FwhiteRoboto

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!

  • Last Modified: Δευτέρα 06 Αυγούστου 2018.

FB1  PArat

Email μάρκετινγκ. 4 σημεία προσοχής για περιεχόμενο με περιεχόμενο!

Themis Sarantaenas

Αναλογιζόμενοι πως καθημερινά στη θάλασσα του διαδικτύου ταξιδεύουν περίπου 196 δισεκατομμύρια emails, αντιλαμβανόμαστε πως ο τομέας του email μάρκετινγκ έχει μία τόσο μεγάλη δυναμική που είναι πραγματικά αυτοκτονικό για μία επιχείρηση να μην αξιοποιεί όλα αυτά τα οφέλη που μπορεί να της αποφέρει. Το ίδιο επικίνδυνο όμως είναι να χρησιμοποιεί το email μάρκετινγκ με λανθασμένο τρόπο αφού είναι τελείως διαφορετικό να απέχεις από κάτι παρά να συμμετέχεις με το λάθος τρόπο. Ευτυχώς η κατάσταση μπορεί να διορθωθεί εύκολα. Αυτή τη φορά θα σταθούμε στο περιεχόμενο των email ενεργειών σας και το πώς μπορούμε να το αναδείξουμε.

Διαβάστε περισσότερα: Email μάρκετινγκ. 4 σημεία προσοχής για περιεχόμενο με περιεχόμενο!

Comment (0) Hits: 693

Τι είναι και πώς να επιλέγω τον κατάλληλο Σύμβουλο Μάρκετινγκ;

Marketingconsultantselect

Themis Sarantaenas Fill 350x233

Πόσες φορές κατά τη διάρκεια της ζωής σας, έχετε βρεθεί να ζητάτε συμβουλές για κρίσιμα επαγγελματικά σας θέματά από φίλους, γνωστούς και συγγενείς; Είμαι σίγουρος πολλές! Και είναι κάτι απόλυτα λογικό για έναν άνθρωπο να αναζητά μία γνώμη, μία δεύτερη ματιά ή ακόμη και μία λύση για ένα θέμα που τον απασχολεί. Λογικό βεβαίως δεν είναι να ψάχνει απαντήσεις και λύσεις στο λάθος μέρος και από ανθρώπους που δεν μπορούν να μπουν στην ψυχολογία του και το κυριότερο; Στη θέση του. Για τη συμβουλευτική έχουν ειπωθεί πολλά, εδώ όμως θα μιλήσουμε απλά και κατανοητά, λέγοντάς σας πως στην ουσία η δουλειά ενός Συμβούλου Μάρκετινγκ (του προπονητή σας στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας) συνοψίζεται στην παροιμία «Εκεί που είσαι ήμουν και εδώ που είμαι μπορείς να έρθεις!».

Διαβάστε περισσότερα: Τι είναι και πώς να επιλέγω τον κατάλληλο Σύμβουλο Μάρκετινγκ;

Comment (0) Hits: 2586

Λάθη στο digital marketing

Digitaleraser

Themis Sarantaenas Fill 350x233

Αν έχετε βασίσει την ανάπτυξη της επιχείρησής σας σε κάτι περισσότερο από το απλό ένστικτο του επιχειρηματία, τότε θεωρείται δεδομένο πως έχετε ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ μέσα από το οποίο έχετε προνοήσει και για την online στρατηγική σας. Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί στις μέρες μας ένα από τα σημαντικότερα «πεδία μάχης» για μία επιχείρηση και στόχος κάθε επιχειρηματία είναι να μπορεί να σταθεί με αξιώσεις στην πρώτη γραμμή. Εσείς είστε έτοιμοι γι’ αυτό;

Διαβάστε περισσότερα: Λάθη στο digital marketing

Comment (0) Hits: 2619

Αν τα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα λίγα μπορούν να γίνουν πλούτος!

Slogan2017

Themis Sarantaenas Fill 350x233

Συνηθίζουμε να λέμε πως μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις. Με πόσες όμως λέξεις ισούνται 9,2 εκατομμύρια δολάρια; Με μόλις τρείς! Τρανό παράδειγμα το πασίγνωστο σλόγκαν Just Do It της εταιρείας Nike η οποία το 1988 και μέσα σε μόλις ένα χρόνο κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της παγκοσμίως κατά 25%. Ένα σλόγκαν αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής σας ταυτότητας και επικοινωνίας και όχι τυχαία, καθώς μέσα σε ελάχιστες γραμμές μπορείτε να αναδείξετε, να ενισχύσετε και να ανανεώσετε το branding και το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας. Εσείς έχετε κάποιο σλόγκαν; Αν όχι, Just do it!

Διαβάστε περισσότερα: Αν τα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα λίγα μπορούν να γίνουν πλούτος!

Comment (0) Hits: 2615

Μάρκετινγκ και πωλήσεις. Γεφυρώστε στις διαφορές και… πετύχετε!

Themis Sarantaenas

Themis Sarantaenas Fill 350x233Υπάρχει μία λεπτή γραμμή για το σημείο που τελειώνει το μάρκετινγκ και ξεκινάει η πώληση. Αυτό το σημείο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που για ευνόητους λόγους δεν μπορούν να αναλυθούν στο παρόν άρθρο. Εκείνο όμως το οποίο είναι απολύτως ξεκάθαρο και σαφές, είναι πως το μάρκετινγκ και όλα τα παρελκόμενά του (ενέργειες, προσφορές, δωρεάν παροχές κτλ), πρέπει να υπηρετούν, να οδηγούν και να επιτυγχάνουν το λόγο της υλοποίησής τους. Την τελική πώληση! Εσείς το έχετε καταφέρει αυτό για την επιχείρησή σας ή απλά για εσάς ο όρος “περιεχόμενο” (Content Marketing), περιορίζεται στην απλή μηνιαία αποστολή κάποιων newsletters που δε βρίσκουν ανταπόκριση;

Διαβάστε περισσότερα: Μάρκετινγκ και πωλήσεις. Γεφυρώστε στις διαφορές και… πετύχετε!

Comment (0) Hits: 1766

Περισσότερα Άρθρα...

  1. Έχετε επιλέξει τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ;
  2. Δεν μπορείτε να ελέγξετε το χρόνο. Μπορείτε όμως να ελέγξετε τον εαυτό σας!
  3. Έχετε followers. Σας ακολουθούν όμως μέχρι το ταμείο;
  4. Franchise και επιχειρηματικότητα
  5. Ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις το δικό σου franchise;
  6. Οι Διάττοντες Αστέρες και οι Μαύρες Τρύπες - FRANCHISISM 2015
  7. Επενδύσεις franchise σε περιόδους κρίσης
  8. FRANCHISISM - Εμπιστοσύνη στο franchise
  9. Τα νεωτεριστικά χαρακτηριστικά και το μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο franchise της Εστίασης
  10. Hotshot Retail – Η νέα τάση στο franchise
  11. Δεν έχετε ενδιαφερόμενους δικαιοδόχους;
  12. Γιατί να αναπτυχθείς μέσω franchise
  13. Γιατί να (μην) ανοίξεις ένα franchise κατάστημα
  14. Θέλω να ανοίξω το δικό μου franchise κατάστημα, αλλά φοβάμαι την χρεοκοπία της χώρας
  15. Διερευνώ το franchising των 30,000 ευρώ και είμαι άνεργος
  16. Η λύση της franchise αυτοαπασχόλησης
  17. Κριτήρια ελέγχου
  18. Αγορά υφιστάμενης επιχείρησης franchise
  19. Αλήθειες και Ψέματα
  20. Αξιολόγηση σημείου
  21. Εν αρχή ην ο άνθρωπος…
  22. Διαδικασία εύρεσης του κατάλληλου σημείου
  23. Εποχικότητα
  24. Franchise γάμος από έρωτα ή προξενιό;
  25. Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά σου που θα σου διασφαλίζουν την επιτυχία σου;

Ενημερωθειτε πριν αποφασισετε!

Διαθέτουμε την πληρέστερη και πλέον αξιόπιστη βάση γνώσης για το franchising, με άρθρα αναφοράς, έρευνες, συμβουλές, νομικά θέματα, με την έγκυρη υποστήριξη του Νο1 περιοδικού για το franchise και του Παρατηρητηρίου Franchise.

NEED HELP? (x)
1000 χαρακτήρες αριστερά
ΔΩΡΕΑΝ Ε-ΒΟΟΚ
1000 χαρακτήρες αριστερά