Ογδόντα έξι προμηθευτές της Περιφέρειας της Κεντρικής Μακεδονίας στηρίζει ο όμιλος Μαρινόπουλος μέσω του προγράμματος «Καινοτομία Ελληνικού Προϊόντος», που πλέον επεκτείνεται και στη συμπρωτεύουσα, μετά τις τέσσερις πρώτες «στάσεις» του στις Σέρρες, την Τρίπολη, το Βόλο και, πρόσφατα, στην Κρήτη.
Οι 86 προμηθευτές της Κεντρικής Μακεδονίας, που διακινούν περί τους 450 επώνυμους κωδικούς και ακόμη 80 ιδιωτικής ετικέτας, εντάχθηκαν στο εμπορικό πρόγραμμα της Μαρινόπουλος Α.Ε. για το διάστημα 14 με 27 Ιανουαρίου, αποκτώντας έτσι πρόσβαση σε 98 καταστήματα τις αλυσίδας στις περιοχές της Θεσσαλονίκης, της Βέροιας, της Κατερίνης, της Αλεξάνδρειας, του Κιλκίς, της Έδεσσας, των Γιαννιτσών και της Νάουσας και μέσω αυτών σε περισσότερους από 1 εκατ. καταναλωτές.
Στόχος της Μαρινόπουλος Α.Ε. μέσω του Προγράμματος Καινοτομία Ελληνικού Προϊόντος είναι να προβάλει τον αγροτικό πλούτο της ελληνικής γης και να προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές, που τιμούν την εταιρεία με την εμπιστοσύνη τους εδώ και 50 χρόνια, τα τοπικά προϊόντα διαφόρων περιοχών της χώρας.
Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης ενέργειας, συνολικά 160 καταστήματα στην Κεντρική Μακεδονία προσφέρουν στους καταναλωτές σημαντικές εκπτώσεις σε τοπικά προϊόντα, είτε επώνυμα, είτε ιδιωτικής ετικέτας Carrefour, αναδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο τον τοπικό χαρακτήρα και τις παραδόσεις της περιοχής.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.