FwhiteRoboto

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!

  • Last Modified: Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017.

FB1  PArat

Τι είναι και πώς να επιλέγω τον κατάλληλο Σύμβουλο Μάρκετινγκ;

Marketingconsultantselect

Themis Sarantaenas Fill 350x233

Πόσες φορές κατά τη διάρκεια της ζωής σας, έχετε βρεθεί να ζητάτε συμβουλές για κρίσιμα επαγγελματικά σας θέματά από φίλους, γνωστούς και συγγενείς; Είμαι σίγουρος πολλές! Και είναι κάτι απόλυτα λογικό για έναν άνθρωπο να αναζητά μία γνώμη, μία δεύτερη ματιά ή ακόμη και μία λύση για ένα θέμα που τον απασχολεί. Λογικό βεβαίως δεν είναι να ψάχνει απαντήσεις και λύσεις στο λάθος μέρος και από ανθρώπους που δεν μπορούν να μπουν στην ψυχολογία του και το κυριότερο; Στη θέση του. Για τη συμβουλευτική έχουν ειπωθεί πολλά, εδώ όμως θα μιλήσουμε απλά και κατανοητά, λέγοντάς σας πως στην ουσία η δουλειά ενός Συμβούλου Μάρκετινγκ (του προπονητή σας στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας) συνοψίζεται στην παροιμία «Εκεί που είσαι ήμουν και εδώ που είμαι μπορείς να έρθεις!».

Διαβάστε περισσότερα: Τι είναι και πώς να επιλέγω τον κατάλληλο Σύμβουλο Μάρκετινγκ;

Comment (0) Hits: 573

Λάθη στο digital marketing

Digitaleraser

Themis Sarantaenas Fill 350x233

Αν έχετε βασίσει την ανάπτυξη της επιχείρησής σας σε κάτι περισσότερο από το απλό ένστικτο του επιχειρηματία, τότε θεωρείται δεδομένο πως έχετε ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ μέσα από το οποίο έχετε προνοήσει και για την online στρατηγική σας. Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί στις μέρες μας ένα από τα σημαντικότερα «πεδία μάχης» για μία επιχείρηση και στόχος κάθε επιχειρηματία είναι να μπορεί να σταθεί με αξιώσεις στην πρώτη γραμμή. Εσείς είστε έτοιμοι γι’ αυτό;

Διαβάστε περισσότερα: Λάθη στο digital marketing

Comment (0) Hits: 540

Αν τα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα λίγα μπορούν να γίνουν πλούτος!

Slogan2017

Themis Sarantaenas Fill 350x233

Συνηθίζουμε να λέμε πως μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις. Με πόσες όμως λέξεις ισούνται 9,2 εκατομμύρια δολάρια; Με μόλις τρείς! Τρανό παράδειγμα το πασίγνωστο σλόγκαν Just Do It της εταιρείας Nike η οποία το 1988 και μέσα σε μόλις ένα χρόνο κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της παγκοσμίως κατά 25%. Ένα σλόγκαν αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής σας ταυτότητας και επικοινωνίας και όχι τυχαία, καθώς μέσα σε ελάχιστες γραμμές μπορείτε να αναδείξετε, να ενισχύσετε και να ανανεώσετε το branding και το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας. Εσείς έχετε κάποιο σλόγκαν; Αν όχι, Just do it!

Διαβάστε περισσότερα: Αν τα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα λίγα μπορούν να γίνουν πλούτος!

Comment (0) Hits: 599

Μάρκετινγκ και πωλήσεις. Γεφυρώστε στις διαφορές και… πετύχετε!

Themis Sarantaenas

Themis Sarantaenas Fill 350x233Υπάρχει μία λεπτή γραμμή για το σημείο που τελειώνει το μάρκετινγκ και ξεκινάει η πώληση. Αυτό το σημείο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που για ευνόητους λόγους δεν μπορούν να αναλυθούν στο παρόν άρθρο. Εκείνο όμως το οποίο είναι απολύτως ξεκάθαρο και σαφές, είναι πως το μάρκετινγκ και όλα τα παρελκόμενά του (ενέργειες, προσφορές, δωρεάν παροχές κτλ), πρέπει να υπηρετούν, να οδηγούν και να επιτυγχάνουν το λόγο της υλοποίησής τους. Την τελική πώληση! Εσείς το έχετε καταφέρει αυτό για την επιχείρησή σας ή απλά για εσάς ο όρος “περιεχόμενο” (Content Marketing), περιορίζεται στην απλή μηνιαία αποστολή κάποιων newsletters που δε βρίσκουν ανταπόκριση;

Θέμης Σαρανταένας

σύμβουλος μάρκετινγκ

www.marketingconsultant.gr


Το μάρκετινγκ Περιεχομένου

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μία πραγματική έκρηξη στην παραγωγή, ανάπτυξη και ανάδειξη του “Content Marketing” που σύμφωνα με τις σύγχρονες τάσεις, κάθε επιχείρηση πρέπει να προσφέρει στους εν δυνάμει αλλά και εν ενεργεία πελάτες της. Με απλά λόγια όλο και περισσότερες επιχειρήσεις επενδύουν στη δημιουργία και προσφορά δωρεάν περιεχομένου που αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους (ebooks, newsletters, extra παροχές κτλ) μέσα από διαδικτυακά κανάλια επικοινωνίας (ιστοσελίδες, blogs και social media). Στόχος αυτών των πρακτικών δεν είναι η διαφήμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους αλλά η πώληση μέσα από μία απευθείας αλληλεπίδραση με το αγοραστικό κοινό που απευθύνονται.

Η παγίδα

Δυστυχώς ο στόχος αυτός δεν επιτυγχάνεται πάντα καθώς υπάρχει μία σημαντική παγίδα που καραδοκεί! Αυτή η παγίδα είναι η μη γεφύρωση του μάρκετινγκ με την τελική πώληση! Πολλοί επιχειρηματίες θεωρούν πως το Content Marketing είναι παράλληλο προς τις πωλήσεις. Λάθος. Αν σκεφθούμε το μάρκετινγκ και την πώληση σαν δύο γραμμές, ο σύγχρονος επιχειρηματίας ή οι άνθρωποι που θα αναλάβουν το έργο της υλοποίησής του, θα πρέπει να φέρουν αυτές τις δύο γραμμές στο σημείο που θα συναντηθούν και θα ενωθούν! Με ποιο τρόπο; Με την ολοκληρωμένη εκπλήρωση!

Η υπόσχεση πρέπει να εκπληρώνεται!

Κατά κύριο λόγο μέσω Content Marketing η κάθε επιχείρηση ακολουθεί μία πιο προσωπική και ανθρωποκεντρική προσέγγιση που στοχεύει στην ανάδειξη των εμπειριών (experiences) που μπορεί να απολαύσει ο πελάτης, μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Αυτή η προσέγγιση μπορεί να εκληφθεί ως μία υπόσχεση της επιχείρησης προς τους εν δυνάμει ή υπάρχοντες πελάτες της και η τελική πώληση ως η εκπλήρωση αυτής! Γι΄ αυτό το λόγο η επικοινωνία, το ύφος και η προσέγγιση της επιχείρησης κατά τη διαδικασία της πώλησης πρέπει να είναι ταυτόσημα με εκείνα τα στοιχεία που “κέρδισαν” τον πελάτη κατά την αλληλεπίδρασή του με το “περιεχόμενο” της επιχείρησης σας! Το Marketing Content βασίζεται στη διαδικτυακή αλλά ανθρωποκεντρική παράλληλα, επαφή με τον πελάτη. Αυτό είναι και το στοιχείο που τον κερδίζει και εμπιστεύεται την επιχείρησή σας. Αυτή την επαφή πρέπει να τη μεταφέρετε και στην πραγματική, καθημερινή δραστηριοποίηση της επιχείρησή σας, “συνδιαλεγόμενοι” με τους πελάτες μας, μέσω των παρακάτω βασικών τρόπων:

Διατηρήστε την επαφή μαζί τους, καλλιεργώντας το κλίμα που διαμορφώθηκε μέσω του Content Marketing.

Μην περιοριστείτε μόνο στα “δώρα” και τις προσφορές που προσφέρατε μέσω του Content Marketing.

Επιβραβεύστε την απόφασή τους να εμπιστευθούν όσα τους επικοινωνήσατε μέσω του Content Marketing και να προβούν σε αγορές από εσάς.

Ο σύγχρονος επαγγελματίας κάνει πολύ σωστά και ακολουθεί τις επιταγές της αγοράς, υιοθετώντας όλες τις σύγχρονες μεθόδους προώθησης και πώλησης των προϊόντων και των υπηρεσιών του. Το θέμα είναι να μην παρασύρεται αντιμετωπίζοντας κάθε μία από αυτές τις μεθόδους αποσπασματικά ή αποστασιοποιημένα από τον βασικότερο στόχο του. Την τελική πώληση. Αντιμετωπίστε κάθε επιχειρηματική ενέργεια υπό ένα ενιαίο και αλληλένδετο πρίσμα και θα δείτε πως η επιτυχία είναι πιο κοντά απ’ ότι φαντάζεστε!

Comment (0) Hits: 233

Έχετε επιλέξει τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ;

Marketing Strategy 350

Το να μην έχετε στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας, είναι το ίδιο επικίνδυνο με το να εφαρμόζετε μία λάθος στρατηγική! Η στρατηγική μάρκετινγκ είναι σαν ένα φάρμακο. Κάθε ασθενής χρειάζεται το κατάλληλο, στην κατάλληλη δόση και για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Εσείς είστε σίγουροι πως έχετε επιλέξει το σωστό;

Marketing Strategy 350 Fill 200x200Πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως από τη στιγμή που έχετε επιλέξει να εφαρμόσετε μία στρατηγική μάρκετινγκ, έχετε θέσει και ένα συγκεκριμένο στόχο που επιθυμείτε να κατακτήσετε. Έτσι δεν είναι; Πολλοί επιχειρηματίες απαντούν «όχι», ξεκινώντας μία στρατηγική χωρίς να έχουν συγκεκριμενοποιήσει το στόχο που θέλουν να επιτύχουν. Λάθος!

Αν δεν ξεκαθαρίσουμε εξαρχής το στόχο που επιδιώκουμε τότε δεν μπορούμε να μιλάμε για στρατηγική αλλά για απόπειρα μάρκετινγκ. Αν δεν ξέρεις το στόχο σου, τότε δεν μπορείς να επιλέξεις και τα κατάλληλα εργαλεία και μέσα που θα σε οδηγήσουν στην κατάκτησή του. Τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο αν πέσετε στην παγίδα του να αντιγράψετε τη στρατηγική των ανταγωνιστών σας. Πρέπει πάντα να θυμάστε πως η επιχείρησή σας δε χρειάζεται έτοιμα πρότυπα που μπορείτε να βρείτε με μία απλή αναζήτηση στο internet, αλλά έναν εξατομικευμένο στις ανάγκες σας, σχεδιασμό.

Ένα δεύτερο σημαντικό σημείο που θα πρέπει να αξιολογήσετε ως προς τη στρατηγική που έχετε επιλέξει, είναι η απάντηση στο ερώτημα: «Η στρατηγική μου, απευθύνεται στο κοινό των πελατών που με ενδιαφέρει;». Υπάρχουν πολλά παραδείγματα επιχειρήσεων που διέθεσαν χρόνο, χρήματα και προσπάθεια, ακολουθώντας μία στρατηγική μάρκετινγκ η οποία μπορεί να χαρακτηριστεί απόλυτα επιτυχημένη ως προς την αναγνωρισιμότητά της αλλά και την ανταπόκρισή του κοινού. Ενός κοινού όμως που σαν πελάτες δε αποτελούσαν τον επιδιωκόμενο στόχο. Αν για παράδειγμα η επιχείρησή σας στοχεύει σε γυναίκες μέχρι 30 ετών και δέχεστε τηλεφωνήματα και επισκέψεις από γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας ή άνδρες, τότε κάτι έχει πάει λάθος. Φροντίστε ώστε πάντα οι ενέργειες που κάνετε να έχουν κατεύθυνση προς το κοινό που αποτελεί δεξαμενή των εν δυνάμει πελατών σας.Πάμε τώρα στο τρίτο σημαντικό σημείο αξιολόγησης μίας επιλεχθείσας στρατηγικής μάρκετινγκ. Τα μέσα και τις τεχνικές που θα χρησιμοποιήσετε για την ανάπτυξη αυτής της στρατηγικής. Αυτά θα πρέπει να είναι σύμφωνα και με το στόχο που έχετε θέσει αλλά και με το κοινό που απευθύνεστε. Γι΄ αυτό θα πρέπει να προσδιορίσετε τους επικοινωνιακούς δίαυλους που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε επικεντρώνοντας το χρόνο αλλά και τα χρήματα που θα επενδύσετε, αποκλειστικά στα μέσα που εξυπηρετούν αυτούς τους σκοπούς. Στις εποχές που ζούμε η διασπορά χρημάτων σε μέσα και τεχνικές μάρκετινγκ που δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε αλλά και δεν μπορούν και αυτές με τη σειρά τους να μας υποστηρίξουν, αποτελούν λάθη που είναι τόσο εύκολο να αποφευχθούν αλλά δυστυχώς πολλοί επιχειρηματίες συνεχίζουν να κάνουν.

Ανακεφαλαιώνοντας αυτό που πρέπει να κρατήσουμε όλοι στο μυαλό μας, είναι πως μία στρατηγική μάρκετινγκ χρειάζεται στόχο, κατάλληλο κοινό και κατάλληλα μέσα. Αν έχετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για κάθε ένα από αυτά τα τρία, τότε η στρατηγική που εφαρμόζετε ή σκοπεύετε να εφαρμόσετε, είναι στο σωστό δρόμο. Αν όμως έχετε αμφιβολίες έστω και για έναν τομέα από τους τρεις παραπάνω, τότε θα πρέπει να επαναπροσδιορίσετε το σχεδιασμό σας. Όπως είπα και στην αρχή, η στρατηγική μάρκετινγκ είναι σαν το φάρμακο. Αν δεν είστε σε θέση να επιλέξετε εσείς το σωστό, τότε φροντίστε να επιλέξετε τον κατάλληλο "ιατρό" συνεργάτη σας, ο οποίος θα σας κατευθύνει με ασφάλεια σε όλες τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε ώστε να είναι ανταποδοτική η προσπάθειά σας.

 

Θέμης Σαρανταένας

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Comment (0) Hits: 1050

Περισσότερα Άρθρα...

  1. Δεν μπορείτε να ελέγξετε το χρόνο. Μπορείτε όμως να ελέγξετε τον εαυτό σας!
  2. Έχετε followers. Σας ακολουθούν όμως μέχρι το ταμείο;
  3. Franchise και επιχειρηματικότητα
  4. Ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις το δικό σου franchise;
  5. Οι Διάττοντες Αστέρες και οι Μαύρες Τρύπες - FRANCHISISM 2015
  6. Επενδύσεις franchise σε περιόδους κρίσης
  7. FRANCHISISM - Εμπιστοσύνη στο franchise
  8. Τα νεωτεριστικά χαρακτηριστικά και το μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο franchise της Εστίασης
  9. Hotshot Retail – Η νέα τάση στο franchise
  10. Δεν έχετε ενδιαφερόμενους δικαιοδόχους;
  11. Γιατί να αναπτυχθείς μέσω franchise
  12. Γιατί να (μην) ανοίξεις ένα franchise κατάστημα
  13. Θέλω να ανοίξω το δικό μου franchise κατάστημα, αλλά φοβάμαι την χρεοκοπία της χώρας
  14. Διερευνώ το franchising των 30,000 ευρώ και είμαι άνεργος
  15. Η λύση της franchise αυτοαπασχόλησης
  16. Κριτήρια ελέγχου
  17. Αγορά υφιστάμενης επιχείρησης franchise
  18. Αλήθειες και Ψέματα
  19. Αξιολόγηση σημείου
  20. Εν αρχή ην ο άνθρωπος…
  21. Διαδικασία εύρεσης του κατάλληλου σημείου
  22. Εποχικότητα
  23. Franchise γάμος από έρωτα ή προξενιό;
  24. Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά σου που θα σου διασφαλίζουν την επιτυχία σου;
  25. Τι να διερευνήσεις πριν υπογράψεις τη σύμβαση franchise;

Ενημερωθειτε πριν αποφασισετε!

Διαθέτουμε την πληρέστερη και πλέον αξιόπιστη βάση γνώσης για το franchising, με άρθρα αναφοράς, έρευνες, συμβουλές, νομικά θέματα, με την έγκυρη υποστήριξη του Νο1 περιοδικού για το franchise και του Παρατηρητηρίου Franchise.

Fields marked with * are required
NEED HELP? (x)
1000 χαρακτήρες αριστερά
ΔΩΡΕΑΝ Ε-ΒΟΟΚ
1000 χαρακτήρες αριστερά