Πώς πρέπει να αντιμετωπίζουμε - ως επιχειρηματίες - και να εκμεταλευόμαστε την αρνητική κριτική;
Τι θα παρουσιαστεί:
Για πολλούς το να εκτίθενται σε κριτική από άλλους, χτυπάει μια ευαίσθητη χορδή και τους κάνει να νιώσουν ευάλωτοι. Η αρνητική κριτική δημιουργεί συναισθήματα άμυνας, θυμού, στεναχώριας, ντροπής και απόρριψης.
Γενικότερα η αρνητική κριτική αποτελεί ένα μαύρο σημείο στις διαπροσωπικές αλλά και επαγγελματικές μας σχέσεις. Αρκετοί επαγγελματίες αποφεύγουν την κριτική, φοβούμενοι μην πέσουν θύμα της και συμμορφώνονται με συμπεριφορές και καταστάσεις που δεν τους εκφράζουν.
Η αντιμετώπιση αυτού του είδους της κριτικής – που μερικές φορές είναι δύσκολο να γίνει αποδεκτή- έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις.
Θεματολογία:
-
ποια είναι τα είδη κριτικής,
-
ποιος ο λόγος υπάρξης της κριτικής,
-
ποια πρέπει να είναι η αντίδρασή μας στην κριτική,
-
πως να αποκρυπτογραφούμε το προφίλ του κρινοντα,
-
11 βήματα για την σωστή αντίδραση στην κριτική,
-
3 Τεχνικές Επικοινωνίας για την Θετική διαχείριση της κριτικής.
Απευθύνεται:
Σε επιχειρηματίες & ελεύθερους επαγγελματίες ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.
Πληροφορίες:
Η εκπαίδευση παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο των Biscotto Events και πλέον είναι διαθέσιμη -σε μορφή webinar με τις διαφάνειες- μαγνητοσκοπημένη.
Μπορείτε να το παρακολουθήσετε on demand (σε μαγνητοσκοπημένο video) από το σπίτι, το γραφείο ή το κινητό. Χρειάζεστε μόνο σύνδεση στο internet!
Διάρκεια: 1 ώρα
Κόστος παρακολούθησης: 19 ευρώ
Από 38 ευρώ αρχική τιμή ➡️ BLACK FRIDAY - 50% = 19 ευρώ!
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.