Franchise

Ξεκινώντας το 1972, στη Δάφνη, με έμφαση στα σφολιατοειδή, σήμερα δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από κάθε σύγχρονο coffee to go, προσφέροντας δύο blends καφέ, όπως και cold brew και ο λόγος για τα καταστήματα Γρηγόρης, με περισσότερα από 315 σημεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Μπαχάμες, καταλαμβάνοντας την 8η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ.

Το πρώτο «καθαρόαιμο» franchise coffee to go concept έχει τις αρχές του το 1994 με το πρώτο σύγχρονο καφεκοπτείο Coffeeway, στο Κολωνάκι με σκοπό να μυήσει τον καταναλωτή στον κόσμο του καφέ με νέες ποικιλίες γεωγραφικής προέλευσης και με μοναδικά χαρμάνια με ξεχωριστό χαρακτήρα.

Την ίδια χρονιά, το 1994, άνοιξε τις πόρτες του και το πρώτο FLOCAFE Espresso Room, με την αλυσίδα πλήρως ανανεωμένη να αριθμεί σήμερα σε περισσότερα από 90 καταστήματα, και με τα FLOCAFE Espresso Room Street με τα να προσδιορίζονται σε σύγχρονα coffee to go.

Μερικά χρόνια αργότερα, το 1999, εμφανίζονται τα Coffee Island, στο κέντρο της Πάτρας, όπου η αγάπη για τον καφέ μετουσιώθηκε σε ένα παραδοσιακό καφεκοπτείο… με μοντέρνα οπτική, και τα οποία αριθμούν σήμερα σε κοντά 390 καταστήματα, με έντονη παρουσία στη Κύπρο, αλλά και Λονδίνο και στο Τορόντο, και να αποτελούν το νο1 brand στο coffee to go.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι τόσο τα Coffeeway όσο και τα Coffee Island κατά την πρώτη περίοδο της ιστορίας τους δεν προσέφεραν coffee to go καθώς απαγορευόταν, η ταυτόχρονη διάθεση προϊόντων καφεκοπτείου με την παρασκευή καφέ.

Ουσιαστικά, η δεκαετία του 2000 χαρακτηρίστηκε με ανάπτυξη στο μέσο όρο των ρυθμών του κλάδου του franchise και για τα σκήπτρα της αγοράς ανταγωνιζόντουσαν video clubs, ένδυση, χρηστικά είδη, εκπαίδευση. Έπρεπε να έρθει η κρίση, που σε συνδυασμό με τις χαμηλές τιμές του coffee to go ανέδειξε τον καφέ, ως την απόλυτη διέξοδο διασκέδασης και ταυτόχρονα εθιστική καθημερινή συνήθεια, ξεκινώντας να γράφεται η νεότερη ιστορία των coffee to go…

google news banner franchise

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά