Franchise

ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ

It’s party time

Ένα εργαλείο για την επιτυχία

 

Γιορτές, εορταστικές εκδηλώσεις, δεξιώσεις και parties. Όλες οι εταιρείες μικρές ή μεγάλες οργανώνουν μικρές ή μεγάλες γιορτές λόγω των ημερών που πέρασαν, λόγω προωθητικών events ή με κάθε άλλη αφορμή για να ανανεώσουν τις σχέσεις με τους πελάτες τους και να αναθερμάνουν την διάθεση του προσωπικού τους. Η οργάνωση τους για πολλούς managers είναι απλά μία παραπάνω σκοτούρα. Μήπως, όμως, είναι κάτι παραπάνω από αυτό; Ένα ευχάριστο καθήκον, που οφείλεις να κάνεις στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων σου, ώστε να επιτύχεις δεκάδες πλεονεκτήματα;

Η οργάνωση μιας γιορτής στον εργασιακό χώρο εκτός των άλλων πλεονεκτημάτων, αν μη τι άλλο θα δώσει στο εργατικό δυναμικό της εταιρείας σου, την αίσθηση ότι εκτός από τις υποχρεώσεις και τις σκοτούρες της δουλειάς ο χώρος εργασίας μπορεί κάλλιστα να γίνει τόπος χαράς, γλεντιού και διασκέδασης. Η σύνδεση του χώρου με ευχάριστες στιγμές λειτουργεί ψυχολογικά πολύ θετικά στην αυξημένη αποδοτικότητα του προσωπικού σε ένα χώρο που εκτός από στιγμές άγχους και καθημερινής έντασης, του έχει χαρίσει στιγμές αξέχαστες και χαρούμενες.

Η οργάνωση της γιορτής δεν είναι μία υποχρέωση που πέφτει πάνω σου επειδή έτσι πρέπει να γίνει ή επειδή έτσι κάνουν όλοι, αλλά επειδή ο επαγγελματισμός σου και η κατάρτισή σου, το προστάζουν ως μια ευκαιρία να αποδείξεις ότι η θέση του manager δε σου δόθηκε τυχαία. Η επαφή και η σωστή επικοινωνία με τους συνεργάτες σου είναι το πρώτο πράγμα που θα σου χαρίσει την επιτυχία, αφού το μεγαλύτερό σου ανταγωνιστικό πλεονέκτημα πρέπει να βασίζεται, εκτός των άλλων, στην εξαίρετη κατάρτιση αλλά και στην απόλυτη συνοχή και επαφή που συνδέει το προσωπικό σου, αφού πάνω σε αυτή την εναρμονισμένη ομάδα βασίζεται η πιο επιτυχημένη έκβαση των projects που αναλαμβάνεις. Η επαφή και η γνωριμία σε προσωπικό επίπεδο, σαφώς θα βελτιώσει τους κώδικες επικοινωνίας, αλλά και θα δώσει την ευκαιρία στους λιγότερο κοινωνικούς σε καθημερινό επίπεδο να ομαδοποιηθούν, καλλιεργώντας πιο δυνατές σχέσεις εμπιστοσύνης, τόσο με σένα και την ομάδα σου, όσο και με την εταιρεία. Εξάλλου, ικανός manager είναι εκείνος που μπορεί να αναπτύξει κλίμα επικοινωνίας με την ομάδα του, που μπορεί να την κατευθύνει, να τη «ξεσηκώσει» και να την απογειώσει. Μια δοκιμή θα σε πείσει ότι τελικά μία γιορτή αποτελεί περισσότερο ένα εργαλείο για την επιτυχία, πάρα απλώς μία υποχρέωση.

 

TIPS

Φρόντισε η οργάνωση της γιορτής να φαίνεται μία ευχάριστη για σένα διαδικασία και όχι μία καταναγκαστική εργασία. Θα επιτύχεις έτσι τη σωστή ατμόσφαιρά, ώστε να επιτύχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα από τη γιορτή, δηλαδή διασκέδαση και χαρούμενη διάθεση.

Προσπάθησε να αποφύγεις συζητήσεις για τη δουλειά... Το party γίνεται για να περάσετε καλά και να μπορέσετε να επικοινωνήσετε και σε ένα άλλο επίπεδο εκτός του επαγγελματικού. Δεν είναι ένα ακόμα επαγγελματικό meeting. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσεις να γνωρίσεις καλύτερα τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζεσαι, γεγονός που θα βοηθήσει πολύ, όχι μόνο τη μεταξύ σας επικοινωνία σε επίπεδο εργασιακής καθημερινότητας, αλλά θα σου δοθεί η ευκαιρία να βγάλεις από πάνω σου το προσωπείο του αυστηρού και επίφοβου προϊσταμένου. Εξάλλου προβάλλοντας και το άλλο σου πρόσωπο, συνήθως μόνο καλά αποτελέσματα έχεις, έχοντας την ευκαιρία να κερδίσεις την εμπιστοσύνη και την συμπάθεια των συνεργατών σου.

Δώσε την εντύπωση στους συνεργάτες σου ότι περνάς πραγματικά καλά μαζί τους και ότι η παρουσία σου εκεί δε είναι για σένα αγγαρεία. Η αίσθηση ότι περνάς καλά σ’ ένα χώρο με κάποιους ανθρώπους, δείχνει και στους υπόλοιπους ότι εκτιμάς την παρουσία τους και ότι ταιριάζεις μαζί τους. Η θέση σου δηλαδή δε σε κάνει να φαίνεσαι snob. 

Προσπάθησε να ανταλλάξεις μία κουβέντα με όλους σου τους συνεργάτες. Σκοπός είναι να αναπτύξεις μία «άλφα» επαφή με όλους, όχι μόνο με αυτούς που είσαι ήδη κοντά. Άλλωστε η γιορτή μπορεί να αποδειχθεί το «Βατερλό» σου αν δείξεις ιδιαίτερη μεταχείριση και προσοχή σε συγκεκριμένα άτομα, αφού μπορεί να θεωρηθεί ότι μεροληπτείς υπέρ τους !!!! 

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά