Το 2025 αναμένεται να φέρει σημαντικές αλλαγές στο franchise, καθώς οι παγκόσμιες τάσεις επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο που οι επιχειρήσεις λειτουργούν και οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται την αξία. Από την ανάγκη για βιώσιμη ανάπτυξη έως την αναζήτηση νέων μοντέλων δημιουργίας αξίας και την επιστροφή σε πιο ανθρώπινες προσεγγίσεις, οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν.
Τα franchise brands βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των νέων αλλαγών, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ενός πιο υπεύθυνου και ανθρωποκεντρικού επιχειρηματικού τοπίου.
ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ
Η κλιματική αλλαγή είναι η μεγαλύτερη παγκόσμια απειλή, με το 63% των ειδικών και το 45% του γενικού κοινού να την τοποθετούν στις κορυφαίες ανησυχίες τους. Παρά την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση, οι αλλαγές στη συμπεριφορά παραμένουν δύσκολες, κυρίως λόγω υψηλού κόστους και ταλαιπωρίας.
Οι καταναλωτές, όμως, περιμένουν δράσεις από εταιρείες και κυβερνήσεις. Τα franchise brands γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ προθέσεων και πράξεων, κάνοντας τη βιώσιμη κατανάλωση ευκολότερη. Με αυτόν τον τρόπο, δεν περιορίζονται απλώς στην προώθηση οικολογικών επιλογών, αλλά συμβάλλουν στη συνολική αλλαγή του τρόπου κατανάλωσης, στην αναδιαμόρφωση των ατομικών συμπεριφορών και των καταναλωτικών προτύπων, όχι μόνο με φιλικές προς το περιβάλλον συμπεριφορές, αλλά και στην γενικότερη επανεξέταση του τρόπου που οι άνθρωποι καταναλώνουν.
ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ
Καθώς η οικονομική αστάθεια συνεχίζεται τόσο στη χώρα μας, όσο και σε ολόκληρο τον κόσμο, οι επόμενοι μήνες θα αναδιαμορφώσουν περαιτέρω τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται την αξία.
Η Γενιά Ζ απομακρύνεται από την παραδοσιακή εργασία, με το 49% να δηλώνει ότι αυτή δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους.
Το 2025 θα αναδειχθούν νέα μοντέλα δημιουργίας και απόδοσης αξίας, τόσο σε επίπεδο εργασιακών κινήτρων και ανταμοιβών, όσο και σε επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών.
Τα προοδευτικά franchise brands δημιουργούν ήδη πλαίσια που αναγνωρίζουν αυτές τις νέες μορφές δημιουργίας αξίας, αποσκοπώντας σε αυξημένη δέσμευση και αφοσίωση στελεχών και πελατών.
Τα brands στοχεύουν να βοηθήσουν τους καταναλωτές να αντιληφθούν και να απελευθερώσουν αξία με νέους τρόπους και η επιτυχία τους έγκειται στη δημιουργία συστημάτων που ανταμείβουν τη γνήσια συμμετοχή και δέσμευση.
ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Οι ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία οδηγούν σε επαναπροσδιορισμό του τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Αυτό αποτυπώνεται σε φαινόμενα της ποπ κουλτούρας, που εκφράζουν την ισχυρή ανάγκη επανασύνδεσης με τις ατέλειες, τη χάρη και τις ευαισθησίες που είναι εγγενείς στην ανθρώπινη εμπειρία.
Καθώς το AI περιεχόμενο αυξάνεται, τα brands στρέφονται στο να αγκαλιάσουν το πραγματικό και να εστιάσουν στην ανθρώπινη εμπειρία, αποδεχόμενα την ατέλεια, και υποστηρίζοντας την συναισθηματική αυθεντικότητα, αναδεικνύοντας την ανθρώπινη διάσταση σε κάθε δράση τους.
Καθώς ο κόσμος αλλάζει, τα franchise δεν είναι απλώς επιχειρήσεις, αλλά φορείς αλλαγής που επηρεάζουν τον τρόπο κατανάλωσης, εργασίας και ζωής. Το μέλλον ανήκει στα brands που θα αγκαλιάσουν τη βιωσιμότητα, θα επαναπροσδιορίσουν την αξία και θα ενδυναμώσουν την ανθρώπινη εμπειρία. Σε αυτή τη νέα εποχή, οι ευκαιρίες για όσους τολμούν να πρωτοπορήσουν είναι αξιοσημείωτες.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.