Το franchising έχει καταξιωθεί και εξαπλωθεί σε όλη τη χώρα, δημιουργώντας προσδοκίες ανάπτυξης για τους δικαιοπαρόχους και ευημερίας για τους δικαιοδόχους. Ανακαλύψτε την γοητεία του μέσω 30 διαφορετικών ορισμών...
1/. BlackOut Franchise
Όταν τα τελευταία 5 χρόνια δεν έχεις κάνει ούτε ένα νέο κατάστημα και στέλνεις δελτία τύπου για τα νέα σου προϊόντα.
2/. Blockbuster Franchise
Προτάσεις υψηλής ακροαματικότητας, λαμπρού μέλλοντος και έξτρα τεχνογνωσίας.
3/. Boomerang Franchisee
Ο δικαιοδόχος που εγκαταλείπει πολύ νωρίς κάθε προσπάθεια εργασίας και σοβαρότητας και εγκαταλείπει το δίκτυό του.
4/. BoreFranchise
Μια από τα ίδια.
5/. Brokeback Franchise
Η κατάσταση κατά την οποία ένα από τα δύο μέρη αποφάσισε ότι το franchise δεν του ταιριάζει.
6/. Corporate Jester
Το προικισμένο στέλεχος ή ο άξιος σύμβουλος που χρησιμοποιεί humor και «ευχάριστες» τεχνικές για να αναδείξει τα αδύναμα στοιχεία της επιχείρησης και για να προτείνει λύσεις.
7/. Crisis Franchise
Οι δικαιοδόχοι λύνουν συμβάσεις ή δεν πληρώνουν ή τα παρα-λένε μεταξύ τους ή «θάβουν» τη μητρική εταιρεία.
8/. Cuddle Concepts
Οι επιχειρηματικές ιδέες που συνδυάζουν design και φιλικότητα.
9/. Drink the Kool-Aid
Να πιστεύεις απόλυτα κάτι, τυφλά και χωρίς αμφιβολίες. Κατάσταση ψυχολογίας και ψυχισμού που επιθυμούμε να χαρακτηρίζει τους δικαιοδόχους.
10/. Δικαιοχρησιομαντεία
Επιστημονική μέθοδος ανάγνωσης των ρυτίδων του χεριού με σκοπό να βρεθεί ο κατάλληλος τύπος franchise του ασθενή – υποψήφιου δικαιοδόχου.
11/. Eat What You Kill
Η επιχειρηματική φιλοσοφία ανταμοιβών κατά την οποία συνδέεται άμεσα η αμοιβή με το αποτέλεσμα.
12/. ElephantFranchise
Όταν το δίκτυο φτάσει σε ένα σημείο, όπου οι διαδικασίες είναι τόσο αργές όσο ένας ελέφαντας με αρθριτικά.
13/. Enronomics
Η πρακτική μερικών επιχειρήσεων κατά την οποία βασίζονται σε υπεραισιόδοξα επιχειρηματικά πλάνα και προβλέψεις πωλήσεων.
14/. Fad Surfing
Η υιοθέτηση της μιας επιχειρηματικής φιλοσοφίας μετά την άλλη.
15/. Fair Franchise
Η σχέση μεταξύ δικαιοπαρόχου και δικαιοδόχων, όπου απουσιάζουν ο φθόνος, η έπαρση και η περιφρόνηση.
16/. Fouskadar
Η επίκτητη έκτη αίσθηση που μας επιτρέπει να αναγνωρίζουμε αν μια επιχειρηματική πρόταση είναι ή πρόκειται να εξελιχθεί σε φούσκα.
17/. Franchisalism
Η απόλυτη κυριαρχία των δικαιοπαρόχων προς τους δικαιοδόχους και η επιβολή μιας σειράς απόλυτων καταχρηστικών όρων λειτουργίας (franchise + vandalism).
18/. Franchise Revenge Effect
Όταν η είσοδος στην αγορά μιας αλυσίδας franchise αλλάζει το τοπίο και οδηγεί προς τον αφανισμό τα αυτόνομα καταστήματα του κλάδου.
19/. FranchiseTron
Το δίκτυο franchise που έχει αναπτύξει νευρωνικές διαδικασίες διάχυσης και ανάδρασης της πληροφορίας από και προς τα μέλη του.
20/. Fr Creep
Η προβολή του franchise σε διαφημίσεις κάθε είδους, π.χ. σε καταναλωτικά περιοδικά, καταναλωτικά έντυπα που διανέμονται ευρέως, καρτολίνες, ραδιόφωνο κ.λπ.
21/. Junk Franchise
Δεν υπάρχει γνωστό σήμα, δεν υπάρχουν αποκλειστικότητες προϊόντων και περιοχών. Ο δικαιοπάροχος απαιτεί Τέλη Εισόδου τοις μετρητοίς και θεοποιεί την Τεχνογνωσία του.
22/. HappyFranchise
Όταν όλοι είναι ικανοποιημένοι.
23/. Innovation Leader
Αυτός που έχει δημιουργήσει κάτι εντελώς διαφορετικό και έχει, παράλληλα, σημειώσει αξιοσημείωτα αποτελέσματα.
24/. Intelligent Franchise
Η επικέντρωση στην ανάπτυξη και διαχείριση του δικτύου των 99,99% franchised καταστημάτων.
25/. Ghost Franchise
Μια γνωστή, κάποτε, αλυσίδα franchise που υφίσταται ακόμη, αλλά έχει χάσει όλη την αίγλη της.
26/. MonoFranchise Business
Φιλοσοφία λειτουργίας δικαιοπαρόχων, οι οποίοι έχουν τα μοναδικά τους έσοδα από entry fees και royalties.
27/. Passion Franchise
Η αλυσίδα που έχει κατορθώσει να συνεργάζεται με ευχαριστημένους δικαιοδόχους και να έχει ευχαριστημένους πελάτες, οι οποίοι διαφημίζουν και γίνονται υπέρμαχοι του franchise που προτείνει.
28/. RelationFranchise
Όταν οι δικαιοδόχοι ενδιαφέρονται και συμμετέχουν στην εξέλιξη ολόκληρης της αλυσίδας.
29/. Toxic Franchisee
Ο εγωιστής και παντογνώστης δικαιοδόχος που είναι συνέχεια αρνητικός, απαιτητικός και γκρινιάρης.
30/. Trust Franchise
Η κατάσταση κατά την οποία η αλυσίδα έχει δημιουργήσει ένα θετικό και αληθινό κλίμα εμπιστοσύνης και αμοιβαίας συνεργασίας/ επιτυχίας μεταξύ δικαιοδόχων, προσωπικού και λοιπών συνεργατών.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.