Franchise

Επιβράδυνση της πτωτικής τάσης των πωλήσεων στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων και σταθεροποίησή τους από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο εκτιμά η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος. Σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, το πρώτο τετράμηνο οι πωλήσεις στο σύνολο της αγοράς συνέχισαν να υποχωρούν καταγράφοντας πτώση της τάξης του 4% σε αξία, από 6% κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς, ενώ στο 2,2% ήταν η πτώση στον όγκο πωλήσεων. Ωστόσο, σύμφωνα με τους ίδιους, η πασχαλινή περίοδος κινήθηκε θετικά, με το δίμηνο Απριλίου - Μαΐου να καταγράφει άνοδο 5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα έναν χρόνο πριν. Την ίδια ώρα, και σε ό,τι αφορά την πορεία της ΑΒ Βασιλόπουλος, τα στελέχη της, μιλώντας σε δημοσιογράφους στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης στο νέο κέντρο logistics της εταιρίας στο Σχηματάρι, σημείωσαν ότι η εταιρία κινείται καλύτερα από την αγορά, ενώ παρά το γεγονός ότι το μέσο καλάθι της αλυσίδας έχει μειωθεί κατά 6%-7% στα 17-18 ευρώ, έχει υπάρξει, σύμφωνα με τους ίδιους, αύξηση πελατών και επισκεψιμότητας. Αποτέλεσμα, το μερίδιό της να διαμορφώνεται πλέον στο 23% από 21,3% που ήταν λίγο καιρό πριν και ο τζίρος της να έχει προσεγγίσει πέρυσι το 1,7 δισ. ευρώ, καθιστώντας την, όπως υποστήριξαν τα στελέχη της, την πρώτη αλυσίδα βάσει τζίρου και κατ'Α επέκταση μεριδίου που δραστηριοποιείται στην εγχώρια αγορά.

Ο κ. Γιάννης Κυρίτσης, επικεφαλής της αλυσίδας στην Ελλάδα σημείωσε ότι από το 2012 μέχρι σήμερα η ΑΒ έχει επενδύσει περί τα 10 εκατ. ευρώ για να μειώσει τις τιμές των προϊόντων της, πολιτική που ξεκίνησε, όπως είπε, σταδιακά εδώ και 15 χρόνια και εντάθηκε από το 2008 και μετά.

Πέρα από τα κεφάλαια που επενδύει στη μείωση των τιμών, η ΑΒ σκοπεύει να επενδύσει εφέτος περί τα 50 εκατ. ευρώ για την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της, ποσό το οποίο είναι μικρότερο από τα κεφάλαια που επένδυε τα τελευταία χρόνια και ξεπερνούσαν τα 100 εκατ. ευρώ. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ο όμιλος αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο εξαγορών.

Αναλυτικές πληροφορίες:

Σχετικά Νέα:

google news banner franchise

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά