Franchise Success Methodology

Το franchising, αποτελώντας την ιδανική λύση για όσους αναζητούν ένα καλύτερο επαγγελματικό μέλλον, έχει αναδειχθεί ως μία εξαιρετική στρατηγική ανάπτυξης για εταιρείες που διαθέτουν ένα σοβαρό concept, όπως και την δέουσα σοβαρότητα αναφορικά με την δημιουργία υποδομών και διάθεσης/ ικανότητας για υποστήριξη των συνεργατών - franchisees τους. Στόχος των μητρικών εταιρειών – franchisors είναι να βρουν αρκετούς και ικανούς συνεργάτες, με πρώτο βήμα την δημιουργία ενός αποτελεσματικού πλάνου franchise marketing.

Ένα δυνατό μοντέλο δράσης με στόχο να προωθήσουν οι franchisors επιτυχημένα την επιχειρηματική τους πρόταση και να προσελκύσουν πολλούς ενδιαφερόμενους franchisees, οι οποίοι όμως και να πληρούν τα προ-απαιτούμενα αναλύεται στο βιβλίο Made to Stick των Chip Heath και Dan Heath. Το S.U.C.C.E.S. περιγράφει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο υποστήριξης για τον σχεδιασμό προωθητικών ενεργειών και βασίζεται σε 6 άξονες:

1/. Simple

Ξεκαθαρίστε ποιο είναι το κρίσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σας, ώστε να επιλέξουν εσάς οι υποψήφιοι franchisees, επικεντρωθείτε σε αυτό και πείτε το καθαρά και απλά:

  • Έχετε τη πιο χαμηλή επένδυση στον κλάδο σας;

  • Έχετε το πιο δυνατό brand στον κλάδο σας;

  • Έχετε τη μεγαλύτερη προϊοντική γκάμα;

  • Έχετε ένα προϊόν μοναδικό και καινοτόμο;

  • Έχετε ένα καταπληκτικό design;

  • Έχετε την πιο δυνατή οργάνωση, εμπειρία και υποδομές;

  • Έχετε ένα πλήρες ολοκληρωμένο concept;

2/. Unexpected

Να είστε δημιουργικοί. Μη χρησιμοποιείτε κλισέ εκφράσεις του στυλ: Ξεκίνα τώρα το δικό σου franchise. Εγγυημένη επιτυχία. Άλλαξε το μέλλον σου τώρα. Προσπαθήστε να κάνετε την έκπληξη και πείτε κάτι μη αναμενόμενο που θα προκαλέσει την προσοχή, λέγοντας πάντα την αλήθεια… όπως:

  • Εγγυόμαστε την επιτυχία σας και αν μέσα σε ένα έτος δεν έχετε επιτύχει ημερήσιο τζίρο 1000 ευρώ, τότε αγοράζουμε το κατάστημά σας στο ποσό των 45,000 ευρώ και το υπογράφουμε!

  • Δεν πληρώνετε royalties μέχρι ο ημερήσιος τζίρος να σταθεροποιηθεί στα 1000 ευρώ.

  • Δεν πουλάμε καφέ, χαρίζουμε ενθουσιασμό.

3/. Concrete

Να είστε συγκεκριμένοι και περιεκτικοί. Μην αναλώνεστε σε περιγραφές των προϊόντων και της οργάνωσης. Προσπαθήστε να περιορίσετε σε μια παράγραφο τα πλεονεκτήματα της επιχειρηματικής σας πρότασης. Οι συναντήσεις σας να μην διαρκούν πολλές ώρες, ούτε καν μία! Μη ξεχνάτε ότι μια εικόνα ή ένα διάγραμμα ισοδυναμεί με χίλες λέξεις!

4/. Credible

Να είστε αξιόπιστοι. Πέρα από ύφος σας και το πως μιλάτε να δίνετε στοιχεία, όπως τζίρους και κερδοφορίες υφιστάμενων καταστημάτων, στατιστικά, έρευνες, επιτυχημένοι franchisees σας κ.λπ.

5/. Εmotion

Πάντα να είστε θετικοί και να δημιουργείτε αισιόδοξα και θετικά μηνύματα. Ποτέ (ή σχεδόν ποτέ) δεν χρησιμοποιούμε αρνητικές λέξεις όπως αποτυχία, π.χ. αντί να γράψουμε: Σας προστατεύουμε από αποτυχημένες επιλογές, γράφουμε: Σας οδηγούμε προς επιτυχημένες επιλογές.

Αποκωδικοποιήστε το τι αναζητά ο ενδιαφερόμενος franchise και γιατί επιθυμεί να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση. Πως νοιώθει. Πώς θέλει να νοιώθει. Θέλει χρήματα, ασφάλεια, ευχάριστο περιβάλλον εργασίας, αυτο-απασχόληση, απασχόληση για τα παιδιά του, γρήγορη απόσβεση;

6/. Stories

Ό,τι καλύτερο να μοιράζεστε ιστορίες για επιτυχημένους franchisees σας ή και δικές σας, οι οποίες μένουν στη μνήμη, τον παρακινούν να πάρει τις αποφάσεις του, περνούν μηνύματα και αν μη τι άλλο δεν είναι βαρετές.

S.U.C.C.E.S. λοιπόν για το franchise marketing plan σε 6 άξονες για επιτυχημένο Franchise Business.

NEED HELP? (x)
1000 χαρακτήρες αριστερά
ΔΩΡΕΑΝ Ε-ΒΟΟΚ
1000 χαρακτήρες αριστερά