franchise marketing

Δεν υπάρχει εταιρεία χωρίς τα “μυστικά” της. Από το πόσα δευτερόλεπτα πρέπει να διαρκέσει η ροή του ιδανικού espresso (για μία αλυσίδα καφέ), μέχρι το πόσο δευτερόλεπτα πρέπει να πιεστεί ένα πονεμένο γόνατο (για μία αλυσίδα φυσικοθεραπευτηρίων), ο κάθε κλάδος έχει τα μυστικά του. Το ίδιο και το franchise.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE

Η περίοδος που διανύουμε, υπό την απειλή του covid-19, αναδεικνύει το «Μένουμε Σπίτι», ως lifestyle και ως αναγκαιότητα για ένα ασφαλές μέλλον, ως τη συνειδητή αποχή από δραστηριότητες εκτός σπιτιού, ένα επιβεβλημένο «cocooning» με κοινωνικο-συμπεριφοριστικές προεκτάσεις που αλλάζουν τις καθημερινές συνήθειές μας και αναβαθμίζουν το franchising.

Franchisette

Το Franchisette ως κώδικας δεοντολογικής συμπεριφοράς στον κλάδο του franchising αφορά τους καλούς τρόπους κατά τις σχέσεις όλων των εμπλεκομένων.

FRANCHISE Business

Τόσο το επιχειρηματικό τοπίο, όσο και η αγορά εργασίας συνεχίζουν να αλλάζουν, πλέον με επιταχυνόμενο ρυθμό λόγω της πανδημίας του COVID-19, με το franchising να προσφέρει πληθώρα αξιόλογων επιλογών, ώστε να κάνετε μια επιτυχημένη αλλαγή στην καριέρα σας.

franchisors

Στα Κινέζικα, η λέξη «κρίση» γράφεται με δύο γράμματα. Το ένα σημαίνει κίνδυνος και το άλλο σημαίνει ευκαιρία.”  Κρίση… Κρίση ιδεών, κρίση οραμάτων, κρίση αξιών, κρίση οικονομιών. Όμως, αλήθεια, τι σημαίνει “κρίση”;

Περισσότερα Άρθρα...

  1. Elite Franchise Mindset
  2. Ύφεση ή Επιτάχυνση; Το franchise στη νέα εποχή
  3. Ερευνα - Πως θα μετεξελιχθεί το franchise μετά την εξομάλυνση της κρίσης του covid 19
  4. Το franchise στην εποχή του COVID-19 (part II)
  5. Ποιες αλλαγές επιφέρει ο νέος νόμος για τα σήματα
  6. Το franchise στην εποχή του COVID-19 (part I)
  7. Ισχυρές αλυσίδες σούπερ μάρκετ αναμένεται να αξιοποιήσουν το franchising για την ανάπτυξή τους
  8. Το 5th Wave Coffee αποτελεί το αποκορύφωμα στις τρέχουσες εξελίξεις της βιομηχανίας του καφέ
  9. Επιλογή κατάλληλης τοποθεσίας franchise καταστήματος καφεστίασης
  10. Τι να αναμένουν ως αποδόσεις οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι;
  11. Τι αναζητούν σήμερα οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι;
  12. Ποιά είναι τα καθήκοντα / υποχρεώσεις του δικαιοδόχου - franchisee;
  13. Ποιά είναι τα καθήκοντα / υποχρεώσεις του δικαιοπαρόχου - franchisor;
  14. Ποιά είναι τα ιδανικά χαρακτηριστικά του δικαιοδόχου - franchisee;
  15. Ποιά είναι τα ιδανικά χαρακτηριστικά του δικαιοπαρόχου - franchisor;
  16. Πόσο σημαντική είναι η ύπαρξη του πιλοτικού καταστήματος στο franchise;
  17. Ποιές είναι οι προϋποθέσεις για να αναπτυχθεί μια επιχείρηση μέσω franchise;
  18. Ποιά είναι τα κριτήρια αξιολόγησης για μια επιχείρηση για να αποφασίσει να αναπτυχθεί μέσω franchise;
  19. Ποιοί είναι οι κλάδοι με τις καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης μέσω franchise;
  20. Ανεξάρτητη επιχείρηση vs franchise
  21. Ποιά είναι τα μειονεκτήματα του franchising για τους δικαιοπαρόχους;
  22. Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του franchising για τους δικαιοπαρόχους;
  23. Ποιά είναι τα μειονεκτήματα του franchising για τους δικαιοδόχους;
  24. Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του franchising για τους δικαιοδόχους;
  25. Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων αλυσίδων franchise;
  26. Ποιοί είναι οι βασικοί όροι και το πλαίσιο λειτουργίας των συνεργασιών franchise;
  27. Η τάση των street coffee shops στο franchise
  28. Η τάση των nail bars στο franchise
  29. Η τάση των street salad shops στο franchise
  30. Η τάση των street cocktail shops στο franchise
  31. Κατακαημένα Κείμενα ή αλλιώς γιατί χρειάζεστε κειμενογράφο!
  32. Ποιοι είναι οι 6 κανόνες για το franchise marketing
  33. Τι είναι Σήμα και πως το κατοχυρώνετε
  34. Πως γίνεται φημισμένο ένα franchise brand
  35. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Είστε σίγουροι πως πραγματικά γνωρίζετε το δικό σας;
  36. Γιατί οι νέοι επιχειρηματίες επιλέγουν το franchise
  37. Με ποιά κριτήρια επιλέγουν οι ενδιαφερόμενοι franchisees
  38. Ποια είναι τα πρώτα βήματα του franchisee
  39. Email μάρκετινγκ. 4 σημεία προσοχής για περιεχόμενο με περιεχόμενο!
  40. Η λειτουργία της Δικαιόχρησης (Franchising) στην Ευρωπαϊκή Αγορά υπό την οπτική του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
  41. Τσίπρας vs Τρυντώ: Social Media - Ο κόμπος δεν βρίσκεται στη γραβάτα
  42. Τα θύματα της υπερφορολόγησης
  43. Ποιό είναι το μέλλον στα coffee shops και οι τάσεις για το 2018;
  44. Οι niche αγορές αποτελούν τη μοναδική αρένα μάχης έναντι των πολυεθνικών ομίλων του fashion retail
  45. To Franchising αποτελεί καταλύτη επιχειρηματικής ανάπτυξης
  46. Πόσα franchise coffee shops θα αντέξουν;
  47. No brand is safe
  48. Μήπως είμαι στη λάθος δουλειά; Η απάντηση στο ερώτημα, βρίσκεται μέσα σας!
  49. Πόσο κοστίζει να ανοίξεις ένα street cafe;
  50. Τι είναι και πώς να επιλέγω τον κατάλληλο Σύμβουλο Μάρκετινγκ;
  51. Λάθη στο digital marketing
  52. Αν τα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα λίγα μπορούν να γίνουν πλούτος!
  53. Οι άξονες επιτυχίας στο franchise
  54. Τι κάνουμε πριν την ανάπτυξη;
  55. Τα λάθη που κάνουν οι franchisors
  56. Μάρκετινγκ και πωλήσεις. Γεφυρώστε στις διαφορές και… πετύχετε!
  57. Πόσα βγάζεις από ένα street café;
  58. Έχετε επιλέξει τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ;
  59. Δεν μπορείτε να ελέγξετε το χρόνο. Μπορείτε όμως να ελέγξετε τον εαυτό σας!
  60. Έχετε followers. Σας ακολουθούν όμως μέχρι το ταμείο;
  61. Δέσμευση, Τελειότητα και Καινοτομία αποτελούν τα κύρια συστατικά επιτυχίας του 2017
  62. Τι πρέπει να κάνω αν είμαι Δικαιοπάροχος;
  63. Ποιό το όφελος τήρησης των κανόνων δικαίου ελεύθερου ανταγωνισμού στις συμβάσεις δικαιόχρησης;
  64. Επιτρέπεται η θέσπιση υποχρέωσης μη ανταγωνισμού του Δικαιοδόχου μετά τη λήξη της σύμβασης με τον Δικαιοπάροχο;
  65. Επιτρέπεται ο περιορισμός των αμοιβαίων προμηθειών μεταξύ δικαιοδόχων ενός συστήματος δικαιόχρησης;
  66. Επιτρέπεται ο ορισμός προτεινόμενων ή/και ανώτατων τιμών;
  67. Ποιοί είναι οι έμμεσοι τρόποι καθορισμού και ελέγχου εφαρμογής της τιμολογιακής πολιτικής του Δικαιοδόχου;
  68. Επιτρέπεται ο καθορισμός της τιμολογιακής πολιτικής του Δικαιοδόχου από τον Δικαιοπάροχο;
  69. Με ποιο τρόπο παρεμβαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού;
  70. Με βάση ποιούς κανόνες αξιολογούνται οι συμφωνίες δικαιόχρησης υπό το πρίσμα του δικαίου ανταγωνισμού;
  71. Πότε δημιουργεί πρόβλημα στον ανταγωνισμό ένα σύστημα δικαιόχρησης;
  72. Τι είδους περιορισμούς περιλαμβάνουν οι συμφωνίες δικαιόχρησης;
  73. Πώς αντιμετωπίζονται οι συμφωνίες δικαιόχρησης (franchising) στο δίκαιο του ελεύθερου ανταγωνισμού;
  74. Ποιά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός συστήματος δικαιόχρησης και ποιές είναι οι υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών;
  75. Τι είναι οι συμφωνίες δικαιόχρησης (franchising);
  76. Οι κλάδοι και οι επιχειρηματικές πρακτικές που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους, με τις νέες τάσεις να αναλαμβάνουν τα σκήπτρα της αγοράς
  77. Σαρώνει το ηλεκτρονικό τσιγάρο στην 2G εποχή
  78. Η Κρίση δημιουργεί ευκαιρίες ή απλά σηματοδοτεί μια αγορά μόνο για Παίκτες;
  79. Franchise και επιχειρηματικότητα
  80. Ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις το δικό σου franchise;
  81. Το Franchise πρωτοστατεί στις εξελίξεις και ανατρέπει τα καθιερωμένα στην επιχειρηματικότητα
  82. Οι Διάττοντες Αστέρες και οι Μαύρες Τρύπες - FRANCHISISM 2015
  83. Franchise και επιχειρηματικότητα
  84. FRANCHISE : Η τυποποίηση των ευκαιριών οδηγεί στην επιτυχία
  85. Ποιος φοβάται να κάνει franchise
  86. Οδηγίες επιλογής franchise εν μέσω κρίσης
  87. Το franchising πρωταγωνιστεί, διανύοντας την τρίτη φάση της εξέλιξής του
  88. Ευκαιρίες Franchise κατά την τουριστική περίοδο
  89. Επενδύσεις franchise σε περιόδους κρίσης
  90. Third Wave Coffee Movement
  91. FRANCHISE : Κοιτίδα Επιχειρηματικότητας
  92. Ενδυναμώνεται το franchising
  93. FRANCHISISM - Αναζητώντας την διαφοροποίηση
  94. FRANCHISISM - Τρελαμένοι με ό,τι νέο
  95. FRANCHISISM - Εμπιστοσύνη στο franchise
  96. Οι Λωτοφάγοι και η Κίρκη: Τα νέα δεδομένα στο franchising
  97. Σαρωτικές ανακατατάξεις στον κλάδο του γρήγορου φαγητού
  98. Τα νεωτεριστικά χαρακτηριστικά και το μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο franchise της Εστίασης
  99. Οι προοπτικές του franchising για το 2ο εξάμηνο του 2013
  100. Hotshot Retail – Η νέα τάση στο franchise
  101. Δεν έχετε ενδιαφερόμενους δικαιοδόχους;
  102. Franchise 2013 - Οι επιλογές και οι τάσεις
  103. Οι προοπτικές του frozen yogurt franchise για το 2013
  104. Donuts Franchise, μια ασυνήθιστη επιχειρηματική ιδέα
  105. Η στρατηγική του franchising ως μοχλός ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας
  106. Οι νέες ευκαιρίες στο franchising - Έρευνα του Παρατηρητηρίου Franchise
  107. Ξεκίνα το δικό σου street food!
  108. Αναπτυξιακές τάσεις στον κλάδο του ποδηλάτου
  109. Ο νέος συνέταιρος
  110. Top επενδυτικές προτάσεις franchise για το 2013 (part i)
  111. Έντονες ανακατατάξεις και ενισχυτικές τάσεις
  112. Μικρή Εστίαση
  113. Franchise. Είναι η λύση;
  114. Οι νικητές του αύριο - οι αλυσίδες franchise που διακρίνονται στην εποχή των αναταράξεων!
  115. Αυξήστε τη ζήτηση για την επιχειρηματική πρότασή σας
  116. Ο νέος δρόμος του franchising
  117. Το franchising μονόδρομος για την επιχειρηματικότητα
  118. Οι Προοπτικές του franchising
  119. FRANCHISE - Προοπτικές μ.Κ. (μετά Κρίσης)
  120. ENTRY FEES
  121. Πέτρος Πετρίδης – Franchising, Ενδυνάμωση εν μέσω κρίσης
  122. Franchise: Ευθύνες και Προοπτικές
  123. Μια ιστορία επιτυχίας!
  124. Το franchising μονόδρομος στην έξοδο από την κρίση
  125. Οι «εξυπνάκηδες» του Franchise
  126. Happy franchise years
  127. Γιατί να αναπτυχθείς μέσω franchise
  128. Γιατί να (μην) ανοίξεις ένα franchise κατάστημα
  129. Αγορά Xρυσού. Όχι με franchise!
  130. Οι προοπτικές του franchise για το προσεχές μέλλον είναι ιδιαίτερα καλές
  131. Η συνάρτηση της Επιχειρηματικότητας τείνει προς το Franchising
  132. Η ευρωΠεριφάνεια μας
  133. Θέλω να ανοίξω το δικό μου franchise κατάστημα, αλλά φοβάμαι την χρεοκοπία της χώρας
  134. Άσε την πόκα και πιάσε το φτυάρι
  135. Εμπιστοσύνη στο franchise
  136. Διερευνώ το franchising των 30,000 ευρώ και είμαι άνεργος
  137. Η Ανασυγκρότηση της Ελλάδας και το Franchising
  138. Η λύση της franchise αυτοαπασχόλησης
  139. Κριτήρια ελέγχου
  140. Γιώργος Τσαγκαράκης: Η κρίση γεννά ευκαιρίες
  141. Εγχειρίδιο επιλογής και ασφάλειας
  142. Το Franchising σήμερα
  143. Ελλάδα? Βεβαίως! Παράλληλα όμως, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές…
  144. Εντόπισε τις ευκαιρίες της κρίσης
  145. Η μεγάλη (αλήθεια) για το franchising
  146. Οι 10 αξίες του Νέου Franchising
  147. Πορείες πλεύσης για τις αλυσίδες franchise
  148. The art of Franchise Business
  149. Ερευνα - Ο ρόλος και οι προοπτικές του franchising
  150. Η μεταβατική περίοδος του franchising
  151. This is the end
  152. Η σημασία των επιτυχημένων Επιχειρηματικών Μοντέλων
  153. Ανάλυση SWOT για την επιλογή franchise
  154. Το 2011 και η Ευρώπη
  155. Poker Franchise
  156. Άγγελος Αθανασόπουλος - Το όλο concept του franchising της Hair Life βασίζεται στα προϊόντα και στην τεχνογνωσία μας
  157. Ερευνα franchise 2009 – 2010
  158. FRANCHISE - ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ (7% η διείσδυση του franchising για το έτος που πέρασε)
  159. 7% η διείσδυση του franchising για το έτος που πέρασε
  160. Franchise vs Ανεργίας
  161. Το ανατρεπτικό 2011 για το franchising
  162. Καταλυτική περίοδος για το franchising
  163. Αρνούμεθα να αλλάξουμε νοοτροπία
  164. edito | FRANCHISE BUSINESS Η λύση στην κρίση
  165. Αυξητικές τάσεις στον κλάδο του franchising
  166. Αλλιώς και Αλλιώτικα
  167. O Νέος Ρόλος των Συμβούλων
  168. Η Νέα Φάση του Franchising
  169. Διαδικασία κατοχύρωσης ημεδαπών σημάτων
  170. 7 ενδεδειγμένες ενέργειες για να βρείτε δικαιοδόχους
  171. edito | τα καλύτερα (?) από Σεπτέμβριο
  172. Η Νέα Τάξη Πραγμάτων στο Franchising
  173. Colpo Grosso
  174. Αγορά υφιστάμενης επιχείρησης franchise
  175. Η σωστή ανάπτυξη, διοίκηση και υποστήριξη αλυσίδων δικαιόχρησης
  176. Η νέα εποχή των συνεχών αλλαγών και εξελίξεων
  177. Η Σημασία του Πράσινου Marketing
  178. Οι Τάσεις των Καταναλωτών για το 2010
  179. Licensing vs Franchising
  180. Franchise Trends 2010
  181. Seek and Franchise
  182. η ΚΡΙΣΗ στην ΚΟΙΝΩΝΙΑ και στο FRANCHISE
  183. H Γρίπη του Franchising
  184. Ακολούθησε τους κανόνες
  185. Επιδοτήσεις
  186. ΑΝΑΠΤΥΞΗ μέσω franchising
  187. Master Franchising & International Development
  188. FRANCHISE we believe
  189. H ΚΡΙΣΗ και το franchising
  190. FRANCHISE TRENDS for 2009
  191. FRANCHISING με εταιρικό σχήμα
  192. be positive
  193. Αλήθειες και Ψέματα
  194. Η κρίση το 2009
  195. Κατάλληλο για 12+
  196. Savoir Vivre
  197. Η κρίση ώθησε το franchise
  198. edito #48 [2009]
  199. Ανάπτυξη στο Εξωτερικό
  200. edito 50 | H Κρίση
  201. Bunkruptcy
  202. Ριζική αλλαγή
  203. Η Δέσμευση του Δικαιοπάροχου καθορίζει το Μέλλον του
  204. Δες 'το αλλιώς
  205. Αξιολόγηση σημείου
  206. Οι επιχειρήσεις έχουν αλλάξει
  207. Αθέμιτος ανταγωνισμός
  208. Εν αρχή ην ο άνθρωπος…
  209. Εξαιρετικός θεσμός!
  210. Διαδικασία εύρεσης του κατάλληλου σημείου
  211. Νέες απαιτήσεις και προσδοκίες
  212. Creative Franchise
  213. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα best of the best σε value και σε price
  214. Αποκλειστικοί Προμηθευτές
  215. Εποχικότητα
  216. Η Νέα εποχή
  217. Ανεξαρτησία δικαιοδόχων
  218. Αναδιοργάνωση
  219. Αυξήστε τα έσοδά σας
  220. Λύση σύμβασης και συνέπειες
  221. Στρατηγική για το μέλλον
  222. atakes & big Ideas
  223. Η νέα εποχή της οικονομίας
  224. Ο πρωταγωνιστικός ρόλος του franchise στη νέα εποχή των αγορων
  225. 11 βήματα για την ανάπτυξη σας στο εξωτερικό
  226. Η Καινοτομία
  227. THE NEW Experience & Surprise Economy [2008]
  228. Franchise γάμος από έρωτα ή προξενιό;
  229. insight FRANCHISE [2008]
  230. Γεωγραφική Περιοχή
  231. Επιχειρηματικότητα και ανάπτυξη
  232. Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά σου που θα σου διασφαλίζουν την επιτυχία σου;
  233. Τι πρέπει να περιέχει ένα Σύστημα Franchise;
  234. Τι να διερευνήσεις πριν υπογράψεις τη σύμβαση franchise;
  235. Franchise Concept Book
  236. Είσαι κατάλληλος για δικαιοδόχος;
  237. Ποιά είναι η καθημερινότητα στον κλάδο της δικαιόχρησης;
  238. Ποιές είναι οι παγίδες που πρέπει να προσέξεις;
  239. Τι πρέπει να εξετάσεις πριν ενταχθείς σε μια αλυσίδα franchise;
  240. Σου ταιριάζει ο ρόλος του επιχειρηματία;
  241. Ποιές είναι οι προϋποθέσεις επιτυχίας και οι προσδοκίες της δικαιόχρησης
  242. Επιλογή franchise concept
  243. Η Νέα Εποχή
  244. Η νέα πρόκληση
  245. Προμήθειες και Αποκλειστικότητες
  246. FRANCHISE2 [2007]
  247. Διαπλεκόμενα
  248. Αυτόνομη επιχείρηση
  249. doing business RIGHT
  250. Trends & New Ideas in Franchise [2007]
  251. FAQs
  252. Tweak & Rebuild
  253. Franchise Relationships
  254. Black/White Strategy
  255. Διεθνής Προοπτική
  256. Franchise Leaders
  257. Αυτοαξιολόγηση διακιοπαρόχων
  258. Blue and Red Oceans vs Porter
  259. Master Franchise
  260. OverFranchising
  261. Διαρκης Υποστηριξη
  262. Franchise is changing
  263. Για να μη σε πιασουν αδιάβαστο
  264. Η Ανανέωση της Σύμβασης Δικαιόχρησης
  265. H Διαμόρφωση των Ανταλλαγμάτων που καλούνται να καταβάλλουν οι δικαιοδόχοι συστημάτων franchise
  266. Αυξήστε τις πωλήσεις σας
  267. The Uniform Franchise Offering Circular - UFOC
  268. Casanova’s Franchise
  269. edito | 30 τεύχη – 9 χρόνια [2006]
  270. Everything interesting is about franchise
  271. 100 τρόποι για να γίνεις ο καλύτερος επιχειρηματίας
  272. edito | Franchise Directory 2006
  273. Franchise Lexicon
  274. Εμπορικό Σήμα
  275. 2006. Η κρίσιμη χρονιά έρχεται
  276. Franchise 2006
  277. edito 54 [2010]
  278. edito 25 [2005]
  279. Η υπόθεση των copycats
  280. Επιλέξτε τα «δεξιά» σας χέρια
  281. Αύξησε την ικανότητά σου για πωλήσεις
  282. Η επιτυχία των πωλήσεων
  283. Οι οικονομικοί όροι του franchise
  284. 10 συμβουλές για να γίνεις ο καλύτερος manager
  285. Διαμόρφωσε περιβάλλον απόδοσης
  286. Εσείς που θα καθίσετε;
  287. Super Unleaded Power Busting plus Loyalty Bonus
  288. Προτίμησε θετικές σκέψεις
  289. Franchise Busting
  290. It’s party time
  291. Η μαγεία του franchise
  292. Η απάτη και η αλήθεια
  293. Επιπτώσεις της άρνησης του Δικαιοδόχου να συμμορφωθεί με την καταγγελία της σύμβασης franchising από τον Δικαιοπάροχο
  294. Η παγκόσμια αγορά του 2005
  295. Η παγκόσμια αγορά του 2005
  296. O ρόλος του franchise στο διεθνές επιχειρηματικό σκηνικό [2005]
  297. Lexicon [2005]
  298. Franchise games [2004]
  299. Managing franchisees [2004]
  300. edito 21 [2004]
  301. Ανανέωση της σύμβασης franchise και επαναδιαπραγμάτευση των όρων της
  302. Παρουσιάσεις
  303. Διαχειριση Αποθεματων
  304. Ακολούθησε τις συγχρονες πρακτικές
  305. Δημιούργησε μια διαχρονική επιχείρηση [2004]
  306. edito 19 [2004]
  307. Franchise Terminator [2004]
  308. Να είσαι καινοτόμος [2004]
  309. edito 18 [2004]
  310. Κανόνες αναδιοργάνωσης του Franchise [2004]
  311. Διευθυντής Καταστήματος [2004]
  312. Τεχνογνωσια
  313. Διαφοροποίηση και Καινοτομία
  314. Απλες Διαδικασιες
  315. Mafia franchise [2004]
  316. Παίξε σκληρά
  317. edito 17 [2004]
  318. Ήρθε η ώρα να γίνεις κακός; [2004]
  319. Ήρθε η ώρα να κάνουμε κάτι περισσότερο; [2004]
  320. Η πολιτική και το franchise [2004]
  321. Η στρατηγική επιτυχούς προώθησης δικτύου δικαιόχρησης με master franchise
  322. Ποιά είναι τα στελέχη του franchise; [2004]
  323. Η φιλοσοφία μιας νέας εποχής, συνεχώς και ταχέως εξελισσόμενης [2004]
  324. Η κοκκινοσκουφίτσα και οι κακοί οι λύκοι!
  325. Κάνε την δική σου δουλειά
  326. Business Guide 2004
  327. Τι ωραία που περνάμε!
  328. Ασφαλή και Ισχυρή Ανάπτυξη Δικτύων;
  329. Κανόνες παιχνιδιού για νικητές
  330. Μάθε αυτά που αλλάζουν το επιχειρηματικό σκηνικό [2004]
  331. Γιατί είμαστε κολλημένοι με το franchise;
  332. edito 15 - Perfection [2003]
  333. Ανασυγκρότηση δυνάμεων
  334. edito 14 [2003]
  335. Γιατί το franchise έχει αρρωστήσει;
  336. edito 13 [2003]
  337. Έχει ξημερώσει μια νέα εποχή για το Franchise
  338. The Franchise Market in Greece
  339. Internet
  340. edito 6
  341. Η σημασία του ονόματος
  342. Εμπιστευτικότητα
  343. Η ποιότητα στην εκπαίδευση
  344. Που επενδυουν οι Έλληνες
  345. Επιλογή franchise
  346. Η σύμβαση δικαιόχρησης
  347. Οδηγός Επιβίωσης για δύσκολες μέρες
  348. Τα βήματα ανάπτυξης
  349. Μια ιστορία franchise
  350. Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 4087/88
  351. Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 2790/1999 - παράγραφος 3
  352. Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 2790/1999
  353. Ορολογία
  354. Franchise Lexicon
  355. Σύμβαση Δικαιόχρησης
  356. Τα βήματα της ανάπτυξης
  357. Τα 10 βήματα της ανάπτυξης
  358. Όροι Χρήσης
LET'S TALK FRANCHISE