Κωνσταντίνος Εκατός

Αν έχεις αποφασίσει ότι το να έχεις μια δική σου επιχείρηση είναι αυτό που σου ταιριάζει, προτείνουμε να εξετάσεις την προοπτική να επιχειρήσεις μέσω ενός δικτύου franchise, που θα εξυπηρετούσε τα σχέδια σου προς αυτή την κατεύθυνση. Αυτό που κάνει την επιλογή του franchise να ξεχωρίζει, είναι ένα σύνολο πλεονεκτημάτων που μόνος-η δεν είναι εύκολο να πετύχεις από τα πρώτα σου βήματα, καθώς θα πρέπει να φτιάξεις από την αρχή ένα μοντέλο επιχείρησης, βήμα-βήμα.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE, COVID-19

Το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE ως φορέας αποτύπωσης και μελέτης του κλάδου του franchising, από την αρχή της υγειονομικής κρίσης του Covid-19, διενεργεί εξειδικευμένες έρευνες και διαχέει βέλτιστες πρακτικές. Στο πλαίσιο αυτό, συμβάλλοντας δημιουργικά στη νέα κατάσταση, εκπόνησε την έρευνα «Anti Covid-19 Best Franchise Practices», με στόχο την διερεύνηση των αλλαγών και των προκλήσεων που βιώνουν οι αλυσίδες franchise, συνεισφέροντας στην εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τις πολιτικές και τις μεθόδους που εφαρμόζει ο κλάδος.

θάνατος click away εμποράκου

Μια χαρά ήταν το μέτρο του click away, της παράφρασης του click and collect. Αν και δεν χρειαζόταν τόσο ντόρος για μια πολύ γνωστή πρακτική σε όσους είναι έστω και λίγο εξοικειωμένοι με τα eshops…

coffee shop franchise

Όλοι όσοι σκέφτονται να ξεκινήσουν ένα νέο coffee shop και όλοι όσοι έχουν ήδη το δικό τους, προβληματίζονται για το πλήθος των υφιστάμενων καταστημάτων, καθώς σε κάθε γειτονιά υπάρχουν ήδη, όχι μόνο ένα, αλλά πολύ περισσότερα take away καφέ. Ο κλάδος αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και σε όλο τον κόσμο, αφενός με ολοένα περισσότερα και ξεχωριστά καταστήματα και αφετέρου με ακόμα πιο προηγμένες μηχανές, υψηλότερη τεχνογνωσία, διασύνδεση με τους παραγωγούς – αγρότες και πολλά άλλα χαρακτηριστικά που μας έχουν οδηγήσει στο 5ο κύμα του καφέ. Στο πλαίσιο, της αλματώδους αύξησης του πλήθους των καταστημάτων, λογικά το μερίδιο κάθε μονάδας – coffee shop θα μειώνεται όλο και περισσότερο και αν αναλογισθούμε και την συνεχή αναβάθμιση της τεχνογνωσίας και της τεχνολογίας στο χώρο, το ανταγωνιστικό περιβάλλον γίνεται ανελέητα σκληρό. Τι πρέπει να κάνουν, λοιπόν, οι νέες αλυσίδες franchise για να ξεχωρίσουν και να αναπτυχθούν και τι πρέπει να προσέξουν οι υφιστάμενες αλυσίδες για να μη χάσουν τα μερίδιά τους και για να έχουν ευχαριστημένους franchisees;

πωλησεις marketing

Η τέχνη της πώλησης απαιτεί τόσο δεξιότητες, όσο και τεχνικές, γνώση της αγοράς - στόχου ή και κάθε συγκεκριμένου δυνητικού αγοραστή, όπως και του προϊόντος. Οι καλύτεροι πωλητές - μετά από εμπειρία συναλλαγών με πολλές διαφορετικές προσωπικότητες και τύπους πελατών - έχουν τελειοποιήσει τη δική τους διαδικασία προσέγγισης των πελατών - στόχων τους, ώστε να τους οδηγούν γρήγορα στην επιθυμητή απόφαση αγοράς. Αν και κάθε πελάτης είναι μοναδικός, υπάρχουν πολλοί τύποι, τους οποίους θα εξετάσουμε με τη σειρά, με στόχο αφενός να σας τους γνωρίσουμε για να μπορέσετε να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητά σας στις πωλήσεις, και αφετέρου να αναπροσδιορίσετε, ενδεχομένως, την αγορά στόχο που έχετε θέσει, να επικεντρωθείτε σε κάποια είδη πελατών και να εγκαταλείψετε κάποια άλλα.

Περισσότερα Άρθρα...

  1. Η επιτυχία έχει τα μυστικά της. Το ίδιο και το franchise!
  2. ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE - Οι συμπεριφοριστικές προεκτάσεις του «Μένουμε Σπίτι» αλλάζουν τις προτεραιότητες στο franchising
  3. Franchise + Etiquette = Franchisette
  4. Find a New FRANCHISE Business
  5. Τώρα οι franchisors θα αποδείξουν την αποτελεσματικότητά τους
  6. Elite Franchise Mindset
  7. Ύφεση ή Επιτάχυνση; Το franchise στη νέα εποχή
  8. Ερευνα - Πως θα μετεξελιχθεί το franchise μετά την εξομάλυνση της κρίσης του covid 19
  9. Το franchise στην εποχή του COVID-19 (part II)
  10. Ποιες αλλαγές επιφέρει ο νέος νόμος για τα σήματα
  11. Το franchise στην εποχή του COVID-19 (part I)
  12. Ισχυρές αλυσίδες σούπερ μάρκετ αναμένεται να αξιοποιήσουν το franchising για την ανάπτυξή τους
  13. Το 5th Wave Coffee αποτελεί το αποκορύφωμα στις τρέχουσες εξελίξεις της βιομηχανίας του καφέ
  14. Επιλογή κατάλληλης τοποθεσίας franchise καταστήματος καφεστίασης
  15. Τι να αναμένουν ως αποδόσεις οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι;
  16. Τι αναζητούν σήμερα οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι;
  17. Ποιά είναι τα καθήκοντα / υποχρεώσεις του δικαιοδόχου - franchisee;
  18. Ποιά είναι τα καθήκοντα / υποχρεώσεις του δικαιοπαρόχου - franchisor;
  19. Ποιά είναι τα ιδανικά χαρακτηριστικά του δικαιοδόχου - franchisee;
  20. Ποιά είναι τα ιδανικά χαρακτηριστικά του δικαιοπαρόχου - franchisor;
  21. Πόσο σημαντική είναι η ύπαρξη του πιλοτικού καταστήματος στο franchise;
  22. Ποιές είναι οι προϋποθέσεις για να αναπτυχθεί μια επιχείρηση μέσω franchise;
  23. Ποιά είναι τα κριτήρια αξιολόγησης για μια επιχείρηση για να αποφασίσει να αναπτυχθεί μέσω franchise;
  24. Ποιοί είναι οι κλάδοι με τις καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης μέσω franchise;
  25. Ανεξάρτητη επιχείρηση vs franchise
  26. Ποιά είναι τα μειονεκτήματα του franchising για τους δικαιοπαρόχους;
  27. Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του franchising για τους δικαιοπαρόχους;
  28. Ποιά είναι τα μειονεκτήματα του franchising για τους δικαιοδόχους;
  29. Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του franchising για τους δικαιοδόχους;
  30. Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων αλυσίδων franchise;
  31. Ποιοί είναι οι βασικοί όροι και το πλαίσιο λειτουργίας των συνεργασιών franchise;
  32. Η τάση των street coffee shops στο franchise
  33. Η τάση των nail bars στο franchise
  34. Η τάση των street salad shops στο franchise
  35. Η τάση των street cocktail shops στο franchise
  36. Κατακαημένα Κείμενα ή αλλιώς γιατί χρειάζεστε κειμενογράφο!
  37. Ποιοι είναι οι 6 κανόνες για το franchise marketing
  38. Τι είναι Σήμα και πως το κατοχυρώνετε
  39. Πως γίνεται φημισμένο ένα franchise brand
  40. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Είστε σίγουροι πως πραγματικά γνωρίζετε το δικό σας;
  41. Γιατί οι νέοι επιχειρηματίες επιλέγουν το franchise
  42. Με ποιά κριτήρια επιλέγουν οι ενδιαφερόμενοι franchisees
  43. Ποια είναι τα πρώτα βήματα του franchisee
  44. Email μάρκετινγκ. 4 σημεία προσοχής για περιεχόμενο με περιεχόμενο!
  45. Η λειτουργία της Δικαιόχρησης (Franchising) στην Ευρωπαϊκή Αγορά υπό την οπτική του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
  46. Τσίπρας vs Τρυντώ: Social Media - Ο κόμπος δεν βρίσκεται στη γραβάτα
  47. Τα θύματα της υπερφορολόγησης
  48. Ποιό είναι το μέλλον στα coffee shops και οι τάσεις για το 2018;
  49. Οι niche αγορές αποτελούν τη μοναδική αρένα μάχης έναντι των πολυεθνικών ομίλων του fashion retail
  50. To Franchising αποτελεί καταλύτη επιχειρηματικής ανάπτυξης
  51. Πόσα franchise coffee shops θα αντέξουν;
  52. No brand is safe
  53. Μήπως είμαι στη λάθος δουλειά; Η απάντηση στο ερώτημα, βρίσκεται μέσα σας!
  54. Πόσο κοστίζει να ανοίξεις ένα street cafe;
  55. Τι είναι και πώς να επιλέγω τον κατάλληλο Σύμβουλο Μάρκετινγκ;
  56. Λάθη στο digital marketing
  57. Αν τα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα λίγα μπορούν να γίνουν πλούτος!
  58. Οι άξονες επιτυχίας στο franchise
  59. Τι κάνουμε πριν την ανάπτυξη;
  60. Τα λάθη που κάνουν οι franchisors
  61. Μάρκετινγκ και πωλήσεις. Γεφυρώστε στις διαφορές και… πετύχετε!
  62. Πόσα βγάζεις από ένα street café;
  63. Έχετε επιλέξει τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ;
  64. Δεν μπορείτε να ελέγξετε το χρόνο. Μπορείτε όμως να ελέγξετε τον εαυτό σας!
  65. Έχετε followers. Σας ακολουθούν όμως μέχρι το ταμείο;
  66. Δέσμευση, Τελειότητα και Καινοτομία αποτελούν τα κύρια συστατικά επιτυχίας του 2017
  67. Τι πρέπει να κάνω αν είμαι Δικαιοπάροχος;
  68. Ποιό το όφελος τήρησης των κανόνων δικαίου ελεύθερου ανταγωνισμού στις συμβάσεις δικαιόχρησης;
  69. Επιτρέπεται η θέσπιση υποχρέωσης μη ανταγωνισμού του Δικαιοδόχου μετά τη λήξη της σύμβασης με τον Δικαιοπάροχο;
  70. Επιτρέπεται ο περιορισμός των αμοιβαίων προμηθειών μεταξύ δικαιοδόχων ενός συστήματος δικαιόχρησης;
  71. Επιτρέπεται ο ορισμός προτεινόμενων ή/και ανώτατων τιμών;
  72. Ποιοί είναι οι έμμεσοι τρόποι καθορισμού και ελέγχου εφαρμογής της τιμολογιακής πολιτικής του Δικαιοδόχου;
  73. Επιτρέπεται ο καθορισμός της τιμολογιακής πολιτικής του Δικαιοδόχου από τον Δικαιοπάροχο;
  74. Με ποιο τρόπο παρεμβαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού;
  75. Με βάση ποιούς κανόνες αξιολογούνται οι συμφωνίες δικαιόχρησης υπό το πρίσμα του δικαίου ανταγωνισμού;
  76. Πότε δημιουργεί πρόβλημα στον ανταγωνισμό ένα σύστημα δικαιόχρησης;
  77. Τι είδους περιορισμούς περιλαμβάνουν οι συμφωνίες δικαιόχρησης;
  78. Πώς αντιμετωπίζονται οι συμφωνίες δικαιόχρησης (franchising) στο δίκαιο του ελεύθερου ανταγωνισμού;
  79. Ποιά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός συστήματος δικαιόχρησης και ποιές είναι οι υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών;
  80. Τι είναι οι συμφωνίες δικαιόχρησης (franchising);
  81. Οι κλάδοι και οι επιχειρηματικές πρακτικές που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους, με τις νέες τάσεις να αναλαμβάνουν τα σκήπτρα της αγοράς
  82. Σαρώνει το ηλεκτρονικό τσιγάρο στην 2G εποχή
  83. Η Κρίση δημιουργεί ευκαιρίες ή απλά σηματοδοτεί μια αγορά μόνο για Παίκτες;
  84. Franchise και επιχειρηματικότητα
  85. Ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις το δικό σου franchise;
  86. Το Franchise πρωτοστατεί στις εξελίξεις και ανατρέπει τα καθιερωμένα στην επιχειρηματικότητα
  87. Οι Διάττοντες Αστέρες και οι Μαύρες Τρύπες - FRANCHISISM 2015
  88. Franchise και επιχειρηματικότητα
  89. FRANCHISE : Η τυποποίηση των ευκαιριών οδηγεί στην επιτυχία
  90. Ποιος φοβάται να κάνει franchise
  91. Οδηγίες επιλογής franchise εν μέσω κρίσης
  92. Το franchising πρωταγωνιστεί, διανύοντας την τρίτη φάση της εξέλιξής του
  93. Ευκαιρίες Franchise κατά την τουριστική περίοδο
  94. Επενδύσεις franchise σε περιόδους κρίσης
  95. Third Wave Coffee Movement
  96. FRANCHISE : Κοιτίδα Επιχειρηματικότητας
  97. Ενδυναμώνεται το franchising
  98. FRANCHISISM - Αναζητώντας την διαφοροποίηση
  99. FRANCHISISM - Τρελαμένοι με ό,τι νέο
  100. FRANCHISISM - Εμπιστοσύνη στο franchise
  101. Οι Λωτοφάγοι και η Κίρκη: Τα νέα δεδομένα στο franchising
  102. Σαρωτικές ανακατατάξεις στον κλάδο του γρήγορου φαγητού
  103. Τα νεωτεριστικά χαρακτηριστικά και το μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο franchise της Εστίασης
  104. Οι προοπτικές του franchising για το 2ο εξάμηνο του 2013
  105. Hotshot Retail – Η νέα τάση στο franchise
  106. Δεν έχετε ενδιαφερόμενους δικαιοδόχους;
  107. Franchise 2013 - Οι επιλογές και οι τάσεις
  108. Οι προοπτικές του frozen yogurt franchise για το 2013
  109. Donuts Franchise, μια ασυνήθιστη επιχειρηματική ιδέα
  110. Η στρατηγική του franchising ως μοχλός ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας
  111. Οι νέες ευκαιρίες στο franchising - Έρευνα του Παρατηρητηρίου Franchise
  112. Ξεκίνα το δικό σου street food!
  113. Αναπτυξιακές τάσεις στον κλάδο του ποδηλάτου
  114. Ο νέος συνέταιρος
  115. Top επενδυτικές προτάσεις franchise για το 2013 (part i)
  116. Έντονες ανακατατάξεις και ενισχυτικές τάσεις
  117. Μικρή Εστίαση
  118. Franchise. Είναι η λύση;
  119. Οι νικητές του αύριο - οι αλυσίδες franchise που διακρίνονται στην εποχή των αναταράξεων!
  120. Αυξήστε τη ζήτηση για την επιχειρηματική πρότασή σας
  121. Ο νέος δρόμος του franchising
  122. Το franchising μονόδρομος για την επιχειρηματικότητα
  123. Οι Προοπτικές του franchising
  124. FRANCHISE - Προοπτικές μ.Κ. (μετά Κρίσης)
  125. ENTRY FEES
  126. Πέτρος Πετρίδης – Franchising, Ενδυνάμωση εν μέσω κρίσης
  127. Franchise: Ευθύνες και Προοπτικές
  128. Μια ιστορία επιτυχίας!
  129. Το franchising μονόδρομος στην έξοδο από την κρίση
  130. Οι «εξυπνάκηδες» του Franchise
  131. Happy franchise years
  132. Γιατί να αναπτυχθείς μέσω franchise
  133. Γιατί να (μην) ανοίξεις ένα franchise κατάστημα
  134. Αγορά Xρυσού. Όχι με franchise!
  135. Οι προοπτικές του franchise για το προσεχές μέλλον είναι ιδιαίτερα καλές
  136. Η συνάρτηση της Επιχειρηματικότητας τείνει προς το Franchising
  137. Η ευρωΠεριφάνεια μας
  138. Θέλω να ανοίξω το δικό μου franchise κατάστημα, αλλά φοβάμαι την χρεοκοπία της χώρας
  139. Άσε την πόκα και πιάσε το φτυάρι
  140. Εμπιστοσύνη στο franchise
  141. Διερευνώ το franchising των 30,000 ευρώ και είμαι άνεργος
  142. Η Ανασυγκρότηση της Ελλάδας και το Franchising
  143. Η λύση της franchise αυτοαπασχόλησης
  144. Κριτήρια ελέγχου
  145. Γιώργος Τσαγκαράκης: Η κρίση γεννά ευκαιρίες
  146. Εγχειρίδιο επιλογής και ασφάλειας
  147. Το Franchising σήμερα
  148. Ελλάδα? Βεβαίως! Παράλληλα όμως, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές…
  149. Εντόπισε τις ευκαιρίες της κρίσης
  150. Η μεγάλη (αλήθεια) για το franchising
  151. Οι 10 αξίες του Νέου Franchising
  152. Πορείες πλεύσης για τις αλυσίδες franchise
  153. The art of Franchise Business
  154. Ερευνα - Ο ρόλος και οι προοπτικές του franchising
  155. Η μεταβατική περίοδος του franchising
  156. This is the end
  157. Η σημασία των επιτυχημένων Επιχειρηματικών Μοντέλων
  158. Ανάλυση SWOT για την επιλογή franchise
  159. Το 2011 και η Ευρώπη
  160. Poker Franchise
  161. Άγγελος Αθανασόπουλος - Το όλο concept του franchising της Hair Life βασίζεται στα προϊόντα και στην τεχνογνωσία μας
  162. Ερευνα franchise 2009 – 2010
  163. FRANCHISE - ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ (7% η διείσδυση του franchising για το έτος που πέρασε)
  164. 7% η διείσδυση του franchising για το έτος που πέρασε
  165. Franchise vs Ανεργίας
  166. Το ανατρεπτικό 2011 για το franchising
  167. Καταλυτική περίοδος για το franchising
  168. Αρνούμεθα να αλλάξουμε νοοτροπία
  169. edito | FRANCHISE BUSINESS Η λύση στην κρίση
  170. Αυξητικές τάσεις στον κλάδο του franchising
  171. Αλλιώς και Αλλιώτικα
  172. O Νέος Ρόλος των Συμβούλων
  173. Η Νέα Φάση του Franchising
  174. Διαδικασία κατοχύρωσης ημεδαπών σημάτων
  175. 7 ενδεδειγμένες ενέργειες για να βρείτε δικαιοδόχους
  176. edito | τα καλύτερα (?) από Σεπτέμβριο
  177. Η Νέα Τάξη Πραγμάτων στο Franchising
  178. Colpo Grosso
  179. Αγορά υφιστάμενης επιχείρησης franchise
  180. Η σωστή ανάπτυξη, διοίκηση και υποστήριξη αλυσίδων δικαιόχρησης
  181. Η νέα εποχή των συνεχών αλλαγών και εξελίξεων
  182. Η Σημασία του Πράσινου Marketing
  183. Οι Τάσεις των Καταναλωτών για το 2010
  184. Licensing vs Franchising
  185. Franchise Trends 2010
  186. Seek and Franchise
  187. η ΚΡΙΣΗ στην ΚΟΙΝΩΝΙΑ και στο FRANCHISE
  188. H Γρίπη του Franchising
  189. Ακολούθησε τους κανόνες
  190. Επιδοτήσεις
  191. ΑΝΑΠΤΥΞΗ μέσω franchising
  192. Master Franchising & International Development
  193. FRANCHISE we believe
  194. H ΚΡΙΣΗ και το franchising
  195. FRANCHISE TRENDS for 2009
  196. FRANCHISING με εταιρικό σχήμα
  197. be positive
  198. Αλήθειες και Ψέματα
  199. Η κρίση το 2009
  200. Κατάλληλο για 12+
  201. Savoir Vivre
  202. Η κρίση ώθησε το franchise
  203. edito #48 [2009]
  204. Ανάπτυξη στο Εξωτερικό
  205. edito 50 | H Κρίση
  206. Bunkruptcy
  207. Ριζική αλλαγή
  208. Η Δέσμευση του Δικαιοπάροχου καθορίζει το Μέλλον του
  209. Δες 'το αλλιώς
  210. Αξιολόγηση σημείου
  211. Οι επιχειρήσεις έχουν αλλάξει
  212. Αθέμιτος ανταγωνισμός
  213. Εν αρχή ην ο άνθρωπος…
  214. Εξαιρετικός θεσμός!
  215. Διαδικασία εύρεσης του κατάλληλου σημείου
  216. Νέες απαιτήσεις και προσδοκίες
  217. Creative Franchise
  218. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα best of the best σε value και σε price
  219. Αποκλειστικοί Προμηθευτές
  220. Εποχικότητα
  221. Η Νέα εποχή
  222. Ανεξαρτησία δικαιοδόχων
  223. Αναδιοργάνωση
  224. Αυξήστε τα έσοδά σας
  225. Λύση σύμβασης και συνέπειες
  226. Στρατηγική για το μέλλον
  227. atakes & big Ideas
  228. Η νέα εποχή της οικονομίας
  229. Ο πρωταγωνιστικός ρόλος του franchise στη νέα εποχή των αγορων
  230. 11 βήματα για την ανάπτυξη σας στο εξωτερικό
  231. Η Καινοτομία
  232. THE NEW Experience & Surprise Economy [2008]
  233. Franchise γάμος από έρωτα ή προξενιό;
  234. insight FRANCHISE [2008]
  235. Γεωγραφική Περιοχή
  236. Επιχειρηματικότητα και ανάπτυξη
  237. Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά σου που θα σου διασφαλίζουν την επιτυχία σου;
  238. Τι πρέπει να περιέχει ένα Σύστημα Franchise;
  239. Τι να διερευνήσεις πριν υπογράψεις τη σύμβαση franchise;
  240. Franchise Concept Book
  241. Είσαι κατάλληλος για δικαιοδόχος;
  242. Ποιά είναι η καθημερινότητα στον κλάδο της δικαιόχρησης;
  243. Ποιές είναι οι παγίδες που πρέπει να προσέξεις;
  244. Τι πρέπει να εξετάσεις πριν ενταχθείς σε μια αλυσίδα franchise;
  245. Σου ταιριάζει ο ρόλος του επιχειρηματία;
  246. Ποιές είναι οι προϋποθέσεις επιτυχίας και οι προσδοκίες της δικαιόχρησης
  247. Επιλογή franchise concept
  248. Η Νέα Εποχή
  249. Η νέα πρόκληση
  250. Προμήθειες και Αποκλειστικότητες
  251. FRANCHISE2 [2007]
  252. Διαπλεκόμενα
  253. Αυτόνομη επιχείρηση
  254. doing business RIGHT
  255. Trends & New Ideas in Franchise [2007]
  256. FAQs
  257. Tweak & Rebuild
  258. Franchise Relationships
  259. Black/White Strategy
  260. Διεθνής Προοπτική
  261. Franchise Leaders
  262. Αυτοαξιολόγηση διακιοπαρόχων
  263. Blue and Red Oceans vs Porter
  264. Master Franchise
  265. OverFranchising
  266. Διαρκης Υποστηριξη
  267. Franchise is changing
  268. Για να μη σε πιασουν αδιάβαστο
  269. Η Ανανέωση της Σύμβασης Δικαιόχρησης
  270. H Διαμόρφωση των Ανταλλαγμάτων που καλούνται να καταβάλλουν οι δικαιοδόχοι συστημάτων franchise
  271. Αυξήστε τις πωλήσεις σας
  272. The Uniform Franchise Offering Circular - UFOC
  273. Casanova’s Franchise
  274. edito | 30 τεύχη – 9 χρόνια [2006]
  275. Everything interesting is about franchise
  276. 100 τρόποι για να γίνεις ο καλύτερος επιχειρηματίας
  277. edito | Franchise Directory 2006
  278. Franchise Lexicon
  279. Εμπορικό Σήμα
  280. 2006. Η κρίσιμη χρονιά έρχεται
  281. Franchise 2006
  282. edito 54 [2010]
  283. edito 25 [2005]
  284. Η υπόθεση των copycats
  285. Επιλέξτε τα «δεξιά» σας χέρια
  286. Αύξησε την ικανότητά σου για πωλήσεις
  287. Η επιτυχία των πωλήσεων
  288. Οι οικονομικοί όροι του franchise
  289. 10 συμβουλές για να γίνεις ο καλύτερος manager
  290. Διαμόρφωσε περιβάλλον απόδοσης
  291. Εσείς που θα καθίσετε;
  292. Super Unleaded Power Busting plus Loyalty Bonus
  293. Προτίμησε θετικές σκέψεις
  294. Franchise Busting
  295. It’s party time
  296. Η μαγεία του franchise
  297. Η απάτη και η αλήθεια
  298. Επιπτώσεις της άρνησης του Δικαιοδόχου να συμμορφωθεί με την καταγγελία της σύμβασης franchising από τον Δικαιοπάροχο
  299. Η παγκόσμια αγορά του 2005
  300. Η παγκόσμια αγορά του 2005
  301. O ρόλος του franchise στο διεθνές επιχειρηματικό σκηνικό [2005]
  302. Lexicon [2005]
  303. Franchise games [2004]
  304. Managing franchisees [2004]
  305. edito 21 [2004]
  306. Ανανέωση της σύμβασης franchise και επαναδιαπραγμάτευση των όρων της
  307. Παρουσιάσεις
  308. Διαχειριση Αποθεματων
  309. Ακολούθησε τις συγχρονες πρακτικές
  310. Δημιούργησε μια διαχρονική επιχείρηση [2004]
  311. edito 19 [2004]
  312. Franchise Terminator [2004]
  313. Να είσαι καινοτόμος [2004]
  314. edito 18 [2004]
  315. Κανόνες αναδιοργάνωσης του Franchise [2004]
  316. Διευθυντής Καταστήματος [2004]
  317. Τεχνογνωσια
  318. Διαφοροποίηση και Καινοτομία
  319. Απλες Διαδικασιες
  320. Mafia franchise [2004]
  321. Παίξε σκληρά
  322. edito 17 [2004]
  323. Ήρθε η ώρα να γίνεις κακός; [2004]
  324. Ήρθε η ώρα να κάνουμε κάτι περισσότερο; [2004]
  325. Η πολιτική και το franchise [2004]
  326. Η στρατηγική επιτυχούς προώθησης δικτύου δικαιόχρησης με master franchise
  327. Ποιά είναι τα στελέχη του franchise; [2004]
  328. Η φιλοσοφία μιας νέας εποχής, συνεχώς και ταχέως εξελισσόμενης [2004]
  329. Η κοκκινοσκουφίτσα και οι κακοί οι λύκοι!
  330. Κάνε την δική σου δουλειά
  331. Business Guide 2004
  332. Τι ωραία που περνάμε!
  333. Ασφαλή και Ισχυρή Ανάπτυξη Δικτύων;
  334. Κανόνες παιχνιδιού για νικητές
  335. Μάθε αυτά που αλλάζουν το επιχειρηματικό σκηνικό [2004]
  336. Γιατί είμαστε κολλημένοι με το franchise;
  337. edito 15 - Perfection [2003]
  338. Ανασυγκρότηση δυνάμεων
  339. edito 14 [2003]
  340. Γιατί το franchise έχει αρρωστήσει;
  341. edito 13 [2003]
  342. Έχει ξημερώσει μια νέα εποχή για το Franchise
  343. The Franchise Market in Greece
  344. Internet
  345. edito 6
  346. Η σημασία του ονόματος
  347. Εμπιστευτικότητα
  348. Η ποιότητα στην εκπαίδευση
  349. Που επενδυουν οι Έλληνες
  350. Επιλογή franchise
  351. Η σύμβαση δικαιόχρησης
  352. Οδηγός Επιβίωσης για δύσκολες μέρες
  353. Τα βήματα ανάπτυξης
  354. Μια ιστορία franchise
  355. Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 4087/88
  356. Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 2790/1999 - παράγραφος 3
  357. Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 2790/1999
  358. Ορολογία
  359. Franchise Lexicon
  360. Σύμβαση Δικαιόχρησης
  361. Τα βήματα της ανάπτυξης
  362. Τα 10 βήματα της ανάπτυξης
  363. Όροι Χρήσης
LET'S TALK FRANCHISE