FwhiteRoboto

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!

  • Last Modified: Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017.

Franchise White Paper Fill 200x200Κάποιοι από εμάς περιμένουμε τις ενδείξεις που θα μας πείσουν ότι, επιτέλους, η οικονομική κατάσταση θα πάρει λίγο μπρος. Σε μια συνεχή προσπάθεια για συμπίεση των λειτουργικών εξόδων, αύξηση των πωλήσεων και ελαχιστοποίηση των ρίσκων, περιμένουμε σημάδια βελτίωσης!!

Ωστόσο η κατάσταση μοιάζει με φαύλο κύκλο. Η λέξη - κλειδί είναι ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Οι πωλήσεις των εταιρειών δεν αυξάνουν, οι μισθοί παραμένουν στα ίδια επίπεδα, οι τιμές των προϊόντων στρογγυλοποιήθηκαν προς τα πάνω, οι μισθωτοί κάνουν οικονομίες και δεν καταναλώνουν, οι πωλήσεις μειώνονται κ.ο.κ.

Και όμως, υγιείς εταιρείες υπάρχουν πάντα και είναι αρκετές. Το ξεσκαρτάρισμα, αργά ή γρήγορα, θα τελειώσει. Αυτός που ξέρει και μπορεί – ΓΝΩΣΗ & ΥΠΟΔΟΜΗ – προοδεύει. Διανύουμε μια εποχή που οι αλλαγές διαρκούν σύντομο χρόνο, κάτι πρωτόγνωρο για τις παλαιότερες γενιές.

Η εξέλιξη του franchising ακολουθεί και αυτή τα σημάδια της εποχής. Όπως περιγράφουμε σε σχετικά άρθρα, οι δικαιοπάροχοι οφείλουν να μάθουν από τα λάθη του παρελθόντος και οι δικαιοδόχοι πρέπει να είναι περισσότερο και μεθοδευμένα, πλέον, προσεκτικοί.

Για να εξακολουθήσει ο ρυθμός ανάπτυξης του franchising να παραμένει στα διψήφια ποσοστά της τελευταίας πενταετίας θα πρέπει να ενισχύσει την φήμη που έχει στους υποψήφιους επιχειρηματίες – δικαιοδόχους. Έως τώρα, οι οπαδοί του franchising περιορίζονταν κυρίως σε δικαιοπαρόχους και σε τρίτους προμηθευτές προϊόντων και υπηρεσιών. Ο κύριος, ωστόσο, μοχλός ανάπτυξης δεν είναι παρά οι ίδιοι οι δικαιοδόχοι. Οι δικαιοδόχοι είναι, άλλωστε, οι τελικοί καταναλωτές του θεσμού. Μη ξεχνάμε, λοιπόν, την σημασία των πελατοκεντρικών φιλοσοφιών. Μόνο αν ο θεσμός αποκτήσει αξιοπιστία στα μεσαία επενδυτικά στρώματα θα ανέλθει η διείσδυση σε επίπεδα του εξωτερικού, με δυναμικότητα να δεκαπλασιαθεί το ποσοστό των πωλήσεων μέσω franchise. Σίγουρα, μερικές μόνο από τις δικαιοπάροχες εταιρείες παρέχουν τα ουσιώδη και απαραίτητα συστατικά της επιτυχίας, αυτές, ωστόσο, είναι αρκετές, και αυτές «προστατεύουν» το παρόν και το μέλλον του θεσμού.

Ο σύγχρονος υποψήφιος δικαιοδόχος, στα πλαίσια της υφιστάμενης οικονομικής συγκυρίας, χαρακτηρίζεται από διάθεση ανεξαρτησίας και δυναμικότητας και με την κατάλληλη υποστήριξη από τη μητρική εταιρεία είναι σε θέση να κάνει το μικρό θαύμα του. Διακρίνουμε πολλούς διαφορετικούς τύπους υποψηφίων δικαιοδόχων. Ένας από αυτούς έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αφορά τα μεσαία και υψηλά στελέχη του ιδιωτικού τομέα, τα οποία:

  • Διαθέτουν ικανοποιητικό αρχικό ποσό για την επένδυσή τους.

  • Χαρακτηρίζονται από υψηλού επιπέδου γνώσεις ανάλυσης και οργάνωσης.

  • Δεν είναι «άνθρωποι της πιάτσας».

  • Δεν γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες της λιανικής, ως μεμονωμένο κατάστημα.

  • Οι προοπτικές εξέλιξης στην εργασία τους είναι μειωμένες και ή υπάρχει ο κίνδυνος της απόλυσης ή ο μισθός τους διατηρείται ουσιαστικά σταθερός.

Όμως, δεν έχουν παρακίνηση και ενδιαφέρον να διατηρήσουν ένα «καταστηματάκι» και μάλιστα υπό τις κατευθύνσεις κάποιων στελεχών τα οποία, κατά πολύ, ξεπερνούν σε ικανότητες. Και όμως, η έναρξη και η λειτουργία ενός καταστήματος με κύκλο εργασιών της τάξεως των 100,000 + ευρώ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ούτε και μειωτική για οποιοδήποτε δίπλωμα και σχολή. Αντίθετα, αποτελεί μια ελκυστική και ενδιαφέρουσα εναλλακτική. Είναι πολύ λίγα, αξιοσημείωτα όμως, τα παραδείγματα δικαιοδόχων οι οποίοι διατηρούν περισσότερες από 3 – 4 μονάδες franchise και μάλιστα διαφορετικών concepts, αν θέλουμε να δώσουμε ευρύτερη επιχειρηματική προοπτική. Από την άλλη πλευρά, ένα συμπαθητικό κατάστημα franchise με τζίρο 150 χιλ. ευρώ και έντονη προσωπική εργασία και μεράκι αποφέρει αρκετές φορές μια μηνιαία καθαρή αμοιβή στα 2,000 + ευρώ, η οποία στα πλαίσια της αβεβαιότητας της υφιστάμενης οικονομικής και επαγγελματικής συγκυρίας δεν είναι ευκαταφρόνητη. Η επιλογή του franchising για τον οποιοδήποτε αφορά στην πραγματική επιχειρηματικότητα - The Real Business Case, αρκεί να γίνει προσεκτικά και μεθοδευμένα, ώστε να διασφαλισθεί η επιτυχία και η κερδοφορία.

Overall Rating (0)

0 out of 5 stars

Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 300 Character restriction
Your text should be in between 10-300 characters
Your comments are subject to administrator's moderation.

    Comments

    • No comments found
    Fields marked with * are required
    NEED HELP? (x)
    1000 χαρακτήρες αριστερά
    ΔΩΡΕΑΝ Ε-ΒΟΟΚ
    1000 χαρακτήρες αριστερά