Franchise

Microfarm Project

H αλυσίδα καταστημάτων Coffee Island ταξιδεύει τους πελάτες της σε όλον τον κόσμο μέσα από τη γεύση και το άρωμα του καφέ. Το τελευταίο ταξίδι είναι στην Αιθιοπία μέσα από τη γεύση του φρουτένιου Ethiopia Kutigenge. Στους τυχερούς που έχουν ήδη απολαύσει τον υπέροχο αυτόν καφέ ο fashion designer, Στέλιος Κουδουνάρης, ο οποίος συμμετείχε στο δεύτερο επεισόδιο του Microfarm Series.

Το Microfarm Series είναι μια σειρά της Coffee Island με πρωταγωνιστές μοναδικούς ανθρώπους με κοινά χαρακτηριστικά, το πάθος και τη δημιουργία. Στο δεύτερο επεισόδιο της σειράς, ο Coffee Explorer, Παναγιώτης Κωσταντινόπουλος, συναντά τον Στέλιο Κουδουνάρη και τον ξεναγεί στη φιλοσοφία του Microfarm Project, μέσα από το νέο Ethiopia Kutigenge.

Το MicroFarm Project αφορά στη διάθεση περιορισμένων ποσοτήτων (limited edition) specialty, 100% Arabica καφέ από συγκεκριμένες φάρμες ανά τον κόσμο. Κάθε καφές έχει τη δική του ιστορία, φιλοσοφία, διαφορετικές συνθήκες καλλιέργειας και είναι σημαντικός για τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από τη δημιουργία του.

«Η μοναδικότητα ξεκινάει από το συναίσθημα. Όταν κάτι έχει από πίσω συναίσθημα, γίνεται εμπειρία γι’ αυτόν που τη βιώνει και για αυτόν που τη δημιουργεί», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Στέλιος Κουδουνάρης, όταν ερωτάται πώς ορίζεται για εκείνον η μοναδικότητα.

Κατά τη διάρκεια του επεισοδίου ο κριτής του My Style Rocks «ταξιδεύει», παρέα με τον Παναγιώτη, στην Αιθιοπία και στην ιστορία του δεύτερου Microfarm Project, της σειράς Ethiopia Motherland, που πήρε το όνομα του από τους δύο φαρμιέρηδες-καλλιεργητές του, τον Kutiyo Danibe και τον Tegenge Ocholo. Εξερευνά τις μυρωδιές αυτού του 100% specialty arabica, καφέ και ανακαλύπτει το κακάο και τα φρουτένια αρώματα από το μύρτιλο και το βερίκοκο, που κρύβει ο Ethiopia Kutigenge.

Παρακολουθήστε όλη την απολαυστική συνάντηση στο: http://bit.ly/2O4ohFv

Η νέα εποχή για το Coffee Island

Η εταιρεία, με έδρα την Πάτρα, μέσα από σταθερές και βαθιά μελετημένες κινήσεις, όπως αυτή του Microfarm Project, έχει χτίσει ένα ισχυρό και εξαιρετικά δημοφιλές brand. Μετρά μέχρι στιγμής 428 σημεία σε Ελλάδα, Κύπρο Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Ντουμπάι και Σανγκάη, τα οποία αναπτύχθηκαν μέσω συνεργασιών franchise. Δεν βρίσκεται άλλωστε τυχαία ανάμεσα στις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στην Ευρώπη, καταλαμβάνοντας την 657η θέση σύμφωνα με τους Financial Times.

Σχετικά Νέα:

google news banner franchise

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά