Skip to main content
Tags
Δημιουργήθηκε
Τροποποιήθηκε
Views

SUBWAY: Εξαγορά από την Roark Capital

Στην εξαγορά της γνωστής αλυσίδας γρήγορου φαγητού Subway προχωρά η Roark Capital, η οποία έχει στην κατοχή της μεγάλα brand της εστίασης, όπως τα Dunkin’, Baskin-Robbins, Sonic, Arby’s, Buffalo Wild Wings, Jimmy John’s, Auntie Anne’s, Carvel και Cinnabon.

Ο εντεινόμενος ανταγωνισμός και η αύξηση του κόστους ανάγκασε την αμερικανική αλυσίδα σάντουιτς Subway να ολοκληρώσει το deal πώλησης και η ανακοίνωση έβαλε ένα τέλος στη μακρά διαδικασία πώλησης που ξεκίνησε τον περασμένο Φεβρουάριο. Η Subway αξίωνε 10 δισεκατομμύρια, μία τιμή που βρήκαν αποτρεπτικά υψηλή πολλοί πιθανοί μνηστήρες, όπως όμιλοι εστιατορίων, αφήνοντας μόνο τις εταιρείες ιδιωτικού επενδυτικού κεφαλαίου να «κονταροχτυπηθούν» μεταξύ τους. Προσφορές φέρονται να κατέθεσαν επίσης οι TDR Capital και Sycamore Partners.

Subway και Roark δεν έχουν κάνει ακόμη γνωστούς τους όρους της συμφωνίας, ωστόσο σύμφωνα με την Wall Street Journal η τελική προσφορά φέρεται να ήταν περίπου 9,6 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η γνωστή αλυσίδα σαντουϊτσάδικων ιδρύθηκε το 1965 από έναν 17χρονο και έναν πυρηνικό φυσικό και έφτασε να μετρά σήμερα περισσότερα από 44.000 καταστήματα σε 112 χώρες.

O Peter Buck ήταν ο άνθρωπος που από 27 χρονών και με μόνο 1.000 δολάρια budget έφτιαξε μία αυτοκρατορία που υπάρχει και πουλάει σάντουιτς σε όλο τον κόσμο. Σε κάθε γωνιά της γης μπορεί πλέον κανείς να βρει ένα κατάστημα Subway.

Ο νεαρός DeLuca έβαλε την οικογένειά του να βοηθήσει στο μαγαζί. Η μητέρα του έκανε συσκέψεις στο τραπέζι της κουζίνας και αργότερα έγινε διευθύντρια της εταιρείας. Η αδερφή του έγινε αντιπρόεδρος, υπεύθυνη λειτουργίας και έρευνας και ανάπτυξης. Τελικά, καθώς η επιχείρηση μεγάλωνε, ο DeLuca εγκατέλειψε τα σχέδιά του να γίνει γιατρός (αν και πήρε πτυχίο ψυχολογίας).

Το 1974, οι δύο συνέταιροι άρχισαν να πουλάνε τα δικαιώματα franchise και έτσι, έως το 1978, η Subway είχε ανοίξει το 100ο κατάστημά της, ενώ το 1987 έσπασε το φράγμα των 1.000 εστιατορίων.

Αρχή και φιλοσοφία της Subway ήταν να προετοιμάζονται τα λαχταριστά σάντουιτς μπροστά στο πελάτη με τα υλικά που αυτός προτιμά. Γι’ αυτό -σύμφωνα με το σλόγκαν- υπάρχουν 1 εκατομμύριο διαφορετικοί συνδυασμοί που μόνο στην Subway μπορείς να βρει κανείς. Ένα τυπικό εστιατόριο της Subway αποτελούνταν από έναν μικρό χώρο με έναν διαφανή πάγκο που περιέχει υλικά για σάντουιτς. Πίσω από τον πάγκο βρίσκονταν οι φούρνοι στους οποίους ψήνονται ψωμάκια για σάντουιτς.

Franchise

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτήστε την αγορά!

Franchise Search

Franchise.GR

Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.

Το σύνολο του περιεχομένου του Franchise.GR διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση του με οιοδήποτε τρόπο χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη.

google reviews

google news