Franchise

Franchise και E-shops

Πριν την αλματώδη διείσδυση των digital αγορών στη ζωή μας, ο ορισμός του Shopping Therapy ήταν η ιεροτελεστική βόλτα στα καταστήματα. Πλέον, το shopping έχει μεταμορφωθεί σε μια αδιάκοπη, 24/7 ψηφιακή ροή με one-click αγορές, αλλά κατά τη μετάβαση αυτή, κάτι χάθηκε: η σπίθα.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Criteo, η νέα ψυχολογία του retail αναδεικνύει ότι:

Το φυσικό κατάστημα αντέχει ακόμα

  • Το 40% των καταναλωτών προτιμά τις αγορές στο φυσικό χώρο των καταστημάτων, με την αισθητηριακή εμπειρία (71%) και την πρακτικότητα (64%) να είναι οι βασικοί λόγοι.

Το e-commerce είναι γρήγορο, αλλά άψυχο

  • Το 76% δηλώνει ότι λείπει η έκπληξη και η χαρά από το online shopping.

  • Το 79% βρίσκει την εμπειρία μοναχική.

  • Ωστόσο, η ταχύτητα (63%) και η ευκολία (61%) παραμένουν δυνατά πλεονεκτήματα.

Το αυθόρμητο δεν πέθανε

  • Το 50% κάνει αυθόρμητες - χωρίς προγραμματισμό - αγορές, κυρίως στα φυσικά καταστήματα (36% έναντι 13% online).

  • Το 36% δηλώνει πως κατά τις online αγορές απουσιάζει η «τυχαία ανακάλυψη».

  • Με το 61% των brands να δηλώνει ότι η ανακάλυψη είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο για το engagement, το συναίσθημα είναι ο κρίκος που λείπει. Πώς λοιπόν μπορούν τα digital touchpoints να ξαναφέρουν τη μαγεία του αυθόρμητου και αξέχαστου;

Το μέλλον του retail δεν είναι ούτε digital, ούτε physical. Είναι emotional, experiential και omnichannel. Όποιο δίκτυο franchise καταφέρει να επαναφέρει τη "σπίθα της ανακάλυψης", θα ξεχωρίσει!



Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά