franchise υποστήριξη

Αρχικά: εύρεση ή / και αξιολόγηση καταστήματος, τα σχέδια, η αρχική εκπαίδευση, η εύρεση και αξιολόγηση προσωπικού, το αρχικό εμπόρευμα, ένας υπεύθυνος από τη μητρική στο κατάστημά σας για 2 – 3 εβδομάδες, παράδοση με το κλειδί στο χέρι.

Στη συνέχεια: παρακολούθηση, εκπαίδευση (αν απαιτείται), νέα προϊόντα, σχεδιασμός προσφορών, προωθητικές ενέργειες, απρόσκοπτη τροφοδοσία, social media marketing, διαφήμιση (ανάλογα), έντυπα, επίλυση προβλημάτων, συνεχή βελτίωση, αλλαγές στο concept ώστε να παραμένει δυνατό.

Ένα κατάστημα (ότι και να είναι αυτό) απαιτεί σκέψεις και ενέργειες που αφορούν marketing, logistics, operations, finance, internet. Απαιτεί, λοιπόν, 5 σε 1. Αδύνατον ένας άνθρωπος να έχει γνώση και να προλαβαίνει να ασχοληθεί με όλα αυτά. Εδώ έρχεται το franchising και η μητρική εταιρεία να παρέχουν πλήρη υποστήριξη.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
1000 characters left
No Internet Connection