ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ...
αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα περιοδικό για το franchise στην Ελλάδα. Μια εποχή που δεν υπήρχε έκθεση, ούτε βέβαια και κάποιο άλλο έντυπο, παρά μόνο αφιερώματα και μικρές αγγελίες // και αυτά ενίοτε. Μια εποχή που οι γνώσεις μας στην σελιδοποίηση αφορούσαν το word και το powerpoint. Μια εποχή που ο θεσμός ήταν σε βρεφική ηλικία. Συνήθως πρώτα έρχεται ο έρωτας και μετά η αγάπη. Σε αυτή την περίπτωση τα πράγματα ξεκίνησαν αντίστροφα! Όταν είσαι σύμβουλος οι εμπειρίες σου είναι σαφέστατα πολύ περισσότερες από αυτές του στελέχους, όταν όμως δραστηριοποιηθείς με την ιδιότητα του δημοσιογράφου και πόσο μάλλον του εκδότη, αναγκάζεσαι //το θες ή όχι// να ανακαλύψεις, να μάθεις, να ψάξεις, σε Ελλάδα και σε Εξωτερικό του τι παίζεται και του τι πρόκειται να συμβεί. Γρήγορα μας ανακαλύφθηκε ο μαγικός κόσμος του franchise και τον γνωρίσαμε καλά, τόσο καλά που χωρίς αυτόν δεν κάνουμε, αναπόσπαστο κομμάτι μας και παντοδύναμο εργαλείο ανάπτυξης //κάτω πάντα από όρους και προϋποθέσεις//, αλλά και δείγμα «πολιτισμού»!
Αρχικά θεωρούσαμε ότι το editorial είναι ο πρόλογος του περιοδικού, κάτι σαν περιεχόμενα που τονίζεις ορισμένες αποκλειστικότητες ή ενδιαφέροντα άρθρα. Θέλοντας να εκμεταλλευθούμε πλήρως κάθε εκατοστό του Περιοδικού προς όφελος και πληροφόρηση των αναγνωστών μας σχολιάζουμε πλέον τα πρόσφατα γεγονότα και παρέχουμε ενημέρωση, συμβουλεύοντας και προτρέποντας. Σίγουρα αποτελεί το βήμα του εκδότη, όπου σχολιάζει τα δικά του και έχει το δικαίωμα να παραθέσει τις δικές του προσωπικές //ενδεχομένως και μη τεκμηριωμένες// απόψεις.
Ωστόσο, κάθε φορά που προετοιμάζω την ανά χείρας στήλη, δυο πράγματα μου έρχονται στο μυαλό, οι πρόσφατες αναμνήσεις μου και τα κακώς κείμενα του χώρου μας. Όταν έχεις ένα διμηνιαίο περιοδικό, νιώθεις ότι δεν μπορείς να σχολιάσεις τα σημαντικά που έπαψαν να είναι τρέχοντα. Να γράψουμε σε αυτό το τεύχος για το καλοκαίρι που πέρασε, το χρηματιστήριο, τα επιτόκια, τις εξαγορές ή για τις εκλογές; Από την άλλη να γράψουμε για τα διαπλεκόμενα στους συμβούλους, στον σύνδεσμο, στα αναμενόμενα μίνι μπαμς κάποιων αλυσίδων. Κάποια αδιάφορα για τους αναγνώστες μας που διερευνούν την επιχειρηματική πρόκληση του franchise και κάποια που θα επηρεάσουν 10 – 20 οικογένειες, ποσοστό μικρό στο σύνολο της διείσδυσης του θεσμού στη χώρα μας. Ωστόσο, όλα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς ταράζουν τα θεμέλια ενός εκπληκτικού θεσμού και μέσο έκφρασης της επιχειρηματικότητας. Από την άλλη, ποιά είναι η αποστολή του Περιοδικού μας;
Στόχος μας να ενημερώνουμε για τις επιχειρηματικές προτάσεις που υπάρχουν μέσω παρουσιάσεων και συνεντεύξεων, να προβάλλουμε τους ανθρώπους που αγωνίζονται κόντρα σε κάθε κυβέρνηση που αδιαφορεί για τις ιδιωτικές πρωτοβουλίες της δικαιόχρησης, ταυτόχρονα να παρέχουμε γνώση και ευαισθητοποίηση, ώστε να αποτρέπουμε λανθασμένες επιλογές. Ταυτόχρονα, επιθυμούμε να συνεχίζουμε τις πρωτιές μας που κατατάσσουν ως Νο1 μέσο για το franchise, καθώς αυτή ακριβώς η αναγνώριση αποτελεί και τη μεγαλύτερη αμοιβή που μπορεί να έχει κανείς και είμαστε πραγματικά τυχεροί που την γευόμαστε!
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.