Σήμερα, περισσότερο από ποτέ (ή για άλλη μια φορά ακόμη) αναζητάς τρόπους να αυξήσεις τα εισοδήματά σου και σκέφτεσαι να επενδύσεις στο franchise, σε ένα ακίνητο ή και σε κρυπτονομίσματα ή αμοιβαία και μετοχές (αν και χλωμό…). Αποτελεί γεγονός ότι το franchise παρέχει τις καλύτερες value for risk αποδόσεις, αρκεί να κατανοήσεις πολύ καλά θα θεμελιώδη χαρακτηριστικά του.
Το franchise σου προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία για ένα καλύτερο επαγγελματικό – επιχειρηματικό μέλλον, με κύρια προϋπόθεση να αφιερωθείς στη νέα σου επιχείρηση και να επενδύσεις όχι μόνο σε χρήματα, αλλά και σε πόρους όπως χρόνο και ενέργεια για να κατακτήσεις την επιτυχία.
Στη συνέχεια αναλύουμε σε πέντε ενότητες τις βασικές πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζεις για να κάνεις στο σωστό επόμενο βήμα:
-
Ποιά είναι τα υπέρ του franchise;
-
Ποιές είναι οι αποδόσεις στο franchise;
-
Τι πρέπει να προσέξεις όταν επιλέγεις ένα franchise;
-
Τι πρέπει να συνειδητοποιήσεις για να πετύχεις;
-
Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;
Ποιά είναι τα υπέρ του franchise;
Ποιοί είναι οι κλάδοι που έχει νόημα να επενδύσεις; Ποιά είναι τα Top new franchises; Αξίζει να ανοίξεις ένα κατάστημα σήμερα ή να περιμένεις πως θα πάει η αγορά; Αν έχεις 200,000 Ευρώ, τι θα τα κάνεις; Να τα βγάλεις σε τράπεζα του εξωτερικού; Να τα επενδύσεις σε ακίνητα; Αν έχεις 50,000 Ευρώ, τι επιχείρηση μπορείς να ανοίξεις; Με 15,000 ευρώ, μπορείς να κάνεις κάτι; Υπάρχει περίπτωση να βρεις δουλειά, αν είσαι άνεργος; Αν είσαι άνω των 45, ποιό είναι το μέλλον σου; Υπάρχουν ευκαιρίες; Πώς θα τις εντοπίσεις;
Τι πιό συγκροτημένο από το να ξεκινήσεις την δική σου επιχείρηση franchise; Η μητρική εταιρεία σου βρίσκει και σου στήνει το κατάστημα, σε εκπαιδεύει, σε στελεχώνει, σε εξοπλίζει, σου παρέχει προμηθευτές με καλές συμφωνίες, σε διαφημίζει, σε υποστηρίζει και είσαι έτοιμος να προσφέρεις στους πελάτες σου ένα γνωστό προϊόν ή υπηρεσία.
Αποφάσισες να ξεκινήσεις τη δική σου αυτόνομη επιχείρηση
Η εκκίνηση μιας επιχείρησης από το μηδέν έχει σίγουρα τα πλεονεκτήματά της. Ωστόσο, πραγματώνοντας μια ιδέα σε πράξη, αντιμετωπίζεις στη πορεία μια σειρά από απρόβλεπτα εμπόδια, καθυστερήσεις και ανακολουθίες από τον αρχικό σχεδιασμό.
Πλεονεκτήματα
Το θετικό σε μια αυτόνομη επιχείρηση αφορά σε αυτή ακριβώς την αυτονομία και την ελευθερία να κάνεις και να δοκιμάσεις ότι θες, να χρησιμοποιήσεις το όνομα που σου αρέσεις και τα διακοσμητικά στοιχεία που σε ενθουσιάζουν, να δοκιμάσεις νέα προϊόντα, να αλλάξεις προμηθευτές, να κάνεις ότι προσφορές θεωρείς ότι θα φέρουν πελάτες και αν μη τι άλλο να την αναπτύξεις μέσω franchise και να την εξελίξεις σε ένα ισχυρό δίκτυο.
Μειονεκτήματα
Το μειονέκτημα της αυτόνομης επιχείρησης είναι ότι επιχειρείς σε αχαρτογράφητα εδάφη και πρέπει να την στήσεις από το μηδέν, να βρεις το σωστό όνομα, εταιρική ταυτότητα, προϊόντα, προμηθευτές, κατάστημα, να αξιολογήσεις και να εκπαιδεύσεις το προσωπικό σου κ.ο.κ.
Αποφάσισες να ξεκινήσεις τη δική σου επιχείρηση μέσω franchise
Η έναρξη μιας επιχείρησης μέσω franchise αφορά σε μια επιθυμητή επιλογή για άτομα με επιχειρηματικό πνεύμα που θεωρούν παράλληλα θετικό το γεγονός ότι θα έχουν υποστήριξη κατά τη διάρκεια τόσο της διαδικασίας εκκίνησης όσο και της ανάπτυξης της επιχείρησής τους. Εάν ενδιαφέρεσαι περισσότερο για μια λύση «με το κλειδί στο χέρι», ένα σύστημα franchise μπορεί να σου ταιριάζει καλύτερα.
Πλεονεκτήματα
Τα δίκτυα Franchise έχουν δοκιμαστεί στην αγορά. Η διοικητική ομάδα της μητρικής εταιρείας έχει καθορίσει το ιδανικό επιχειρηματικό σύστημα, καθώς έχει κάνει λάθη και έχει αντιμετωπίσει αστοχίες στο πιλοτικό κατάστημα, τα οποία και έχει επιλύσει. Το εμπορικό σήμα είναι γνωστό και ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών. Οι προωθητικές ενέργειες συντονίζονται και διενεργούνται από τα κεντρικά, με επαγγελματίες συνεργάτες. Η υποστήριξη που λαμβάνεις είναι συνεχής και ολοκληρωμένη. Οι αγορές πρώτων υλών και εμπορευμάτων είναι στις καλύτερες τιμές καθώς αξιοποιούνται οικονομίες κλίμακος.
Έτσι, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επικεντρωθείς στη σωστή διαχείριση της επιχείρησής σου και στους πελάτες σου.
Μειονεκτήματα
Η επιλογή του franchise έχει πολλά πλεονεκτήματα, αλλά φυσικά υπάρχουν και μειονεκτήματα. Αν συνηθίζεις να λαμβάνεις μόνος σου τις αποφάσεις για θέματα που σε απασχολούν, αν είσαι σχετικά συγκεντρωτικός, αν θες να έχεις άποψη και λόγο σε θέματα που αφορούν το επιχειρηματικό μοντέλο ή το branding, τότε θα νοιώθεις «δέσμιος» στο πλαίσιο ενός franchise!
Επίσης, η συνολική υποστήριξη και όλα τα προνόμια που σου παρέχει ένα σύστημα δεν είναι δωρεάν. Κατά συνέπεια για να ενταχθεί κάποιος σ’ ένα δίκτυο franchise θα πρέπει να καταβάλει δικαίωμα εισόδου (entry fees) και καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας να καταβάλει τα διαρκή δικαιώματα (royalties) τα οποία αντιστοιχούν σε ποσοστό επί του τζίρου ή σε ένα σταθερό μηνιαίο ποσό.
Μέσω του franchise αποκτάς μια σειρά από προνόμια που εκμηδενίζουν το ρίσκο της αποτυχίας και εφόσον αφιερωθείς στη νέα επιχείρησή σου, θα έχεις ένα ικανοποιητικό εισόδημα, και αν μη τι άλλο πολλαπλάσιο από οποιαδήποτε μισθωτή εργασία!
ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ
#1 οικονομικές απολαβές
#2 ανεξαρτησία
#3 σεβασμό
#4 ικανοποίηση
#5 δημιουργικότητα
ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
#1 εργασία
#2 ευκαιρία να αναδείξουν τις ικανότητες τους
#3 ικανοποίηση των καταναλωτικών αναγκών των πελατών σου
#4 οικονομική ανάπτυξη της περιοχής σου
#5 κοινωνική ανάπτυξη της περιοχής σου
Ποιές είναι οι αποδόσεις στο franchise;
Η λέξη κλειδί και το σημείο αναφοράς για να επιλέξεις είναι η Payback Period - Απόσβεση Επένδυσης, δηλαδή «Πότε θα πάρεις πίσω τα χρήματά σου».
Μια επένδυση 100,000 Ευρώ με Payback Period 10 έτη, σου υπόσχεται 10,000 Ευρώ ετησίως.
Μια επένδυση 50,000 Ευρώ με Payback Period 5 έτη, σου υπόσχεται επίσης 10,000 Ευρώ ετησίως.
Μέσω του franchise, έχεις – συνήθως - μια ελάχιστη αμοιβή με αυτο-απασχόληση της τάξεως των 1,500 Ευρώ και μια μέγιστη της τάξεως των 4,500 Ευρώ, με απόσβεση 18 – 28 μήνες.
Επιπλέον και κυρίως, μέσω του franchise εξασφαλίζεις την μακροχρόνια βιωσιμότητα της επιχείρησής σου, μέσω της συνεργασίας με μια αλυσίδα / επιχειρηματία / brand που αφενός γνωρίζει το αντικείμενο δραστηριοτήτων (κλάδος) και αφετέρου διαθέτει τη δέσμευση και τους πόρους για συνεχή βελτίωση.
Μέσω του franchise εξασφαλίζεις συνεχή αύξηση του τζίρου της επιχείρησής σου και των προσωπικών αμοιβών σου και πάντα υπάρχει η προοπτική πώλησης του καταστήματός σου και της αξιοποίησης της υπεραξίας του brand ή και να ξεκινήσεις και δεύτερο κατάστημα.
Highlights
-
Concepts που αφορούν νέες τάσεις, όπως στο παρελθόν παγωμένο γιαούρτι, donuts, κουλούρια, 3rd wave coffee shops, αναγομώσεις μελανιών, videoclubs παρουσιάζουν μείωση πωλήσεων ανά έτος και μετά την εκρηκτική αλλά σύντομη αύξηση των εισπράξεων, έρχεται και η γρήγορη κάθοδος, με λίγες αλυσίδες (δυνατοί ή τυχεροί παίχτες) να παραμένουν στην αγορά.
-
Όλα τα καταστήματα έχουν ένα ανώτατο πλαφόν τζίρου.
-
Μη ξεχνάμε ότι κάθε κρίση κρύβει ευκαιρίες, σημαντικές ή όχι, πολλές ή λιγοστές. Ο κόσμος φοβάται, η καταναλωτική πίστη έχει εκμηδενιστεί. Ωστόσο, κάτι πρέπει να κάνει ο καθένας μας. Όποιος δεν έχει δουλειά πρέπει να βρει. Όποιος έχει χρήματα πρέπει να τα επενδύσει με χαμηλό ρίσκο.
- Το franchise διαφαίνεται για πολλούς μια καλή λύση, αλλά με προϋποθέσεις, όχι για όλους και όχι με όλους.
Τι πρέπει να προσέξεις όταν επιλέγεις ένα franchise;
Πριν από οποιαδήποτε ανάλυση, θα πρέπει να πιστέψεις ότι θα έχεις πελάτες, που θα φέρουν πωλήσεις και κέρδη. Σκέψου και ανέλυσε:
-
Θα σε επισκεφθούν πελάτες;
-
Θα προσφέρεις σε αυτούς κάτι το διαφορετικό;
-
Θα προσφέρεις ένα προϊόν που λείπει από την τοπική αγορά;
-
Θα έχεις αισθητά καλύτερες τιμές, γκάμα προϊόντων ή ποιότητα;
-
Θα προσελκύσει πελατεία το brand (όνομα) του franchise;
-
Θα βρεις καλύτερο σημείο (location) από τους ανταγωνιστές σου;
-
Θα προτιμούσες να αλλάξεις τις συνήθειές σου και να ξεκινήσεις να προτιμάς το εν λόγω κατάστημα, αν εσύ ο ίδιος ήσουν κάτοικος της περιοχής ή συχνά διερχόμενος από αυτήν;
Η επιλογή της ιδανικής πρότασης franchise αφορά σε μια αρκετά πολυσύνθετη διεργασία, αφενός διότι τα κριτήρια αξιολόγησης είναι πολλά και αφετέρου η κάθε επιλογή είναι προσωπική και διαφορετική για τον καθένα, ανάλογα με τις δυνατότητές του και τις προσδοκίες του.
Ενδεικτικά, αναφέρουμε τα topics που θα πρέπει να απαντήσεις και να στοιχειοθετήσεις:
Διαφοροποίηση, Καινοτομία, Εξειδίκευση
Το franchise concept που σε ενδιαφέρει διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό του, πόσο πολύ και σε ποιά σημεία; Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά του; Υπάρχουν στοιχεία καινοτομίας; Είναι δυνατά; Ο franchisor γνωρίζει το αντικείμενό του; Διαθέτει την απαραίτητη εξειδίκευση;
Συνεχής Υποστήριξη
Παρέχει ο franchisor την απαραίτητη υποστήριξη; Τι περιλαμβάνει αυτή; Πώς υλοποιείται; Υπάρχουν οι επαρκείς πόροι, δηλ. υλικοτεχνικές και ανθρώπινες υποδομές;
Ύψος Αρχικής Επένδυσης
Ποιά είναι με ακρίβεια η αρχική επένδυση και ποιό είναι το απαιτούμενο αρχικό κεφάλαιο; Λογαριάστε αρχικό εμπόρευμα, αρχικά μισθώματα και εγγυήσεις, κόστος για άδεια υγειονομικού, ΦΠΑ. Ρωτήστε τι δεν περιλαμβάνει η αρχική επένδυση. Χρειάζεται κεφάλαιο κίνησης για την πρώτη περίοδο λειτουργίας; Ζήτα παραδείγματα από άλλα καταστήματα.
Αξιοπιστία Franchisor & Εξέλιξη Δικτύου
Ποιό είναι το παρελθόν του επιχειρηματία; Ποιά είναι η πορεία των υφιστάμενων καταστημάτων; Τι τζίρους κάνουν; Έχουν κλείσει κάποια; Γιατί; Ρώτησε υφιστάμενους franchisees. Απευθύνσου σε συμβούλους franchise.
Φήμη, Αναγνωρισιμότητα, Πιστότητα Πελατών
Πόσο γνωστό είναι το brand; Ρώτα γνωστούς και συγγενείς. Ζήτα έρευνες και μελέτες. Ψάξε σε facebook, Instagram, tik tok. Ανάλυσε την ιστοσελίδα της εταιρείας.
Προοπτικές Ανάπτυξης - Δυναμική Κλάδου
Έχει προοπτικές ανάπτυξης ο κλάδος; Υπάρχουν σημεία κόπωσης; Ποιά είναι η συνολική κατανάλωση; Ποιά τα στοιχεία από το εξωτερικό; Ποιές είναι οι τάσεις στην Ελλάδα; Ποιές στο εξωτερικό; Ποιοί είναι οι παραπλήσιοι, συμπληρωματικοί κλάδοι / προϊόντα;
Συνεχής Εκπαίδευση
Πέρα από αρχική εκπαίδευση, παρέχονται συνεχή εκπαιδευτικά και ενημερωτικά σεμινάρια; Τι περιλαμβάνουν; Ποιός είναι ο προγραμματισμός; Ποιοί είναι οι εκπαιδευτές;
Υποδομές Franchisor (υλικοτεχνικές και οργανωτικές)
Ανάλυσε την έδρα του franchisor, τις υποδομές του, τα γραφεία του, τις αποθήκες του, την στελέχωσή του.
Απόδοση Επένδυσης & Κερδοφορία
Πότε επιτυγχάνεται η απόσβεση; Πόσα χρήματα θα μπορείς να «τραβάς»; Έχουν υπολογισθεί φόρος εισοδήματος, προκαταβολή, ΕΦΚΑ; Να ξέρεις ότι το concept πρέπει να είναι βιώσιμο και κερδοφόρο ακολουθώντας νόμιμες πρακτικές και εκδίδοντας όλες τις αποδείξεις. Πόσο κοστίζει το κατάστημα; Πόσο κοστίζουν τα ανταγωνιστικά; Ποιά και πόσα είναι τα λειτουργικά έξοδα; Ποιό είναι το μεικτό περιθώριο;
Σχέση Ποιότητας προς Τιμή
Είναι τα προϊόντα ανταγωνιστικά; Είναι σε καλή τιμή; Προσφέρουν αξία στον καταναλωτή;
Ολοκληρωμένο Σύστημα Franchise
Υπάρχει ολοκληρωμένο σύστημα; Δηλ. διαδικασίες παραγγελιοδοσίας, παραλαβής, προωθητικών ενεργειών, εγκαινίων, επιθεωρήσεων, mystery shopping, εκπαιδεύσεων κ.ο.κ.
Τεχνογνωσία Franchisor
Γνωρίζει ο franchisor το προϊόν, την αγορά και τον κλάδο του καλύτερα από όλους; Διαθέτει επαρκή σε γνώση στελέχη και συνεργάτες;
Διαχρονικότητα - Σταθερή Ζήτηση
Θα έχεις πωλήσεις και του χρόνου ή πρόκειται για εφήμερη τάση; Ποιά είναι η πίτα της αγοράς; Τι μερίδιο έχει ο franchisor; Υπάρχει εποχικότητα; Είναι η προϊοντική γκάμα επαρκής;
Όροι Συνεργασίας
Μελέτα καλά την σύμβαση franchise, όπου αναγράφονται οι όροι συνεργασίας, οι υποχρεώσεις σας και οι υποχρεώσεις του franchisor. Απευθύνσου σε εξειδικευμένο και μόνο δικηγόρο.
Ποιότητα Προϊόντων
Ενθουσιάζεσαι με τα προϊόντα; Είναι ποιοτικά; Τα αγαπάει ο καταναλωτής; Πώς ξεχωρίζουν; Ποιότητα, τιμή, γεύση, φρεσκάδα, συσκευασία, brand, marketing;
Μεικτά Περιθώρια
Είναι ικανοποιητικά τα μεικτά περιθώρια; Είναι χαμηλότερα από αυτά που μπορείς να συμφωνήσεις μόνος σου αν τα αναζητήσεις σε άλλες πηγές;
Εμπειρία Franchisor
Έχει εμπειρία ο franchisor; Στον κλάδο του; Σε δίκτυα; Σε franchise; Ξέρει τι κάνει; Το έχει ξανακάνει; Πόσο επιτυχημένα;
Marketing & Προωθητικές Ενέργειες
Τι είδους διαφήμιση γίνεται; Πανελλήνια; Ραδιόφωνο, τηλεόραση, κοινωνικά δίκτυα; Τι πλάνο υπάρχει; Τι είδους προωθητικές ενέργειες θα κάνεις εσύ οι ίδιος; Χορηγούμενες, εντυποδιανομές, e-food; Τι υποστήριξη θα έχεις;
Δυνατότητα Εύρεσης Καταστημάτων
Παρέχει ο franchisor την δυνατότητα να σου βρει καταστήματα, με τις προδιαγραφές που θα συμφωνήσετε δηλ. αρχική επένδυση – κόστος κατασκευής και ύψος μισθώματος;
Ύπαρξη & Μέγεθος Royalties
Υπάρχουν περιοδικά τέλη; Πόσο επιβαρύνουν το μεικτό περιθώριο; Είναι το τελικό σύνολο δηλ. κόστος αγορών + περιοδικά τέλη χαμηλό; Τι παροχές έχεις βάση των περιοδικών τελών;
Αντικείμενο Εργασιών
Σου αρέσει το αντικείμενο εργασιών; Πιστεύεις στο προϊόν; Ενθουσιάζεσαι με το design του καταστήματος;
Ανανέωση Προϊόντων & Concept
Ανανεώνονται τα προϊόντα; Βελτιώνονται; Εισάγονται νέα; Τι είδους ανανεώσεις έχει στο πλάνο του ο franchisor; Πώς το concept θα παραμένει συνέχεια επίκαιρο και ανταγωνιστικό;
Αποκλειστικότητα Περιοχής
Σου παρέχεται ικανοποιητική αποκλειστικότητα περιοχής; Υπάρχουν στόχοι; Υπάρχει ταβάνι κερδοφορίας; Έχεις δικαίωμα προτίμησης;
Προσωπική Ενασχόληση Franchisee
Θα ασχοληθείς ο ίδιος στη νέα σου επιχείρηση; Είναι απαραίτητο; Έχει υπολογισθεί μισθός υπεύθυνου; Ποιό είναι το ωράριο και ποιες θα είναι οι χρονικές υποχρεώσεις σου; Έχεις σκεφθεί τις οικογενειακές σου υποχρεώσεις; Με λίγα λόγια, αντέχεις;
Τι πρέπει να συνειδητοποιήσεις για να πετύχεις;
Κατά την διάρκεια των 30+ ετών ενασχόλησής μας με το franchise, το πλέον συχνό ερώτημα που μας απευθύνουν οι υποψήφιοι franchisees είναι το πως να επιλέξουν το καλύτερο franchise για να επενδύσουν.
Η αρχική απάντησή μας είναι πολύ βασική και έρχεται σε συνδυασμό με ένα θεμελιώδες ερώτημα.
Κάνε μια πρώτη επιλογή και σκέψου αν θα είσαι ευτυχισμένος με αυτή τα επόμενα δέκα χρόνια. Αν ΝΑΙ έχει καλώς, αλλιώς προχώρα στην επόμενη επιλογή σου.
Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στο να κάνεις κάτι αποκλειστικά για να βγάλεις χρήματα ή να το κάνεις επειδή μπορείς να βγάλεις χρήματα και είσαι παθιασμένος με αυτό.
Η επένδυση και ενασχόληση σε έναν κλάδο για τον οποίο έχεις αληθινό πάθος θα κάνει τη διαφορά.
Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι το franchise προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες, αλλά έρχεται με οικονομικούς κινδύνους και με υποχρεώσεις. Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να επενδύσεις όχι μόνο οικονομικά, αλλά και σε πόρους όπως χρόνο και ενέργεια για να κάνεις την επιχείρησή σου να λειτουργεί με επιτυχία (το ξαναγράψαμε!).
Καλή τύχη με τη διαδικασία επιλογής και τη μελλοντική επιχειρηματική προσπάθειά σου στον κόσμο του franchise!
Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;
Αν αναζητάς μια νέα επαγγελματική / επιχειρηματική σταδιοδρομία, η επιλογή του franchise συνδυάζει την ασφάλεια που προσφέρει το δοκιμασμένο σύστημα και η υποστήριξη της μητρικής εταιρείας, με τις απολαβές και την ευελιξία του αυτόνομου επιχειρηματία.
Αν επιθυμείς μεγαλύτερες απολαβές και καλύτερες συνθήκες εργασίας, το franchise είναι μονόδρομος.
Ξεκινώντας την αναζήτησή σου για το δικό σου κατάστημα, σε συμβουλεύουμε:
-
Να επενδύσεις ένα λογικό ποσό
-
Να συνεργαστείς με έναν επιχειρηματία που διαθέτει αποδεδειγμένο ήθος και τεχνογνωσία
-
Να συνεργασθείς με μια εταιρεία που διαθέτει τις κατάλλληλες υλικοτεχνικές και ανθρώπινες υποδομές
-
Να βρεις ένα concept που να ξεχωρίζει και να διαθέτει το κάτι διαφορετικό
-
Να βρεις ένα concept που έχει το κατ’ ελάχιστο σε έκταση προϊοντικό μίγμα
-
Να επενδύσεις σε καλό εξοπλισμό, όσο αφορά στην εστίαση
-
Να αναζητήσεις νεωτεριστικά χαρακτηριστικά
-
Να μην κάνεις εκπτώσεις στην αξιολόγηση της θέσης του καταστήματός σου
-
Να μας συμβουλευθείς!
Με εξειδίκευση και εμπειρία άνω των 30 ετών, σε υποστηρίζουμε και σε συμβουλεύουμε να εντοπίσεις αυτό το franchise που καλύπτει τις ανάγκες και τις προσδοκίες σου, αξιοποιεί τις δυνατότητές σου και σέβεται τους περιορισμούς σου!
Η WiZION GROUP με εξειδίκευση στο franchising από το 1998, συνεισφέροντας καταλυτικά στην ανάπτυξη των πλέον καταξιωμένων brands και των ταχύτερα αναπτυσσόμενων αλυσίδων, εκδίδει το FRANCHISE BUSINESS – το Νο1 περιοδικό στην Ελλάδα, διαχειρίζεται το Franchise.GR – Νο1 σε όλες τις search engines και ranking sites, το Franchising.GR – Κορυφαία πλατφόρμα αναζήτησης franchise και το Franchise-Business.gr – Νο1 ψηφιακή πλατφόρμα για το franchise στο facebook, διοργανώνει από το 2008 τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE, έχει ιδρύσει το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE, προετοιμάζει και αναπτύσσει αλυσίδες franchise μέσω της συμβουλευτικής FBS – Franchise Business Services.
Rules
-
Τα ποσοστά των επιχειρήσεων franchise που κλείνουν είναι κατά πολύ μικρότερα από αυτά των «αυτόνομων» πρωτοβουλιών.
-
Μια μικρή επιχείρηση σου προσδίδει ευελιξία και άμεση επαφή με τους πελάτες σου.
-
Μια μικρή επιχείρηση, όσο μικρή και αν είναι, απαιτεί τα ρίσκα της και κυρίως χρόνο και δέσμευση.
-
Το να διοικείς ένα ή εκατό ανθρώπους είναι το ίδιο δύσκολο.
-
Η επιχείρησή σου πρέπει να έχει πάντα κέρδη μεγαλύτερα από τις ανάγκες σου, γιατί κάποτε έρχεται και η εφορία ή γιατί κάποτε οι πωλήσεις δεν πάνε όπως πριν.
-
Οι εταιρείες που παραχωρούν προνόμιο franchise είναι πολλές, αυτές που κάνουν franchise business είναι πολύ λιγότερες.
-
Ένα από τα μυστικά της επιτυχίας είναι η ποιότητα εξυπηρέτησης και η ποιότητα των προϊόντων/ υπηρεσιών που διαθέτεις.
-
Άσε τους πελάτες σου να διαφημίζουν οι ίδιοι την επιχείρησή σου. Αυτό το κάνουν μόνο όταν τους συνεπαίρνει η ποιότητα και η εξυπηρέτηση που τους προσφέρεις.
-
Τα πλεονεκτήματά και τις διαφοροποιήσεις σου με τον ανταγωνισμό σου, μην αφήνεις να τα καταλάβουν μόνοι τους οι πελάτες σου. Τόνισε ‘τα.
-
Ένας άλλος λόγος που έχουμε την ικανότητα επικοινωνίας είναι για να λύνουμε και να προλαβαίνουμε τα προβλήματα με το προσωπικό και τους προμηθευτές μας. Όπως και με τους δικαιοπαρόχους μας.
-
Προσωπικό, προμηθευτές και franchisor ανήκουν στο ίδιο στρατόπεδο. Είναι συνεργάτες μας και πάμε, όλοι μαζί, μπροστά. Εκτός να κάποιοι από αυτούς αλλάξουν στρατόπεδο.
-
Αν ανοίξεις μια δική σου επιχείρηση, έχεις έναν συνέταιρο. Την εφορία. Αν ανοίξεις μια επιχείρηση franchise, έχεις δυο συνέταιρους. Ο δεύτερος είναι ο franchisor.
-
Να μελετάς τους ανταγωνιστές σου και να μαθαίνεις από τα δικά τους λάθη, και όχι από τα δικά σου, τα οποία δεν επιτρέπεται να κάνεις (αν κάποιος άλλος τα έχει ξανακάνει). Γι αυτό υπάρχει και το franchise.
-
Μην επαναπαύεσαι ποτέ για να μην πιαστείς απροετοίμαστος ποτέ.
-
Η μεγαλύτερη πηγή γνώση είναι οι ίδιοι οι πελάτες σου. Να τους ακούς προσεκτικά και να βελτιώνεσαι.
-
Το 1924 είχαμε διαίσθηση. Το 2024 έχουμε business plans.
-
Έξυπνος είναι αυτός που εκμεταλλεύεται τον χρόνο του, που δεν αφήνει τα πράγματα στην τύχη τους, που δεν διστάζει να κάνει αλλαγές όταν χρειάζεται.
-
Αυτός που νομίζει ότι είναι πιο έξυπνος από τους άλλους, δεν είναι έξυπνος.
-
Έξυπνος είναι και αυτός που συμβουλεύεται τους ειδικούς για πράγματα που δεν ξέρει.
-
Δεν είναι έξυπνος αυτός που συμβουλεύεται μη – ειδικούς. Είναι εξαπατημένος.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.