Στέλιος Σταυρίδης, Διευθύνων Σύμβουλος, PISCINES IDEALES
Η ανάπτυξη των αλυσίδων δικαιόχρησης στη σημερινή συγκυρία προϋποθέτει μεγάλη διαφάνεια και διαλεκτική σχέση μεταξύ franchisee και franchisor. Ο συνεχής διάλογος και η ανοιχτή κριτική, βοηθάνε στην καλύτερη συνεργασία και κατανόηση και το αμοιβαίο όφελος είναι τεράστιο. Ωστόσο, θα πρέπει από κοινού οι δύο πλευρές να θέτουν τον πήχη ψηλά και να μην εφησυχάζουν, διότι κινδυνεύουν να πάρουν τον μονόδρομο της αποτυχίας.
Η εταιρεία που θέλει να αναπτύξει αλυσίδες δικαιόχρησης, θα πρέπει πρωτίστως να έχει όνομα, φήμη και ουσιαστική γνώση του αντικειμένου της. Μόνον έτσι θα εξασφαλίσει την επιτυχία. Το όνομα της επιχείρησης είναι απαραίτητο να έχει περάσει επιτυχώς από τον «έλεγχο της αγοράς». Ο καταναλωτής επιλέγει ευκολότερα μια γνωστή αλυσίδα, διότι αισθάνεται ασφάλεια και νιώθει οικεία. Έξυπνα «concepts», με καλά δεμένη οργάνωση, έχουν ενθουσιώδη αποδοχή ευθύς εξ αρχής.
Ο δικαιοπάροχος θα πρέπει να επενδύει συνεχώς στην εκπαίδευση και υποστήριξη των franchisees. Και αυτό γιατί πολύ απλά οι πετυχημένοι franchisees φέρνουν πλούτο στον franchisor. Για τους περισσότερους επενδυτές, η εκπαίδευση και η οργάνωση, αποτελούν πλέον σημαντικά κριτήρια για την τελική επιλογή της αλυσίδας δικαιόχρησης. Η ανάπτυξη νέων καταστημάτων και η καθιέρωση των υφισταμένων, απαιτεί ανθρωποκεντρική προσέγγιση, δημιουργική σκέψη και συνεχείς καινοτομίες.
Παρόλο που η σύμβαση δικαιόχρησης είναι μια λεόντειος σύμβαση (υπέρ του franchisor), αν οι συνεργαζόμενοι franchisors και franchisees έχουν ειλικρινείς σχέσεις, συναλλακτικό ήθος και δεοντολογία, αλλά και ανοιχτά μάτια, αυτιά και ορίζοντα, τότε το franchising είναι ο καλύτερος, ο ασφαλέστερος και τελικά ο πιο προσοδοφόρος τρόπος συνεργασίας.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.