Εν μέσω της πολυδιάστατης κρίσης που βιώνει η αγορά, η FBS – Franchise Business Services σας παρέχει ένα συνδυαστικό guideline, τόσο για να διαπιστώσετε πόσο επαρκής είναι η εταιρεία σας στην διαχείριση κρίσεων και κυρίως για να την ενισχύσετε κατά την υφιστάμενη περίοδο των συνεχόμενων αναταράξεων.
CONCEPT
Διαθέτει το brand σας το κύρος και την αναγνωρισιμότητα που επιθυμείτε;
Είστε νέο brand και επιθυμείτε να αυξήσετε γρήγορα την αναγνωρισιμότητά του; Ποιές είναι οι γεωγραφικές προτεραιότητές σας; Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τα social media;
Είστε ένα υφιστάμενο και γνωστό brand, αλλά η «θελκτικότητά» του έχει περιορισθεί; Είναι κατάλληλη στιγμή για rebranding; Πως μπορείτε να έρθετε πιο κοντά στο κοινό στόχο σας;
Είναι η εταιρική ταυτότητά σας ολοκληρωμένη; Αποτελεί το brand σας «κάτι» που ο καταναλωτής θα χαρεί να το πάρει σπίτι του ή να το «φορέσει»;
Έχετε κατοχυρώσει το σήμα σας σε όλες τις προβλεπόμενες κλάσεις ή και χώρες;
Το concept σας ξεχωρίζει; Διαθέτει συγκεκριμένα και φανερά νεωτεριστικά χαρακτηριστικά;
Ο σχεδιασμός του καταστήματός σας είναι σύγχρονος; Προσελκύει πελάτες;
Η αρχική επένδυση για το franchise είναι σε λογικά επίπεδα; Έχετε κάνει πρόσφατα έρευνα αγοράς για εξοπλισμό, έπιπλα, συνεργεία; Τα entry fees κυμαίνονται σε λογικά επίπεδα; Μήπως είναι υψηλά και αποθαρρύνουν τους ενδιαφερόμενους ή μήπως είναι χαμηλά και δεν καλύπτουν τα έξοδά σας και παράλληλα δεν σας δίνουν την πρέπουσας σημασία οι ενδιαφερόμενοι;
Έχετε καθορίσει διαφορετικούς τύπους καταστημάτων; Μήπως αξίζει να δημιουργήσετε ένα ακόμη με πολύ μικρότερη επένδυση, ευέλικτο και μικρό;
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Είστε ικανοποιημένοι από τις πωλήσεις του δικτύου σας;
Έχετε καθορίσει το target group στο οποίο στοχεύετε; Είναι αυτό ικανό να δημιουργήσει τον στόχο του κύκλου εργασιών σας; Μήπως αξίζει να το διευρύνετε ή να το αλλάξετε;
Γνωρίζετε τα κριτήρια επιλογής των υφιστάμενων και δυνητικών πελατών σας;
Εξακολουθεί ο κλάδος να είναι ελκυστικός; Μήπως αξίζει να δραστηριοποιηθείτε (και) σε μια νέα υποκατηγορία του;
Η εμπορική/ τιμολογιακή πολιτική σας είναι σωστή; Διαμορφώνει σωστά περιθώρια κέρδους; Αντικατοπτρίζουν οι τιμές σας την αντιλαμβανόμενη αξία των προϊόντων σας;
Οι πωλήσεις των καταστημάτων σας αυξάνονται; Τι καμπύλη διαμορφώνουν; Πως διαφέρουν τα καταστήματα μεταξύ τους; Υπάρχουν μεγάλες διαφορές; Που οφείλονται; Μη ρίχνεται το βάρος στους franchisees; Μη ξεχνάτε ότι είστε αλυσίδα franchise που παρέχει σύστημα, παρακολούθηση και εκπαίδευση!
Επιτυγχάνει το δίκτυό σας προσθετικές πωλήσεις; Αυτές δημιουργούν πέρα από κύκλο εργασιών και κερδοφορία;
Πώς μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις των καταστημάτων σας; Διαφήμιση, προσφορές, νέα προϊόντα;
Έχετε αναρωτηθεί για το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών των καταστημάτων σας; Αν αυτό αυξηθεί ραγδαία, μήπως θα ακολουθήσουν και οι πωλήσεις; Πόσο συχνά εκπαιδεύετε το προσωπικό των καταστημάτων σας; Ποιος κάνει την εκπαίδευση; Εμπνέει;
Τα έσοδα της μητρικής εταιρείας είναι ικανοποιητικά; Οι συμφωνίες με τους προμηθευτές σας είναι επίσης ικανοποιητικές;
Αν έχετε royalties μήπως αξίζει να θεσπίσετε ένα σταθερό ποσό ανά μήνα;
ΥΠΟΔΟΜΕΣ
Οι εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός σας, τεχνολογικός (H/Y, ταχύτητα internet, server, πληροφοριακά συστήματα) και logistics (συστήματα και μηχανήματα) αυξάνουν την παραγωγικότητα ή δημιουργούν προβλήματα;
Η οργανωτική δομή σας είναι συγκεκριμένη, με σαφείς περιγραφές θέσεων εργασίας, υπευθυνότητες και αρμοδιότητες;
Η στελέχωσή σας είναι επαρκής, σε πλήθος και ικανότητες προσωπικού;
Η τεχνογνωσία σας στο αντικείμενό σας, παραμένει υψηλή;
Το υφιστάμενο δίκτυο καταστημάτων σας έχει ξεπεράσει σε πλήθος την κρίσιμη μάζα; Είστε ευχαριστημένοι με αυτό; Οι εμπορικές θέσεις των καταστημάτων και οι ικανότητες των franchisees σας είναι αυτές που θα έπρεπε να είναι; Μήπως αξίζει να κάνετε μια μικρή αναδιοργάνωση;
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Τα λειτουργικά έξοδα των καταστημάτων μπορούν να μειωθούν; Εξοπλισμός καλύτερης ενεργειακής κλάσης, επαναδιαπραγμάτευση ενοικίων, μεταστέγαση, ανανέωση προσωπικού;
Τα λειτουργικά έξοδα μητρικής; Προσωπικό, αυτοματοποίηση, outsourcing ή inhouse;
Δίνετε αρκετή σημασία στην εκπαίδευση των franchisees και του προσωπικού τους;
Το μεικτό περιθώριο των καταστημάτων είναι ικανό για κερδοφορία; Το μεικτό περιθώριο της μητρικής;
Έχετε πρόσφατα κάνει έρευνα αγοράς για νέους προμηθευτές;
Έχετε θέσει στόχους στο προσωπικό της μητρικής; Στα καταστήματα;
Επιβραβεύετε τα καταστήματα του δικτύου σας, όταν πιάνουν τους στόχους τους;
Πώς αξιολογείτε την απόδοση και την παραγωγικότητα του οργανισμού σας;
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Το υφιστάμενο ενδιαφέρον για franchise είναι αξιόλογο; Χειρίζεστε ικανοποιητικά τους ενδιαφερόμενους; Τους ενημερώνετε σωστά; Έχετε υλικό να τους στείλετε; Κάνετε follow up; Χρησιμοποιείτε προσύμφωνο;
Προωθείτε την επιχειρηματική σας πρόταση; Δημοσιεύετε δελτία τύπου; Που αναρτιούνται αυτά; Είναι η επιχειρηματική σας πρόταση updated στα franchise sites; Έχετε αρκετές φωτογραφίες και βίντεο;
Αξιοποιείτε την εταιρική ιστοσελίδα σας και τα κοινωνικά δίκτυά σας για να προβάλλετε την πρόταση franchise;
Υπάρχει το ενδεχόμενο μετατροπής υφιστάμενων επιχειρήσεων σε δικά σας franchise; Έχετε κάνει σχετική μελέτη; Πώς μπορείτε να το επικοινωνήσετε;
Διαθέτετε τμήμα franchise; Είστε ικανοποιημένοι με τις αποδόσεις του τμήματος franchise σας;
Μήπως μιλάτε εσείς οι ίδιοι, ως επιχειρηματίες, με τους ενδιαφερόμενους; Το ξέρετε ότι αυτό δεν είναι «πρέπον»;
Ξέρετε πως μπορεί να σας βοηθήσει ένας σύμβουλος franchise; Έχετε αξιολογήσει το κόστος αυτού, αναφορικά με τις αποδόσεις που θα σας φέρει;
Με εμπειρία ως σύμβουλοι από το 1990 και με πρωταγωνιστικό, θεσμικό και ηγετικό ρόλο στο franchise από το 1998, έχοντας συμβάλλει καθοριστικά στην δημιουργία των μεγαλύτερων αλυσίδων franchise και υποστηρίζοντας τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα και πλέον καινοτόμα concepts, είμαστε στην διάθεσή σας για να ενισχύσουμε το αναπτυξιακό πλάνο σας και την κερδοφορία σας.
Mπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2106540681 ή μέσω του .
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.