I-MALL MICRO MARKET franchise

Το i-mall Micro Market είναι ένα φυσικό κατάστημα, το οποίο λειτουργεί πλήρως αυτοματοποιημένα, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία υπαλλήλων για την εξυπηρέτηση των πελατών. Είναι διαθέσιμο στο κοινό 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο, μόνο με ανέπαφες συναλλαγές.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ!

Το ρομποτικό μίνι μάρκετ αφορά σε μια 100% ελληνική ιδέα σχεδιασμένη και υλοποιημένη στο μεγαλύτερο ποσοστό της από μια ομάδα 30 Ελλήνων, ενώ σε συνεργασία με Ιταλούς και Αμερικανούς συνεργάτες ολοκληρώθηκε η εφαρμογή των πλέον καινοτόμων λύσεων στο κλάδο της Μικρής Λιανικής. Η καινοτόμα ιδέα της i-mall Μicro Market προέκυψε μετά από 3,5 χρόνια καταγραφής και αποτύπωσης των καταναλωτικών συνηθειών, τόσο σε Ευρώπη, όσο σε Ασία και ΗΠΑ, από τον όμιλο της DK CONSULTANTS GROUP.

Tο i-mall Concept Store αποτελεί έναν πρεσβευτή του ψηφιακού μετασχηματισμού στο retail και είναι πρωτοπόρο παγκοσμίως για την τεχνολογία του. Στοχεύοντας να ικανοποιήσει τις ανάγκες των νέων από 10 έως 25 ετών, το ρομποτικό κατάστημα μικρολιανικής αφορά σε ένα ενδιάμεσο concept μεταξύ περιπτέρου και μίνι μάρκετ που συνδυάζει τον φυσικό με τον ψηφιακό τρόπο αγορών, κάνοντας χρήση των πλέον πρωτοποριακών τεχνολογικών λύσεων με στρατηγικό συνεργάτη τεχνολογίας τη Warply.

Διαθέτει τρία υπερσύγχρονα μηχανήματα - πλήρως εξελιγμένους αυτόματους πωλητές - που φιλοξενούν περί τα 3.000 τεμάχια από 300 συγκεκριμένους κωδικούς προϊόντων, όπως νερό, αναψυκτικά, μπύρες, πατατάκια και άλλα σνακς, τα οποία δύναται να αλλάξουν με βάση τις ανάγκες της κάθε περιοχής. Για λόγους ασφαλείας ο κάθε πελάτης μπορεί να αποκτήσει ως μέγιστη ποσότητα τα έξι τεμάχια, ενώ οι αγορές γίνονται ταχύτατα. Όλες οι λειτουργίες πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος - franchisee, με πλήρη έλεγχο μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, ενώ υπάρχει ένα υπερσύγχρονο κέντρο ελέγχου το οποίο «τρέχει» όλο το project.

Δεδομένου του εξαιρετικά χαμηλού λειτουργικού κόστους, το περιθώριο κέρδους του i-mall Micro Market μπορεί να φτάσει ακόμη και το 30%, αρκετά υψηλότερο από τα επίπεδα στα οποία κινείται το σύνολο της αγοράς, ήτοι στο 19%.

i mall photo1

i mall photo2

Πλάνο Ανάπτυξης

Με βάση το πλάνο της μητρικής εταιρείας αλλά και υπογεγραμμένες συμβάσεις, αναμένεται η προσθήκη έως και 50 καταστημάτων μέχρι το 2024 και 80 συνολικά μέχρι το 2026 στην Ελλάδα. Αντίστοιχα έχει δρομολογηθεί η ανάπτυξη του concept και στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα, τέσσερεις χώρες εκτός συνόρων -Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Ρουμανία- αναμένεται να είναι οι πρώτες που θα υιοθετήσουν τη φιλοσοφία του i-mall Micro Market με επενδυτές που θα συμμετέχουν στο Master Franchise των χωρών αυτών.

Καινοτόμες Τεχνολογίες

Με τη χρήση ρομποτικής και IoT (Internet of Things), τα i-mall Micro Market ξεχωρίζουν για τα πλήρως εξελιγμένα τεχνολογικά τους συστήματα. Οι παραγγελίες πραγματοποιούνται διαδραστικά μέσω οθόνης αφής, είτε μέσω του mobile app, ενώ μέσα στο Σεπτέμβριο του 2022 θα λανσαριστεί μια ακόμη πρωτοπόρα εφαρμογή. Με ένα QRcode το οποίο θα λαμβάνει ο καταναλωτής από την εφαρμογή στο κινητό του, καθώς θα είναι καθ’ οδόν προς το κατάστημα, θα μπορεί να παραλαμβάνει την παραγγελία του εύκολα, γρήγορα και κερδίζοντας πόντους επιβράβευσης. Στην κατεύθυνση αυτή, τα ρομποτικά καταστήματα θα προσφέρουν τη δυνατότητα προσωποποιημένων προσφορών ανά καταναλωτή, ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών, καθώς και αυτόματη UV αποστείρωση όλων των προϊόντων πριν από την παραλαβή. Σημαντικότατο ρόλο στον σχεδιασμό έχει διαδραματίσει η εύκολη πρόσβαση και χρήση της εμπειρίας στα καταστήματα από άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ).

Έμφαση στην Εμπειρία Αγορών

Η διαφοροποίηση σε σχέση με τα υπόλοιπα κλασσικά καταστήματα της μικρής λιανικής είναι η έμφαση που δίνεται στην εμπειρία που έχει ο καταναλωτής για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η επίσκεψή του σε ένα κατάστημα i-mall Micro Market. Το customer journey και το πρόγραμμα loyalty έχουν σχεδιαστεί από την ομάδα της i-mall Micro Market και της Warply με τέτοιον τρόπο ώστε να λειτουργούν απολύτως διαδραστικά με τον καταναλωτή, κάνοντάς τον, μέρος του i-mall για όσο διάστημα διαρκεί η αγορά του. Η επιθυμία είναι, όλοι όσοι επισκεφθούν τα καταστήματα να ''αγοράσουν'' πρωτίστως την εμπειρία i-mall και δευτερευόντως τα προϊόντα. Με λίγα λόγια, στόχος είναι τα καταστήματα, να αποτελέσουν σημεία αναφοράς και συνάντησης μικρών και μεγάλων, ενισχύοντας το socializing».

Νέα Γενιά Self-Service POS

Το σύστημα πληρωμών δημιουργήθηκε από την Cardlink σε συνεργασία με τη Warply, με χρήση νέας γενιάς self-service POS στους αυτόματους πωλητές των καταστημάτων για συναλλαγές με τη χρήση κάρτας και wallet.

Καινοτόμα Στοιχεία Διαφοροποίησης

Το πλήρως ρομποτικό κατάστημα λιανεμπορίου που ενσωματώνει όλες τις νέες τάσεις της μετα-πανδημικής εποχής, περιλαμβάνει σημαντικά στοιχεία διαφοροποίησης. Σε συνεργασία με την Panik Records, σε ειδικές οθόνες προβάλλεται επί 24ωρου το πρόγραμμα της Panik TV με όλες τις τελευταίες επιτυχίες αγαπημένων καλλιτεχνών. Στο χώρο φιλοξενείται, επίσης, pick up point της Skroutz, ενώ σύντομα έρχονται events και διαγωνισμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με πολλά δώρα.

i mall banner

Προνόμια Franchise

Η I-MALL HELLAS έχει σχεδιάσει ένα καινοτόμο franchise concept που διαθέτει μια σειρά από πλεονεκτήματα, διασφαλίζοντας τα εχέγγυα της επιτυχίας των συνεργατών – franchisees της:

  • Λειτουργία  24/7/365,  όλο τον χρόνο, κάθε μέρα

  • Χαµηλά λειτουργικά  κόστη, λόγω της τεχνολογίας εξοικονόµησης  ενέργειας  που είναι  ενσωµατωµένη στα µηχανήµατα

  • Ελάχιστα µισθολογικά  έξοδα (χρειάζεται µόνο ένας εργαζόµενος)

  • Μεγάλο περιθώριο κέρδους, καθώς οι παραγγελίες προϊόντων διανέμονται από την I-MALL  HOLDING P.C.

  • Πρόγραµµα επιβράβευσης και πιστότητας πελατών

  • Πλήρης παρακολούθηση και διαχείριση του καταστήµατος  από το κινητό (θερµοκρασία, κάµερες, πωλήσεις, διελεύσεις, συναγερµός, ρολά κ.α.)

  • Κεντρική  διαχείριση  των ροµποτικών µηχανηµάτων από το i-mall unified center και µετάδοση πληροφοριών σε κάθε ιδιοκτήτη καταστήµατος

  • Πολύ υψηλή  απόδοση της επένδυσης (ROI)

  • Άµεση υιοθέτηση  τεχνολογιών  που θα διαδραµατίσουν κοµβικό  ρόλο στο µέλλον (δυνατότητα πληρωµής µε bitcoin, NFT’s)

Ταυτόχρονα, η I-MALL HELLAS παρέχει συνεχή και πλήρη υποστήριξη των franchisees της, από την εμπορική μελέτη και αξιολόγηση κάθε υποψήφιου καταστήματος, την ανάλυση και επιλογή της ιδανικής γκάμας προϊόντων, όπως και την αρχική εκπαίδευση μέχρι τη συνεχή παρακολούθηση, υποστήριξη και  προβολή του.

FRANCHISE FACTS

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ: 70 - 100 τ.μ.

ENTRY FEES: 20,000 €

ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: 165,000 €

ROYALTIES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

MRK FEES: 300 € / μηνιαίως

Αν θεωρείτε την επιχειρηματική πρόταση των I-MALL MICRO MARKET ελκυστική και αν σας ενδιαφέρει να δραστηριοποιηθείτε στον κλάδο της Μικρής Λιανικής και να κάνετε την διαφορά, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2106540681 ή μέσω του , ώστε να σας αναλύσουμε από κοντά τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος franchise της εταιρείας και να εκτιμήσουμε τις προοπτικές ανάπτυξης στις περιοχές που σας ενδιαφέρουν.

EXTRAS

Γενικά

ΧΩΡΑ ΙΔΡΥΣΗΣ: ΕΛΛΑΔΑ

ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ: 2022

ΕΝΑΡΞΗ FRANCHISE: 2022

Εκπαίδευση

AΡΧIKH ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ FRANCHISEE: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

AΡΧIKH ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ISO 9001/2008: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

Κατάστημα

ΕΡΕΥΝΑ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΕΞΕΥΡΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ: ΥΠΑΡΧΕΙ

Ικανότητες

ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ FRANCHISEE: ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ

ΕΜΠΕΙΡΙΑ FRANCHISEE: ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: 1

Σύμβαση

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ σε έτη: 9

 

LET'S TALK FRANCHISE