Franchise

ΑΒ Βασιλόπουλος

Ο Όμιλος Σαράντη ενώνει τις δυνάμεις του με την ΑΒ Βασιλόπουλος & το ΚΕΘΕΑ και μέσω των brands του υποστηρίζει την αντιμετώπιση κοινωνικών ζητημάτων όπως είναι ο εθισμός των παιδιών στο διαδίκτυο και τις οθόνες.

Απώτερος στόχος της δράσης είναι να επικοινωνηθεί εύστοχα στις οικογένειες η ισορροπία που πρέπει να έχουμε στη χρήση της οθόνης και των τεχνολογικών μέσων. Με ένα άμεσο μήνυμα «ζήσε και offline», προτρέπεται η συνετή χρήση αλλά ΟΧΙ η κατάχρηση.

Ο Όμιλος Σαράντη και η ΑΒ Βασιλόπουλος, θα στηρίξουν το έργο ευαισθητοποίησης του ΚΕΘΕΑ, μέσω επικοινωνίας και χρηματικής συνεισφοράς για αγορά υλικοτεχνικού εξοπλισμού, παρουσίαση & διοργάνωση ενημερωτικών σεμιναρίων, αλλά και για τη δημιουργία digital υλικού επικοινωνίας του φορέα. Ο καταναλωτής, αγοράζοντας προϊόντα του Ομίλου Σαράντη Noxzema, Bioten, Carroten, STR8, Koleston, Wellaflex, Orzene, Wash & Go, Vidal, Strep, Sanitas, AVA, Afroso, Teza συμμετέχει στην πραγματοποίηση δωρεάς προς το ΚΕΘΕΑ.

Σχετικά Νέα:

google news banner franchise

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά