franchise COVID-19

Η νέα κρίση που βιώνουμε, σαφέστατα διαφορετική από αυτή του 2008, υγειονομική και όχι χρηματοπιστωτική, αλλά με σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία, με την Ελλάδα να μην είναι το αμαρτωλό παιδί της Ευρώπης, αλλά αντίθετα να διακρίνεται για την αντιμετώπιση του covid 19, αλλάζει σε παγκόσμιο επίπεδο το επιχειρηματικό περιβάλλον.

νέος νόμος σήματα

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α 71/20.3.2020 ο νέος νόμος για τα σήματα, σε συμμόρφωση με την Οδηγία 2015/ 2436/ΕΕ. Στο νόμο αυτό υπάρχουν αρκετές αλλαγές που εκσυγχρονίζουν τόσο την έννοια και την μορφή του σημείου που κατατίθεται ως σήμα, όσο και την εν γένει διαδικασία κατάθεσης των σημάτων, εναρμονίζοντάς ‘την με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, καθιστώντας ‘την σύγχρονη και σύμφωνη με τις ανάγκες των επιχειρήσεων - δικαιούχων.

franchise lessons after lockdown

Η νέα κρίση του Coronavirus 2020 θα πρέπει να αντιμετωπισθεί χωρίς πανικό, αλλά με σύνεση και ψυχραιμία και κυρίως με διορατικότητα. Οι επιχειρήσεις οφείλουν τόσο να αντιληφθούν τις βραχυπρόθεσμες αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά, όσο και να προβλέψουν τις μεσο/μακροπρόθεσμες αλλαγές και να ετοιμασθούν για τις αναγκαίες προσαρμογές.

σουπερ μαρκετ νεοι παιχτες

Ισχυρές αλυσίδες σούπερ μάρκετ αναμένεται να αξιοποιήσουν το franchising για την ανάπτυξή τους, με την αγορά να αναδιαμορφώνεται για άλλη μια φορά, καθώς το franchising προσφέρεται για επενδύσεις μικρής κλίμακας, με τον κλάδο να συνεχίζει να αναπτύσσεται, με νέες ευκαιρίες στις αστικές γειτονιές κυρίως της περιφέρειας.

5th Wave Coffee

Τα τελευταία έτη, σε διεθνές επίπεδο, αλλά και στην Ελλάδα, ο κλάδος του καφέ έχει εξελιχθεί ιδιαίτερα και έχει αναδιαμορφωθεί δραματικά. Από την δεκαετία του ’60, όταν ο καφές έγινε ευρέως διαθέσιμος, έχουν αλλάξει πάρα πολλά, γνωρίσαμε το 3ο κύμα, τους single origin καφέδες, τους speciality, το cold brew και πλέον διανύουμε το 5ο κύμα του καφέ…

Περισσότερα Άρθρα...

  1. Επιλογή κατάλληλης τοποθεσίας franchise καταστήματος καφεστίασης
  2. Τι να αναμένουν ως αποδόσεις οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι;
  3. Τι αναζητούν σήμερα οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι;
  4. Ποιά είναι τα καθήκοντα / υποχρεώσεις του δικαιοδόχου - franchisee;
  5. Ποιά είναι τα καθήκοντα / υποχρεώσεις του δικαιοπαρόχου - franchisor;
  6. Ποιά είναι τα ιδανικά χαρακτηριστικά του δικαιοδόχου - franchisee;
  7. Ποιά είναι τα ιδανικά χαρακτηριστικά του δικαιοπαρόχου - franchisor;
  8. Πόσο σημαντική είναι η ύπαρξη του πιλοτικού καταστήματος στο franchise;
  9. Ποιές είναι οι προϋποθέσεις για να αναπτυχθεί μια επιχείρηση μέσω franchise;
  10. Ποιά είναι τα κριτήρια αξιολόγησης για μια επιχείρηση για να αποφασίσει να αναπτυχθεί μέσω franchise;
  11. Ποιοί είναι οι κλάδοι με τις καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης μέσω franchise;
  12. Ανεξάρτητη επιχείρηση vs franchise
  13. Ποιά είναι τα μειονεκτήματα του franchising για τους δικαιοπαρόχους;
  14. Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του franchising για τους δικαιοπαρόχους;
  15. Ποιά είναι τα μειονεκτήματα του franchising για τους δικαιοδόχους;
  16. Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του franchising για τους δικαιοδόχους;
  17. Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων αλυσίδων franchise;
  18. Ποιοί είναι οι βασικοί όροι και το πλαίσιο λειτουργίας των συνεργασιών franchise;
  19. Η τάση των street coffee shops στο franchise
  20. Η τάση των nail bars στο franchise
  21. Η τάση των street salad shops στο franchise
  22. Η τάση των street cocktail shops στο franchise
  23. Κατακαημένα Κείμενα ή αλλιώς γιατί χρειάζεστε κειμενογράφο!
  24. Ποιοι είναι οι 6 κανόνες για το franchise marketing
  25. Τι είναι Σήμα και πως το κατοχυρώνετε
  26. Πως γίνεται φημισμένο ένα franchise brand
  27. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Είστε σίγουροι πως πραγματικά γνωρίζετε το δικό σας;
  28. Γιατί οι νέοι επιχειρηματίες επιλέγουν το franchise
  29. Με ποιά κριτήρια επιλέγουν οι ενδιαφερόμενοι franchisees
  30. Ποια είναι τα πρώτα βήματα του franchisee
  31. Email μάρκετινγκ. 4 σημεία προσοχής για περιεχόμενο με περιεχόμενο!
  32. Η λειτουργία της Δικαιόχρησης (Franchising) στην Ευρωπαϊκή Αγορά υπό την οπτική του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
  33. Τσίπρας vs Τρυντώ: Social Media - Ο κόμπος δεν βρίσκεται στη γραβάτα
  34. Τα θύματα της υπερφορολόγησης
  35. Ποιό είναι το μέλλον στα coffee shops και οι τάσεις για το 2018;
  36. Οι niche αγορές αποτελούν τη μοναδική αρένα μάχης έναντι των πολυεθνικών ομίλων του fashion retail
  37. To Franchising αποτελεί καταλύτη επιχειρηματικής ανάπτυξης
  38. Πόσα franchise coffee shops θα αντέξουν;
  39. No brand is safe
  40. Μήπως είμαι στη λάθος δουλειά; Η απάντηση στο ερώτημα, βρίσκεται μέσα σας!
  41. Πόσο κοστίζει να ανοίξεις ένα street cafe;
  42. Τι είναι και πώς να επιλέγω τον κατάλληλο Σύμβουλο Μάρκετινγκ;
  43. Λάθη στο digital marketing
  44. Αν τα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα λίγα μπορούν να γίνουν πλούτος!
  45. Οι άξονες επιτυχίας στο franchise
  46. Τι κάνουμε πριν την ανάπτυξη;
  47. Τα λάθη που κάνουν οι franchisors
  48. Μάρκετινγκ και πωλήσεις. Γεφυρώστε στις διαφορές και… πετύχετε!
  49. Πόσα βγάζεις από ένα street café;
  50. Έχετε επιλέξει τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ;
  51. Δεν μπορείτε να ελέγξετε το χρόνο. Μπορείτε όμως να ελέγξετε τον εαυτό σας!
  52. Έχετε followers. Σας ακολουθούν όμως μέχρι το ταμείο;
  53. Δέσμευση, Τελειότητα και Καινοτομία αποτελούν τα κύρια συστατικά επιτυχίας του 2017
  54. Τι πρέπει να κάνω αν είμαι Δικαιοπάροχος;
  55. Ποιό το όφελος τήρησης των κανόνων δικαίου ελεύθερου ανταγωνισμού στις συμβάσεις δικαιόχρησης;
  56. Επιτρέπεται η θέσπιση υποχρέωσης μη ανταγωνισμού του Δικαιοδόχου μετά τη λήξη της σύμβασης με τον Δικαιοπάροχο;
  57. Επιτρέπεται ο περιορισμός των αμοιβαίων προμηθειών μεταξύ δικαιοδόχων ενός συστήματος δικαιόχρησης;
  58. Επιτρέπεται ο ορισμός προτεινόμενων ή/και ανώτατων τιμών;
  59. Ποιοί είναι οι έμμεσοι τρόποι καθορισμού και ελέγχου εφαρμογής της τιμολογιακής πολιτικής του Δικαιοδόχου;
  60. Επιτρέπεται ο καθορισμός της τιμολογιακής πολιτικής του Δικαιοδόχου από τον Δικαιοπάροχο;
  61. Με ποιο τρόπο παρεμβαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού;
  62. Με βάση ποιούς κανόνες αξιολογούνται οι συμφωνίες δικαιόχρησης υπό το πρίσμα του δικαίου ανταγωνισμού;
  63. Πότε δημιουργεί πρόβλημα στον ανταγωνισμό ένα σύστημα δικαιόχρησης;
  64. Τι είδους περιορισμούς περιλαμβάνουν οι συμφωνίες δικαιόχρησης;
  65. Πώς αντιμετωπίζονται οι συμφωνίες δικαιόχρησης (franchising) στο δίκαιο του ελεύθερου ανταγωνισμού;
  66. Ποιά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός συστήματος δικαιόχρησης και ποιές είναι οι υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών;
  67. Τι είναι οι συμφωνίες δικαιόχρησης (franchising);
  68. Οι κλάδοι και οι επιχειρηματικές πρακτικές που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους, με τις νέες τάσεις να αναλαμβάνουν τα σκήπτρα της αγοράς
  69. Σαρώνει το ηλεκτρονικό τσιγάρο στην 2G εποχή
  70. Η Κρίση δημιουργεί ευκαιρίες ή απλά σηματοδοτεί μια αγορά μόνο για Παίκτες;
  71. Franchise και επιχειρηματικότητα
  72. Ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις το δικό σου franchise;
  73. Το Franchise πρωτοστατεί στις εξελίξεις και ανατρέπει τα καθιερωμένα στην επιχειρηματικότητα
  74. Οι Διάττοντες Αστέρες και οι Μαύρες Τρύπες - FRANCHISISM 2015
  75. Franchise και επιχειρηματικότητα
  76. FRANCHISE : Η τυποποίηση των ευκαιριών οδηγεί στην επιτυχία
  77. Ποιος φοβάται να κάνει franchise
  78. Οδηγίες επιλογής franchise εν μέσω κρίσης
  79. Το franchising πρωταγωνιστεί, διανύοντας την τρίτη φάση της εξέλιξής του
  80. Ευκαιρίες Franchise κατά την τουριστική περίοδο
  81. Επενδύσεις franchise σε περιόδους κρίσης
  82. Third Wave Coffee Movement
  83. FRANCHISE : Κοιτίδα Επιχειρηματικότητας
  84. Ενδυναμώνεται το franchising
  85. FRANCHISISM - Αναζητώντας την διαφοροποίηση
  86. FRANCHISISM - Τρελαμένοι με ό,τι νέο
  87. FRANCHISISM - Εμπιστοσύνη στο franchise
  88. Οι Λωτοφάγοι και η Κίρκη: Τα νέα δεδομένα στο franchising
  89. Σαρωτικές ανακατατάξεις στον κλάδο του γρήγορου φαγητού
  90. Τα νεωτεριστικά χαρακτηριστικά και το μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο franchise της Εστίασης
  91. Οι προοπτικές του franchising για το 2ο εξάμηνο του 2013
  92. Hotshot Retail – Η νέα τάση στο franchise
  93. Δεν έχετε ενδιαφερόμενους δικαιοδόχους;
  94. Franchise 2013 - Οι επιλογές και οι τάσεις
  95. Οι προοπτικές του frozen yogurt franchise για το 2013
  96. Donuts Franchise, μια ασυνήθιστη επιχειρηματική ιδέα
  97. Η στρατηγική του franchising ως μοχλός ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας
  98. Οι νέες ευκαιρίες στο franchising - Έρευνα του Παρατηρητηρίου Franchise
  99. Ξεκίνα το δικό σου street food!
  100. Αναπτυξιακές τάσεις στον κλάδο του ποδηλάτου
  101. Ο νέος συνέταιρος
  102. Top επενδυτικές προτάσεις franchise για το 2013 (part i)
  103. Έντονες ανακατατάξεις και ενισχυτικές τάσεις
  104. Μικρή Εστίαση
  105. Franchise. Είναι η λύση;
  106. Οι νικητές του αύριο - οι αλυσίδες franchise που διακρίνονται στην εποχή των αναταράξεων!
  107. Αυξήστε τη ζήτηση για την επιχειρηματική πρότασή σας
  108. Ο νέος δρόμος του franchising
  109. Το franchising μονόδρομος για την επιχειρηματικότητα
  110. Οι Προοπτικές του franchising
  111. FRANCHISE - Προοπτικές μ.Κ. (μετά Κρίσης)
  112. ENTRY FEES
  113. Πέτρος Πετρίδης – Franchising, Ενδυνάμωση εν μέσω κρίσης
  114. Franchise: Ευθύνες και Προοπτικές
  115. Μια ιστορία επιτυχίας!
  116. Το franchising μονόδρομος στην έξοδο από την κρίση
  117. Οι «εξυπνάκηδες» του Franchise
  118. Happy franchise years
  119. Γιατί να αναπτυχθείς μέσω franchise
  120. Γιατί να (μην) ανοίξεις ένα franchise κατάστημα
  121. Αγορά Xρυσού. Όχι με franchise!
  122. Οι προοπτικές του franchise για το προσεχές μέλλον είναι ιδιαίτερα καλές
  123. Η συνάρτηση της Επιχειρηματικότητας τείνει προς το Franchising
  124. Η ευρωΠεριφάνεια μας
  125. Θέλω να ανοίξω το δικό μου franchise κατάστημα, αλλά φοβάμαι την χρεοκοπία της χώρας
  126. Άσε την πόκα και πιάσε το φτυάρι
  127. Εμπιστοσύνη στο franchise
  128. Διερευνώ το franchising των 30,000 ευρώ και είμαι άνεργος
  129. Η Ανασυγκρότηση της Ελλάδας και το Franchising
  130. Η λύση της franchise αυτοαπασχόλησης
  131. Κριτήρια ελέγχου
  132. Γιώργος Τσαγκαράκης: Η κρίση γεννά ευκαιρίες
  133. Εγχειρίδιο επιλογής και ασφάλειας
  134. Το Franchising σήμερα
  135. Ελλάδα? Βεβαίως! Παράλληλα όμως, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές…
  136. Εντόπισε τις ευκαιρίες της κρίσης
  137. Η μεγάλη (αλήθεια) για το franchising
  138. Οι 10 αξίες του Νέου Franchising
  139. Πορείες πλεύσης για τις αλυσίδες franchise
  140. The art of Franchise Business
  141. Ερευνα - Ο ρόλος και οι προοπτικές του franchising
  142. Η μεταβατική περίοδος του franchising
  143. This is the end
  144. Η σημασία των επιτυχημένων Επιχειρηματικών Μοντέλων
  145. Ανάλυση SWOT για την επιλογή franchise
  146. Το 2011 και η Ευρώπη
  147. Poker Franchise
  148. Άγγελος Αθανασόπουλος - Το όλο concept του franchising της Hair Life βασίζεται στα προϊόντα και στην τεχνογνωσία μας
  149. Ερευνα franchise 2009 – 2010
  150. FRANCHISE - ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ (7% η διείσδυση του franchising για το έτος που πέρασε)
  151. 7% η διείσδυση του franchising για το έτος που πέρασε
  152. Franchise vs Ανεργίας
  153. Το ανατρεπτικό 2011 για το franchising
  154. Καταλυτική περίοδος για το franchising
  155. Αρνούμεθα να αλλάξουμε νοοτροπία
  156. edito | FRANCHISE BUSINESS Η λύση στην κρίση
  157. Αυξητικές τάσεις στον κλάδο του franchising
  158. Αλλιώς και Αλλιώτικα
  159. O Νέος Ρόλος των Συμβούλων
  160. Η Νέα Φάση του Franchising
  161. Διαδικασία κατοχύρωσης ημεδαπών σημάτων
  162. 7 ενδεδειγμένες ενέργειες για να βρείτε δικαιοδόχους
  163. edito | τα καλύτερα (?) από Σεπτέμβριο
  164. Η Νέα Τάξη Πραγμάτων στο Franchising
  165. Colpo Grosso
  166. Αγορά υφιστάμενης επιχείρησης franchise
  167. Η σωστή ανάπτυξη, διοίκηση και υποστήριξη αλυσίδων δικαιόχρησης
  168. Η νέα εποχή των συνεχών αλλαγών και εξελίξεων
  169. Η Σημασία του Πράσινου Marketing
  170. Οι Τάσεις των Καταναλωτών για το 2010
  171. Licensing vs Franchising
  172. Franchise Trends 2010
  173. Seek and Franchise
  174. η ΚΡΙΣΗ στην ΚΟΙΝΩΝΙΑ και στο FRANCHISE
  175. H Γρίπη του Franchising
  176. Ακολούθησε τους κανόνες
  177. Επιδοτήσεις
  178. ΑΝΑΠΤΥΞΗ μέσω franchising
  179. Master Franchising & International Development
  180. FRANCHISE we believe
  181. H ΚΡΙΣΗ και το franchising
  182. FRANCHISE TRENDS for 2009
  183. FRANCHISING με εταιρικό σχήμα
  184. be positive
  185. Αλήθειες και Ψέματα
  186. Η κρίση το 2009
  187. Κατάλληλο για 12+
  188. Savoir Vivre
  189. Η κρίση ώθησε το franchise
  190. edito #48 [2009]
  191. Ανάπτυξη στο Εξωτερικό
  192. edito 50 | H Κρίση
  193. Bunkruptcy
  194. Ριζική αλλαγή
  195. Η Δέσμευση του Δικαιοπάροχου καθορίζει το Μέλλον του
  196. Δες 'το αλλιώς
  197. Αξιολόγηση σημείου
  198. Οι επιχειρήσεις έχουν αλλάξει
  199. Αθέμιτος ανταγωνισμός
  200. Εν αρχή ην ο άνθρωπος…
  201. Εξαιρετικός θεσμός!
  202. Διαδικασία εύρεσης του κατάλληλου σημείου
  203. Νέες απαιτήσεις και προσδοκίες
  204. Creative Franchise
  205. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα best of the best σε value και σε price
  206. Αποκλειστικοί Προμηθευτές
  207. Εποχικότητα
  208. Η Νέα εποχή
  209. Ανεξαρτησία δικαιοδόχων
  210. Αναδιοργάνωση
  211. Αυξήστε τα έσοδά σας
  212. Λύση σύμβασης και συνέπειες
  213. Στρατηγική για το μέλλον
  214. atakes & big Ideas
  215. Η νέα εποχή της οικονομίας
  216. Ο πρωταγωνιστικός ρόλος του franchise στη νέα εποχή των αγορων
  217. 11 βήματα για την ανάπτυξη σας στο εξωτερικό
  218. Η Καινοτομία
  219. THE NEW Experience & Surprise Economy [2008]
  220. Franchise γάμος από έρωτα ή προξενιό;
  221. insight FRANCHISE [2008]
  222. Γεωγραφική Περιοχή
  223. Επιχειρηματικότητα και ανάπτυξη
  224. Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά σου που θα σου διασφαλίζουν την επιτυχία σου;
  225. Τι πρέπει να περιέχει ένα Σύστημα Franchise;
  226. Τι να διερευνήσεις πριν υπογράψεις τη σύμβαση franchise;
  227. Franchise Concept Book
  228. Είσαι κατάλληλος για δικαιοδόχος;
  229. Ποιά είναι η καθημερινότητα στον κλάδο της δικαιόχρησης;
  230. Ποιές είναι οι παγίδες που πρέπει να προσέξεις;
  231. Τι πρέπει να εξετάσεις πριν ενταχθείς σε μια αλυσίδα franchise;
  232. Σου ταιριάζει ο ρόλος του επιχειρηματία;
  233. Ποιές είναι οι προϋποθέσεις επιτυχίας και οι προσδοκίες της δικαιόχρησης
  234. Επιλογή franchise concept
  235. Η Νέα Εποχή
  236. Η νέα πρόκληση
  237. Προμήθειες και Αποκλειστικότητες
  238. FRANCHISE2 [2007]
  239. Διαπλεκόμενα
  240. Αυτόνομη επιχείρηση
  241. doing business RIGHT
  242. Trends & New Ideas in Franchise [2007]
  243. FAQs
  244. Tweak & Rebuild
  245. Franchise Relationships
  246. Black/White Strategy
  247. Διεθνής Προοπτική
  248. Franchise Leaders
  249. Αυτοαξιολόγηση διακιοπαρόχων
  250. Blue and Red Oceans vs Porter
  251. Master Franchise
  252. OverFranchising
  253. Διαρκης Υποστηριξη
  254. Franchise is changing
  255. Για να μη σε πιασουν αδιάβαστο
  256. Η Ανανέωση της Σύμβασης Δικαιόχρησης
  257. H Διαμόρφωση των Ανταλλαγμάτων που καλούνται να καταβάλλουν οι δικαιοδόχοι συστημάτων franchise
  258. Αυξήστε τις πωλήσεις σας
  259. The Uniform Franchise Offering Circular - UFOC
  260. Casanova’s Franchise
