Ο γαλλικός όμιλος λιανεμπορίου Carrefour προχώρησε σε μια σημαντική επένδυση στην ισπανική αγορά, ύψους 78 εκατομμυρίων ευρώ, ενισχύοντας την παγκόσμια παρουσία του και επιταχύνοντας την επέκτασή του με την απόκτηση 172 καταστημάτων υπό το brand Supersol.
Η νέα στρατηγική της Carrefour περιλαμβάνει τη μετατροπή των αποκτηθέντων καταστημάτων σε Express, Market και Supeco, σύμφωνα με σχετικό δελτίο τύπου. Ευθυγραμμίζοντας με το σχέδιο μετασχηματισμού «Carrefour 2022», η εταιρεία αναφέρει πως θα είναι σε θέση να εδραιώσει τη θέση της στην Ισπανία διαφοροποιώντας το δίκτυο καταστημάτων της και ενισχύοντας την παρουσία της σε αναπτυσσόμενες μορφές.
Τα 172 καταστήματα και τα σούπερ μάρκετ βρίσκονται κυρίως στην Ανδαλουσία και στην περιοχή της Μαδρίτης. Η εταιρεία σημειώνει επίσης ότι αυτή η κίνηση θα συμβάλει στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου τροφίμων, με τα καταστήματα να γίνονται τελικά σημεία παραλαβής νέων παραγγελιών.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.