Franchise

ανάπτυξη μέσω franchise

H αγορά, σήμερα, είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική με κύριο ζήτημα αυτό του πληθωρισμού, όπως αναφέραμε και στην εκδήλωση απονομής των Βραβείων Franchise 2024, με άλμα τιμών στις εισαγωγές στα 60,4 δισ. το 2023 έναντι 49,8 δισ. ευρώ το 2021 και με τις καταναλωτικές συνήθειες να αλλάζουν με στροφή προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τις προσφορές, τις εκπτώσεις και γενικότερα με τάσεις περιορισμού της κατανάλωσης.

Η απάντηση  που δίνουμε στις νέες προκλήσεις αφορά σε ένα συνδυασμό ενεργειών και επιλογών:

Αυστηρή επιλογή καταστήματος, σε δυνατή θέση, σωστό ενοίκιο, ικανοποιητικούς χώρους.

Εξαιρετικός υπεύθυνος καταστήματος ή και franchisee, με ικανότητες δημιουργίας και παρακίνησης της ομάδας του, με κέφι για εργασία, «νοικοκύρης», τακτικός, πιστός, συζητήσιμος.

Δυνατή ομάδα καταστήματος, με νέα παιδιά που να αγαπούν το αντικείμενο, να διαθέτουν ενθουσιασμό, φιλοδοξίες, διάθεση για εργασία, τίμια και επικοινωνιακά.

Καλής ποιότητας προϊόντα σε δίκαιες τιμές, δηλαδή με σωστό value for money, που ενθουσιάζει τους πελάτες με την τιμή, ή την ποιότητα, ή την ποσότητα, ή την συσκευασία, ή την άυλη αξία μέσω του marketing ή με συνδυασμό αυτών.

Διαφοροποιημένο προϊόν, είτε ένα πραγματικό δυνατό προϊόν που ξεχωρίζει από αυτό του ανταγωνισμού, είτε μια δυνατή και ολοκληρωμένη προσέγγιση προώθησης που να αναδεικνύει το προϊόν έναντι του ανταγωνισμού, ακόμη και αν τελικά είναι πανομοιότυπο.

Προσθετικές πωλήσεις, με παρουσίαση των προϊόντων στη βιτρίνα και στις πλατφόρμες παραγγελιών, με διαδικασίες προώθησης κ.ο.κ.

Things always become obvious after the fact.

Όσο αφορά στην επιχειρηματικότητα μέσω franchise, οι ενδιαφερόμενοι χαρακτηρίζονται από περιορισμένη δυνατότητα επένδυσης και κυρίως από μεγάλη ανασφάλεια για την κίνηση που διερευνούν.

Η ίδια η φιλοσοφία του franchise καταρρίπτει την αβεβαιότητα που νοιώθουν και θα πρέπει να κατανοήσουν ότι τους παρέχετε όλα τα εχέγγυα για να ξεκινήσουν ένα δυνατό concept, με χαμηλότερη επένδυση και υψηλότερη κερδοφορία έναντι ενός αυτόνομου καταστήματος:

Δυνατό brand, που δημιουργεί εμπιστοσύνη στους καταναλωτές.

Αρωγή στην εύρεση του πλέον κατάλληλου καταστήματος.

Συμπιεσμένος κόστος διαμόρφωσης και εξοπλισμού, λόγω εμπειρίας και κεντρικών συμφωνιών.

Υψηλό μεικτό κέρδος, λόγω γνώσης του κλάδου και οικονομιών κλίμακος.

Πλήρης εκπαίδευση, αρχική και συνεχής.

Καθολική υποστήριξη, με προτάσεις βελτιώσεων, νέα προϊόντα, υπηρεσίες και συμφωνίες, που καθιστούν το concept ολοένα και πιο δυνατό και πιο ανταγωνιστικό.

Difficulty is what wakes up the genius.

Ο στόχος σας είναι περισσότεροι πελάτες, franchisees και καταναλωτές, που θα αποφέρουν μεγαλύτερα έσοδα από entry fees, royalties, marketing fees και χονδρική, οδηγώντας συνέχεια σε μεγαλύτερες οικονομίες κλίμακος και σε δυνατότερη κερδοφορία καταστημάτων και μητρικής, όπως και σε μεγιστοποίηση της αξίας του brand.

Η εταιρεία μας, η WIZION GROUP, με εξειδίκευση στο franchising από το 1998, συνεισφέροντας καταλυτικά στην ανάπτυξη των πλέον καταξιωμένων brands και των ταχύτερα αναπτυσσόμενων αλυσίδων,

εκδίδει το FRANCHISE BUSINESS – το Νο1 περιοδικό στην Ελλάδα,

διαχειρίζεται:

  • το Franchise.GR – Νο1 σε όλες τις search engines και ranking sites,
  • το Franchising.GR – Κορυφαία πλατφόρμα αναζήτησης franchise και
  • το Franchise-Business.GR – Νο1 ψηφιακή πλατφόρμα για το franchise στο facebook,

διοργανώνει τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE, από το 2008,

έχει ιδρύσει το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE, το μόνιμο μηχανισμό παρακολούθησης και αποτύπωσης της πορείας του κλάδου

προετοιμάζει και αναπτύσσει αλυσίδες franchise, μέσω της συμβουλευτικής FBS – Franchise Business Services.

You are rich if and only if money you refuse tastes better than money you accept.

Αναπτύσσουμε αλυσίδες δημιουργώντας επιτυχία, τόσο για τους franchisees, όσο και για τους franchisors και θα χαρούμε να συνεργασθούμε με στόχο να καλύψουμε τις προτεραιότητες ανάπτυξής σας.

There are two types of people: those who try to win and those who try to win arguments. They are never the same.

Quotes by Nassim Nicholas Taleb

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά