Πριν την αλματώδη διείσδυση των digital αγορών στη ζωή μας, ο ορισμός του Shopping Therapy ήταν η ιεροτελεστική βόλτα στα καταστήματα. Πλέον, το shopping έχει μεταμορφωθεί σε μια αδιάκοπη, 24/7 ψηφιακή ροή με one-click αγορές, αλλά κατά τη μετάβαση αυτή, κάτι χάθηκε: η σπίθα.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Criteo, η νέα ψυχολογία του retail αναδεικνύει ότι:
Το φυσικό κατάστημα αντέχει ακόμα
-
Το 40% των καταναλωτών προτιμά τις αγορές στο φυσικό χώρο των καταστημάτων, με την αισθητηριακή εμπειρία (71%) και την πρακτικότητα (64%) να είναι οι βασικοί λόγοι.
Το e-commerce είναι γρήγορο, αλλά άψυχο
-
Το 76% δηλώνει ότι λείπει η έκπληξη και η χαρά από το online shopping.
-
Το 79% βρίσκει την εμπειρία μοναχική.
-
Ωστόσο, η ταχύτητα (63%) και η ευκολία (61%) παραμένουν δυνατά πλεονεκτήματα.
Το αυθόρμητο δεν πέθανε
-
Το 50% κάνει αυθόρμητες - χωρίς προγραμματισμό - αγορές, κυρίως στα φυσικά καταστήματα (36% έναντι 13% online).
-
Το 36% δηλώνει πως κατά τις online αγορές απουσιάζει η «τυχαία ανακάλυψη».
-
Με το 61% των brands να δηλώνει ότι η ανακάλυψη είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο για το engagement, το συναίσθημα είναι ο κρίκος που λείπει. Πώς λοιπόν μπορούν τα digital touchpoints να ξαναφέρουν τη μαγεία του αυθόρμητου και αξέχαστου;
Το μέλλον του retail δεν είναι ούτε digital, ούτε physical. Είναι emotional, experiential και omnichannel. Όποιο δίκτυο franchise καταφέρει να επαναφέρει τη "σπίθα της ανακάλυψης", θα ξεχωρίσει!
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.