premaman-logo

 

 

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της Premaman χαρακτηρίζεται από εξαιρετικά πλεονεκτήματα που διασφαλίζουν την επιτυχία των συνεργατών της, καθώς αποτελεί ένα παγκόσμιο brandname και franchiseconcept, που παρέχει εξαίρετη ποιότητα και τιμές, υψηλά περιθώρια κέρδους, διεθνή τεχνογνωσία, οικονομίες κλίμακος, ολοκληρωμένη και συνεχή υποστήριξη. ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: από 60.000 €

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ!

Η Premaman ιδρύθηκε το 1953 από ένα δυναμικό ζευγάρι νέων Βέλγων. Το πρώτο κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του στην οδό Marche aux Herbes, στις Βρυξέλλες, προσφέροντας ρούχα εγκυμοσύνης και παιδικά, καθώς και μεγάλη ποικιλία αξεσουάρ. Πολύ σύντομα ακολούθησαν νέα καταστήματα και η Premaman, αφού απέκτησε ηγετική θέση στην αγορά του Βελγίου και του Λουξεμβούργου, ξεκίνησε την διεθνή επέκτασή της - με πρώτο σταθμό την Ελλάδα - για να φτάσει σήμερα να καλύπτει πάνω από 50 χώρες, με περισσότερα από 375 καταστήματα, από τις Η.Π.Α. μέχρι τις χώρες του Περσικού Κόλπου.

Στην Ελλάδα η διεθνής αλυσίδα Premaman International ξεκίνησε τις δραστηριότητές της το 1986 από την Grebel A.E., η οποία εξελίχθηκε ως ο δυναμικότερος και ταχύτερα αναπτυσσόμενος συνεργάτης της Premaman. Σήμερα η Premaman αριθμεί στη χώρα μας σε 38 καταστήματα σε μεγάλες πόλεις, που βασίζονται στην αποκλειστικότητα ολοκληρωμένων σειρών προϊόντων και προσαρμόζονται κάθε φορά στις απαιτήσεις των τοπικών αγορών.

{tab=ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ}

Η Premaman διευκολύνει και ομορφαίνει την ζωή της μητέρας και των μικρών παιδιών της, ως one-stop-shop που παρέχει τα πάντα που έχει ανάγκη η μητέρα και το παιδί, πριν και μετά τη γέννηση του βρέφους.

Η φιλοσοφία της εταιρείας είναι να διατίθενται στον ίδιο χώρο πωλήσεως όλα τα προϊόντα που η μέλλουσα μητέρα χρειάζεται η ίδια για τους εννέα μήνες της αναμονής, όσα χρειάζεται για το μωρό που μεγαλώνει και για το παιδί μέχρι την ηλικία των δέκα ετών. Συνήθως όλα τα προϊόντα που χρειάζεται μια μέλλουσα μητέρα δεν βρίσκονται συγκεντρωμένα σε ένα κατάστημα με αποτέλεσμα να γυρνάει όλη την πόλη, να κουράζεται, να απογοητεύεται και στο τέλος να ξεχνάει κάποια πράγματα, που ίσως είναι σημαντικά.

Στα καταστήματα Premaman θα βρείτε μια πλήρη γκάμα προϊόντων στην καλύτερη σχέση ποιότητας προς τιμή και πάντα μέσα στη μόδα, όπως:

  • Ρούχα για τη μέλλουσα μητέρα, βρεφικά και παιδικά ρούχα για παιδιά μέχρι 10 ετών.
  • Εσώρουχα και αξεσουάρ για τη μέλλουσα μητέρα, για βρέφη και παιδιά.
  • Είδη βρεφανάπτυξης και αξεσουάρ, όπως μπιμπερόν, σαλιάρες, παιχνίδια, καλλυντικά, καθώς και εξαιρετικής ποιότητας καρότσια, καθίσματα αυτοκινήτου, παιδικά έπιπλα ... και όχι μόνο.

{tab=ΑΞΙΕΣ}

Ως παγκόσμια αλυσίδα η Premaman έχει θεσπίσει και ακολουθεί πιστά ένα πλαίσιο αξιών, το οποίο διασφαλίζει τη ηγετική θέση της στην διεθνή αγορά:

  • Δεσμευόμαστε να σας προσφέρουμε πάντα το καλύτερο. Εγγυημένη ποιότητα και προϊόντα σε μεγάλο εύρος τιμών που καλύπτουν κάθε οικονομική δυνατότητα.
  • Τελειότητα... Δεσμευόμαστε ότι το προσωπικό μας σε όλα τα καταστήματά μας θα είναι τέλεια εκπαιδευμένο και φιλικό, και θα παρέχει άψογη και προσωπική εξυπηρέτηση.
  • Οι τιμές λιανικής μελετώνται προσεκτικά από την κεντρική διοίκηση της μητρικής εταιρείας στο Βέλγιο, έτσι ώστε να μπορείτε να βρείτε πάντα τη καλύτερη ποιότητα, σε σχέδια που είναι πάντα στην μέσα στη μόδα.
  • Ενθουσιασμός... Ο στόχος μας είναι να σας παρέχουμε ποιοτικές και ασφαλείς λύσεις για τις ανάγκες της οικογένειά σας.
  • Ιδέες... Όλοι οι άνθρωποι της Premaman, από τους σχεδιαστές μας, μέχρι τους πωλητές μας, είναι πάντα έτοιμοι να συζητήσουν τις ανάγκες σας και να βρουν τη λύση που χρειάζεστε. Ως αποτέλεσμα, ωφελείστε από τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και έχετε έτοιμες λύσεις στις ανάγκες σας.
  • Ειλικρίνεια... Η Premaman έχει κληρονομήσει τον πολιτισμό και την ευρύτητα σκέψης της πατρίδας της, του Βελγίου. Πλέον, αποκτώντας παγκόσμια παρουσία, εμπεριέχει όλα τα συστατικά ενός παγκόσμιου brand.
  • Κοινωνική Ευθύνη... Η Premaman σέβεται την κοινωνία, το περιβάλλον, την ισότητα. Ευαισθητοποιεί τους πελάτες της και λαμβάνει πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης.

{tab=ΠΡΟΝΟΜΙΑ}

Ο στόχος της Premaman είναι να καλύψει όλες τις πόλεις της χώρας μας, καθώς έχει μελετήσει την ελληνική αγορά και έχει συμπεράνει ότι κάθε περιοχή έχει ανάγκη από ένα κατάστημα Premaman. Κατ' αυτόν τον τρόπο, η μητρική εταιρεία είναι ανοικτή σε όλες τις προτάσεις συνεργασίας, καθώς επιθυμεί να έρθει κοντά σε κάθε μέλλουσα μητέρα, και προσφέρει ένα εξαίρετο Σύστημα Συνεργασίας μέσω Franchise, το οποίο παρέχει:

  • Brand παγκοσμίου φήμης
  • 375 καταστήματα σε 50+ χώρες
  • One-stop-shop
  • Νέες collections, 2 φορές κατ' έτος
  • Δειγματισμός σε fashion show στις Βρυξέλλες, χωρίς όρια παραγγελίας
  • Περιθώρια κέρδους έως 170%
  • Ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντα για μητέρες, βρέφη και παιδιά ως 10 ετών.
  • Άριστη σχέση ποιότητας προς τιμή
  • Εύρωστος επιχειρηματικός κλάδος
  • Αρχική και συνεχής εκπαίδευση
  • Εγχειρίδια λειτουργίας
  • Δυνατότητα παράδοσης με το «κλειδί στο χέρι»
  • Πανελλαδική διαφήμιση μέσω διαφημιστικών spots σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, υπαίθρια διαφήμιση, περιοδικό τύπο με καταχωρήσεις
  • Ενέργειες direct marketing
  • Προγράμματα πιστότητας πελατών
  • Λογιστικό πρόγραμμα παρακολούθησης και ενημέρωσης αποθήκης και λειτουργιών καταστήματος
  • Αποκλειστικότητα περιοχής
  • Αλυσίδα με κοινωνική υπευθυνότητα
  • PREMAMAN PRODUCTS. Exclusive προϊόντα
  • PREMAMAN ACADEMY. Ειδικά εκπαιδευτικά σεμινάρια διάρκειας μιας εβδομάδας.
  • PREMAMAN BIRTH LIST. Για περισσότερα από 30 χρόνια η Premaman έχει καθιερώσει την "birth list" που ενισχύει την πιστότητα των πελατών της και αυξάνει τις πωλήσεις της.
  • PREMAMAN ECONOMIC AND ENVIRONMENTAL RESPONSIBILITIES. Οι collections της Premaman περιλαμβάνουν μια σειρά προϊόντων (ORGANIC COTTON), η οποία παράγεται μέσω πιστοποιημένων διαδικασιών "eco-responsible".
  • PREMAMAN QUALITY CHARTER. Η Premaman ελέγχει τους συνεργάτες – προμηθευτές της έτσι ώστε να μην υπάρχει περίπτωση παιδικής εργασίας και υποστηρίζει εμπράκτως οργανώσεις που βοηθούν οικογένειες και παιδιά.

{tab=ΚΛΑΔΟΣ}

Ο κλάδος της ένδυσης απευθύνεται σε ένα ευρύ target group καταναλωτών, καθώς όλοι έχουν ανάγκη από ιδιαίτερους τύπους ενδυμάτων και αξεσουάρ, ζήτηση η οποία αυξάνεται λόγω μόδας και εποχικών αλλαγών. Σαφέστατα η οικονομική κρίση έχει τεράστιο αντίκτυπο στον κλάδο και η κατανάλωση έχει μειωθεί. Ωστόσο, τα καταστήματα που διαθέτουν προϊόντα υψηλού value for money και γνωστού brandname αντιστέκονται στην κρίση και σε ορισμένες περιπτώσεις εμφανίζουν και εξαιρετικά αποτελέσματα.

Οι συνολικές πωλήσεις των κυριότερων παραγωγικών και εμπορικών επιχειρήσεων ένδυσης - υπόδησης αυξήθηκαν κατά 4,2%, από 4,2 δισεκατομμύρια ευρώ το 2007 σε 4,4 δισεκατομμύρια ευρώ το 2008, με τις εξελίξεις στις εμπορικές επιχειρήσεις να είναι λιγότερο δυσμενείς σε σχέση με αυτές της παραγωγής.

Οι εγχώριοι παίκτες της ένδυσης προσπαθούν να δώσουν ένα θετικό τόνο στη νέα χρονιά, η οποία δεν προδιαγράφεται καθόλου εύκολη. Η διαμορφωθείσα κατάσταση προδιαθέτει για ένα δύσκολο μέλλον, και μεγάλη μερίδα ανθρώπων της αγοράς κάνουν λόγο για έλλειψη ρευστότητας, με δεδομένη την σφιχτή πολιτική που ακολουθούν πλέον οι τράπεζες στις χορηγήσεις.

Όπως σημειώνουν παράγοντες της αγοράς οι καταναλωτές κινούνται ψυχολογικά στο «δεν αγοράζω» με αποτέλεσμα να θέλουν να παρακινηθούν για να πραγματοποιήσουν μια αγορά. Έτσι η πολιτική των προσφορών και των εκπτώσεων βοηθά στη τελική καταμέτρηση. Οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι η πτώση του τζίρου οφείλεται στην παρατεταμένη περίοδο εκπτώσεων που υποχρεώνονται οι επιχειρήσεις , ώστε να προσελκύσουν πελάτες, ενώ σε επίπεδο πωληθέντων τεμαχίων δεν υπάρχει τόσο μεγάλη πτώση. Στο πόλεμο, δε, της αύξησης των πωλήσεων χρησιμοποιούνται και τα τεχνολογικά μέσα καθώς οι πελάτες ενημερώνονται για αυτές τις προσφορές με sms και email μεταξύ άλλων.

Παράλληλα, η τακτική της υιοθέτησης προσφορών και εκπτώσεων καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς έχει οδηγήσει σε σημαντικό περιορισμό των κερδών, ενώ "αγκάθι" παραμένει για κάποιες επιχειρήσεις η συσσώρευση αποθεμάτων, τα οποία δεν κατέστη δυνατό να διατεθούν.

Ωστόσο, αν και η λιανική πλήττεται, όσο και άλλη κλάδοι της οικονομίας, ειδικοί της αγοράς εκτιμούν η ένδυση -υπόδηση αποτελεί μετά την ενδιαίτηση και την στέγαση, ανάγκη που θα επανέλθει από τις πρώτες στην καταναλωτική δαπάνη, και έτσι αφήνουν ανοιχτή την πιθανότητα ανάκαμψης ακόμη και στην τρέχουσα χρονιά αν ευνοήσουν και οι συνθήκες.

Τα επόμενα χρόνια αναμένεται η επέκταση και η κυριαρχία των μεγάλων αλυσίδων με ευρέως αναγνωρισμένα εμπορικά σήματα, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς. Η εξέλιξη αυτή θα πραγματοποιηθεί εις βάρος των μεμονωμένων καταστημάτων και σε ορισμένες περιπτώσεις των αλυσίδων με περιορισμένο δίκτυο καταστημάτων και χαμηλή αναγνωρισιμότητα. Τα καταστήματα, δε, που θα πρωταγωνιστήσουν στο μέλλον θα είναι αυτά που θα διαθέτουν σωστή σχέση ποιότητας προς τιμή, ισχυρό brandname, άψογη εξυπηρέτηση και προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης των πελατών τους.

Η Premaman, ωστόσο, απευθύνεται σε συγκεκριμένο target group, το οποίο δεν εμφανίζει τα αρνητικά μεγέθη του κλάδου της ένδυσης, καθώς η ζήτηση στη συγκεκριμένη αγορά των μελλουσών μητέρων, βρεφών και παιδιών διακρίνεται από σταθερή κατανάλωση, με την υπογεννητικότητα να ενισχύει τον κλάδο, με τη λογική του όσο λιγότερα παιδιά έχει μια οικογένεια, τόσο περισσότερο τα «προσέχει».

Τα βρεφικά/παιδικά ρούχα και τα είδη βρεφανάπτυξης, σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, αποτελούν μια αγορά με αυξανόμενη ζήτηση, καθώς πέρα από το γεγονός ότι κάθε χρόνο γεννιούνται παιδιά και έχουν, εκ των πραγμάτων, συγκεκριμένες ανάγκες ένδυσης, οι περισσότερες μητέρες δεν μπορούν να αντισταθούν στις νέες προτάσεις που επιτάσσει η μόδα για τα παιδιά τους.

Παράλληλα, κάθε κατάστημα Premaman διαθέτει εξ' αρχής μια σειρά από πλεονεκτήματα που παρέχει η μητρική εταιρεία, όπως η έρευνα της συγκεκριμένης περιοχής που απευθύνεται, η επιλογή της εμπορικής θέσης του σε συνδυασμό με το ενοίκιο και την άυλη εμπορική αξία, οι προσεγμένες παραγγελίες του, η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού του, το τοπικό marketing, οι παροχές πιστότητας στους πελάτες του κ.ο.κ.

Επίσης, το ισχυρό brandname, συνώνυμο πλέον της ποιότητας, διαφοροποιεί τα καταστήματα Premaman σε σχέση με τα ανώνυμα καταστήματα, με το ισχυρότερο πλεονέκτημα ότι τα exclusive προϊόντα της Premaman πουλάνε από μόνα τους! Άλλωστε, το προϊοντικό μείγμα είναι πλήρες και «κρατά» τον καταναλωτή στο κατάστημα Premaman!

{tab=FACTS}

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (m2): 50 - 150 σε ένα ή περισσότερα επίπεδα

ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: από 60.000

ENTRY FEES: εξαρτάται από την περιοχή - συμπεριλαμβάνεται στην αρχική επένδυση.

ROYALTIES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

MRK FEES: 2%

ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ (ΕΚΤΙΜΗΣΗ): 20

# ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 3

# FRANCHISED ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 31

# ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ SHOP IN A SHOP: 4

EXTRAS ΧΩΡΑ ΙΔΡΥΣΗΣ: ΒΕΛΓΙΟ

ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ: 1953

ΕΝΑΡΞΗ FRANCHISING: 1986

ΑΡΧΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ «ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ»: ΥΠΑΡΧΕΙ

ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ FRANCHISEE: ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ

ΕΜΠΕΙΡΙΑ FRANCHISEE: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: 1 - 2

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

{/tabs}

 

FA2010

FA2011

No Internet Connection