Themis Sarantaenas

Αν έχετε βασίσει την ανάπτυξη της επιχείρησής σας σε κάτι περισσότερο από το απλό ένστικτο του επιχειρηματία, τότε θεωρείται δεδομένο πως έχετε ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ μέσα από το οποίο έχετε προνοήσει και για την online στρατηγική σας. Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί στις μέρες μας ένα από τα σημαντικότερα «πεδία μάχης» για μία επιχείρηση και στόχος κάθε επιχειρηματία είναι να μπορεί να σταθεί με αξιώσεις στην πρώτη γραμμή. Εσείς είστε έτοιμοι γι’ αυτό;

Αξιοποίηση και όχι χρησιμοποίηση των Social Media

Το ότι έχετε ένα λογαριασμό στο Facebook (έστω και αν είναι εταιρικός) δε σημαίνει κατ’ ανάγκη πως έχετε εδραιώσει τη διαδικτυακή σας παρουσία και αξιοποιείτε παράλληλα όλα τα αναμφισβήτητα πλεονέκτημα που μπορούν να προσφέρουν σε μία επιχείρηση τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί να κάνετε τακτικές αναρτήσεις, να επικοινωνείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, να απαντάτε άμεσα σε απορίες του κοινού της σελίδας σας, αλλά απέχετε αρκετά από το να ισχυριστείτε πως αξιοποιείτε σωστά και αποτελεσματικά αυτά τα σύγχρονα εργαλεία επιχειρηματικότητας. Βλέπετε, πίσω από κάθε ανάρτηση μίας π.χ. μεγάλης εταιρείας, βρίσκονται πολλές ώρες μελέτης, σχεδιασμού και προγραμματισμού, ώστε να μεγιστοποιηθεί η πιθανότητα όπου ένα απλό Like θα μετατραπεί σε μία επιτυχημένη πώληση. Αυτό προϋποθέτει την ύπαρξη στρατηγικής μάρκετινγκ αλλά και των κατάλληλων ανθρώπων για την υλοποιήσουν. Ο συνδυασμός αυτός είναι και εκείνος ο οποίος θα μετατρέψει τους Φίλους και τα Like της σελίδας σας, σε πραγματικούς πελάτες για την επιχείρησής σας. Ξεκινήστε λοιπόν βρίσκοντας τους κατάλληλους συνεργάτες!

Περιεχόμενο με “περιεχόμενο”.

Το να βομβαρδίζετε το κοινό με διαφημιστικά μηνύματα που απλώς κοινοποιούν ότι σε εσάς θα βρει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αναζητά, επ’ουδενί δεν μπορεί να εκληφθεί ως ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing). Την ίδια περίπου δουλειά έκαναν και παλαιότερα οι τελάληδες που διαλαλούσαν την πραμάτειά τους μέσα από τις γειτονιές που περνούσαν. Σήμερα, δεν αρκεί μόνο το να γνωστοποιείτε όλα αυτά που προσφέρετε αλλά να αναδείξετε το πλαίσιο, μέσα από το οποίο το κάνετε. Αναδείξτε τις εμπειρία εξυπηρέτησης που μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας. Τονίστε όλα εκείνα τα σημεία που σας διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό. Αναδείξτε τις λύσεις και τα οφέλη που μπορούν να απολαύσουν οι πελάτες που θα σας εμπιστευθούν και χρησιμοποιήστε νέες προσεγγίσεις για την προώθηση των μηνυμάτων σας. Με απλά λόγια, μη διατυμπανίζετε απλώς τα προϊόντα που έχετε στο ράφι σας αλλά τη χρηστικότητα που θα έχουν στη ζωή όσων αποφασίσουν να τα αγοράσουν. Επιλέξτε λοιπόν προσεκτικά το στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε και υλοποιήστε το, αξιοποιώντας με ουσιαστικό τρόπο όλα εκείνα τα οφέλη που προσφέρει πλέον ο κόσμος του διαδικτύου.

Ψηφιακό μάρκετινγκ με αναλογική προσέγγιση!

Στον τεχνικό τομέα έχετε φροντίσει ώστε τα προωθητικά μας μηνύματα να αποτυπώνονται σωστά στις οθόνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών, σε smartphones και σε tablets. Υποθέτω πως και η φύση των μηνυμάτων σας ακολουθεί τις ίδιες προδιαγραφές. Όχι; Δε γίνεται με ένα μήνυμα να προσπαθείτε να κερδίσετε την προσοχή και το ενδιαφέρον όλου του κοινού που σερφάροντας στο διαδίκτυο θα δει το διαφημιστικό σας μήνυμα! Γι’ αυτό ακριβώς το λόγο είναι ανάγκη να εμπιστευθείτε τους κατάλληλους ανθρώπους που θα αναλάβουν να οριοθετήσουν, να καθορίσουν και να στοχεύσουν σε συγκεκριμένα κοινά που ενδιαφέρουν άμεσα ή έμμεσα την επιχείρησή σας. Η στρατηγική μάρκετινγκ είναι πολλά περισσότερα από την απλή αξιοποίηση των Google Ads ή των υπόλοιπων online μέσων διαφήμισης. Προϋποθέτει γνώσεις, έρευνα, μελέτη και στόχευση ώστε να υπάρξουν απτά αποτελέσματα στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Επιλέξτε λοιπόν τα κατάλληλα κοινά και απευθυνθείτε σε αυτά χρησιμοποιώντας τα σωστά λεκτικά κλειδιά τα οποία μέσα από τα μηνύματά σας θα οδηγήσουν τους εν δυνάμει πελάτες, στην πόρτα της επιχείρησής σας.

Θέμης Σαρανταένας

Σύμβουλος Μάρκετινγκ

& Ανάπτυξης Επιχειρήσεων

www.marketingconsultant.gr

 

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά