Direct to Consumer and Franchise

Η αναστάτωση στην αγορά από την απόφαση των Nike, Under Armour και Adidas να υιοθετήσουν την στρατηγική Direct To Consumer (DTC), αξιοποιώντας το δικό τους δίκτυο καταστημάτων και των ηλεκτρονικών πωλήσεων, επιθυμώντας να έχουν καλύτερο έλεγχο όχι μόνο της αγοραστικής εμπειρίας του καταναλωτή, αλλά και των τιμών, όπως και να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους και να αυξήσουν την πιστότητα των πελατών τους, μας δίνει την αφορμή να αναλύσουμε το DTC.

Διαστολή Franchise

Οι Διάττοντες Αστέρες, τόσο οι πραγματικοί, όσο και αυτοί του franchising εμφανίζονται από το πουθενά, κινούνται με μεγάλη ταχύτητα και γρήγορα εξαφανίζονται.

Μεγάλη Παραίτηση

Η διαφορετική ιεράρχηση των αναγκών που δημιούργησε η πανδημία, οδηγεί τους  εργαζόμενους σε επανεξέταση της επαγγελματικής σταδιοδρομίας τους, οδηγώντας σε κύμα παραιτήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, αναδεικνύοντας τα προνόμια του franchise.

κλάδος franchising

Το franchising υπερτερεί, με κύριο χαρακτηριστικό την ευέλικτη δομή του ως θεμελιώδες συστατικό της ίδιας της φιλοσοφίας του, με τους franchisees ως αυτο-απασχολούμενους επενδυτές να χαρακτηρίζονται από αυξημένη εγρήγορση και αποδοτικότητα.

χαρακτηριστικά ιδανικού franchisee

Ο ιδανικός franchisee είναι αυτός που θα απογειώσει το κατάστημά του και θα διατηρεί μια εποικοδομητική και αμοιβαία επωφελή σχέση με τη μητρική εταιρεία, υπό την προϋπόθεση της άριστης αντιμετώπισής του από αυτή.

Περισσότερα Άρθρα...

  1. Τι πρέπει να προσέχουν οι ενδιαφερόμενοι franchisees
  2. Γιατί οι επενδύσεις μέσω franchise είναι ασφαλέστερες σε σχέση με τις αυτόνομες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες;
  3. Πώς αξιολογείται το επενδυτικό ενδιαφέρον σήμερα και ειδικότερα σε σχέση με το franchise;
  4. to franchise or not to franchise?
  5. Γιατί, πως και ποια πρόταση franchise να επιλέξεις
  6. Τρεις συμβουλές, αφού ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση
  7. Franchise Hacking = Growth Hacking + Franchise  
  8. Είναι καλή ιδέα να ξεκινήσεις το δικό σου coffee shop;
  9. To 2021 ξεκινά καθυστερημένα
  10. ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ: Το 2020 και η επόμενη μέρα
  11. FRANCHISE: Μοχλός ανάπτυξης επιχειρήσεων
  12. Πώς αναμένεται να στηριχθούν οι επιχειρήσεις μετά COVID εποχή;
  13. Πώς το franchise θα διευκολύνει το επιχειρηματικό σου ξεκίνημα;
  14. Έρευνα: ANTI COVID-19 BEST FRANCHISE PRACTICES
  15. Ο θάνατος του click away εμποράκου
  16. Ανακαλύψτε τις πέντε κορυφαίες συμβουλές για το 2021 και απογειώστε το franchise coffee shop σας!
  17. Τα πολλά είδη των πελατών και πως να τα ψαρεύεις
  18. Η επιτυχία έχει τα μυστικά της. Το ίδιο και το franchise!
