταχθούν σε ένα ισχυρό δίκτυο.

Σε μια εποχή εντεινόμενου ανταγωνισμού, η είσοδος στο δίκτυο Marasil λειτουργεί ως προστατευτική ασπίδα για τον σύγχρονο επαγγελματία. Οι franchisees του δικτύου αποκτούν σημαντικό προβάδισμα και διαφοροποιούνται σημαντικά έναντι του ανταγωνισμού.

Τα πλεονεκτήματα της συνεργασίας σας με τη Marasil επιγραμματικά είναι:

Βασικά Προνόμια

  • Εισαγωγή στο δίκτυο Marasil χωρίς Entry Fee (δικαίωμα εισόδου).
  • Συνεχής υποστήριξη χωρίς την υποχρέωση καταβολής royalties (περιοδικά δικαιώματα).
  • Προνομιακά περιθώρια κέρδους.
  • Ισχυρά αναγνωρίσιμο brandname από το αγοραστικό κοινό, που ενισχύει την αποδοχή και την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας.
  • Ευρεία γκάμα προϊόντων, τόσο σε ποικιλία κατηγοριών και σχεδίων, όσο και σε brandnames.
  • Ισχυρή αγοραστική δύναμη μέσω του δικτύου και της δυναμικής της ΦΡΑΓΚΟΣ Α.Ε. με αποτέλεσμα την αύξηση της κερδοφορίας σας.
  • Δυνατότητα αλλαγής συγκεκριμένων προϊόντων χαμηλής κίνησης.

Αρχική Υποστήριξη

  • Υποστήριξη στη σωστή επιλογή του καταστήματός σας, από εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό.
  • Καθοδήγηση στην σχεδίαση/προσαρμογή και διαμόρφωση του καταστήματός σας , με δυνατότητα παράδοσης με το κλειδί στο χέρι.
  • Οικονομοτεχνική μελέτη στοχοποίησης και βιωσιμότητας.
  • Εκπαίδευση του προσωπικού σας.
  • Μηχανογράφηση.
  • Υποστήριξη για merchandising, βιτρίνα, στήσιμο προϊόντων

Συνεχής Υποστήριξη

  • Συνεχής παρακολούθηση και εποπτεία του καταστήματός σας με στόχο την αύξηση των πωλήσεων.
  • Συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού σας.
  • Καθοδηγούμενο και δοκιμασμένο σύστημα διοίκησης, παροχή ενός ενεργού πλαισίου λειτουργιών και διαδικασιών και ταυτόχρονα επιχειρηματική ανεξαρτησία σας.
  • Εμπορική πολιτική και σύστημα παραγγελιών – διαχείρισης αποθεμάτων – παρακολούθησης stock, με σκοπό την επίτευξη υψηλής κυκλοφοριακής ταχύτητας των προϊόντων σας και ελαχιστοποίησης του stock μέσω on-line ηλεκτρονικού συστήματος.
  • Συνεχής αξιολόγηση της τοπικής αγοράς στην οποία δραστηριοποιείστε και καθοδήγηση για τοπικές προωθητικές ενέργειες και in-store promotion.
  • Συνεχής τροφοδοσία προϊόντων από την κεντρική αποθήκη.

Διαφήμιση

  • Εθνική διαφήμιση με ραδιοφωνικές καμπάνιες και με καταχωρήσεις στον περιοδικό τύπο, καθώς και below the line δραστηριότητες.
  • Τοπικό marketing και καθοδήγηση για την αύξηση και την διατήρηση της πελατείας σας.

{tab=ΕΠΕΝΔΥΣΗ}

FACTS

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (m2): 80 – 150 σε εμπορική θέση, με βιτρίνα 5 μέτρων

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ/ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ: 650-850 €/m²

ENTRY FEES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

ROYALTIES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

MRK FEES: 2% επί του κύκλου εργασιών για τοπική διαφήμιση

EXTRAS

ΧΩΡΑ ΙΔΡΥΣΗΣ: ΕΛΛΑΔΑ

ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ: 1987

ΕΝΑΡΞΗ FRANCHISING: 1995

ΑΡΧΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ISO 9001/2000: TUV HELLAS

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ «ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ»: ΥΠΑΡΧΕΙ

ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ FRANCHISEE: ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ

ΕΜΠΕΙΡΙΑ FRANCHISEE: ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: 2 άτομα

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΣΥΜΒΑΣΗ FRANCHISE (ΕΤΗ): 5

# ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 14

# FRANCHISED ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 13

# ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ SHOP IN A SHOP: 13

{/tabs}

Demonstration tab=1