Πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών της Wall Street διαμορφώθηκαν τα συνολικά έσοδα της McDonald’s για τη χρήση του τρίτου τριμήνου του 2023, με τις χαμηλότερες τιμές στα μενού της αλυσίδας εστιατορίων να στηρίζουν τη ζήτηση εν μέσω της προσπάθειες των καταναλωτών να ανταποκριθούν στις υψηλότερες τιμές των τροφίμων.
Οι νέες εκδόσεις προϊόντων, καθώς και η σταθερή ζήτηση για φθηνότερα μπιφτέκια και τηγανητές πατάτες οδήγησαν σε πωλήσεις πάνω από τις εκτιμήσεις.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, τα συνολικά έσοδα έφτασαν τα 6,69 δισ. δολάρια, σημειώνοντας άνοδο 14% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της LSEG ανέμεναν έσοδα 6,58 δισ. δολαρίων.
Τα κέρδη της McDonald’s έφτασαν τα 2,32 δισ. δολάρια ή 3,17 δολάρια ανά μετοχή έναντι 1,98 δισ. δολαρίων ή 2,68 δολαρίων ανά μετοχή το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2022. Σε προσαρμοσμένη βάση, τα κέρδη ανά μετοχή έφτασαν τα 3,19 δολάρια έναντι 3 δολαρίων ανά μετοχή που ανέμεναν οι αναλυτές.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις καταστημάτων McDonald’s που λειτουργούν τουλάχιστον 13 μήνες (same store sales) παρουσίασαν αύξηση 8,8% έναντι αύξησης 7,36% που ανέμεναν οι αναλυτές.
Τα same store sales στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 8,1% έναντι αύξηση 7,4% που ανέμεναν οι αναλυτές, ενώ καταγράφηκε ισχυρή ζήτηση στη Βρετανία, τη Γερμανία και τον Καναδά.
Ο τομέας των διεθνών αναπτυξιακών αδειοδοτημένων αγορών της εταιρείας, ο οποίος περιλαμβάνει την Κίνα και την Ιαπωνία, σημείωσε αύξηση των πωλήσεων κατά 10,5%.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.