Χιλιάδες είναι οι συμπολίτες μας που διερευνούν την επιλογή του franchising προκειμένου να «αγοράσουν» μια θέση εργασίας, να συμπληρώσουν το οικογενειακό εισόδημα, να «δώσουν» απασχόληση στα παιδιά τους, να νοιώσουν ότι υπάρχουν προοπτικές, να κάνουν κάτι για να ξεφύγουν από τη μιζέρια…
Ωστόσο, δεν είναι και εύκολη απόφαση…
Θα πετύχει;
Πόσα χρήματα χρειάζομαι;
Πόσα θα βγάζω;
Υπάρχει περίπτωση να μπω μέσα;
Τι να διαλέξω; Ποιόν κλάδο;
Πώς να επιλέξω μητρική εταιρεία; Τι μου προσφέρει και πόσο κοστίζει το όνομα;
Και όμως…
Σε κάθε κλάδο, υπάρχουν από αρκετές ως λιγοστές αλυσίδες που αντιμετωπίζουν την κρίση. Από την ένδυση και τα αξεσουάρ, που πλήττονται όσο ποτέ άλλοτε, μέχρι νέα concepts στο χώρο των υπηρεσιών, της λιανικής και της εστίασης.
Υπάρχουν χώροι
Ένα καλό της κρίσης είναι ότι τα καταστήματα, πλέον, ενοικιάζονται σε καλές τιμές και δεν απαιτείται «αέρας». Μπορείς να βρεις εξαίρετο κατάστημα, σε πολύ καλή θέση και σε πολύ καλή κατάσταση, που να θέλει μόνο ένα φρεσκάρισμα.
Υπάρχουν αγορές
Γνωστό όνομα στο χώρο της εστίασης ετοιμάζει νέα αλυσίδα, προσεγμένου concept σε χαμηλή επένδυση. Νέο κατάστημα που δεν έχει συμπληρώσει έτος, ξεκίνησε τη λειτουργία δύο ακόμη καταστημάτων και μέχρι τέλος του έτους θα φτάσει τα 12 (!), με ουρές απ’ έξω…
Προσοχή…
Δεν λείπουν και τα παρατράγουδα, γνωστό όνομα «κρασάρει» (αναμενόμενα). Δυσκολίες παρατηρούνται στον εφοδιασμό και στην υποστήριξη αρκετών αλυσίδων.
Χαμηλές επενδύσεις
Όλοι προσαρμοζόμαστε, έτσι και στο franchising υπάρχει πληθώρα προτάσεων έως 30,000 ευρώ, τα entry fees έχουν μειωθεί, τα μεικτά περιθώρια έχουν αυξηθεί, το κόστος επένδυσης έχει συμπιεσθεί, μέσα σε μια γενικότερη προσπάθεια αναθεώρησης των δεδομένων και αναδιοργάνωσης των κεντρικών υπηρεσιών, σε συνδυασμό με νέες διαπραγματεύσεις με τους προμηθευτές τους.
Είναι η Λύση
Συγκεκριμένη επένδυση.
Χαμηλό ενοίκιο.
Χαμηλά λειτουργικά.
Αυτοαπασχόληση.
Συντηρητικές προβλέψεις, βάση δεδομένων.
Γνωστό όνομα.
Άμεση υποστήριξη.
Πάθος και μεράκι.
Δέσμευση και φιλοδοξίες.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.