  261. edito | 30 τεύχη – 9 χρόνια [2006]
  262. Everything interesting is about franchise
  263. 100 τρόποι για να γίνεις ο καλύτερος επιχειρηματίας
  264. edito | Franchise Directory 2006
  265. Franchise Lexicon
  266. Εμπορικό Σήμα
  267. 2006. Η κρίσιμη χρονιά έρχεται
  268. Franchise 2006
  269. edito 54 [2010]
  270. edito 25 [2005]
  271. Η υπόθεση των copycats
  272. Επιλέξτε τα «δεξιά» σας χέρια
  273. Αύξησε την ικανότητά σου για πωλήσεις
  274. Η επιτυχία των πωλήσεων
  275. Οι οικονομικοί όροι του franchise
  276. 10 συμβουλές για να γίνεις ο καλύτερος manager
  277. Διαμόρφωσε περιβάλλον απόδοσης
  278. Εσείς που θα καθίσετε;
  279. Super Unleaded Power Busting plus Loyalty Bonus
  280. Προτίμησε θετικές σκέψεις
  281. Franchise Busting
  282. It’s party time
  283. Η μαγεία του franchise
  284. Η απάτη και η αλήθεια
  285. Επιπτώσεις της άρνησης του Δικαιοδόχου να συμμορφωθεί με την καταγγελία της σύμβασης franchising από τον Δικαιοπάροχο
  286. Η παγκόσμια αγορά του 2005
  287. Η παγκόσμια αγορά του 2005
  288. O ρόλος του franchise στο διεθνές επιχειρηματικό σκηνικό [2005]
  289. Lexicon [2005]
  290. Franchise games [2004]
  291. Managing franchisees [2004]
  292. edito 21 [2004]
  293. Ανανέωση της σύμβασης franchise και επαναδιαπραγμάτευση των όρων της
  294. Παρουσιάσεις
  295. Διαχειριση Αποθεματων
  296. Ακολούθησε τις συγχρονες πρακτικές
  297. Δημιούργησε μια διαχρονική επιχείρηση [2004]
  298. edito 19 [2004]
  299. Franchise Terminator [2004]
  300. Να είσαι καινοτόμος [2004]
  301. edito 18 [2004]
  302. Κανόνες αναδιοργάνωσης του Franchise [2004]
  303. Διευθυντής Καταστήματος [2004]
  304. Τεχνογνωσια
  305. Διαφοροποίηση και Καινοτομία
  306. Απλες Διαδικασιες
  307. Mafia franchise [2004]
  308. Παίξε σκληρά
  309. edito 17 [2004]
  310. Ήρθε η ώρα να γίνεις κακός; [2004]
  311. Ήρθε η ώρα να κάνουμε κάτι περισσότερο; [2004]
  312. Η πολιτική και το franchise [2004]
  313. Η στρατηγική επιτυχούς προώθησης δικτύου δικαιόχρησης με master franchise
  314. Ποιά είναι τα στελέχη του franchise; [2004]
  315. Η φιλοσοφία μιας νέας εποχής, συνεχώς και ταχέως εξελισσόμενης [2004]
  316. Η κοκκινοσκουφίτσα και οι κακοί οι λύκοι!
  317. Κάνε την δική σου δουλειά
  318. Business Guide 2004
  319. Τι ωραία που περνάμε!
  320. Ασφαλή και Ισχυρή Ανάπτυξη Δικτύων;
  321. Κανόνες παιχνιδιού για νικητές
  322. Μάθε αυτά που αλλάζουν το επιχειρηματικό σκηνικό [2004]
  323. Γιατί είμαστε κολλημένοι με το franchise;
  324. edito 15 - Perfection [2003]
  325. Ανασυγκρότηση δυνάμεων
  326. edito 14 [2003]
  327. Γιατί το franchise έχει αρρωστήσει;
  328. edito 13 [2003]
  329. Έχει ξημερώσει μια νέα εποχή για το Franchise
  330. The Franchise Market in Greece
  331. Internet
  332. edito 6
  333. Η σημασία του ονόματος
  334. Εμπιστευτικότητα
  335. Η ποιότητα στην εκπαίδευση
  336. Που επενδυουν οι Έλληνες
  337. Επιλογή franchise
  338. Η σύμβαση δικαιόχρησης
  339. Οδηγός Επιβίωσης για δύσκολες μέρες
  340. Τα βήματα ανάπτυξης
  341. Μια ιστορία franchise
  342. Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 4087/88
  343. Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 2790/1999 - παράγραφος 3
  344. Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 2790/1999
  345. Ορολογία
  346. Franchise Lexicon
  347. Σύμβαση Δικαιόχρησης
  348. Τα βήματα της ανάπτυξης
  349. Τα 10 βήματα της ανάπτυξης
  350. Όροι Χρήσης