  19. ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE - Οι συμπεριφοριστικές προεκτάσεις του «Μένουμε Σπίτι» αλλάζουν τις προτεραιότητες στο franchising
  20. Franchise + Etiquette = Franchisette
  21. Find a New FRANCHISE Business
  22. Τώρα οι franchisors θα αποδείξουν την αποτελεσματικότητά τους
  23. Elite Franchise Mindset
  24. Ύφεση ή Επιτάχυνση; Το franchise στη νέα εποχή
  25. Ερευνα - Πως θα μετεξελιχθεί το franchise μετά την εξομάλυνση της κρίσης του covid 19
  26. Το franchise στην εποχή του COVID-19 (part II)
  27. Ποιες αλλαγές επιφέρει ο νέος νόμος για τα σήματα
  28. Το franchise στην εποχή του COVID-19 (part I)
  29. Ισχυρές αλυσίδες σούπερ μάρκετ αναμένεται να αξιοποιήσουν το franchising για την ανάπτυξή τους
  30. Το 5th Wave Coffee αποτελεί το αποκορύφωμα στις τρέχουσες εξελίξεις της βιομηχανίας του καφέ
  31. Επιλογή κατάλληλης τοποθεσίας franchise καταστήματος καφεστίασης
  32. Τι να αναμένουν ως αποδόσεις οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι;
  33. Τι αναζητούν σήμερα οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι;
  34. Ποιά είναι τα καθήκοντα / υποχρεώσεις του δικαιοδόχου - franchisee;
  35. Ποιά είναι τα καθήκοντα / υποχρεώσεις του δικαιοπαρόχου - franchisor;
  36. Ποιά είναι τα ιδανικά χαρακτηριστικά του δικαιοδόχου - franchisee;
  37. Ποιά είναι τα ιδανικά χαρακτηριστικά του δικαιοπαρόχου - franchisor;
  38. Πόσο σημαντική είναι η ύπαρξη του πιλοτικού καταστήματος στο franchise;
  39. Ποιές είναι οι προϋποθέσεις για να αναπτυχθεί μια επιχείρηση μέσω franchise;
  40. Ποιά είναι τα κριτήρια αξιολόγησης για μια επιχείρηση για να αποφασίσει να αναπτυχθεί μέσω franchise;
  41. Ποιοί είναι οι κλάδοι με τις καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης μέσω franchise;
  42. Ανεξάρτητη επιχείρηση vs franchise
  43. Ποιά είναι τα μειονεκτήματα του franchising για τους δικαιοπαρόχους;
  44. Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του franchising για τους δικαιοπαρόχους;
  45. Ποιά είναι τα μειονεκτήματα του franchising για τους δικαιοδόχους;
  46. Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του franchising για τους δικαιοδόχους;
  47. Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων αλυσίδων franchise;
  48. Ποιοί είναι οι βασικοί όροι και το πλαίσιο λειτουργίας των συνεργασιών franchise;
  49. Η τάση των street coffee shops στο franchise
  50. Η τάση των nail bars στο franchise
  51. Η τάση των street salad shops στο franchise
  52. Η τάση των street cocktail shops στο franchise
  53. Κατακαημένα Κείμενα ή αλλιώς γιατί χρειάζεστε κειμενογράφο!
  54. Ποιοι είναι οι 6 κανόνες για το franchise marketing
  55. Τι είναι Σήμα και πως το κατοχυρώνετε
  56. Πως γίνεται φημισμένο ένα franchise brand
  57. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Είστε σίγουροι πως πραγματικά γνωρίζετε το δικό σας;
  58. Γιατί οι νέοι επιχειρηματίες επιλέγουν το franchise
  59. Με ποιά κριτήρια επιλέγουν οι ενδιαφερόμενοι franchisees
  60. Ποια είναι τα πρώτα βήματα του franchisee
  61. Email μάρκετινγκ. 4 σημεία προσοχής για περιεχόμενο με περιεχόμενο!
  62. Η λειτουργία της Δικαιόχρησης (Franchising) στην Ευρωπαϊκή Αγορά υπό την οπτική του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
  63. Τσίπρας vs Τρυντώ: Social Media - Ο κόμπος δεν βρίσκεται στη γραβάτα
  64. Τα θύματα της υπερφορολόγησης
  65. Ποιό είναι το μέλλον στα coffee shops και οι τάσεις για το 2018;
  66. Οι niche αγορές αποτελούν τη μοναδική αρένα μάχης έναντι των πολυεθνικών ομίλων του fashion retail
  67. To Franchising αποτελεί καταλύτη επιχειρηματικής ανάπτυξης
  68. Πόσα franchise coffee shops θα αντέξουν;
  69. No brand is safe
  70. Μήπως είμαι στη λάθος δουλειά; Η απάντηση στο ερώτημα, βρίσκεται μέσα σας!
  71. Πόσο κοστίζει να ανοίξεις ένα street cafe;
  72. Τι είναι και πώς να επιλέγω τον κατάλληλο Σύμβουλο Μάρκετινγκ;
  73. Λάθη στο digital marketing
  74. Αν τα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα λίγα μπορούν να γίνουν πλούτος!
  75. Οι άξονες επιτυχίας στο franchise
  76. Τι κάνουμε πριν την ανάπτυξη;
  77. Τα λάθη που κάνουν οι franchisors
  78. Μάρκετινγκ και πωλήσεις. Γεφυρώστε στις διαφορές και… πετύχετε!
  79. Πόσα βγάζεις από ένα street café;
  80. Έχετε επιλέξει τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ;
  81. Δεν μπορείτε να ελέγξετε το χρόνο. Μπορείτε όμως να ελέγξετε τον εαυτό σας!
  82. Έχετε followers. Σας ακολουθούν όμως μέχρι το ταμείο;
  83. Δέσμευση, Τελειότητα και Καινοτομία αποτελούν τα κύρια συστατικά επιτυχίας του 2017
  84. Τι πρέπει να κάνω αν είμαι Δικαιοπάροχος;
  85. Ποιό το όφελος τήρησης των κανόνων δικαίου ελεύθερου ανταγωνισμού στις συμβάσεις δικαιόχρησης;
  86. Επιτρέπεται η θέσπιση υποχρέωσης μη ανταγωνισμού του Δικαιοδόχου μετά τη λήξη της σύμβασης με τον Δικαιοπάροχο;
  87. Επιτρέπεται ο περιορισμός των αμοιβαίων προμηθειών μεταξύ δικαιοδόχων ενός συστήματος δικαιόχρησης;
  88. Επιτρέπεται ο ορισμός προτεινόμενων ή/και ανώτατων τιμών;
  89. Ποιοί είναι οι έμμεσοι τρόποι καθορισμού και ελέγχου εφαρμογής της τιμολογιακής πολιτικής του Δικαιοδόχου;
  90. Επιτρέπεται ο καθορισμός της τιμολογιακής πολιτικής του Δικαιοδόχου από τον Δικαιοπάροχο;
  91. Με ποιο τρόπο παρεμβαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού;
  92. Με βάση ποιούς κανόνες αξιολογούνται οι συμφωνίες δικαιόχρησης υπό το πρίσμα του δικαίου ανταγωνισμού;
  93. Πότε δημιουργεί πρόβλημα στον ανταγωνισμό ένα σύστημα δικαιόχρησης;
  94. Τι είδους περιορισμούς περιλαμβάνουν οι συμφωνίες δικαιόχρησης;
  95. Πώς αντιμετωπίζονται οι συμφωνίες δικαιόχρησης (franchising) στο δίκαιο του ελεύθερου ανταγωνισμού;
  96. Ποιά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός συστήματος δικαιόχρησης και ποιές είναι οι υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών;
  97. Τι είναι οι συμφωνίες δικαιόχρησης (franchising);
  98. Οι κλάδοι και οι επιχειρηματικές πρακτικές που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους, με τις νέες τάσεις να αναλαμβάνουν τα σκήπτρα της αγοράς
  99. Σαρώνει το ηλεκτρονικό τσιγάρο στην 2G εποχή
  100. Η Κρίση δημιουργεί ευκαιρίες ή απλά σηματοδοτεί μια αγορά μόνο για Παίκτες;
  101. Franchise και επιχειρηματικότητα
  102. Ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις το δικό σου franchise;
  103. Το Franchise πρωτοστατεί στις εξελίξεις και ανατρέπει τα καθιερωμένα στην επιχειρηματικότητα
  104. Οι Διάττοντες Αστέρες και οι Μαύρες Τρύπες - FRANCHISISM 2015
  105. Franchise και επιχειρηματικότητα
  106. FRANCHISE : Η τυποποίηση των ευκαιριών οδηγεί στην επιτυχία
  107. Ποιος φοβάται να κάνει franchise
  108. Οδηγίες επιλογής franchise εν μέσω κρίσης
  109. Το franchising πρωταγωνιστεί, διανύοντας την τρίτη φάση της εξέλιξής του
  110. Ευκαιρίες Franchise κατά την τουριστική περίοδο
  111. Επενδύσεις franchise σε περιόδους κρίσης
  112. Third Wave Coffee Movement
  113. FRANCHISE : Κοιτίδα Επιχειρηματικότητας
  114. Ενδυναμώνεται το franchising
  115. FRANCHISISM - Αναζητώντας την διαφοροποίηση
  116. FRANCHISISM - Τρελαμένοι με ό,τι νέο
  117. FRANCHISISM - Εμπιστοσύνη στο franchise
  118. Οι Λωτοφάγοι και η Κίρκη: Τα νέα δεδομένα στο franchising
  119. Σαρωτικές ανακατατάξεις στον κλάδο του γρήγορου φαγητού
  120. Τα νεωτεριστικά χαρακτηριστικά και το μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο franchise της Εστίασης
  121. Οι προοπτικές του franchising για το 2ο εξάμηνο του 2013
  122. Hotshot Retail – Η νέα τάση στο franchise
  123. Δεν έχετε ενδιαφερόμενους δικαιοδόχους;
  124. Franchise 2013 - Οι επιλογές και οι τάσεις
  125. Οι προοπτικές του frozen yogurt franchise για το 2013
  126. Donuts Franchise, μια ασυνήθιστη επιχειρηματική ιδέα
  127. Η στρατηγική του franchising ως μοχλός ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας
  128. Οι νέες ευκαιρίες στο franchising - Έρευνα του Παρατηρητηρίου Franchise
  129. Ξεκίνα το δικό σου street food!
  130. Αναπτυξιακές τάσεις στον κλάδο του ποδηλάτου
  131. Ο νέος συνέταιρος
  132. Top επενδυτικές προτάσεις franchise για το 2013 (part i)
  133. Έντονες ανακατατάξεις και ενισχυτικές τάσεις
  134. Μικρή Εστίαση
  135. Franchise. Είναι η λύση;
  136. Οι νικητές του αύριο - οι αλυσίδες franchise που διακρίνονται στην εποχή των αναταράξεων!
  137. Αυξήστε τη ζήτηση για την επιχειρηματική πρότασή σας
  138. Ο νέος δρόμος του franchising
  139. Το franchising μονόδρομος για την επιχειρηματικότητα
  140. Οι Προοπτικές του franchising
  141. FRANCHISE - Προοπτικές μ.Κ. (μετά Κρίσης)
  142. ENTRY FEES
  143. Πέτρος Πετρίδης – Franchising, Ενδυνάμωση εν μέσω κρίσης
  144. Franchise: Ευθύνες και Προοπτικές
  145. Μια ιστορία επιτυχίας!
  146. Το franchising μονόδρομος στην έξοδο από την κρίση
  147. Οι «εξυπνάκηδες» του Franchise
  148. Happy franchise years
  149. Γιατί να αναπτυχθείς μέσω franchise
  150. Γιατί να (μην) ανοίξεις ένα franchise κατάστημα
  151. Αγορά Xρυσού. Όχι με franchise!
  152. Οι προοπτικές του franchise για το προσεχές μέλλον είναι ιδιαίτερα καλές
  153. Η συνάρτηση της Επιχειρηματικότητας τείνει προς το Franchising
  154. Η ευρωΠεριφάνεια μας
  155. Θέλω να ανοίξω το δικό μου franchise κατάστημα, αλλά φοβάμαι την χρεοκοπία της χώρας
  156. Άσε την πόκα και πιάσε το φτυάρι
  157. Εμπιστοσύνη στο franchise
  158. Διερευνώ το franchising των 30,000 ευρώ και είμαι άνεργος
  159. Η Ανασυγκρότηση της Ελλάδας και το Franchising
  160. Η λύση της franchise αυτοαπασχόλησης
  161. Κριτήρια ελέγχου
  162. Γιώργος Τσαγκαράκης: Η κρίση γεννά ευκαιρίες
  163. Εγχειρίδιο επιλογής και ασφάλειας
  164. Το Franchising σήμερα
  165. Ελλάδα? Βεβαίως! Παράλληλα όμως, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές…
  166. Εντόπισε τις ευκαιρίες της κρίσης
  167. Η μεγάλη (αλήθεια) για το franchising
  168. Οι 10 αξίες του Νέου Franchising
  169. Πορείες πλεύσης για τις αλυσίδες franchise
  170. The art of Franchise Business
  171. Ερευνα - Ο ρόλος και οι προοπτικές του franchising
  172. Η μεταβατική περίοδος του franchising
  173. This is the end
  174. Η σημασία των επιτυχημένων Επιχειρηματικών Μοντέλων
  175. Ανάλυση SWOT για την επιλογή franchise
  176. Το 2011 και η Ευρώπη
  177. Poker Franchise
  178. Άγγελος Αθανασόπουλος - Το όλο concept του franchising της Hair Life βασίζεται στα προϊόντα και στην τεχνογνωσία μας
  179. Ερευνα franchise 2009 – 2010
  180. FRANCHISE - ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ (7% η διείσδυση του franchising για το έτος που πέρασε)
  181. 7% η διείσδυση του franchising για το έτος που πέρασε
  182. Franchise vs Ανεργίας
  183. Το ανατρεπτικό 2011 για το franchising
  184. Καταλυτική περίοδος για το franchising
  185. Αρνούμεθα να αλλάξουμε νοοτροπία
  186. edito | FRANCHISE BUSINESS Η λύση στην κρίση
  187. Αυξητικές τάσεις στον κλάδο του franchising
  188. Αλλιώς και Αλλιώτικα
  189. O Νέος Ρόλος των Συμβούλων
  190. Η Νέα Φάση του Franchising
  191. Διαδικασία κατοχύρωσης ημεδαπών σημάτων
  192. 7 ενδεδειγμένες ενέργειες για να βρείτε δικαιοδόχους
  193. edito | τα καλύτερα (?) από Σεπτέμβριο
  194. Η Νέα Τάξη Πραγμάτων στο Franchising
  195. Colpo Grosso
  196. Αγορά υφιστάμενης επιχείρησης franchise
  197. Η σωστή ανάπτυξη, διοίκηση και υποστήριξη αλυσίδων δικαιόχρησης
  198. Η νέα εποχή των συνεχών αλλαγών και εξελίξεων
  199. Η Σημασία του Πράσινου Marketing
  200. Οι Τάσεις των Καταναλωτών για το 2010
  201. Licensing vs Franchising
  202. Franchise Trends 2010
  203. Seek and Franchise
  204. η ΚΡΙΣΗ στην ΚΟΙΝΩΝΙΑ και στο FRANCHISE
  205. H Γρίπη του Franchising
  206. Ακολούθησε τους κανόνες
  207. Επιδοτήσεις
  208. ΑΝΑΠΤΥΞΗ μέσω franchising
  209. Master Franchising & International Development
  210. FRANCHISE we believe
  211. H ΚΡΙΣΗ και το franchising
  212. FRANCHISE TRENDS for 2009
  213. FRANCHISING με εταιρικό σχήμα
  214. be positive
  215. Αλήθειες και Ψέματα
  216. Η κρίση το 2009
  217. Κατάλληλο για 12+
  218. Savoir Vivre
  219. Η κρίση ώθησε το franchise
  220. edito #48 [2009]
  221. Ανάπτυξη στο Εξωτερικό
  222. edito 50 | H Κρίση
  223. Bunkruptcy
  224. Ριζική αλλαγή
  225. Η Δέσμευση του Δικαιοπάροχου καθορίζει το Μέλλον του
  226. Δες 'το αλλιώς
  227. Αξιολόγηση σημείου
  228. Οι επιχειρήσεις έχουν αλλάξει
  229. Αθέμιτος ανταγωνισμός
  230. Εν αρχή ην ο άνθρωπος…
  231. Εξαιρετικός θεσμός!
  232. Διαδικασία εύρεσης του κατάλληλου σημείου
  233. Νέες απαιτήσεις και προσδοκίες
  234. Creative Franchise
  235. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα best of the best σε value και σε price
  236. Αποκλειστικοί Προμηθευτές
  237. Εποχικότητα
  238. Η Νέα εποχή
  239. Ανεξαρτησία δικαιοδόχων
  240. Αναδιοργάνωση
  241. Αυξήστε τα έσοδά σας
  242. Λύση σύμβασης και συνέπειες
  243. Στρατηγική για το μέλλον
  244. atakes & big Ideas
  245. Η νέα εποχή της οικονομίας
  246. Ο πρωταγωνιστικός ρόλος του franchise στη νέα εποχή των αγορων
  247. 11 βήματα για την ανάπτυξη σας στο εξωτερικό
  248. Η Καινοτομία
  249. THE NEW Experience & Surprise Economy [2008]
  250. Franchise γάμος από έρωτα ή προξενιό;
  251. insight FRANCHISE [2008]
  252. Γεωγραφική Περιοχή
  253. Επιχειρηματικότητα και ανάπτυξη
  254. Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά σου που θα σου διασφαλίζουν την επιτυχία σου;
  255. Τι πρέπει να περιέχει ένα Σύστημα Franchise;
  256. Τι να διερευνήσεις πριν υπογράψεις τη σύμβαση franchise;
  257. Franchise Concept Book
  258. Είσαι κατάλληλος για δικαιοδόχος;
  259. Ποιά είναι η καθημερινότητα στον κλάδο της δικαιόχρησης;
  260. Ποιές είναι οι παγίδες που πρέπει να προσέξεις;
  261. Τι πρέπει να εξετάσεις πριν ενταχθείς σε μια αλυσίδα franchise;
  262. Σου ταιριάζει ο ρόλος του επιχειρηματία;
  263. Ποιές είναι οι προϋποθέσεις επιτυχίας και οι προσδοκίες της δικαιόχρησης
  264. Επιλογή franchise concept
  265. Η Νέα Εποχή
  266. Η νέα πρόκληση
  267. Προμήθειες και Αποκλειστικότητες
  268. FRANCHISE2 [2007]
  269. Διαπλεκόμενα
  270. Αυτόνομη επιχείρηση
  271. doing business RIGHT
  272. Trends & New Ideas in Franchise [2007]
  273. FAQs
  274. Tweak & Rebuild
  275. Franchise Relationships
  276. Black/White Strategy
  277. Διεθνής Προοπτική
  278. Franchise Leaders
  279. Αυτοαξιολόγηση διακιοπαρόχων
  280. Blue and Red Oceans vs Porter
  281. Master Franchise
  282. OverFranchising
  283. Διαρκης Υποστηριξη
  284. Franchise is changing
  285. Για να μη σε πιασουν αδιάβαστο
  286. Η Ανανέωση της Σύμβασης Δικαιόχρησης
  287. H Διαμόρφωση των Ανταλλαγμάτων που καλούνται να καταβάλλουν οι δικαιοδόχοι συστημάτων franchise
  288. Αυξήστε τις πωλήσεις σας
  289. The Uniform Franchise Offering Circular - UFOC
  290. Casanova’s Franchise
  291. edito | 30 τεύχη – 9 χρόνια [2006]
  292. Everything interesting is about franchise
  293. 100 τρόποι για να γίνεις ο καλύτερος επιχειρηματίας
  294. edito | Franchise Directory 2006
  295. Franchise Lexicon
  296. Εμπορικό Σήμα
  297. 2006. Η κρίσιμη χρονιά έρχεται
  298. Franchise 2006
  299. edito 54 [2010]
  300. edito 25 [2005]
  301. Η υπόθεση των copycats
  302. Επιλέξτε τα «δεξιά» σας χέρια
  303. Αύξησε την ικανότητά σου για πωλήσεις
  304. Η επιτυχία των πωλήσεων
  305. Οι οικονομικοί όροι του franchise
  306. 10 συμβουλές για να γίνεις ο καλύτερος manager
  307. Διαμόρφωσε περιβάλλον απόδοσης
  308. Εσείς που θα καθίσετε;
  309. Super Unleaded Power Busting plus Loyalty Bonus
  310. Προτίμησε θετικές σκέψεις
  311. Franchise Busting
  312. It’s party time
  313. Η μαγεία του franchise
  314. Η απάτη και η αλήθεια
  315. Επιπτώσεις της άρνησης του Δικαιοδόχου να συμμορφωθεί με την καταγγελία της σύμβασης franchising από τον Δικαιοπάροχο
  316. Η παγκόσμια αγορά του 2005
  317. Η παγκόσμια αγορά του 2005
  318. O ρόλος του franchise στο διεθνές επιχειρηματικό σκηνικό [2005]
  319. Lexicon [2005]
  320. Franchise games [2004]
  321. Managing franchisees [2004]
  322. edito 21 [2004]
  323. Ανανέωση της σύμβασης franchise και επαναδιαπραγμάτευση των όρων της
  324. Παρουσιάσεις
  325. Διαχειριση Αποθεματων
  326. Ακολούθησε τις συγχρονες πρακτικές
  327. Δημιούργησε μια διαχρονική επιχείρηση [2004]
  328. edito 19 [2004]
  329. Franchise Terminator [2004]
  330. Να είσαι καινοτόμος [2004]
  331. edito 18 [2004]
  332. Κανόνες αναδιοργάνωσης του Franchise [2004]
  333. Διευθυντής Καταστήματος [2004]
  334. Τεχνογνωσια
  335. Διαφοροποίηση και Καινοτομία
  336. Απλες Διαδικασιες
  337. Mafia franchise [2004]
  338. Παίξε σκληρά
  339. edito 17 [2004]
  340. Ήρθε η ώρα να γίνεις κακός; [2004]
  341. Ήρθε η ώρα να κάνουμε κάτι περισσότερο; [2004]
  342. Η πολιτική και το franchise [2004]
  343. Η στρατηγική επιτυχούς προώθησης δικτύου δικαιόχρησης με master franchise
  344. Ποιά είναι τα στελέχη του franchise; [2004]
  345. Η φιλοσοφία μιας νέας εποχής, συνεχώς και ταχέως εξελισσόμενης [2004]
  346. Η κοκκινοσκουφίτσα και οι κακοί οι λύκοι!
  347. Κάνε την δική σου δουλειά
  348. Business Guide 2004
  349. Τι ωραία που περνάμε!
  350. Ασφαλή και Ισχυρή Ανάπτυξη Δικτύων;
  351. Κανόνες παιχνιδιού για νικητές
  352. Μάθε αυτά που αλλάζουν το επιχειρηματικό σκηνικό [2004]
  353. Γιατί είμαστε κολλημένοι με το franchise;
  354. edito 15 - Perfection [2003]
  355. Ανασυγκρότηση δυνάμεων
  356. edito 14 [2003]
  357. Γιατί το franchise έχει αρρωστήσει;
  358. edito 13 [2003]
  359. Έχει ξημερώσει μια νέα εποχή για το Franchise
  360. The Franchise Market in Greece
  361. Internet
  362. edito 6
  363. Η σημασία του ονόματος
  364. Εμπιστευτικότητα
  365. Η ποιότητα στην εκπαίδευση
  366. Που επενδυουν οι Έλληνες
  367. Επιλογή franchise
  368. Η σύμβαση δικαιόχρησης
  369. Οδηγός Επιβίωσης για δύσκολες μέρες
  370. Τα βήματα ανάπτυξης
  371. Μια ιστορία franchise
  372. Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 4087/88
  373. Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 2790/1999 - παράγραφος 3
  374. Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 2790/1999
  375. Ορολογία
  376. Franchise Lexicon
  377. Σύμβαση Δικαιόχρησης
  378. Τα βήματα της ανάπτυξης
  379. Τα 10 βήματα της ανάπτυξης
  380. Όροι Χρήσης