Franchise

Marketing in Practice

To OnLine μάρκετινγκ έχει έρθει για να μείνει! Οι επιχειρηματίες καλούνται να επενδύσουν τόσο online όσο και offline για να καλύψουν όσα περισσότερα touch points (σημεία επαφής) μπορούν με τους υπάρχοντες και τους δυνητικούς τους πελάτες. Το internet είναι ένας χώρος που εξελίσσεται, μεταβάλλεται και διαφοροποιείται. Αυτό που ισχύει σήμερα, σε λίγους μήνες αποτελεί παρελθόν και δεν βοηθάει την επιχείρηση στην προώθησή της. Είναι επιτακτική ανάγκη να ακολουθούμε τις τάσεις, να είμαστε ενημερωμένοι και πάντα να προλαβαίνουμε τον ανταγωνισμό μας!

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Digital Strategist Σπύρο Ανδριόπουλο, συζητούν για τις Digital τάσεις για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: -Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει σήμερα στην συνολική στρατηγική μιας επιχείρησης η OnLine προώθηση; - Ποια μορφή θα πάρει η OnLine παρουσία των επιχειρήσεων στην μετά-Covid εποχή; - Πως προσαρμόστηκαν οι επιχειρήσεις στον Digital κόσμο εν μέσω Covid? - Ποιο είναι το μυστικό για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα; - Πως μπορεί ένας επιχειρηματίας να μεταφέρει την καταναλωτική εμπειρία OnLine με επιτυχία; - Ποιος ο ρόλος των Social Media σε αυτόν τον μετασχηματισμό; - Τελικά όλα είναι θέμα likes; - Ποιο είναι το μυστικό για επιτυχημένη διαχείριση κοινωνικών δικτύων; - Ποια είναι τα πιο trending κοινωνικά δίκτυα σήμερα που μπορούν να βοηθήσουν μια μικρομεσαία επιχείρηση; - Ποιες είναι οι 3 πρακτικές που πρέπει να αποφεύγουν οι επιχείρησης στην OnLine προώθησή τους; και πολλά άλλα.

Παράλληλα η Επιχειρηματίας & Ιδιοκτήτρια e-shop Ανναστέλλα Λαζάρου, μας εξηγεί στην πράξη πώς χρησιμοποιεί το Digital Marketing και αυξάνει τον τζίρο της. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τι πρέπει να προσέξει ο σύγχρονος επιχειρηματίας στην επιλογή του συνεργάτη του που θα υλοποιήσει το Digital Marketing για την επιχείρησή του.

Ενημέρωση: Λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας στο πλαίσιο αποφυγής της διασποράς του κορωνοϊού SARS-CoV-2 κατά τη διάρκεια του γυρίσματος. Οι συντελεστές, οι καλεσμένοι και ο παρουσιαστής υποβάλλονται σε rapid test αντιγόνου για COVID-19.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού - επιχειρηματικού καναλιού της χώρας SBC TV/Attica TV που μετρά πάνω από 130 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014, ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 5 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr.

Σχετικά Νέα:

google news banner franchise

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά