

McDonald’s: Αλλαγές στην προετοιμασία των burgers
Σύμφωνα με το CNBC, η McDonald’s θα λανσάρει μικρές αλλά νόστιμες βελτιώσεις στα Big Mac, McDouble, cheeseburger, double cheeseburger και hamburger.
Οι αναβαθμίσεις στα burger των McDonald's μπορεί να περιλαμβάνουν προσθήκη νέων συστατικών ή επιλογών, αλλαγές στη συνταγή, βελτιώσεις στην ποιότητα των υλικών ή στον τρόπο παρασκευής, καθώς και εποχικές ειδικές προσφορές. Για παράδειγμα, στο παρελθόν οι αναβαθμίσεις στα burger των McDonald's έχουν περιλάβει την προσθήκη αβοκάντο ή μπέικον, βελτιώσεις στην ποιότητα της μοσχαρίσιας πίτας ή της ντομάτας, και ειδικά burger όπως το McRib κατά τη διάρκεια της εποχής του.
Αν και τα συστατικά για όλα τα μπιφτέκια θα παραμείνουν σε μεγάλο βαθμό τα ίδια, η εταιρεία επισημαίνει ότι οι αλλαγές στην προετοιμασία των burger της θα βελτιώσουν την ποιότητα του τελικού προϊόντος.
Συγκεκριμένα η McDonald’s υπόσχεται ότι τα ψωμάκια της θα είναι πιο «μαλακά». Επίσης η διαδικασία ψησίματος στη σχάρα τροποποιείται για να επιτευχθεί καλύτερο ψήσιμο σε κάθε μπιφτέκι και η αλυσίδα θα βελτιώσει επίσης τη διαδικασία προετοιμασίας των μπέργκερ ώστε να έχουν «πιο ζεστό και πιο λιωμένο τυρί«.
Παράλληλα αντί να προσθέτουν κρεμμύδι σε κάθε μπιφτέκι αφού αυτό βγει από τη σχάρα, τα McDonald’s θα το προσθέτουν στα μπιφτέκια όσο ακόμα ψήνονται. Η αλυσίδα λέει ότι αυτό θα δημιουργήσει μια “πιο ζουμερή, καραμελωμένη γεύση” σε σχέση με την προηγούμενη μέθοδο.
Το Big Mac, θα παρασκευάζεται με μεγαλύτερη δόση Big Mac sauce – έναν συνδυασμό μαγιονέζας, μουστάρδας, relish, ξιδιού και καρυκευμάτων.
Σημειώνεται ακόμη ότι τα νέα και βελτιωμένα μπέργκερ πωλούνται ήδη στις αγορές McDonald’s της δυτικής ακτής των ΗΠΑ, όπως το Λος Άντζελες, το Σιάτλ, το Λας Βέγκας και το Ντένβερ, καθώς και διεθνώς στην Αυστραλία, τον Καναδά και το Βέλγιο.
Πάντως εκπρόσωπος της McDonald’s επιβεβαίωσε στο CNBC Make It ότι οι αναβαθμίσεις δεν θα συνοδεύονται από αυξήσεις τιμών.
Franchise
Franchise Search
Franchise.GR
Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.