Η στρατηγική της γρήγορης αντίδρασης του ομίλου Inditex SA, μητρική της Zara, του επέτρεψε να μειώσει τα αποθέματα του κατά τη διάρκεια των lockdown, συγκρατώντας τα κέρδη του πρώτου εξαμήνου.
Σε απώλειες γύρισε η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Zara το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, ενώ βουτιά έκαναν και οι πωλήσεις, καθώς τα καταστήματα έκλεισαν προσωρινά, λόγω πανδημίας κορωνοϊού.
Οπως μεταδίδει το MarketWatch, η Inditex, ο ισπανικός γίγαντας στον τομέα της μόδας, που επίσης έχει στην ιδιοκτησία του τις μάρκες Oysho, Massimo Dutti και Pull&Bear, ανακοίνωσε ότι είχε καθαρές ζημιές 195 εκατ. ευρώ (231 εκατ. δολάρια) τους έξι μήνες που ολοκληρώθηκαν στις 31 Ιουλίου. Το αντίστοιχο περσινό διάστημα είχε καθαρά κέρδη 1,55 δισ. ευρώ.
Τα αποτελέσματα περιλαμβάνουν πρόβλεψη ύψους 308 εκατ. ευρώ για το πρόγραμμα βελτιστοποίησης καταστημάτων.
Οι καθαρές πωλήσεις υποχώρησαν στα 8,03 δισ. ευρώ, από 12,82 δισ. ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις έκαναν άλμα 74%.
Ωστόσο, παρουσιάζει σταθερή βελτίωση μετά από την ανακοίνωση ζημιών ρεκόρ κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους. Η αύξηση κατά 74% στις διαδικτυακές παραγγελίες ενίσχυσε τις πωλήσεις του ομίλου, ενώ έχει ανοίξει και πάλι σχεδόν όλα τα καταστήματά του. Η Inditex επεξεργάζεται ένα σχέδιο που προβλέπει επενδύσεις περίπου 3 δισ. δολαρίων στο ηλεκτρονικό εμπόριο, σε ανακαινίσεις και νέα καταστήματα τα επόμενα τρία χρόνια, προκειμένου να έχει βελτιώσει τη θέση της όταν τελειώσει η πανδημία.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.