Μάιος 2017, ενάμιση έτος από τα «κάπιταλ» του Τσίπρα, επτά χρόνια από το «μνημόνιο» του ΓΑΠ, μια κατάσταση που αν και είχε διαφανεί από το 2000+ και έχοντας από τότε αναφέρει σε άρθρα μας τα περί κρίσης, κανένας δεν περίμενε τη σημερινή κατάσταση. Τα franchise brands αναπτύσσονται πλέον εν μέσω ενός δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος και ταυτόχρονα έχουν να αντιμετωπίσουν μια διαφορετική γενιά τόσο δικαιοδόχων, όσο και καταναλωτών, με στόχο να επιζήσουν στην αρένα της αγοράς.
Η γενιά των Millennials
Με τους συνταξιούχους πλέον Baby Boomers και την Generation X στο προσκήνιο, να ευθύνονται για τη σημερινή κρίση στην Ελλάδα και όχι μόνο, τα ηνία περνούν στους Millennials (ή αλλιώς Generation Y), σε όσους δηλαδή γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000.......
Πως τα franchise brands αντιμετωπίζουν τους Millennials
Ήδη, η οικονομία, οι αγορές και τα franchise brands έχουν αρχίσει να προσαρμόζονται στις ανάγκες και στις επιθυμίες αυτής της γενιάς. Οι δαπάνες των Millennials προσανατολίζονται σε τομείς όπως ταξίδια, ψυχαγωγία, τεχνολογία, διαδικτυακός τζόγος, social media, συνδρομητική τηλεόραση, αλυσίδες καφεστίασης, πλατφόρμες ψηφιακής διανομής ή αναπαραγωγής βίντεο και μουσικής. Κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου, αναζητούν κουπόνια και online deals, βλέπουν ελάχιστα τηλεόραση, επιλέγουν το διαδίκτυο για την ενημέρωση και τη διασκέδασή τους. Σύμφωνα με μελέτη του social agency aDa (www.ada.gr), οι Millennials δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη φήμη και στην εικόνα τους και λιγότερο στο «εμείς». Ζουν στον δικό τους κόσμο των check-in στα social media, των ωραιοποιημένων selfies, των likes και των followers.....
Κάνε κλικ στο https://franchise-business.gr/ και διάβασε όλο το άρθρο!
Διάβασε:
Οι Millennials ως Franchisees
Το μέλλον και η gen Z
Screenagers
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.