ixina logo 2

Η εταιρία IXINA έχει ένα δίκτυο λιανικής με περισσότερα από 140 καταστήματα και κατέχει την πρώτη θέση στην Ευρώπη στον κλάδο του franchise των πλήρως εξοπλισμένων κουζινών. ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: από 77.000 €

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ!

Η IXINA προσφέρει μια ευρεία γκάμα από πλήρως εξοπλισμένες κουζίνες Γερμανικής προέλευσης που προσαρμόζονται στο χώρο σας και έχουν ενσωματωμένες επώνυμες ηλεκτρικές συσκευές, παρόλα αυτά είναι σε εξαιρετικά προσιτές τιμές. Το ποιοτικό και το καλαίσθητο είναι πλέον προσβάσιμο σε όλους, χωρίς περιορισμούς και εξαιρέσεις.

Η βασική υπόσχεση της IXINA συνοψίζεται στο τρίπτυχο -πολιτική ξεκάθαρων τιμών, άνευ όρων συμβουλευτική υποστήριξη του πελάτη, υψηλού επιπέδου παρεχόμενες υπηρεσίες- με τις έννοιες της απόλυτης διαφάνειας και του σεβασμού να διέπουν κάθε μας προσπάθεια.

Στα καταστήματα, υπάρχουν ενημερωτικές αφίσες που εξυπηρετούν την ανάγκη παροχής λεπτομερούς πληροφόρησης, ενώ οι σύμβουλοι πωλήσεων της IXINA είναι ειδικά εκπαιδευμένοι ώστε να σχεδιάζουν σε συνεργασία με τον πελάτη τη λύση εκείνη που εξυπηρετεί ιδανικότερα τις ανάγκες του και του προσφέρει τη μεγαλύτερη ικανοποίηση.

Ακόμα και τα συνεργεία εγκατάστασης των κουζινών απαρτίζονται από επιλεγμένους τεχνίτες και τοποθετητές, που προσυπογράφουν το «Πρωτόκολλο Ποιότητας IXINA», το οποίο εγγυάται την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη και κατά την κρίσιμη φάση της εγκατάστασης της κουζίνας στο χώρου του.

Σε κάθε στιγμή του επιχειρηματικού του σχεδίου, ο δικαιοδόχος (franchisee) πρέπει να μπορεί να βασιστεί στη γρήγορη και αποτελεσματική παρεχόμενη υποστήριξη. Η IXINA του προσφέρει εξατομικευμένη υποστήριξη στους ακόλουθους τομείς:

Πριν το άνοιγμα του καταστήματος:

Σκοπιμότητα

  • Εύρεση κατάλληλης τοποθεσίας
  • Διεξαγωγή μελέτης σκοπιμότητας
  • Καθορισμός του δυναμικού της περιοχής

 

 Προετοιμασία και διαδικασίες

  • Προετοιμασία της οικονομικής μελέτης
  • Σύσταση της εταιρείας
  • Υποστήριξη και παροχή συμβουλών κατά τις διαδικασίες της χρηματοδότησης

 

 Διαμόρφωση και διαφήμιση

  • Προσχέδια τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού του καταστήματος
  • Συμμετοχή του γραφείου τεχνικών μελετών της ΙΧΙΝΑ στη διαμόρφωση του καταστήματος
  • Ειδικό πλάνο προβολής και διαφήμιση για τα εγκαίνια του καταστήματος

 

 Προσωπικό και εκπαίδευση

  • Σημαντική συνδρομή στην ανεύρεση και επιλογή προσωπικού
  • Οργάνωση πλήρους κατάρτισης για τον franchisee και το προσωπικό του

 

 Κατά το άνοιγμα του καταστήματος:

  • Ειδική βοήθεια για την κατάρτιση του σχεδίου και των εργαλείων πώλησης
  • Απευθείας επικοινωνία με το τμήμα «προϊόντων» της εταιρείας
  • Παρακολούθηση της ομαλής διεξαγωγής των εργασιών, μέχρι της ολοκλήρωσης της διακόσμησης του εσωτερικού χώρου
  • Ενέργειες ενίσχυσης των πωλήσεων
  • Συνεργασία με τον εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης και επικοινωνίας

 

 Στην καθημερινότητα της λειτουργίας του καταστήματος, η IXINA συνεχίζει την υποστήριξη των franchisees σε όλους τους τομείς :

Εμπορικός

  • Προσδιορισμός και συνεχής προσαρμογή της γκάμας προϊόντων
  • Διαπραγμάτευση των εμπορικών όρων για τις αγορές και προμήθειες

 

 Marketing

  • Εξέλιξη του concept

 

 Διοίκηση

  • Ποικιλία από προγράμματα εκπαίδευσης
  • Παρακολούθηση των αποτελεσμάτων χρήσεως και συγκριτική μελέτη τους με βάση τα αποτελέσματα του υπολοίπου δικτύου
  • Συμμετοχή σε ομάδες εργασίας
  • Αναβαθμίσεις και βελτιώσεις των λογισμικών προγραμμάτων πληροφορικής

 

 Ένα σύστημα συμμετοχικής δικαιόχρησης

Το σύστημα franchise της ixina βασίζεται σε μια οργάνωση που προωθεί την αλληλεπίδραση μεταξύ των εταίρων που είναι ο franchisor και οι franchisees: 

1.    Με τριμηνιαία συχνότητα, συνεδριάσεις του δικτύου με την παρουσία όλων των franchisees

2.    Σε μηνιαία βάση, περιφερειακές συναντήσεις των franchisees για θέματα που αφορούν τα προϊόντα και τις διαφημιστικές ενέργειες

3.    Τεχνικές ομάδες εργασίας:

  • Προϊόντων
  • Επικοινωνίας - Marketing
  • Πληροφορικής

 

4.    Ένα ‘συμβούλιο δικαιόχρησης’, που απαρτίζεται από στελέχη της IXINA και επιχειρηματίες-franchisees που έχουν εκλεγεί από τους συναδέλφους τους, που φροντίζει και εγγυάται ότι τα θέματα και ζητήματα του δικτύου μεταφέρονται επαρκώς στη διοίκηση της εταιρείας.

 

 FACTS

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (σε τ.μ.): 180

ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ:

  • Διαμόρφωση: 70.000 €  (Εξαρτάται από την κατάσταση που βρίσκετε το κατάστημα)
  • Εξοπλισμός: 7.000 €
  • Αρχικό εμπόρευμα: 33.000 €

ENTRY FEES: 23.000 €

ROYALTIES: 3.5%

MRK FEES: 4.5%

ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ (εκτίμηση): Κατά το τρίτο έτος λειτουργιάς.

# ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 140, αλλά είμαστε στο ξεκίνημα στην Ελλάδα.

 

EXTRAS

Γενικά

ΧΩΡΑ ΙΔΡΥΣΗΣ: ΒΕΛΓΙΟ

ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ: 1971

ΕΝΑΡΞΗ FRANCHISE: 1977

 

Εκπαίδευση

AΡΧIKH ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ FRANCHISEE: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ (2 μήνες)

AΡΧIKH ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ (2 μήνες)

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ISO : Για το πιλοτικό κατάστημα.

 

Κατάστημα

ΕΡΕΥΝΑ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ

ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ

ΕΞΕΥΡΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ: ΥΠΑΡΧΕΙ

 

Ικανότητες

ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ FRANCHISEE: ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ

ΕΜΠΕΙΡΙΑ FRANCHISEE: ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ (θα πρέπει να είναι επιχειρηματίας, Manager, και να ασχολείται με το κατάστημα)

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: 2 ατόμων + Franchisee ( η ο υπεύθυνος καταστήματος)

 

Σύμβαση

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ σε έτη: 5

 

Ανάπτυξη

# ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: Μέχρι το τέλος 2011, 2 Εταιρικά και 165 καταστήματα Franchise (εκ των οποίων 3 στην Ελλάδα)

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΛΑΝΟ: Για την Ελλάδα 30 καταστήματα μέχρι τέλος 2015.

Κατά το άνοιγμα του καταστήματος :

·           Ειδική βοήθεια για την κατάρτιση του σχεδίου και των εργαλείων πώλησης

·           Απευθείας επικοινωνία με το τμήμα «προϊόντων» της εταιρείας

·           Παρακολούθηση της ομαλής διεξαγωγής των εργασιών, μέχρι της ολοκλήρωσης της διακόσμησης του εσωτερικού χώρου

·           Ενέργειες ενίσχυσης των πωλήσεων  

·           Συνεργασία με τον εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης και επικοινωνίας

 

Στην καθημερινότητα της λειτουργίας του καταστήματος, η ΙΧΙΝΑ συνεχίζει την υποστήριξη των franchisees σε όλους τους τομείς :

 

Εμπορικός

·           Προσδιορισμός και συνεχής προσαρμογή της γκάμας προϊόντων

·           Διαπραγμάτευση των εμπορικών όρων για τις αγορές και προμήθειες

 

Marketing

·           Εξέλιξη του concept

 

Διοίκηση

·           Ποικιλία από προγράμματα εκπαίδευσης 

·           Παρακολούθηση των αποτελεσμάτων χρήσεως και συγκριτική μελέτη τους με βάση τα αποτελέσματα του υπολοίπου δικτύου 

·           Συμμετοχή σε ομάδες εργασίας 

·           Αναβαθμίσεις και βελτιώσεις των λογισμικών προγραμμάτων πληροφορικής

 

Ένα σύστημα συμμετοχικής δικαιόχρησης

Το σύστημα franchise της ixina βασίζεται σε μια οργάνωση που προωθεί την αλληλεπίδραση μεταξύ των εταίρων που είναι ο franchisor και οι franchisees:

 

1.    Με τριμηνιαία συχνότητα, συνεδριάσεις του δικτύου με την παρουσία όλων των franchisees 

2.    Σε μηνιαία βάση, περιφερειακές συναντήσεις των franchisees για θέματα που αφορούν τα προϊόντα και τις διαφημιστικές ενέργειες

3.    Τεχνικές ομάδες εργασίας:

·         Προϊόντων 

·         Επικοινωνίας - Marketing

·         Πληροφορικής 

·        

4.    Ένα ‘συμβούλιο δικαιόχρησης’, που απαρτίζεται από στελέχη της ΙΧΙΝΑ και επιχειρηματίες-franchisees που έχουν εκλεγεί από τους συναδέλφους τους, που φροντίζει και εγγυάται ότι τα θέματα και ζητήματα του δικτύου μεταφέρονται επαρκώς στη διοίκηση της εταιρείας.