Skip to main content
Tags
Δημιουργήθηκε
Τροποποιήθηκε
Views
online παραγγελία φαγητού

Ποιές είναι οι τάσεις online παραγγελίας φαγητού στην Ελλάδα;

Τις τάσεις online παραγγελίας φαγητού στην Ελλάδα μελέτησε μέσω της πρόσφατης έρευνας που διεξήγατε η διεθνής υπηρεσία online παραγγελίας και διανομής φαγητού, Rocket, που ξεκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της και στη χώρα μας. Τα ευρήματα αποδεικνύουν ότι παρά τον μύθο, σύμφωνα με τον οποίο οι Έλληνες επιβιώνουν μόνο με καφέ και σουβλάκι, μεταξύ των πιο δημοφιλών επιλογών συγκαταλέγονται τα διεθνή πιάτα, καθώς και ελαφρύτερα, πιο υγιεινά γεύματα.

Όμως, ας δούμε αναλυτικότερα τους αριθμούς: τι καταναλώνουν οι Έλληνες σε καθημερινή βάση;

1. Καφές:

Δεν προκαλεί καμία έκπληξη πως οι Έλληνες λατρεύουν τον καφέ. Το 15% όλων των παραγγελιών στη Rocket αφορά τον καφέ, με τον κρύο (ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες) να είναι η κορυφαία επιλογή! Ο freddo espresso είναι ο βασιλιάς των καφέδων, αλλά και ο ζεστός καπουτσίνο είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους λάτρεις του καφέ.

2. Σουβλάκι:

Μπορεί να μην είναι η νούμερο ένα επιλογή με διαφορά όπως κάποτε, αλλά οι Έλληνες δεν βαριούνται ποτέ ένα καλό, ζουμερό σουβλάκι! Σταθερή αξία ανάμεσα στις επιλογές των Ελλήνων, το σουβλάκι παραμένει υψηλά στις προτιμήσεις τους, με το 13% των παραγγελιών της Rocket να προέρχονται από αυτό.

3. Υγιεινό φαγητό:

Οι επιλογές ελαφριών γευμάτων είναι πιο δημοφιλείς στους Έλληνες από ό, τι θα περίμενε κανείς, καθώς τα veggie wraps, οι σαλάτες, τα μπολ κινόα και οι σούπες αντιστοιχούν στο 16% των καθημερινών παραγγελιών. Οι υγιεινές διατροφικές συνήθειες αποτελούν πλέον τάση ανάμεσα στους Έλληνες, ειδικά στα αστικά κέντρα στα οποία οι άνθρωποι αναζητούν πιο ποιοτική τροφή που θα τους δώσει ενέργειά για τις ανάγκες μιας απαιτητικής ημέρας! Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα της Pulse RC για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αττικής, το 53% των Ελλήνων καταναλωτών ψωνίζουν περισσότερο με βασικό γνώμονα την υγεία τους.

4. Burgers και πίτσα:

Ποιος δεν λατρεύει ένα απολαυστικό burger ή μία πίτσα με πολλά και διάφορα υλικά! Έχοντας παγιωθεί ως διαχρονικά αγαπημένες επιλογές, παραμένουν σταθερά υψηλά στην προτίμηση για τους περισσότερους καταναλωτές καταλαμβάνοντας το 20% των παραγγελιών.

5. Γλυκά:

Ναι, οι Έλληνες νιώθουν να τους «πέφτει το ζάχαρο» και τους πιάνει η λιγούρα για κάτι γλυκό γύρω στις 4 μ.μ., ενώ παίρνουν τον απογευματινό τους καφέ και η πρώτη σκέψη που περνάει από το κεφάλι τους είναι η εξής: ντόνατς! Πράγματι, το 13% των παραγγελιών της Rocket αφορούν τα γλυκά!

6. Ελληνικό φαγητό:

Είναι αλήθεια, η ελληνική κουζίνα είναι εκπληκτική και οι Έλληνες την τιμούν ακόμα και όταν δεν μαγειρεύεται από τους ίδιους ή την οικογένειά τους. Το παστίτσιο, ο μουσακάς, τα γεμιστά και όλες οι κλασικές συνταγές της ελληνικής κουζίνας εξακολουθούν να λατρεύονται από τους Έλληνες, καταλαμβάνοντας το 8% των παραγγελιών της Rocket.

7. Διεθνής κουζίνα:

Οι Έλληνες τρώνε μόνο ιταλικό, όταν δεν προτιμούν την ελληνική κουζίνα; Δεν είναι αλήθεια! Η ασιατική κουζίνα αντιπροσωπεύει το 7%, της Μέσης Ανατολής το 5% και η μεξικανική το 3% των παραγγελιών της Rocket.

«Η παρακολούθηση των καταναλωτικών τάσεων και συνηθειών μέσω της πλατφόρμας μας βοηθά να κατανοήσουμε καλύτερα τι θέλουν οι πελάτες μας. Παράλληλα, μας προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να αξιοποιηθούν κατάλληλα όσο προγραμματίζουμε την επόμενη ενημέρωση της εφαρμογής μας. Η δημιουργία ενός φιλικού και αποτελεσματικού περιβάλλοντος χρήστη ήταν πάντα μεταξύ των σημαντικότερων στρατηγικών προτεραιοτήτων μας, επομένως πρέπει να συνεχίσουμε να παρατηρούμε τις συνήθειες των πελατών μας, ώστε να μπορούμε να προσαρμόζουμε και να βελτιώνουμε ανάλογα την υπηρεσία», λέει ο Νίκος Χατζηδάκης, Regional Expansion Manager της Rocket.

Franchise

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτήστε την αγορά!

Franchise Search

Franchise.GR

Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.

Το σύνολο του περιεχομένου του Franchise.GR διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση του με οιοδήποτε τρόπο χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη.

google reviews

google news

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά