Franchise

Το FRANCHISE BUSINESS, το Νο1 περιοδικό για το franchise, έχοντας καθιερωθεί ως ο πλέον ολοκληρωμένος φορέας παροχής υπηρεσιών franchise, δημιούργησε πέντε εξελιγμένα πακέτα συνδυαστικών ενεργειών προώθησης αλυσίδων franchise, με κόστος από 660 Ευρώ κατ’ έτος. Τα νέα πακέτα υπό την γενική ονομασία FranchiseBoost, κινούνται σε τρεις άξονες:

  • Προβολήστα Franchise.GR, FranchiseToday.gr και FranchiseClub.gr

  • Διάχυση του franchiseconcept σε μηχανές αναζήτησης

  • Προώθησητου franchise concept σε social media

  • Ενέργειες direct marketing

Τα νέα πακέτα, Basic, Silver, Gold, Premiumκαι Ultimateαναδεικνύουν τόσο τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και τη δυναμική της επιχειρηματικής σας πρότασης, όσο και τα προνόμια που παρέχετε στους δικαιοδόχους σας, προσφέροντας μια ευρεία και στοχευμένη δημοσιότητα, ικανή να ενισχύσει το αναπτυξιακό πλάνο σας.

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Το πρώτο εξάμηνο του έτους, το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE, ο φορέας αποτύπωσης του κλάδου του franchising, ολοκλήρωσε δύο εξαμηνιαίες έρευνες ανασκόπησης του κλάδου και συνέταξε άνω των 10 εξειδικευμένων αναλύσεων, αναφορικά με:

  • με τη Μικρή Εστίαση – μια ακόμη ορολογία της εταιρείας μας, που έχει καθιερωθεί στην αγορά

  • τον κλάδο του γρήγορου φαγητού

  • τις προοπτικές του frozenyogurt

  • τις προοπτικές των donuts

  • τις τάσεις στην αγορά του ποδήλατου

  • το Hotshot Retail, που αφορά στα μικρά εξειδικευμένα καταστήματα λιανικής

Σύμφωνα, δε, με το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE, η ζήτηση για το franchising αυξάνεται συνεχώς:

  • με το 85% των ενδιαφερομένων να αναζητούν λύση αυτοαπασχόλησης και
  • το 15% να διερευνά επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι ξεπερνούν τις 850.000, εκ των οποίων:

  • το 2,5% αυτών διαθέτει ποσό προς επένδυση 100,000 € έως 300.000 €

  • το 12,5% αυτών διαθέτει ποσό προς επένδυση 50,000 € έως 100.000 €

  • το 25% αυτών διαθέτει ποσό προς επένδυση 25,000 € έως 50.000 €

  • το 60% αυτών διαθέτει ποσό προς επένδυση 15,000 € έως 25.000 €

ως κύρια κριτήρια επιλογής αναφέρουν:

  • τις αποδόσεις του καταστήματος,

  • τα σημεία διαφοροποίησης – μοναδικότητα concept,

  • τη δύναμη του brand,

  • την σχέση ποιότητας προς τιμή των προϊόντων

  • τη λογική αρχική επένδυση

  • την τεχνογνωσία της δικαιοπαρόχου εταιρείας και την δέσμευσή της στην υγιή ανάπτυξη και στην συνεχή βελτίωση

Σχετικά Νέα:

google news banner franchise

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά