ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΧΡΥΣΑΝΘΟΥ (AB ΒΑΣΙΛΌΠΟΥΛΟΣ)

Συζητάμε με τον κο Δημήτρη Παπαχρυσάνθου, Wholesale & Affiliate Retail Director της AB Βασιλόπουλος, που διαθέτει σχεδόν 250 franchise καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, διασφαλίζοντας βιωσιμότητα και πολύ ικανοποιητικά κέρδη.

Ποιά είναι τα βασικά στοιχεία της πρότασης franchise της εταιρείας σας;

Η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ προσφέρει τη δυνατότητα σε ανθρώπους με όνειρα, θέληση και διάθεση για επιτυχία, να κάνουν το δικό τους ξεκίνημα στην επιχειρηματικότητα, δημιουργώντας το δικό τους κατάστημα ΑΒ. Αυτό συμβαίνει τα τελευταία 15 χρόνια και ήδη σχεδόν 250 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα λειτουργούν μέσω του μοντέλου Franchise, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, διασφαλίζοντας βιωσιμότητα και πολύ ικανοποιητικά κέρδη.

Ποιά είναι τα διαφοροποιητικά στοιχεία που την ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό;

Σχεδιάζουμε και λειτουργούμε τα καταστήματα Franchise, όπως ακριβώς και τα εταιρικά μας καταστήματα.

Είμαστε συνέχεια στο πλευρό του κάθε συνεργάτη μεταγγίζοντας σε αυτόν την τεχνογνωσία που χρειάζεται για την λειτουργία του καταστήματος του.

To brand AB αποτελεί «διαβατήριο» αναγνωρισιμότητας του  στα μάτια του Έλληνα καταναλωτή.

Προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο πακέτο λύσεων υποστήριξης (μηχανογραφικής, τεχνικής, logistics), το οποίο οδηγεί σε οικονομίες κλίμακας που δημιουργούνται από την αποκλειστική συνεργασία με τον όμιλο ΑΒ.

Ποιές είναι οι τάσεις στον κλάδο σας και οι προοπτικές ανάπτυξης;

Οι αλλαγές που έχουν συμβεί στην κοινωνία τα τελευταία χρόνια (μείωση της αγοραστικής δύναμης, μείωση διαθέσιμου χρόνου, πανδημία κλπ) έχουν δημιουργήσει την ανάγκη στον καταναλωτή, ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα, να πραγματοποιεί τις αγορές του όσο πιο γρήγορα και εύκολα γίνεται. Η ΑΒ Βασιλόπουλος, αντιλαμβανόμενη την αλλαγή αυτή, επενδύει στην ανάπτυξη του δικτύου Shop&Go, προσφέροντας τη δυνατότητα στον καταναλωτή να βρίσκει ένα κατάστημα πάντα κοντά στο σπίτι του, όπου θα μπορεί να βρει οτιδήποτε χρειάζεται για τις καθημερινές και όχι μόνο ανάγκες του.

Επίσης, φαίνεται μία στροφή των καταναλωτών, ειδικά των νεότερων γενεών, να επιλέγουν για τις αγορές τους μάρκες με όραμα και κοινωνικό / περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η ΑΒ είναι μία τέτοια μάρκα που στους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής της έχει εντάξει το ESG ως βασική προτεραιότητα.

Επιπρόσθετα, άλλη μια τάση που διαφαίνεται είναι πως όλο και περισσότεροι  επιθυμούν να ασχοληθούν με το franchise. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα να συνεργαστούν με ένα αναγνωρίσιμο brand, μειώνοντας το ρίσκο ανάπτυξης μία νέας μάρκας.

Πώς υποστηρίζετε τους franchisees σας;

Η ΑΒ αναλαμβάνει:

  • Όλη την απαιτούμενη διαδικασία, για την αξιολόγηση και υλοποίηση της επένδυσης (π.χ. χρηματοοικονομική μελέτη, έλεγχος καταλληλότητας ακινήτου, λοιπές διαδικασίες)

  • Να ενοικιάσει το ακίνητο, με στόχο να διασφαλίσει ένα σταθερό και αδιαπραγμάτευτο ενοίκιο

  • Τη δαπάνη διαμόρφωσης του ακινήτου

  • Τη δαπάνη αγοράς του τεχνολογικού εξοπλισμού

  • Την εκπαίδευση πριν το άνοιγμα του καταστήματος

  • Την συνεχή και καθημερνή υποστήριξη στην λειτουργία του καταστήματος

Ποιά είναι τα σχέδια σας και το πλάνο ανάπτυξής σας;

Σήμερα το δίκτυο franchise απαριθμεί σχεδόν 250 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Στόχος μας είναι να ανοίξουμε 200 νέα καταστήματα ακόμα σε όλη την Ελλάδα την επόμενη τριετία.



Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά