Yamamay-Logo

Η ΥΑΜΑΜΑΥ είναι το εμπορικό σήμα της εταιρείας Inticom S.p.A. Είναι μία ιταλική, διεθνώς αναγνωρισμένη εταιρεία, με κύριο στόχο τη γυναίκα καταναλώτρια. Σχεδιάζει, κατασκευάζει και διανέμει εσώρουχα, μαγιό και προϊόντα ομορφιάς σε όλον τον κόσμο μέσω ενός δικτύου ιδιόκτητων και franchise καταστημάτων.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ!

Η Yamamay είναι σήμερα η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων mono-brand στο εσώρουχο και μαγιό στην Ιταλία.

ΣΥΛΛΟΓΕΣ

Εκτός από τη Βασική κολεξιόν διαθέτει 5 κολεξιόν το χρόνο:

  • Άνοιξη/καλοκαίρι,

  • Φθινόπωρο/Χειμώνας,

  • Χριστούγεννα,

  • Αγ. Βαλεντίνου

  • Νυφική

Η επιτυχία της Yamamay βασίζεται σε αξίες όπως: ομαδικό πνεύμα, φαντασία, πάθος για ποιότητα, δημιουργικότητα και καινοτομία.

Εγγυάται την επιτυχία των δικαιοδόχων αφού:

  • η υπεροχή της μάρκας δημιουργεί αξία για όλους τους εμπορικούς εταίρους που συμμετέχουν

  • εμπνέει μια έντονη αίσθηση του «ανήκειν» και

  • επιτρέπει στον όμιλο και στο εμπορικό σήμα να επικοινωνούνται καλύτερα τόσο στο κοινό όσο και στον ανταγωνισμό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ της Yamamay είναι:

Να «εισχωρεί στην καρδιά κάθε γυναίκας Yamamay». Να δημιουργεί καταστήματα με ελκυστικό περιβάλλον όπου η καταναλώτρια θα μπορεί να επωφεληθεί πλήρως, όχι μόνο από την άριστη σχέση ποιότητας / τιμής των προϊόντων, αλλά και από την "προστιθέμενη αξία" που αντιπροσωπεύεται από την επιθυμία της ν' αγοράσει εντυπωσιακά κομμάτια και να ξεφύγει από τα κλισέ της καθημερινότητας.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Η Yamamay ιδρύθηκε το 2001, από τον Gianluigi Cimmino, με εμπειρία και γνώση στην αγορά εσωρούχων και γενικότερα στον τομέα της λιανικής. Συνεργάστηκε με την οικογένειά του και ανέλαβαν - από κοινού - τη νέα επιχειρηματική πρόκληση. Έτσι δημιουργήθηκε η Inticom SpA, με έδρα το Μιλάνο.

Ο πατέρας του, Luciano Cimmino γνωστός επιχειρηματίας και ιδρυτής της Original Marines και η αδερφή του Barbara Cimmino ενεργό μέλος και αργότερα ιδρύτρια της YamAcademy, της επιχειρηματικής σχολής τηςYamamay που δημιούργησε το σύγχρονο και προοδευτικό τρόπο σκέψης της εταιρείας και έχει ως βασικό της πλεονέκτημα τους ανθρώπους της. Ο σύζυγός της, Francesco Pinto, ο οποίος ήταν ήδη διευθυντής της εταιρείας Procter & Gamble, είναι τώρα Πρόεδρος της Inticom SpA.

Τον Δεκέμβριο του 2008, η Inticom αγόρασε μερίδιο ελέγχου στην εταιρεία Jaked Srl, υπό την προεδρία του Francesco Fabbrica. Με τον τρόπο αυτό εισήλθε στον τομέα των

μαγιό του ανταγωνισμού, και γενικότερα, των αθλητικών ειδών και αξεσουάρ που συνδέονται με τον κόσμο της κολύμβησης.

Η προσωπική φιλία μεταξύ του Gianluigi Cimmino και του Maurizio Carlino (Δ.Σ. της Kuvera SpA, της ισχυρότερης εταιρείας mono-brand λιανικής πώλησης στην Ιταλία, στον χώρο της τσάντας και των αποσκευών) είχε ως αποτέλεσμα το 2011 η Yamamay και η Carpisa να ενώσουν τις δυνάμεις τους μέσα από την ένταξή τους στον Όμιλο Paniforte Holdings. Με το μότο «πιο κοντά, πιο ισχυρά» σήμερα, οι δύο αλυσίδες διαθέτουν πάνω από 1.000 καταστήματα ενώ απασχολούν πάνω από 1.200 υπαλλήλους, με πρόεδρο τον Luciano Cimmino.

Δομή Λειτουργίας

Η δομή λειτουργίας χωρίζεται σε τρεις 3 κατηγορίες με τα επιμέρους τμήματα η κάθε μία:

Ύφος και το προϊόν

Τμήματα:

  • Σχεδιασμού
  • Δειγματοληψίας
  • Ελέγχου ποιότητας

Μάρκετινγκ και πωλήσεις

Τμήματα:

  • Διαχείριση Προώθησης του δικτύου πωλήσεων
  • Επικοινωνία & Προώθηση της εταιρείας.

Εταιρικές υπηρεσίες προσωπικού

Τμήματα:

  • Διοίκηση
  • Λογιστική & Χρηματοδότηση
  • Σχεδιασμός & 'Έλεγχος:
    • ανθρώπινων πόρων
    • οργάνωσης
    • ανάπτυξης
    • εκπαίδευσης
    • νομικών υποθέσεων
    • τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνίας.

Η υπηρεσία Logistics παρέχεται από εξειδικευμένη εταιρεία-συνεργάτη.

ΚΟΙΝΟ ΣΤΟΧΟΣ

Πρωτεύον:

Γυναίκες ηλικίας 18 – 44 ετών, Έφηβες: 13-18

Δευτερεύον:

Άνδρες 18-44 , Παιδιά 4-12 ετών

Μια ιστορία επιτυχίας

Σε δέκα χρόνια, η Inticom έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο με πάνω από 660 mono-brand Yamamay καταστήματα. Είναι σήμερα η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων mono-brand στα εσώρουχα και μαγιό στην Ιταλία. Το 2014, επενδύθηκαν από τον Όμιλο Pianoforte Holdings 57,7 εκατομμύρια ευρώ στη διαφήμιση και την προώθηση.

ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Το επιχειρηματικό πλάνο επικεντρώνεται στην σταθερότητα της στρατηγικής και στην ισχυρή ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων, κρατώντας πάντα σε καλό επίπεδο τα περιθώρια απόδοσης και της κερδοφορίας. Η στρατηγική για την επόμενη τριετία εστιάζεται στην ανάπτυξη της αλυσίδας στο εξωτερικό.

Η ΑΛΥΣΙΔΑ ΥΑΜΑΜΑΥ

Μέσα σε δέκα χρόνια η Yamamay κατόρθωσε να είναι μία από τις κορυφαίες μάρκες στην ιταλική αγορά, αναπτύσσοντας ένα δίκτυο άνω των 500 καταστημάτων στην Ιταλία και άνω των 160 στον υπόλοιπο κόσμο. O Κύκλος εργασιών του Ομίλου Pianoforte Holdings για το 2013 ήταν 38,9 εκατομμύρια ευρώ:

H Yamamay στην Ελλάδα

Σήμερα στην Ελλάδα λειτουργούν 19 καταστήματα franchise στις παρακάτω περιοχές.

Αττική (6): The Mall Athens & Golden Hall- Μαρούσι, Πειραιάς, Γλυφάδα, Νέα Σμύρνη, Κορυδαλλός.

Θεσσαλονίκη (2): Τσιμισκή & Mediterranean Cosmos.

Κρήτη (3): Ηράκλειο (κέντρο & Talos Plaza) και Χανιά.

Καβάλα, Σέρρες, Βόλος, Κέρκυρα, Άρτα, Ιωάννινα, Μυτιλήνη, Χίος.

Η Yamamay στον κόσμο

Η Υamamay σήμερα διαθέτει περισσότερα από 160 καταστήματα στην Ευρώπη, στη Λατινική Αμερική, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στην Άπω Ανατολή. Το πρώτο κατάστημα Yamamay στο εξωτερικό άνοιξε επισήμως στις 15 Μαΐου 2004 στη Λάρνακα της Κύπρου. Αναμενόμενα νέα ανοίγματα: Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην εξάπλωση της μάρκας στη Λατινική Αμερική, όπως Χιλή και η Κούβα καθώς και στη Ρωσία, Λευκορωσία και Ουκρανία. Στην Ευρώπη αναμένονται να ανοίξουν σύντομα καταστήματα στην Σλοβακία στην Τσεχία και στην Ελλάδα. O στόχος για περαιτέρω επέκταση της εμβέλειας του σήματος, με το άνοιγμα νέων καταστημάτων σε περισσότερες χώρες, επιβεβαιώνει ένα διηπειρωτικό μέλλον.

FRANCHISING

Περισσότεροι από 450 δικαιοδόχοι στην Ιταλία και 100 δικαιοδόχοι στο εξωτερικό έχουν ήδη επιλέξει το μοντέλο franchise της Yamamay. Η πολιτική του franchising έχει ως στόχο να επιτύχει μια ισορροπημένη γεωγραφική ανάπτυξη του δικτύου διανομής, με την εξεύρεση θέσεων επαρκούς εμπορικής δυναμικής, ενώ ταυτόχρονα εγγυάται στους εταίρους ένα υψηλό επίπεδο υποστήριξης τόσο στη φάση εκκίνησης των επιχειρήσεων όσο και στην καθημερινή λειτουργία του καταστήματος.

Σύμφωνα με τη σύμβαση franchising (δικαιόχρησης), παρέχεται πλήρης δωρεάν χρήση της μάρκας Yamamay.

Η ελάχιστη διάρκεια της σύμβασης είναι 5 έτη.

Η συμφωνία δεν περιλαμβάνει την καταβολή τυχόν δικαιωμάτων ή τέλη εισόδου.

Ο δικαιοδόχος πρέπει να παρέχει τραπεζική εγγύηση στο όνομα της εταιρίας για την αξία των €35.000.

Όλα τα καταστήματα Yamamay βρίσκονται σε online σύνδεση μέσω data center με την Inticom, η οποία διαχειρίζεται την αποθήκη και τα logistics. Τόσο για την Inticom όσο και για τα μεμονωμένα καταστήματα, εξασφαλίζεται αυτοματοποιημένα η επανεισαγωγή κωδικών. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η ελαχιστοποίηση των αποθεμάτων των καταστημάτων και βελτιώνεται η αποδοτικότητά τους.

Οι δικαιοδόχοι της Yamamay είναι πλήρως υπεύθυνοι για τη δική τους επιχείρηση και την ανάπτυξη της. Δεν έχουν απλά ένα ρόλο πωλητή, αλλά είναι πάνω απ' όλα επιχειρηματίες.

Επιχειρησιακά καθήκοντα επικεντρώνονται στην εμπορική δραστηριότητα, σε συμμόρφωση με τις διατάξεις της συμφωνίας δικαιόχρησης, τονίζοντας ότι η ιδέα της επιτυχίας franchising συμβάλλει στην ανάπτυξη ολόκληρης της αλυσίδας.

Το κατάστημα Yamamay

Οι προϋποθέσεις για το άνοιγμα ενός καταστήματος Yamamay:

Περιοχές: αστικές περιοχές με τουλάχιστον 60.000 κατοίκους

Τοποθεσία: ιστορικά κέντρα της πόλης, τα εμπορικά κέντρα και τους κεντρικούς εμπορικούς δρόμους

Ελάχιστη επιφάνεια: 70 τετραγωνικά μέτρα

Βιτρίνες: 2 τουλάχιστον με 2,5 μέτρα πλάτος, συν την πόρτα της εισόδου.

Επενδύσεις από τον Δικαιοδόχο

Ο δικαιοδόχος Yamamay πρέπει να αναλάβει τα έξοδα που σχετίζονται με την αγορά επίπλων και εξαρτημάτων καθώς και το κατασκευαστικό κομμάτι του καταστήματος.

Ο δικαιοδόχος πρέπει επίσης να καλύπτει τις δαπάνες για την μηχανογράφηση του καταστήματος.

Για την αγορά επίπλων και εξαρτημάτων υπολογίζεται το κόστος των €300/ τετραγωνικό μέτρο. Το κόστος των εργασιών κατασκευής και μηχανικής ποικίλλει ανάλογα με την κατάσταση του ακινήτου που εξετάζεται.

Ο δικαιοδόχος πρέπει να αγοράζει και να μεταπωλεί μόνο τα προϊόντα της Yamamay, επιτηρώντας μια ελάχιστη παραγγελία αγοράς που βασίζεται σε μέτρια ποσότητα, προκειμένου να διασφαλιστεί η άριστη εξυπηρέτηση.

Υποστήριξη στον δικαιοδόχο

Η Inticom εγγυάται τη συνεχή υποστήριξη στους franchisees (δικαιοδόχους), παρέχοντας ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών υποστήριξης και εκπαίδευσης, αφού συνεργάζονται πλάι-πλάι από την αρχή της σχέσης.

Κατά τη διάρκεια της φάσης αξιολόγησης:

  • Βοήθεια στην έρευνα και την επιλογή των εμπορικών χώρων.

  • Αναγνώριση και έγκριση της τοποθεσίας αποθήκευσης.

  • Κοινή επαλήθευση της τεχνικής και οικονομικής σκοπιμότητας της επένδυσης.

  • Κατά την εκκίνηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας:

  • Εταιρική εκπαίδευση με μαθήματα αφιερωμένα σε πωλήσεις και γνώση του προϊόντος, visual merchandising, δεξιότητες ηλεκτρονικών υπολογιστών και κανονισμοί ασφαλείας.

  • Προ-εκκίνησης, κατάρτιση σε ένα κατάστημα Yamamay.

  • Συνδρομή της εταιρικής ομάδας κατά τη διάρκεια της πρώτης τοποθέτησης για το άνοιγμα του καταστήματος.

Καθημερινώς:

  • Η συνεχής παρακολούθηση των δραστηριοτήτων του δικαιοδόχου μέσω προγραμματισμένων επισκέψεων των υπευθύνων ανά περιοχή συνεργατών και διευθυντών Yamamay.

  • Γραμμή Help-line για το κοινό, διαθέσιμη κατά τη διάρκεια των ωρών λειτουργίας των καταστημάτων

  • Μάρκετινγκ και επικοινωνία

  • Η μάρκα Yamamay προωθείται μέσα από κορυφαία περιοδικά μόδας και μεγάλες εφημερίδες, από το internet (ιστοσελίδες/ μέσα κοινωνικής δικτύωσης / google campaigns) και το ραδιόφωνο, καθώς και μέσω outdoor (πινακίδες εξωτερικού χώρου)

  • Η Εθνική διαφήμιση καταβάλλεται από την εταιρεία.

FACTS

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (σε τ.μ.): min 70τ.μ.

ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ:

Διαμόρφωση: €300/τ.μ

Εξοπλισμός:€6.000

Αρχικό εμπόρευμα: €35.000

ENTRY FEES: ΟΧΙ

ROYALTIES: ΟΧΙ

MRK FEES: ΟΧΙ

ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ (εκτίμηση): -

# ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 19

EXTRAS

Γενικά

ΧΩΡΑ ΙΔΡΥΣΗΣ: ΙΤΑΛΙΑ

ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ: 2001

ΕΝΑΡΞΗ FRANCHISE: Στην Ελλάδα το 2005

Εκπαίδευση

AΡΧIKH ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ FRANCHISEE: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

AΡΧIKH ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ISO 9001/2008: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

Κατάστημα

ΕΡΕΥΝΑ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΕΞΕΥΡΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ: οχι

Ικανότητες

ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ FRANCHISEE: ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ

ΕΜΠΕΙΡΙΑ FRANCHISEE: ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: 3 άτομα

Σύμβαση

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ σε έτη: 5

Ανάπτυξη

# ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 4

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΛΑΝΟ: -